• De stelling van deze week luidt:
    Dierenrechten moeten in de grondwet worden opgenomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Father schreef:
    (...)
    Enige verschil? Lol. Wat dacht je ervan dat wij kunnen nadenken? Dieren gebruiken hun instincten en hun gevoel. Wij denken er ook over na. Voor de rest hebben wij dingen als ego en dat soort bullshit. We vragen ons af wat er daarbuiten is, dieren doen dat niet.

    Alsjeblieft, kom niet met dat soort argumenten want die slaan nergens op.


    En hoe kun jij weten of dieren niet kunnen denken. Dieren hebben hersens, you know. Misschien denken ze op een andere manier dan wij, maar dan nog.
    En daarbij, dieren kunnen ook goed nukkig zijn, kunnen ook gemeen doen. Dat betekent dat ze toch een beetje moeten denken zoals wij, niet?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cairde schreef:
    (...)Lol. Precies mijn gedachten.


    God, weet je wat mijn gedachten zijn?
    Dat je wacht op het moment dat toch iemand het met je eens is en dat dan gaat gebruiken om terug te kaatsen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    God, weet je wat mijn gedachten zijn?
    Dat je wacht op het moment dat toch iemand het met je eens is en dat dan gaat gebruiken om terug te kaatsen.
    Fout. Nu loop je - je gelijk mis. God heeft hier trouwens niks mee te maken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aravis schreef:
    (...)

    En hoe kun jij weten of dieren niet kunnen denken. Dieren hebben hersens, you know. Misschien denken ze op een andere manier dan wij, maar dan nog.
    En daarbij, dieren kunnen ook goed nukkig zijn, kunnen ook gemeen doen. Dat betekent dat ze toch een beetje moeten denken zoals wij, niet?

    Ik zeg toch ook niet dat ze het niet doen :'D Ik zeg dat ze het niet doen zoals wij. Wij denken zoveel anders dan dieren. Zij leunen vooral op instincten en dat soort dingen. Wij niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cairde schreef:
    (...)Fout. Nu loop je - je gelijk mis. God heeft hier trouwens niks mee te maken.


    Dit is echt het flauwste antwoord ever, you know.
    Meningen zijn niet fout, die kunnen niet fout zijn, dat is subjectief, en je weet best wat ik bedoel met die God.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Father schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat ze het niet doen :'D Ik zeg dat ze het niet doen zoals wij. Wij denken zoveel anders dan dieren. Zij leunen vooral op instincten en dat soort dingen. Wij niet.


    Right, maar ze doen het wel. Ze denken wel, en ik vind dat een overeenkomst.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Dit is echt het flauwste antwoord ever, you know.
    Meningen zijn niet fout, die kunnen niet fout zijn, dat is subjectief, en je weet best wat ik bedoel met die God.
    Het is een foute mening aangezien het niet zo is. Voor mij.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Het is een foute mening aangezien het niet zo is. Voor mij.


    Ik zei toch net dat meningen niet fout kùnnen zijn? En als je me niet gelooft vraag je het voor mijn part aan een filosoof, die zal je exact hetzelfde antwoord geven.
    VOOR JOU is het fout. Dat is subjectief, en subjectief kan niet fout zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ik zei toch net dat meningen niet fout kùnnen zijn? En als je me niet gelooft vraag je het voor mijn part aan een filosoof, die zal je exact hetzelfde antwoord geven.
    VOOR JOU is het fout. Dat is subjectief, en subjectief kan niet fout zijn.
    Er staat toch echt duidelijk achter voor mij?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aravis schreef:
    (...)

    Right, maar ze doen het wel. Ze denken wel, en ik vind dat een overeenkomst.

    Ik niet. Ze zijn zich amper bewust van de wereld buiten zich / van zichzelf. Niet zoals wij het doen, dus ik vind niet dat ze "denken" :'D Maar goed, daarin verschillen onze meningen dus.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cairde schreef:
    (...) Er staat toch echt duidelijk achter voor mij?


    Ja, maar je hebt wel gezegd dat-ie fout is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ja, maar je hebt wel gezegd dat-ie fout is.

    Voor haar ja. Dat mag toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik niet, als ze niet denken zoals wij het doen. Ze zijn zich amper bewust van de wereld buiten zich, niet zoals wij het doen :'D


    Ik geef toe dat de mens verder geëvolueerd is dan het dier. Zo stom ben ik niet, maar ik vind het een overeenkomst, dat is mijn mening :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    fuckinglarry schreef:
    Eens. Een dier is niks minder waard dan een mens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aravis schreef:
    (...)

    Ja, maar je hebt wel gezegd dat-ie fout is.

    Ik ga hier echt niet meer reageren. Kijken of dat lukt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,