• De stelling van deze week luidt:
    Dierenrechten moeten in de grondwet worden opgenomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cairde schreef:
    (...)



    Het zou fijn zijn moest je stoppen lichtelijk beledigende gifjes te plaatsen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Het zou fijn zijn moest je stoppen lichtelijk beledigende gifjes te plaatsen...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)



    Gifs zijn niet per definitie grappig weet je.


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    Gifs zijn niet per definitie grappig weet je.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)



    En zo flauw blijven doen ook niet


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cairde schreef:
    (...)[GIF]


    Typisch een voorbeeld waarom ik dieren soms 100x meer waard vind dan mensen. Mensen kunnen het bloed opzettelijk onder je nagels vandaan halen. Dieren zullen dat nooit doen.


    You are beautiful, you are love.

    Gotama schreef:
    (...)

    Typisch een voorbeeld waarom ik dieren soms 100x meer waard vind dan mensen. Mensen kunnen het bloed opzettelijk onder je nagels vandaan halen. Dieren zullen dat nooit doen.


    Oh god, thank you!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aravis schreef:
    (...)

    Het zou fijn zijn moest je stoppen lichtelijk beledigende gifjes te plaatsen...

    Persoonlijk vind ik ze vrij geniaal, maar ik zal me maar niet in jullie discussie gaan mengen.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik ze vrij geniaal, maar ik zal me maar niet in jullie discussie gaan mengen.


    Persoonlijk vind ik het hatelijk dat als mensen 15 keer iets vragen anderen blijven doordoen en anderen dan olie op het vuur gaat gooien...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gotama schreef:
    (...)

    Typisch een voorbeeld waarom ik dieren soms 100x meer waard vind dan mensen. Mensen kunnen het bloed opzettelijk onder je nagels vandaan halen. Dieren zullen dat nooit doen.

    Serieus? Ik weet niet of jij wel eens kennis hebt gemaakt met de fenomenen 'muggen' en 'wespen' maar meestal vind ik die nog een stuk irritanter dan mensen.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Serieus? Ik weet niet of jij wel eens kennis hebt gemaakt met de fenomenen 'muggen' en 'wespen' maar meestal vind ik die nog een stuk irritanter dan mensen.


    Enkel doen die het niet opzettelijk


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LeDerp schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik ze vrij geniaal, maar ik zal me maar niet in jullie discussie gaan mengen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aravis schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het hatelijk dat als mensen 15 keer iets vragen anderen blijven doordoen en anderen dan olie op het vuur gaat gooien...
    Je vroeg om te stoppen met die lichtelijke beledigende en deze zijn niet beledigend al zeg ik het zelf.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aravis schreef:
    (...)

    Enkel doen die het niet opzettelijk

    Oke dan, laat ik een concreter voorbeeld geven. Zo gaat mijn kat af en toe met z'n nagels in mijn kleren of benen hangen, persoonlijk vind ik dat ook vrij irritant.

    OT:
    Het opzettelijk mishandelen van dieren is sick en verachtelijk, no doubt about it, maar om dieren rechten te gaan geven gaat naar mijn mening een stukje te ver. Ik vind dat hele gedoe om die vage Dierenpolitie al meer dan genoeg.