• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lucy Elianne Miller
    Ik loop met vluchtige passen richting de bar. Ik sterf van de dorst. Als ik op één van de krukken ga zitten kijkt de barman me vragend aan. 'Ehm, een water is goed,' zeg ik. Hij past een flesje water uit de koeling en zet het voor me neer. Ik glimlach licht als bedankje en neem een grote slok. Vanuit mijn ooghoek zie ik een jongen naast me zitten van ongeveer mijn leeftijd. Nouja, hij ziet er wel wat ouder uit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    Ze knikte even. "Echt waar? Ik ben dol op die muziek," zei ze lachend en ik lach ook even en glimlach dan. "Vooral the Lumineers en Passenger!" glimlachte ze. "Wat toevallig."grinnik ik. Er waren niet veel mensen ,die dezelfde smaak hadden van muziek zoals ik ,dus ik was best enthousiast. "Vind je ,Of monsters en man ,Mumford and sons en The Civil wars wat?"vroeg ik haar toen met een glimlach. Die bands waren gelijk aardig en ik vond ze ook geweldig ,ooit heb ik Mumford and sons bijna live kunnen zien op een concert ,maar Joey wilde een andere band zien,dus heb ik ze nooit gezien ,wat ik best jammer vond.
    Ik keek nog even ,naar buiten of ik Joey zag maar, helaas. Hij was vast erg boos op me ,anders zou hij nooit weggegaan zijn zonder mij of zijn meisjes in de steek gelaten hebben. Ik beet zachtjes op mijn lip ,maar nam dan een slokje van mijn drankje. "M..Misschien moet ik Joey ,straks gaan zoeken."mompel ik dan zacht. "Ik zie hem nergens."vervolg ik er dan achter.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Wat toevallig," grinnikte River. Ik lachte ook even en nam een slok drinken. "Vind je Of Monsters and Men, Mumford and Sons en The Civil Wars wat?" vroeg hij met een glimlach. Ik knikte enthousiast. "Ja! Ik kan niet geloven dat er eindelijk iemand is die dezelfde smaak in muziek heeft!" zei ik met een brede glimlach. Ik zag River naar buiten keken en automatisch gleed mijn blik ook naar buiten. Joey stond er niet meer. "M...Misschien moet ik Joey straks gaan zoeken. Ik zie hem nergens," zei hij. Ik knikte. "Misschien moet je dat maar doen ja," zei ik. River leek zich wel schuldig te voelen tegenover Joey, maar ik snapte niet waarom. In mijn ogen had River niets fout gedaan, maar was Joey juist de fout in gegaan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Thomas Joëll Hatkins
    Er komt een jongedame aangelopen die plaats neemt op een van de krukken naast me. Ze vraagt om een flesje water en neemt een flinke slok ervan. "Pas maar op, anders krijg je zo nog hoofdpijn als je te snel koud water drinkt.." zeg ik en ik glimlach even. Ik bedenk dat ik nog wat boodschappen moet doen en ik buig even over de bar heen waar ik een kladblokje en een pen pak. Ik ga weer zitten en schrijf een paar dingen op.

    River Liam Lawrence

    Emily knikte enthousiast. "Ja! Ik kan niet geloven dat er eindelijk iemand is die dezelfde smaak in muziek heeft!" zei ze met een brede glimlach en ik glimlach ook. "Ik heb een muziek maatje!"grinnik ik vrolijk. Toen ik het over Joey had knikte ze. "Misschien moet je dat maar doen ja," zei ze en ik knikte zacht.
    "W-wil je me dan helpen zoeken?"vroeg ik haar zacht. Nou ja ,ze kon het niet goed vinden met Joey ,maar ik wilde haar hier ook niet achterlaten dan ,tenzij ze wel hier wilde blijven natuulijk. Ik zag Lucy aan de bar zitten ,wat mijn gevoel dat Joey me achter gelaten heeft nu totaal bevestigd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucy Elianne Miller
    'Pas maar op, anders krijg je zo nog hoofdpijn als je te snel koud water drinkt.' zegt de jongen met een glimlach. Ik grinnik zacht. 'Oh, ik weet het. Ik, ehm, had nogal dorst.' Ik glimlach ongemakkelijk een neem een klein slokje. Terwijl ik even om me heen kijk zie ik dat River en Emily ook nog aan de bar zitten. Ik draai me weer naar de jongen naast me. 'Dus, ben je hier al lang?' vraag ik. Ik vraag me af waarom Joey opeens weg ging. Kwam het door Vic? Zonder dat ik het door heb staar ik voor me uit naar het flesje water.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Thomas Joëll Hatkins
    Ze grinnit zacht en antwoord dat ze jet weet en nogal dorst had. Ze glimlacht even en neemt dan nog een slokje.. een kleinere. Ze kijkt 3ven om zich heen en lijkt dan even kn haar gedachte weg te zakken. Ik maak mijn boodscjappenlijsyje als ze vraagt of ik hier allang ben. Ik knik. "Ik ben hier al sinds het begin van de zomervakantie. Ik werk hier. Ik ben strandwacht en ik organiseer wandel-/ en fietsrochten en heel soms surflessen als mensen die willen, al moeten we dan wel naar het strand... en jij? Ben jij hier al lang op vakantie??" Vraag ik dan.

