• Zoals de Doctor Who fans -en waarschijnlijk iedereen met een Tumblr account- denk ik wel weten, morgen word de nieuwe Doctor bekend gemaakt. Nu Matt Smith jammer genoeg gaat stoppen komt er weer een nieuwe Doctor. Helaas wel de laatste. Dus wat denken jullie hiervan? Gaan jullie morgen kijken hoe ze eerst de oude Doctors en Companions interviewen en daarna Twelve bekend wordt gemaakt of lees je het later wel eens? En wie hopen jullie dat het word?
    Ik hoop persoonlijk dat het Matthew Lewis, Rupert Grint of Colin Morgan word. Waarschijnlijk geen van hun drie maar ik kan altijd nog hopen. Edna's het niemand van hun is dat het dan toch een Ginger is zodat de Doctors wens uitkomt.
    En nu we het toch over BBC hebben als hier enige Sherlock fans zijn wat vonden jullie van de teaser die we gisteren hebben gekregen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    PercyWood schreef:
    Wat?
    Well, I know one thing about the Doctor now; he's a Welsh Hero apparently... There goes Colin Morgan...

    Wait! I googled Welsh Hero en ik vond een lijst en King Arthur stond daar op - Bradley?

    Wait wait Bradley? That's awesome


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    PercyWood schreef:
    (...)
    Klopt, maar kijk naar de titel van de pagina die in de link staat ^^ (daar zal denk ik komen te staan wie de nieuwe Doctor is)


    Ja, dat kan ik wel lezen, maar ik snap niet waarom ze expres een lege pagina aan zouden maken. Het zou waarschijnlijk net zo veel werk zijn (of misschien zelfs minder) om de afgeronde pagina met tekst online te zetten wanneer dat nodig is, als wanneer ze eerst een lege pagina maken, die veel te vroeg online zetten en er achteraf tekst in plakken. Makes no sense. :')
    Hoe ben je daar eigenlijk bij uitgekomen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Emrys schreef:
    (...)
    Wait wait Bradley? That's awesome

    Maybe. Dat is nu enkel een theorie van mij, dus het zegt niks :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    It's going to be a guy. Praying for ginger...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik wel lezen, maar ik snap niet waarom ze expres een lege pagina aan zouden maken. Het zou waarschijnlijk net zo veel werk zijn (of misschien zelfs minder) om de afgeronde pagina met tekst online te zetten wanneer dat nodig is, als wanneer ze eerst een lege pagina maken, die veel te vroeg online zetten en er achteraf tekst in plakken. Makes no sense. :')
    Hoe ben je daar eigenlijk bij uitgekomen?

    Facebook > The Doctor Who Experience Hub (my bad). Zij hadden die pagina gevonden en ik heb hem daar weer vandaan.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:50 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:



    It's going to be a guy. Praying for ginger...

    Gelukkig word het een man, ik denk dat het echt heel vreemd zou worden als de Doctor opeens een vrouw was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het kan dus iemand zijn die Welsh is, maar het kan ook iemand zijn die in verband wordt gebracht als Welsh Hero.
    Tom Jones wordt trouwens ook gezien als een Welsh Hero, dus heel veel mensen denken nu dat hij het is (ondertussen heb ik even geen idee wie het ook alweer precies is).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Het kan dus iemand zijn die Welsh is, maar het kan ook iemand zijn die in verband wordt gebracht als Welsh Hero.
    Tom Jones wordt trouwens ook gezien als een Welsh Hero, dus heel veel mensen denken nu dat hij het is (ondertussen heb ik even geen idee wie het ook alweer precies is).

    Hmme nee om eerlijk te zijn denk ik dat Tom JOnes iets te oud is. Ze beginnen nu trouwens ook serieus te denken dat het Alexander Vlahos kan zijn...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    PercyWood schreef:
    Het kan dus iemand zijn die Welsh is, maar het kan ook iemand zijn die in verband wordt gebracht als Welsh Hero.
    Tom Jones wordt trouwens ook gezien als een Welsh Hero, dus heel veel mensen denken nu dat hij het is (ondertussen heb ik even geen idee wie het ook alweer precies is).


    He makes songs.

    I just hope that people won't react like they did when Matt Smith was announced. all the hate was disgusting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Emrys schreef:
    (...)
    Hmme nee om eerlijk te zijn denk ik dat Tom JOnes iets te oud is. Ze beginnen nu trouwens ook serieus te denken dat het Alexander Vlahos kan zijn...

    De wie? Oh, Mordred! (ik ben nog niet zo ver bij Merlin, sowwy)

    @Lizz
    Ik had Tom Jones inmiddels ook opgezocht ^^ Ik weet niet of ik hem echt als de Doctor zie...
    Ah well, we'll see tonight.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nog maar een paar minuten, mijn ouders worden nu al gek van me.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Nog maar een paar minuten, mijn ouders worden nu al gek van me.


    Mijn zusje en ik hebben het netjes gevraagd, dus nu wordt het journaal opgenomen zodat we eerst live BBC kunnen kijken. Mijn vader bood zelfs aan om Studio Sport op de televisie van mijn zusje te kijken als wij beneden te tv wilden gebruiken. Hij begrijpt het belang van de situatie blijkbaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Mijn zusje en ik hebben het netjes gevraagd, dus nu wordt het journaal opgenomen zodat we eerst live BBC kunnen kijken. Mijn vader bood zelfs aan om Studio Sport op de televisie van mijn zusje te kijken als wij beneden te tv wilden gebruiken. Hij begrijpt het belang van de situatie blijkbaar. :'D

    Geweldige vader. Mijn ouders doen er ook niet moeilijk over want ze willen mij. Gezicht zien als hij binnen komt lopen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    It's starting... (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben gewoon eerder thee gaan zetten wat ik normaal om acht uur doe (meestal 10 minuten later x'D)
    Ik zei in eerste instantie dat ik het later wel zou zien, maar ik zit er nu toch echt klaar voor ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis