• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Victoire Lizzy Barton
    De jongen is duidelijk een stuk ouder dan ik, ik schat hem rond de 22. Hij lijkt me wel aardig, gewoon een beetje... ouder. Hij stelt zich voor als Dominic Campbell, en ik knik. "Ben je hier alleen?" Vraag ik dan maar. Ik heb geen zin om het awkward te laten worden dus dan kan ik maar net zo goed een gesprek met hem beginnen, denk ik.


    And right from that moment, you took my breath away.

    River Liam Lawrence

    Mijn broer knikte en stond dan vervolgens op en klopte zijn zwemshort af.'Kom,'zei hij ,ik knikte en stond dan ook op. Ik klopte ook vluchtig mijn zwemshort af en volgde Joey dan ,die richting het water ging. Nu kon je de meisjes wel beter zien ,de ene had lange blonde lokken en de andere had wat bruiner haar.
    Ik kijk naarJoey en wacht af tot hij iets zegt ,ik wilde het namelijk niet verpesten voor hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    "Ben je hier alleen?" Vraagt het Vic meisje. "Op het strand wel" antwoord ik en krab even over mijn gestoppelde kaaklijn. "Maar ik sta met mijn vader en zusje op de camping" antwoord ik. Ik neem aan dat ze dat bedoelde tenminste. Iets anders gaat haar ook niks aan. "Jij bent hier zeker met je ouders?" Vraag ik en ik kan een lichte grijns niet onderdrukken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joey
    Ik wachtte op River, en liep toen met hem het water in. De meisjes stonden te praten over alles en nog wat en ik nam een duik in het water en schudde wild met mijn hoofd om de natte haren te laten spetteren. Ik keek naar River als uitnodiging om ook te komen zwemmen en wachtte rustig af. Ondertussen keek ik af en toe naar de meisjes en glimlachtte zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jade Alexandria Campbell

    Ik volg hoe hij naar het bankje loopt en erop gaat zitten. Ik kijk nog een keer kort om me heen en open dan het flesje kokoswater in mijn hand. Het was echt mijn verslaving geworden. In de paar dagen dat we hier al staan heb ik volgens mij al meer dan 20 flesjes op. Ik kijk nog eens naar de man en doe het dan gewoon. Het word tijd dat ik hier iemand ga kennen, die niet mijn broer is. 'Hey.' zeg ik maar als ik er ben aangekomen en ik plof naast hem neer. Ik heb mijn spontane momenten. 'Ik heb je hier nog niet gezien.' zeg ik glimlachend en draai het flesje dicht.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Victoire Lizzy Barton
    Hij maakt een flauwe opmerking over dat hij alleen is op het strand, en geeft dan serieus antwoord op mijn vraag. "Jij bent hier zeker met je ouders?" vraagt hij dan en ik knik grinnikend "Ja.. pleegouders. En broertje. Ik ga mee voor hem, hij durft niet alleen in de tent te slapen... anders had ik nu op Ibiza gezeten..." ik haal mijn schouders op. "Waarom ga jij niet alleen op vakantie dan?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Thomas Joëll Hatkins
    Ik was vanochtend al vroeg opgestaan om naar het strand te rijden om te surfen. Er zouden goede golfen komen en ik moest vandaag pas in de middag beginnen. Na heerlijk gesurft te hebben ben ik nu weer op de terugweg naar de camping. Mijn ouders kwamen hier vroeger altijd en zo hebben we de eigenaren goed leren kennen. Sinds mijn 19e werk ik hier elke zomer als strandwacht bij het meer en ik organiseer wandel en fietstochten door het gebied voor de actievelingen. Als ik aankom bij mijn huisje laad ik mijn spullen uit. Ik sliep in een van de vaste huisjes die voor personeel bedoeld was. Ik ruim alles op en kleed me om. Ik eet nog wat en ga opweg naar het meer waar ik een andere jongeman overneem als strandwacht.


