• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joshua Watson
    Ik opende de zijdeuren van het busje en pakte het tafeltje en de stoeltjes eruit. Die ik uit klapte. "Hey," hoorde ik iemand zeggen. Ik keek om me heen en zag twee jongens, waarvan één tegen een boom geleund stond. "Sta je hier al lang?" vroeg de jongen die tegen de boom leunde. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik ben pas net aangekomen," antwoordde ik. Ik bekeek de beide jongens, waarschijnlijk waren ze jonger dan ik was. Of de twee nou broertjes of vrienden waren kon ik nog niet echt zien, op het eerste gezicht vond ik ze niet bepaald op elkaar lijken, maar je wist maar nooit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Phoebe Juliette Grey.
    Samen met Emily stonden we al een aantal dagen op deze camping, waar we het tot nu toe wel leuk hadden. Veel mensen hadden we nog niet ontmoet, al was ik volgens een klein meisje, ik schatte haar rond de acht jaar, nu haar beste vriendin. Het was een vrolijk en hyperactief meisje, als je naar haar keek kreeg je automatisch een glimlach op je gezicht.
    Ik keek Emily vragend aan nadat ze haar tijdschrift had dichtgeklapt en zich had omgedraait, zodat ze op haar rug kwam te liggen. "Zullen we zwemmen?"
    Een grijnsje verscheen op mijn lippen waarna ik opstond en mijn bikinibroekje goed trok. "Prima, wie het laatst in het water is drinkt vanavond en hele fles Bacardi leeg," riep ik terwijl ik al voort zette naar het water. Valsspelen was simpelweg leuk, en ik wist al bijna zeker dat er sowieso een fles alchohol leeg ging vanavond.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    River Liam Lawrence

    River liep voorop en ging tegen een boom aanleunen ,die dicht bij het busje van de nog onbekende jongen stond. "Hey" grijnsde hij en de jongen keek even rond en zag ons dan staan. Ik zag Joey een vlugge blik op me werpen ,'Sta je hier al lang?' vroeg hij dan tegen de jongen,die dan vervolgens zijn hoofd schud."Nee, ik ben pas net aangekomen," antwoorde hij en ik knikte even. "Is het je eerste keer hier op Casa Lugano"vroeg ik hem dan ,om ook maar een beetje sociaal over te komen. De rest mocht Joey doen ,aangezien mensen eerder naar hem luisteren dan naar mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    Een grijns verscheen op Phoebe's lippen, waarna ze opstond. "Prima, wie het laatst in het water is drinkt vanavond een hele fles Bacardi leeg," riep ze, terwijl ze al richting het water rende. "Oh, je speelt vals!" riep ik lachend, terwijl ik opstond en zo snel ik kon achter Phoebe aanrende. Ik vond het niet zo erg om een hele fles Bacardi leeg te moeten drinken, maar ik hield simpelweg niet van verliezen. Phoebe inhalen was moeilijker dan ik had verwacht, maar het was me in ieder geval gelukt om bijna naast haar te komen. Een aantal mensen keken ons raar aan terwijl we over het terrein renden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Nee, ik ben pas net aangenomen,' zei de jongen waarvan de we naam nog niet eens wisten. 'Is het je eerste keer hier op Casa Lugano?' Vroeg River terwijl ik hem geiïriteerd aankeek. Op de een of andere manier kon hij nooit wat goeds doen in mijn ogen. Toch nam ik hem overal mee, door hem was ik in ieder geval nooit alleen en was hij soms nog handig ook. Zonder de jongen zijn antwoord af te wachten vroeg ik of hij mee ging zwemmen en glimlachtte even zwakjes. Ik vroeg me af of hij er mee akkoord ging.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jade Alexandria Campbell

    Ik bind mijn lange, blonde lokken in een strakke staart en loop verder over het gras. Ik trek mijn roze blousje snel recht en kijk even om me heen. Wat zal ik eens gaan doen.. We stonden hier nu al een paar dagen, en ik had niet bepaald iets te doen. Ik had al mijn tijdschriften uitgelezen, alle spelletjes op mijn telefoon uitgespeeld en gezwommen. Wat zal ik nu eens doen.. Misschien zou ik eens naar het dorp moeten gaan en daar rondkijken.. Ik haal mijn schouders op en kniel even. Ik strik de veters van mijn zwarte Vans en sta al snel weer recht.

    [Wie wil Jade meeten? Ze staat gewoon... Ergens.]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Joshua Watson
    "Is het je eerste keer hier op Casa Lugano?" vroeg de ene jongen. Dit keer knikte ik. "Ja, ik ben op rondreis," vertelde ik. Het rondreis-gedeelte had helemaal niets met de vraag te maken. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het zei. De boom-jongen vroeg aan me of ik mee ging zwemmen. Ik schudde mijn hoofd. "Ik denk dat ik eerst maar even mijn plekje hier klaar maak, dan ben ik daar in ieder geval mee klaar. Ik kan straks misschien wel komen, als ik klaar ben? Als jullie dat goed vinden in ieder geval."

