• De stelling van deze week luidt:
    Dierenrechten moeten in de grondwet worden opgenomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cairde schreef:
    (...)Je vroeg om te stoppen met die lichtelijke beledigende en deze zijn niet beledigend al zeg ik het zelf.


    Laat me wat ik zei bijschaven: het zou fijn zijn moest je stoppen met mensen totaal op hun zenuwen te werken door van die gifjes te plaatsen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LeDerp schreef:
    (...)
    Oke dan, laat ik een concreter voorbeeld geven. Zo gaat mijn kat af en toe met z'n nagels in mijn kleren of benen hangen, persoonlijk vind ik dat ook vrij irritant.

    OT:
    Het opzettelijk mishandelen van dieren is sick en verachtelijk, no doubt about it, maar om dieren rechten te gaan geven gaat naar mijn mening een stukje te ver. Ik vind dat hele gedoe om die vage Dierenpolitie al meer dan genoeg.


    Well, je hebt daar misschien een punt, maar zelfs een kat gaat je niet blijven krabben als je tegen hem begint te snauwen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Well, je hebt daar misschien een punt, maar zelfs een kat gaat je niet blijven krabben als je tegen hem begint te snauwen.

    Some cats are the embodiment of true evil o.O Lol, true, maar ik wilde maar even demonstreren dat dieren net zo goed irritant kunnen zijn als mensen, aangezien sommige users hier schijnen te denken dat dieren altijd en alleen puur van hart zijn en nooit iets kwaadwillige dingen zouden doen, dat is namelijk niet waar.

    Aravis schreef:
    (...)

    Laat me wat ik zei bijschaven: het zou fijn zijn moest je stoppen met mensen totaal op hun zenuwen te werken door van die gifjes te plaatsen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LeDerp schreef:
    (...)
    Some cats are the embodiment of true evil o.O Lol, true, maar ik wilde maar even demonstreren dat dieren net zo goed irritant kunnen zijn als mensen, aangezien sommige users hier schijnen te denken dat dieren altijd en alleen puur van hart zijn en nooit iets kwaadwillige dingen zouden doen, dat is namelijk niet waar.


    Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat dieren niet gaan blijven verder doen, like the sweet one above me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen, graag on-topic en niet steeds elkaar uitdagen met gifs of wat dan ook. Dank je.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serendipia schreef:
    Mensen, graag on-topic en niet steeds elkaar uitdagen met gifs of wat dan ook. Dank je.
    Hetis gewoon een antwoord wat ik geef maar dan met gifs S:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LeDerp schreef:
    (...)
    Oke dan, laat ik een concreter voorbeeld geven. Zo gaat mijn kat af en toe met z'n nagels in mijn kleren of benen hangen, persoonlijk vind ik dat ook vrij irritant.

    OT:
    Het opzettelijk mishandelen van dieren is sick en verachtelijk, no doubt about it, maar om dieren rechten te gaan geven gaat naar mijn mening een stukje te ver. Ik vind dat hele gedoe om die vage Dierenpolitie al meer dan genoeg.


    Het verschil is dat katten (of wat voor dier dan ook) het niet doen om je te irriteren. Alleen mensen zijn daartoe in staat.

    Cairde schreef:
    (...)Hetis gewoon een antwoord wat ik geef maar dan met gifs S:


    Maar het gaat totaal niet over de stelling, beetje jammer.


    You are beautiful, you are love.

    Gotama schreef:
    (...)

    Maar het gaat totaal niet over de stelling, beetje jammer.
    Het gaat dus wel over de stelling aangezien ik gewoon rustig antwoord geef met gifs. En we weten dat jij elk dier een engel vind.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Het gaat dus wel over de stelling aangezien ik gewoon rustig antwoord geef met gifs. En we weten dat jij elk dier een engel vind.


    Heeft ze dat ooit gezegd? Ze zegt enkel dat dieren verdraagzamer zijn...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Heeft ze dat ooit gezegd? Ze zegt enkel dat dieren verdraagzamer zijn...
    En heb ik gezegd dat ze dat heeft gezegd dan? Ik zeg dat we dat weten. Ik heb niet gezegd wat ze dat heeft gezegd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Voor de tweede keer, on-topic. Deze discussie heeft niets met de stelling te maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Javier schreef:
    Helemaal mee eens!
    Ik vind niet dat mensen ongestraft dieren mag mishandelen. Dieren voelen evenveel pijn als mensen die mishandels worden. Niet meer en niet minder. alleen zij kunnen niet voor zich zelf op komen.


    Stay strong

    Ik dacht, laat ik mijn vriend eens vragen. Zijn reactie vond ik wel geinig:
    'Zijn die er nog niet dan?' (die grondrechten).


    You are beautiful, you are love.

    Eens. een dier heeft ook gevoelens + rechten. dus 100% mee eens.