    [Als iemand thomas wil meeten.. go ahead

    Joshua Watson
    Het meisje komt niet veel later naast me op het bankje zitten. "Hey," zegt ze, "Ik heb je hier nog nooit gezien." Gelukkig, nu hoef ik in ieder geval het gesprek niet meer te beginnen. "Hallo," zeg ik. "Dat klopt, ik ben pas net aangekomen," vertel ik haar. Ik kijk even naar het flesje wat ze vast heeft. Ik houdt mijn hoofd schuin, zodat ik kan lezen wat er op staat. "Kokoswater," lees ik hardop voor, "Is dat lekker?" Ik kijk het meisje vragend aan. Ik had nog nooit van kokoswater gehoord, laat staan het ooit gedronken te hebben.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    Vic grinnikt en knikt. "Ja..pleegouders. En broertje. Ik ga voor hem mee, hij durft niet alleen in de tent te slapen. Anders had ik nu op ibiza gezeten. Vic haalt haar schouders op. Ja vast.. "waarom ga jij niet alleen op vakantie dan?" Vraagt Vic. "Ga ik ook." Antwoord ik. "Mallorca, twee dagen nadat ik weer thuis ben ga ik door" voeg ik er aan toe. "Maar mijn vader wilt perse elk jaar met mij en mijn zusje en zijn suffe vriendin op vakantie"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Victoire Lizzy Barton
    Als hij verteld dat hij doorgaat naar Mallorca, en iets over zijn vader, zusje en vriendin, knik ik. "Nou ja... hij bedoelt het vast goed." Ik kijk even naar het water van het meertje en dan weer naar Dominic. "Ehm.. ik ga zwemmen... ga je ook?" vraag ik dan maar, omdat het nogal onbeleefd is om zomaar weg te gaan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jade Alexandria Campbell

    "Hallo, Dat klopt, ik ben pas net aangekomen," zegt hij en ik knik even. Ik volg zijn blik naar het flesje in mijn hand. "Kokoswater, Is dat lekker?" vraagt hij en ik knik. 'Heerlijk, je kan zowat zeggen dat het mijn nieuwe verslaving is.' zeg ik lachend. Ik sla mijn staart van mijn linkerschouder en kijk hem weer aan. 'Dus... Ben je hier alleen of?' vraag ik. Ik draai ondertussen het flesje weer open en neem een slok.

    [Sorry als het wat kort is. Mijn laptop faalt weer eens en is nu bezig met systeemherstel -.- Zit nu dus ff op mobiel.]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dominic Beckett

    "Nouja.. hij bedoelt het vast goed" ik haal mijn schouders op. "Ehm. Ik ga zwemmen. Ga je ook?" Ik moet even grinniken. "Ja waarom niet" ik sta op en ren het water in, zwem gelijk een paar meter onder water. Eenmaal boven gooi ik mijn half lange haar naar achter en veeg het water met mijn hand van mijn gezicht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Joey nam een duik in het water ,iets wat ook erg verleidelijk was met deze warmte.Joeys blik haf me een uitnodeging om er ook in de komen ,wat ik dan ook maar meteen deed. Ik dook het water in en genoot van het frisse water. Toen ik weer boven kwam schudde ik even mijn hoofd ,om de waterdruppels uit mijn gezicht te krijgen. Ik zag hoe Joey af en toe naar de meiden keek. "Waarom ga je er gewoon niet naartoe?"vroeg ik hem dan zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joshua Watson
    "Heerlijk, je kan zowat zeggen dat het mijn nieuwe verslaving is," zegt ze lachend. Ik lach ook even. "Het is in ieder geval een gezonde verslaving, of niet?" vroeg ik lachend. "Dus...Ben je hier alleen of?" vraagt ze. Ik knik. "Helemaal alleen," antwoord ik lachend. "En jij?" Ze leek me wat jong om alleen op vakantie te zijn, waarschijnlijk was ze met vrienden of familie. Ik keek haar even vragend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ik keek naar River die begon te praten. 'Waarom ga je er niet gewoon naar toe?' Vroeg hij zachtjes en ik rolde met mijn ogen. 'God, jij snapt weinig hé. Ik kan er toch niet zomaar naar toe lopen, ga jij lekker. Het ziet er toch raar uit als je er plots naar toe loopt.' Ik had hem helemaal afgezeikt en het was ook aardig gemeen, maar het was gewoon.. Ik wreef met mijn hand door mijn blonde haren en keek hem met medelijden aan maar zweeg.


    Everything is illuminated by the light of our past.