    (Joshua kan Jade straks misschien wel meeten? Als River en Joey naar het strand zijn gegaan?)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Is goed ^^ ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mijn topics. Iemand voor Dominic?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    wie wil riley ontmoeten

    Okay, ik ga toch een hele roman schrijven because I can. En omdat ik me dood verveel.
    Victoire (VIc) Lizzy Barton Outfit.
    Terwijl mijn broertje en ik vrolijk in het Frans ratelen op de achterbank hoor ik mijn pleegmoeder geirriteerd zuchten terwijl ze voor de zoveelste keer de kaart ondersteboven houdt. Ik maak mijn gordel los en kom een beetje overeind waarna ik de kaart omdraai en haar een kus op haar wang geef. Als ik mezelf weer in mijn stoel laat vallen kijk ik even om me heen en naar de caravan achter me. Het is al de zoveelste keer dat we naar Casa Lugano gaan en ik hoop dat ik deze keer niet alleen maar in mijn stoel lig te lezen maar ook mensen kan leren kennen.
    Het is heerlijk weer, en de zon schijnt door het autoraampje in mijn gezicht als ik zie dat we het dorpje in rijden. Ik hou van zon, maar het is zo jammer dat je mijn littekens zo goed ziet als ik in bikini of korte mouwen loop en...
    Nee. Daar ga ik me geen zorgen om maken. Mensen gaan het niet zien, het is vakantie, ik moet plezier hebben en me even nergens meer zorgen om maken nu. Daarbij heb ik nu die speciale crème om mijn littekens mee te bedekken. Het heeft tot nu toe goed gewerkt en ik hoop dat het ook waterproof zal zijn, dan kan ik misschien nog een beetje zwemmen ook.. Als we de camping op rijden stapt mijn broertje uit de auto om naar zijn vrienden te gaan die er elk jaar weer zijn, en ik grijp mijn fototoestel en stap ook uit, met de mededeling dat ik over een uurtje bij de caravan zal zijn om te helpen en anders wel bel.
    Met mijn fototoestel in mijn hand zwerf ik de camping over, schiet wat foto's en kijk een beetje rond. Het is totaal niet veranderd sinds de vorige keer dat we hier waren en dat vind ik eigenlijk wel fijn, het is toch altijd ons plekje. Als ik na een uurtje verveeld begin te raken en ik mijn dr martens toch iets te warm begin te vinden voor dit weer, besluit ik terug te gaan naar onze plaats om te helpen met het opzetten van de voortent etc. Eenmaal daar blijkt de tent uiteindelijk toch al te staan en ik glimlach, misschien is dat wel beter: ik ben geen held als het gaat om het opzetten van de tent. Ik schiet de caravan binnen en trek mijn bikini aan onder mijn kleding, verwissel mijn dr martens voor mijn slippers en loop de caravan weer uit. Mijn camera berg ik op in een kastje en tegen mijn pleegouders zeg ik dat ik ga zwemmen, doen alsof ik vrienden heb.
    Met een klein glimlachje pak ik een handdoek en loop naar het meertje, waar ik mijn hem weer neerleg, mijn slippers uitschop en mijn kleding uit doe. Als ik om me heen kijk zie ik 2 meiden die aan komen rennen, maar die lijken me te close om er nog tussen te komen.
    Met een zucht ga ik op mijn handdoek zitten en kijk of er nog meer mensen zijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:14 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    River Liam Lawrence

    Joey haf me een geïrriteerde blik ,waardoor ik even kort op mijn lip beet en naar de grond keek en daarna weer naar de onbekende.De jongen knikte deze keer. "Ja, ik ben op rondreis," legde hij uit en ik knikte even.Joey vroeg de jongen of hij mee wilde gaan zwemmen ,in de plaats van zijn naam te vragen.
    Op zijn vraag schudde de jongen zijn hoofd. "Ik denk dat ik eerst maar even mijn plekje hier klaar maak, dan ben ik daar in ieder geval mee klaar. Ik kan straks misschien wel komen, als ik klaar ben? Als jullie dat goed vinden in ieder geval." zei hij en ik knikte instemmend ,klonk wel logisch.
    ik keek naar mijn broer. "Zullen we dan maar gaan ?"vroeg ik Joey dan zacht. Ik wilde de jongen niet echt storen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'Ja, ik ben op rondreis,' zei de jongen en schudde zijn hoofd toen we vroegen of hij mee ging zwemmen. 'Ik denk dat ik eerst maar even mijn plekje hier klaar maak, dan ben ik daar in ieder geval mee klaar. Ik kan straks misschien wel komen, als ik klaar ben? Als jullie dat goed vinden in ieder geval,' stelde hij voor en ik knikte met River mee. 'Zullen we dan maar gaan?' Zei River en ik fronsde even. 'Goed,' zei ik daarna zacht en rolde even met mijn ogen. 'Laten we dan maar gaan zwemmen,' zei ik en duwde mijn broer in de rug.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Anyonr? Prefer a girl character


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stuur dominic maar naar vic (:


    And right from that moment, you took my breath away.