• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jade Alexandria Campbell

    "Het is in ieder geval een gezonde verslaving, of niet?" vroeg hij lachend en ik knikte. 'Beter dan een drugsverslaving ofzo' lachte ik. "Helemaal alleen, En jij?" vraagt hij. 'Ik ben hier met mijn broer, vader en inclusief zijn stomme vriendin.' zucht ik. Ik heb haar nooit gemogen, maarja. Contact met mijn moeder had ik niet meer. Dan kom ik erachter dat ik me nog niet had voorgesteld. 'Ik ben trouwens Jade, Jade Campbell.' glimlach ik. Ik stak mijn hand niet uit, dat is voor oude mensen.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Joshua Carter
    "Beter dan een drugsverslaving ofzo," lachte ze. "Precies," zeg ik lachend. "Ik ben hier met mijn broer, vader en inclusief zijn stomme vriendin," zucht ze. Ik knik even. "Gescheiden ouders?" vraag ik. "Ik ben trouwens Jade, Jade Campbell," stelt ze zich glimlachend voor. "Ik ben Joshua," stel ik mezelf ook met een glimlachje voor. "Zijn jullie hier al lang?" vraag ik dan. Ik ging ervan uit van wel, aangezien ze had gezegd dat ze me hier nog nooit had gezien.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jade Alexandria Campbell

    "Gescheiden ouders?" vraagt hij en ik knik. 'Jup, ik heb geen contact meer met mijn moeder dus..' zeg ik. "Ik ben Joshua." stelt hij zich even later toch voor en ik glimlach even terwijl ik knik. "Zijn jullie hier al lang?" vroeg hij en ik schud mijn hoofd. 'Niet heel lang, een paar dagen.' zeg ik. 'Dus we blijven hier nog wel even.' lach ik. Ik neem de laatste slok uit het flesje en mik hem dan in een prullenbak. Opeens hoor ik bekend geblaf en ik kijk op. Ik zie Hunter naar me toe rennen en ik lach even als hij bijna struikelt. Al snel zit hij voor me en ik aai de Golden Retriever voor me. Ik kijk weer naar Joshua. 'Heb jij huisdieren?' vraag ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    River Liam Lawrence

    Ik zag hem met zijn ogen rollen'God jij snapt ook echt niets hé.Ik kan er toch niet zomaar naartoe lopen,ga jij lekker.Het ziet er toch raar uit als je er plots naartoe loopt.'zei hij en ik beet hard op mijn lip.Ik voelde me dom en ik beet zelfs zo hard op mijn lip dat ik de smaak van ijzer samen met zeezout vermengd proefde.'oh ,nou .'mompel ik zachtjes ,gekwetst. Daarnet had hij ook zomaar op een vreemde afgestapt.Ik keek even kort naar Joey en ik zag wat medelijden in zijn ogen.Ik wende mijn gezicht af en zwom naar die meiden. Ik wilde bewijzen dat het wel zou kunnen.Toen ik bij het ondiepe was stond ik op en ging ik naar de meisjes toe."Hi."zeg ik met een zwak glimlachje en dan besef ik dat ik nu echt tegen meisjes zat te praten.Mijn onzekerheid en verlegenheid kwam weer boven en ik wist niet echt wat te zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amell schreef:
    Dominic Beckett

    "Nouja.. hij bedoelt het vast goed" ik haal mijn schouders op. "Ehm. Ik ga zwemmen. Ga je ook?" Ik moet even grinniken. "Ja waarom niet" ik sta op en ren het water in, zwem gelijk een paar meter onder water. Eenmaal boven gooi ik mijn half lange haar naar achter en veeg het water met mijn hand van mijn gezicht.

    [sorry, ik viel in slaap.]
    Victoire Lizzy Barton
    Hij grinnikt even en staat dan op. "Ja, waarom niet." zegt hij, en rent het water in. Als hij boven komt gooit hij -heel dramatisch, schiet er door me heen, zijn haar naar achter en veegt het van zijn gezicht. Ik rol even lachend met mijn ogen en loop voorzichtig het water in. Als ik tot mijn middel in het water sta maak ik mijn armen een beetje nat om te wennen aan het water. Ik heb al een tijdje niet gezwommen dus ik moet even inkomen nu. Als ik genoeg aan het water gewend ben laat ik me achterover vallen, waarna ik snel weer boven kom met haar dat aan mijn gezicht plakt. Ik ben nooit zo van de 'sexy hairflips' geweest dus dat ga ik ook maar niet proberen nu. "Charming" mompel ik als ik de plukken haar uit mijn gezicht haal.