    Lucy Elianne Miller
    Als hij antwoordt, schrik ik op uit mijn gedachten. 'Ik ben hier al sinds het begin van de zomervakantie. Ik werk hier. Ik ben strandwacht en ik organiseer wandel-/ en fietstrochten en heel soms surflessen als mensen die willen, al moeten we dan wel naar het strand... en jij? Ben jij hier al lang op vakantie?" Ik frons geïnteresseerd mijn wenkbrauwen. 'Wauw, strandwacht, dat is best cool. Nee, ik ben hier pas sinds vandaag,' zeg ik. 'Is het geen zware baan? Al die zeurende mensen? Kun je goed surfen?' Nadat ik dat heb gezegd, heb ik door hoeveel vragen ik stel. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Sorry, nieuwsgierig.'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Thomas Joëll Hatkins
    Ze schrikt op als ik antwoord geef. En dan stelt ze meteen een aantal vragen waar ze meteen haar excuses vooe aanbied en erbij zegt dat ze nieuwsgierig is. Ik glimlach even. "Het valt wel mee hoor. Het is hier vrij rustig. Er zijn soms mensen die buiten jet zwemgebied gaan en die moet je dan even terugroepen. Er varen daar bootjes en zo dus zwemmen is daar niet zo slim. En ik kan goed genoeg surfen om les te mogen geven. Daar heb ik een diploma voor. Kan jij ook surfen?" Vraag ik dan. "Of ben je meer van een andere sport?" Vervolg ik nog. Ik zet nog snel een paar dingen op het lijstje die me net te binnen zijn geschoten.

    Lucy Elianne Miller
    Hij vertelt dat het vrij rustig is en dan hij redelijk goed kan surfen. 'Oh, fijn. En dat is echt gaaf!' zeg ik enthousisast.
    'Kan jij ook surfen? Of ben je meer van een andere sport?' vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, jammer genoeg niet. Surfen lijkt me echt leuk,' begin ik. 'Ik doe geen andere sport. Vroeger heb ik paardgereden, maar mijn moeder is bang voor paarden en ze was bang dat mij iets zou overkomen... That sucks.' Plots besef ik me dat ik me nog niet eens heb voorgesteld. 'Ik ben trouwens Lucy, hoe heet jij?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Thomas Joëll Hatkins
    ze schud haar hoofd als antwoord op mijn vraag of ze kan surfen en zegt dat ze het helaas niet kan. Ze verteld dat ze vroeger heeft paardgereden, maar dat haar mieder bang was dat haar iets zou overkomen. Ik knik even. Dan stelt ze zichzeld voor als Lucy en vraagr hoe ik heet. "Ik ben Thomas" antwoord ik. "En paardrijden kan inderdaad best gevaarlijk zijn, maarja.. surfen is okk niet altijd heel veilig. Daarbij kan je net zo goed je nek breken als je verkeerd valt en op sommige plekjen in de wereld heb je haaien of hele gevaarlijke rotsen.." vertel ik. "Ben je hier met vrienden of familie?" Vraag ik."En hoe bevalt het je tot nu toe?".

    Lucy Elianne Miller
    'Ik ben Thomas,' zegt hij. 'En paardrijden kan inderdaad best gevaarlijk zijn, maarja.. surfen is ook niet altijd heel veilig. Daarbij kan je net zo goed je nek breken als je verkeerd valt en op sommige plekken in de wereld heb je haaien of hele gevaarlijke rotsen.' vertelt hij dan. Mijn ogen worden groot. 'Ik ben doodsbang voor haaien,' zeg ik met een lachje. Ik haal mijn schouders op. 'Maar toch wil ik het ooit een keer proberen.'
    'Ben je hier met vrienden of familie?' vraagt hij. 'Met mijn ouders en mijn zusje, al was ik hier liever met vrienden denk ik.' Het kan gezellig zijn met mijn zusje Jenna, maar vaak was ze nogal... aanwezig. Irritant. En mijn ouders, tja. Die willen toch alleen maar museums bezoeken.
    'Hoe bevalt het je tot nu toe?' vraagt hij vervolgens. Ik knik glimlachend. 'Ja, goed. Ik vermaak me prima. Hoe lang werk je hier al?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Thomas Joëll Hatkins
    Als ze zegt dat ze doodsbang is voor haaien, lach ik even. "Ik kom ze ook liever niet tegen inderdaad" zeg ik. Ze zegt dat ze het toch een keer wil proberen. Ik glimlach. "Tja, ik geef lessen, ze zijn niet zo heel duur, vooral als je het vergelijkt met Nederland.." vertel ik. Ze verteld dat ze hier is met haar ouders en zusje en ik knik even. Ze zegt ook dat ze hier liever heen zou zijn gegaan met vrienden. Dat wil ik best geloven. Ze verteld dat het hier haar goed bevalt en ze zich prima vermaakt en vraagt dan hoelang ik hier al werk. "Dit is mijn 5e jaar dat ik hier werk" antwoord ik. "ik ben begonnen als strandwacht en doe sinds twee jaar dan de tochten en surflessen" ga ik verder. "Hoe lang blijven jullie hier?" vraag ik nog.

    [Vernon --> Walsh]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lucy Elianne Miller
    'Dit is mijn 5e jaar dat ik hier werk. Ik ben begonnen als strandwacht en doe sinds twee jaar dan de tochten en surflessen,' antwoordt hij. 'Hoelang blijven jullie hier?'
    'Drie weken. In mijn ogen zouden twee weken wel genoeg zijn, maar met vrienden zal ik het denk ik wel overleven. Ik heb al wat mensen ontmoet.' vertel ik. Het verbaast me nog steeds dat ik zo snel vrienden heb gemaakt. 'Hoe oud ben je, trouwens?' Nu ik weet dat hij hier al vijf jaar strandwacht is ben ik er zeker van dat hij wel wat ouder is dan ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.