• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Joey fronste even.'Goed, zei hij daarna kort en zacht ,waarna hij vervolgens naar me toe loopt .Toen hij met zijn ogen rolde ,voelde ik me weer een nietsnut ,ik deed nooit wat goed. 'Laten we dan maar gaan zwemmen,' zei hij ,waarna hij me in mijn rug duwde ,waardoor ik wat vooruit strompelde. Ik beet op mijn lip en wachtte op Joey ,tot hij ongeveer naast me liep en daarna ging ik met hem mee ,richting het strand. Het zand dat tussen mijn slippers kwam deed me denken aan onze kindertijd. Zoals we altijd toen we hier op vakantie waren ,voetbalden en zwemwedstrijdjes deden tot we beiden 16 waren ,was dat allemaal veranderd ,wat ik best jammer vond. Toen we aan het strand waren ,was ik erg blij dat ons oude vertrouwde plekje nog niet bezet was.
    "Joey ,kijk ons plekje ,we kunnen daar onze spullen eerst leggen."stel ik aan hem voor en wachtte op zijn antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mamo schreef:
    Emily May Carter
    Een grijns verscheen op Phoebe's lippen, waarna ze opstond. "Prima, wie het laatst in het water is drinkt vanavond een hele fles Bacardi leeg," riep ze, terwijl ze al richting het water rende. "Oh, je speelt vals!" riep ik lachend, terwijl ik opstond en zo snel ik kon achter Phoebe aanrende. Ik vond het niet zo erg om een hele fles Bacardi leeg te moeten drinken, maar ik hield simpelweg niet van verliezen. Phoebe inhalen was moeilijker dan ik had verwacht, maar het was me in ieder geval gelukt om bijna naast haar te komen. Een aantal mensen keken ons raar aan terwijl we over het terrein renden.


    Phoebe Juliette Grey.
    "Oh, je speelt vals!" riep Emily lachend, waardoor mijn grijns breder werd. Na een tijdje lukte het haar om naast me te komen, ik had geen zin om een hele fles Bacardi leeg te drinken dus zette ik er meer snelheid in, zodat ik als eerste het water in ren. Ik liep het water in tot mijn enkels waarna ik breed grijns naar Emily die het water ook bereikt had. "Dat wordt een fles Bacardi, Em," zei ik lachend waarna ik mijn bruingetinte armen over elkaar sloeg en het water tot mijn knieën in liep.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Joey
    We liepen samen over het strand en het zand schuurde tussen mijn slippers en deed ze halverwege ook uit. Ik zag hoe River naar ons oude vertrouwde plekje liep en tegen mij voorstelde daar te gaan zitten. Ik kon mezelf altijd zo erg schamen voor River en ik wendde daarom ook mijn hoofd even af maar knikte daarna. Het was tevens het beste plekje en ik kon hem niet gaan zitten negeren. Ik landde op mijn handdoek die ik had neergelegd en keek daarna richting het meer waar twee meisjes, waarschijnlijk vriendinnen heen rende. Ik tikte River aan en maakte een seintje met mijn hoofd richting hun.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dominic Campbell

    We staan nu een paar dagen op deze suffe camping. Mijn vader wil mij en mijn zusje altijd perse een paar weken mee op vakantie nemen. Voor Jade snap ik het. Maar ik zie hem al elke dag. Ik was al vroeg op vanochtend. Om een stomme droom natuurlijk. Ik heb een rondje om de camping gerent. Toen ontbeten. Mijn vader kondigde aan dat zijn vriendin er vanaf vandaag bij zou zijn. Ik mag haar niet dus baal als een stekker. Na het eten ben ik direct naar het meertje gegaan en ben een stuk gaan zwemmen. Ik baal er nog steeds van. Vlak voor we naar deze camping kwamen heeft mijn vriendin het uitgemaakt. Schijnbaar heb ik haar niet genoeg te bieden..een of andere sul heeft haar nu. Ik plof op een random plek op het strandje neer. Vanuit mijn ogen zie ik een meisje zitten, maar reageer er niet echt op. Ik leun met mijn onderarmen op mijn knieën en kijk naar het water.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emily May Carter
    Phoebe rende als eerst het water in, waarna ik stopte met rennen. Rennen had nu toch geen zin meer, dus ik kon net zo goed rustig aan doen en mijn adem een beetje sparen. "Dat wordt een fles Bacardi, Em," zei ze lachend. Ik lachte ook even en haalde toen mijn schouders op. "Ach, dat wordt dan in ieder geval wel een leuke avond," zei ik lachend. Ik haal even een hand door mijn haar terwijl ik verder het water in loop. Eindelijk wat verkoeling.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    don't mind this