    And right from that moment, you took my breath away.

    mismi schreef:
    Thomas Joëll Hatkins
    Ik was vanochtend al vroeg opgestaan om naar het strand te rijden om te surfen. Er zouden goede golfen komen en ik moest vandaag pas in de middag beginnen. Na heerlijk gesurft te hebben ben ik nu weer op de terugweg naar de camping. Mijn ouders kwamen hier vroeger altijd en zo hebben we de eigenaren goed leren kennen. Sinds mijn 19e werk ik hier elke zomer als strandwacht bij het meer en ik organiseer wandel en fietstochten door het gebied voor de actievelingen. Als ik aankom bij mijn huisje laad ik mijn spullen uit. Ik sliep in een van de vaste huisjes die voor personeel bedoeld was. Ik ruim alles op en kleed me om. Ik eet nog wat en ga opweg naar het meer waar ik een andere jongeman overneem als strandwacht.


    [Als iemand thomas wil meeten.. go ahead


    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Zuchtend stopte ik de laatste lunchboxen in de tas en liep richting mijn fiets. Ik werkte nu een aantal weken bij het camping restaurant en veel problemen had ik er eigenlijk niet mee. Het enige jammere was dat ik nog geen hut toegewezen had gekregen en dus in mijn mini drie-persoonstent woonde. Maar ik had het tot nu toe overleefd, tegen alle verwachtingen van mijn ouders in. Misschien was ik dus toch niet helemaal het perfecte verwende arrogante egoïstische rijkeluiskind, waar iedereen mij tot nu toe voor aan had gezien.
    Soepel sprong ik op mijn fiets en begon aan mijn ronde. Het was de bedoeling dat alle medewerkers die geen tijd hadden om eten te halen, ook wat hadden om te eten. Oftewel, ik bracht even snel lunch pakketjes rond, voor ik weer aan de slag moest in de keuken of de bediening. Eigenlijk was het nog helemaal niet zulk vreselijk werk. Het was gezellig en eigenlijk waren de meesten ook wel aardig. Daarbij was het beter dan de hele tijd tussen mijn ouders in te moeten zitten.

    Ik was bijna aan het einde van mijn ronde. Ik hoefde alleen nog maar de post van de strandwachten af te gaan. Aangezien fietsen door het zand niet zo'n geweldig idee was, sprong ik van mijn fiets en liep het laatste stuk, waar ik Thomas, één van de strandwachten -hoewel hij wel meer deed dan alleen strandwacht zijn- tegenkwam.
    'Heee, Thomas. Heb jij zelf al geluncht, of wil je een pakketje?' vroeg ik hem, aangezien hij nu pas hoefde te beginnen en het dus best kon, dat hij zelf al wat gegeten had.


    Happy Birthday my Potter!

    (Wie voor de tweeling)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Joshua Watson
    "Jup, ik heb geen contact meer met mijn moeder dus..." zegt ze. Ik knik even en zwijg, ik wist nooit wat ik moest zeggen in zo'n situatie. Ook al was haar situatie niet heel erg verschillend van dat van mij. "Niet heel lang, een paar dagen. Dus we blijven hier nog wel even," antwoordt ze lachend op mijn vraag. Een Golden Retriever komt op ons afrennen. "Is die van jouw?" vraag ik aan haar. De hond komt voor Jade zitten, wat mijn vermoeden eigenlijk al bevestigd. "Heb jij huisdieren?" vraagt ze aan mij. Ik schud mijn hoofd. "Nee, hoewel ik wel graag een hond of zo zou willen," vertelde ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Thomas Joëll Hatkins
    Ik zit misschien net een kwartiertje als ik een stem naast me hoor. Het is Avalee. Ze vraagt of ik al had gegeten of een lunchpakketje wou. De ene keer was het lunchpakketje lekkerder dan de andere keer. "Wat zit erin?" Vraag ik, net zoals ik altijd doe. Meestal maakte ze een pakketje dat ik wel lekker vond, maar niet altijd, aangezien we niet altijd hetzelfde in huis hadden. Het lekkerste vind ik een pistoletje met kip. Dat gaat er altijd wel in. "Heb jij al pauze gehad?" Vraag ik.

