• De stelling van deze week luidt:
    Dierenrechten moeten in de grondwet worden opgenomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    shyras schreef:
    Totaal mee eens, mensen zijn niet beter dan dieren. We leven immers allemaal op dezelfde planeet.

    Geef je een mug dezelfde rechten als een huisdier? Of jezelf? Ik betwijfel het heel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Geef je een mug dezelfde rechten als een huisdier? Of jezelf? Ik betwijfel het heel erg.
    Dat bedoel ik. Ik maak die muggen gewoon dood zonder pardon.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 18:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eens! Dieren zijn, net als wij, levende wezens die ook een goed leven verdienen. Mensen kunnen niet zomaar doen met dieren wat zij maar willen. Dieren hebben ook recht op een goed leven, en wij zijn de personen die daarvoor kunnen zorgen


    If you would get one star for every little thing that makes you beautiful, it would never be dark again

    Oneens


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    lolnope.


    No growth of the heart is ever a waste

    :
    Ik ben het er mee eens, een dier is niets minder waard dan een mens, ze voelen dezelfde pijn als wij als ze een klap krijgen misschien nog wel meer als het om een huisdier draait die zijn baasje vertrouwt. Buiten dat ze kunnen niet voor zichzelf opkomen, en doen ze dat wel is het enkel een reden om ze te laten afmaken.


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Cairde schreef:
    (...) Kijk wat je hier zegt is gewoon belachelijk.


    Hoezo is wat zij zegt belachelijk? Het is een feit, we leven allemaal op dezelfde planeet. Zonder dieren, kunnen mensen niet eens bestaan, dus waarom moeten mensen zichzelf zo nodig béter voelen dan dieren? Tuurlijk zijn mensen intelligenter, maar dat wil niet zeggen dat we ons zo egoïstisch hoeven te gedragen.
    Ik geef toe, dat ik ook muggen doodsla, maar mijn kijk op dieren is duidelijk heel anders dan die van jou (en anderen).


    You are beautiful, you are love.

    Eens. Een dier is niks minder dan een mens.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Eens, dit komt ook dells omdat ik dierenzorg doe :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Cairde schreef:
    Onneens. Ik heb nooit gesnapt waarom sommige mensen dieren met mensen vergelijken..


    Hmmm even denken... misschien omdat mensen wetenschappelijk gezien ook dieren zijn, en dat dus op hetzelfde neerkomt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij praat bijna iedereen hier over huisdieren / rijdieren. Muggen, spinnen, beren, tijgers en dat soort dieren zouden er dan ook onder vallen hé? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aravis schreef:
    (...)

    Hmmm even denken... misschien omdat mensen wetenschappelijk gezien ook dieren zijn, en dat dus op hetzelfde neerkomt?
    Ik kan ze gewoon niet vergelijken en dat zou ik ook nooit doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gotama schreef:
    (...)

    Hoezo is wat zij zegt belachelijk? Het is een feit, we leven allemaal op dezelfde planeet. Zonder dieren, kunnen mensen niet eens bestaan, dus waarom moeten mensen zichzelf zo nodig béter voelen dan dieren? Tuurlijk zijn mensen intelligenter, maar dat wil niet zeggen dat we ons zo egoïstisch hoeven te gedragen.
    Ik geef toe, dat ik ook muggen doodsla, maar mijn kijk op dieren is duidelijk heel anders dan die van jou (en anderen).
    Dat betekent niet dat zij dezelfde rechten als mensen moeten hebben. Mezelf vergelijken met een dier zou ik nooit doen. Serieus waarom noemt iedereen elkaar egoistisch? Als ik jouw vergelijk met een mug vind je het dan ook niet zo erg toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Dat betekent niet dat zij dezelfde rechten als mensen moeten hebben. Mezelf vergelijken met een dier zou ik nooit doen. Serieus waarom noemt iedereen elkaar egoistisch? Als ik jouw vergelijk met een mug vind je het dan ook niet zo erg toch?


    Dat is een beetje racistisch, maar dan in een ander opzicht.
    That's just like you should say: "allochtonen of mensen met een andere huidskleur hebben niet dezelfde rechten nodig, want ze zijn anders." Je kunt zeggen dat dit belachelijk wat ik zeg, maar het is de waarheid.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Dat is een beetje racistisch, maar dan in een ander opzicht.
    That's just like you should say: "allochtonen of mensen met een andere huidskleur hebben niet dezelfde rechten nodig, want ze zijn anders." Je kunt zeggen dat dit belachelijk wat ik zeg, maar het is de waarheid.
    Nee. Dat bedoel ik helemaal niet aangezien hun ook mensen zijn en ik er een van ben(cat) En dat heb je volgensmij niet gelezen toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,