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 22:19 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joshua Watson
    De jongens liepen weer weg en ik liep mijn busje in. Ik zette een aantal dingen weer op hun plek, vervolgens zette ik de luifel op. Ik bekeek alles even, zodat ik zeker wist dat ik niets vergeten was, maar alles zag er goed uit. Ik keek even om me heen. Ik kon al meteen naar het strand gaan, maar eigenlijk wou ik eerst even rondkijken op de camping. De camping zag er gezellig uit. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en keek weer om me heen. Iets verder op zag een meisje, die er best jong uit zag. Ik vroeg me af of er ook mensen van ongeveer mijn leeftijd waren, ook al gaf ik nooit zo om leeftijd. Ik vond het nooit zo erg om met mensen om te gaan, terwijl er een aantal jaar verschil in leeftijd tussen ons zat.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence
    Joey wende zijn blik van me af en knikte dan ,waarna hij zijn handdoek uitlegde en erop neer plofte. Ik volgde zijn voorbeeld en ging dan ook op mijn handdoek gaan zitten.Hij tikte me aan en seinde naar 2 meisjes die in het water renden en zaten te lachen. Het waren erg mooie meisjes.
    "Wil je er heen?"vroeg ik hem dan en hield mijn hoofd wat schuin ,nee ik was niet echt goed in hints en met meiden. Ik ging even met een hand door mijn warrige haren en keek dan naar de zee


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wooow, jullie zijn al begonnen. Mijn topics en zou iemand pleazzzz in het praattopic een samenvatting willen geven van wat uk heb gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    Jade Alexandria Campbell

    Ik zucht en zet mijn rayban zonnebril op. Ik had hier nog niet echt contacten ofzo, naast mijn broer dan. En niet om te beledigen ofzo, maar de hele tijd met mijn broer optrekken? Nee bedankt. Ik voel iets tegen mijn been rollen en ik kijk naar beneden. Ik zie een voetbal en verderop een groep kinderen naar mij kijken. Ik glimlach even en schop de bal terug. Vervolgens kijk ik weer even om me heen en zie verderop een man staan. Ik blijf even naar hem kijken en glimlach vervolgens naar hem. Ondertussen denk ik nog steeds na. Wat ga ik doen...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Amell schreef:
    Dominic Campbell

    We staan nu een paar dagen op deze suffe camping. Mijn vader wil mij en mijn zusje altijd perse een paar weken mee op vakantie nemen. Voor Jade snap ik het. Maar ik zie hem al elke dag. Ik was al vroeg op vanochtend. Om een stomme droom natuurlijk. Ik heb een rondje om de camping gerent. Toen ontbeten. Mijn vader kondigde aan dat zijn vriendin er vanaf vandaag bij zou zijn. Ik mag haar niet dus baal als een stekker. Na het eten ben ik direct naar het meertje gegaan en ben een stuk gaan zwemmen. Ik baal er nog steeds van. Vlak voor we naar deze camping kwamen heeft mijn vriendin het uitgemaakt. Schijnbaar heb ik haar niet genoeg te bieden..een of andere sul heeft haar nu. Ik plof op een random plek op het strandje neer. Vanuit mijn ogen zie ik een meisje zitten, maar reageer er niet echt op. Ik leun met mijn onderarmen op mijn knieën en kijk naar het water.

    Victoire Lizzy Barton
    Als ik een tijdje zo heb gezeten komen er een paar jongens het strandje op gelopen, rennen de meiden het water in en ploft er een jongen naast me op het zand. Hij zegt niets, zit daar maar gewoon. Ik schraap een paar keer mijn keel en probeer hem vervolgens te negeren door mijn ogen te sluiten terwijl ik op mijn rug lig. Als dat allemaal niet werkt ga ik rechtop zitten, en kijk de jongen aan. "Ehm... Hi." zeg ik dan, en glimlach vriendelijk naar hem. "Ik ben Vic"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joshua Watson
    Een groepje kinderen is verderop aan het voetballen en schoppen de bal naar het meisje toe, die hem vervolgens weer terug schopt. Ik kijk weer naar het groepje kinderen, die de bal blij in ontvangst nemen. Als ik weer naar het meisje kijk, zie ik dat ze naar me kijkt en glimlacht, ik glimlach even terug. Even twijfel ik of ik op haar af zal stappen, maar ik ben niet het persoon dat snel op iemand afstapt. Mijn blik blijft hangen bij een bankje dat iets verderop staat. Ik loop er naar toe en ga zitten. Een stel van middelbare leeftijd loopt langs en zegt me vriendelijk gedag, ook ik begroet ze even vriendelijk, waarna ik het veld weer over kijk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Mijn topics]

    Dominic Campbell

    Het meisje naast me schraapt haar keel. Ik haal een wenkbrouw op maar laat het zo "ehm hi" verbaast kijk ik opzij. "Ik ben Vic" ze glimlacht vriendelijk naar me. Ik bekijk haar even snel. Ze ziet er jong uit. Slank. Wel de vrouwelijke vormen. Volgens mij is het een heel onzeker meisje. "Ik ben Dominic" antwoord ik dan maar. Het is duidelijk dat ik een stuk ouder ben dan haar. Zal het stoppelbaardje wel voor zorgen. "Dominic Campbell"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joey
    'Wil je er heen?' Vroeg hij terwijl hij zijn hoofd schuin hield als hint. Ik knikte en stond toen op en veegde het zand handig van mijn broek. Ik grijnsde naar hem en draaide me daarna om. 'Kom,' zei ik terwijl ik afwachtte tot hij op stond. Ik was daarin best wel bazig en kon ook best wel egoïstisch zijn maar tot zo ver zei hij er nooit iets van. Ik liep richting het meer en mijn oog bleef op de twee meisjes. Die hadden grootste plannen vanavond.


    Everything is illuminated by the light of our past.