    Veel mensen vonden haar verwend en mochten haar niet. Bijna iedereen hier weet wel wie haar ouders zijn aangezien ze hier elk jaar wel even op vakantie zijn, alleen komen zij met een hele luxe camper wat meer een huis op wielen lijkt. Ik moet zeggen dat ze inderdaad erg verwend was voor zover ik de afgelopen jaren die ik hier al werk heb kunnen zien,m maar ik weet ook dat er altijd een reden is waarom mensen zich zo gedragen. Voor zover ik weet zijn haar ouders de reden. Veel werknemers hier waren best hard voor der toen ze besloot te komen werken, maar ik vindt dat iedereen een tweede kans verdient dus heb ik eens even met ze gesproken. Volgens mij laten ze haar nu wel met rust en ze brengt iedereen de lunch waar ze vast blij mee zullen zijn. Dat komt allemaal vast wel goed. "Kan je surfen?" Vraag ik nog.

    Joey
    Hij beet op zijn lip en mompelde wat onverstaanbaars in mijn oren, het klonk gekwetst en hij wendde daarna zijn gezicht van mij af en zwom richting de twee meisjes. Ik fronsde even en glimlachtte zwakjes terwijl ik toekeek en wat water in mijn gezicht spetterde alsof ik droomde. Ik hoorde van River een overtuigende '' hi,'' die moest overkomen als begroeting. Ik knipperde met mijn ogen en kwam daarna in beweging richting River.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Hi," hoorde ik een onbekende stem vanuit het niets zeggen. Ik keek om me heen en zag een jongen staan. "Hey," zei ik tegen hem. Ik keek Phoebe even aan en keek daarna weer naar de jongen. "Sorry, ik ken je toch niet ergens van?" Misschien was het wel een jongen die we ooit eens tegen gekomen waren, maar hij kwam me niet bekend voor. Een andere jongen kwam ook deze kant op, waarschijnlijk hoorde hij bij de andere jongen, daar ging ik in ieder geval wel van uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [url=http://static.tumblr.com/03915e0155356fcb811cea67208284c1/2mfsi28/lrjmpn2tr/tumblr_static_tumblr_mork74b9bn1rakz54o1_400.gif
    ]River Liam Lawrence[/url]

    Een van de meisjes had me blijkbaar gehoord en keek om ."Hey," zei ze en keek daarna naar haar vriendin. "Sorry, ik ken je toch niet ergens van?" vroeg ze dan en ik dacht even na. "Nee ,ik denk het niet ,ik wilde gewoon aardig zijn." mompel ik en ik voelde lichtjes rood worden.. Nou ja uitleggen dat je iets aan je broer wilde bewijzen ,wat heel erg faalt ,kon ik moeilijk verwoorden. Joey kwam naar me toe gezwommen en ik hoopte dat ik niet uitgezeikt ging worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jailee ''Lee'' Brookelle Melian (Jeelie)

    Grijnzend zet ik een voet in het water. Jaylee was allang in het water en stond me nu aan te moedigen. ''Kom op Lee'' gilde Jay. ''Ja wacht. Het water is koud'' mompelde ik. Lachend keek ik haar aan. Voordat ik iets konn zeggen werd ik getrokken aan mijn voet waardoor ik in het water viel. Geiriteerd kwam ik boven water en gaf haar een duw. Lachend viel ze in het water en water-spugend kwam ze naar boven. ''Het is niet grapig'' mompelde ik waarna ik vooruit zwom met mijn hoofd onderwater. Ik begon mijn voeten te bewegen. Waarschijnlijk werden er veel mensen nat aangezien ik gewoon een briesje langs mijn voeten voelde gaan.

    (Wie voor de tweeling.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Joey
    'Sorry, ik ken je toch niet ergens van?' Vroeg het meisje aan River en mijn blik gleed over het meisje waarna ik met een grijns naar River keek. 'Nee, ik denk het niet, ik wilde gewoon aardig zijn,' mompelde hij en je zag een rode gloed over zijn wangen vormen. Ik glimlachtte naar de meisjes een voor een. 'Ik ben Joey,' zei ik na een tijdje en liet mijn blik op het meisje hangen die zojuist tegen River had gepraat. Mijn glimlach vormde nog steeds rond mijn mond en ik wreef met mijn hand soepel door mijn haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.