• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Emily May Carter
    "Nee, ik denk het niet, ik wilde gewoon aardig zijn," mompelde de jongen, zijn wangen kregen een rode gloed. Ik glimlachte even. De andere jongen kwam er nu ook bij. "Ik ben Joey," stelde hij zichzelf voor. Ik knikte even. "Ik ben Emily," stelde ik mezelf voor. Ik keek beide jongens één voor één aan. "En dit is Phoebe," zei ik, terwijl ik naar Phoebe knikte.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [url=http://static.tumblr.com/03915e0155356fcb811cea67208284c1/2mfsi28/lrjmpn2tr/tumblr_static_tumblr_mork74b9bn1rakz54o1_400.gif
    ]River Liam Lawrence[/url]

    'Ik ben Joey,' hoorde ik mijn broer zeggen ,die nu naast me stond. "Ik ben River."stel ik me dan ook ietwat verlegen voor.
    Het meisje knikte even. "Ik ben Emily," stelde ze zich voor en keek ons dan één voor één aan. "En dit is Phoebe," zei ze dan ,terwijl ze richting haar vriendin knikte."Aangenaam ,kennis te maken."zei ik dan zacht en keek naar Joey ,hopend dat hij iets wist te zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'Ik ben Emily,' stelde ze haar zelf voor. 'En dit is Phoebe,' vervolgde ze en knikte naar het meisje die naast haar stond. 'Prachtige namen,' zei ik terwijl ik over mijn voorhoofd wreef. 'Zijn jullie hier al lang?' Vroeg ik daarna en gaf een blik aan River die tot nu toe zich alleen had voorgesteld. 'En hebben jullie vanavond wat te doen?' Vroeg ik en keek de meisjes allebei even aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    De andere jongen stelde zich voor als River. "Aangenaam kennis te maken," zei hij zacht. Hij was waarschijnlijk de verlegen jongen van het stel. "Insgelijks," zei ik knikkend. "Prachtige namen," zei de jongen die zich net had voorgesteld als Joey. "Dankjewel," zei ik glimlachend. "Zijn jullie hier al lang?" vroeg Joey. Ik haalde mijn schouders op. "Valt wel mee, een paar daagjes. Jullie dan?" vroeg ik. "En hebben jullie vanavond wat te doen?" vroeg Joey weer. "Nou, ik moet een fles Bacardi leeg drinken, maar voor de rest hebben we nog niet echt plannen," antwoordde ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [url=http://static.tumblr.com/03915e0155356fcb811cea67208284c1/2mfsi28/lrjmpn2tr/tumblr_static_tumblr_mork74b9bn1rakz54o1_400.gif
    ]River Liam Lawrence[/url]

    "Insgelijks,"zei ze knikkend. "Prachtige namen," zei Joey ,die zich vast weer ging uitsloven. "Dankjewel," zei ze glimlachend om zijn compliment. "Zijn jullie hier al lang?" vroeg hij toen ,waarbij het meisje simpel haar schouders ophaalde."Valt wel mee, een paar daagjes. Jullie dan?" vroeg ze. "We zijn hier van gisteren ,maar we komen hier bijna ieder jaar."zeg ik dan, proberend niet asociaal over te komen. "En hebben jullie vanavond wat te doen?" vroeg Joey dan.
    "Nou, ik moet een fles Bacardi leeg drinken, maar voor de rest hebben we nog niet echt plannen," zei ze ik keek haar eventjes verbaasd aan over de fles Bacardi ,maar daarna wende ik mijn blik af en keek ik naar Joey. Ik had zo het gevoel dat hij ze ging meevragen naar een club ofzo. Hij wist wel dat ik niet van zulke druktes hield ,maar ik zei er niets van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'Valt wel mee, een paar daagjes. En jullie?' Antwoordde ze. Mijn blik ging naar River die zijn mond opentrok. 'Nou, ik moet een fles bacardi leeg drinken maar voor de rest hebben we nog geen plannen,' zei Emily en ik grijnsde even. 'Dat komt goed uit,' zei ik en mijn blik ging naar River. 'Wij ook niet, dus dat komt mooi uit of niet Riv?' Stelde ik een soort van voor en een glimlach verscheen op mijn gezicht. We hadden vanavond ook niks te doen, dus waarom niet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mismi schreef:
    Thomas Joëll Hatkins
    Ik zit misschien net een kwartiertje als ik een stem naast me hoor. Het is Avalee. Ze vraagt of ik al had gegeten of een lunchpakketje wou. De ene keer was het lunchpakketje lekkerder dan de andere keer. "Wat zit erin?" Vraag ik, net zoals ik altijd doe. Meestal maakte ze een pakketje dat ik wel lekker vond, maar niet altijd, aangezien we niet altijd hetzelfde in huis hadden. Het lekkerste vind ik een pistoletje met kip. Dat gaat er altijd wel in. "Heb jij al pauze gehad?" Vraag ik.

    Veel mensen vonden haar verwend en mochten haar niet. Bijna iedereen hier weet wel wie haar ouders zijn aangezien ze hier elk jaar wel even op vakantie zijn, alleen komen zij met een hele luxe camper wat meer een huis op wielen lijkt. Ik moet zeggen dat ze inderdaad erg verwend was voor zover ik de afgelopen jaren die ik hier al werk heb kunnen zien,m maar ik weet ook dat er altijd een reden is waarom mensen zich zo gedragen. Voor zover ik weet zijn haar ouders de reden. Veel werknemers hier waren best hard voor der toen ze besloot te komen werken, maar ik vindt dat iedereen een tweede kans verdient dus heb ik eens even met ze gesproken. Volgens mij laten ze haar nu wel met rust en ze brengt iedereen de lunch waar ze vast blij mee zullen zijn. Dat komt allemaal vast wel goed. "Kan je surfen?" Vraag ik nog.


    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    'Ik geloof dat het vandaag gewoon broodjes gezond zijn,' vertelde ik hem, even bedenkelijk kijkend naar de pakketjes. Het verschilde iedere dag wel, maar het waren altijd van die standaard dingen en als we iets met vlees hadden, hadden we ook altijd vegetarische broodjes. Ik had ze vandaag echter niet zelf klaargemaakt. 'En ik heb zo pauze, nadat jullie jullie broodjes hebben gehad. Een uurtje en dan moet ik weer terug zijn,' vertelde ik hem met een glimlach. Waarschijnlijk kon ik het best gewoon drie kwartier of zo op het strand blijven.
    'Kan je surven?' vroeg hij plots, waardoor ik moest lachen. Ik zag mijzelf al op een surfboard. Het leek mij echt super cool om te kunnen, maar ik zou er waarschijnlijk in het begin echt niks van bakken. Zo'n gillend kind dat om de vijf seconde van dat ding afviel, ja zo zag ik mijzelf nog wel.
    'Nee, het lijkt mij echt vet om te kunnen, maar ik kan het niet,' grinnikt ik dan ook. 'Volgens mij zou ik zwaar falen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Emily May Carter
    "We zijn hier van gisteren, maar we komen hier bijna ieder jaar," zegt River. Ik knik. "Dan is het vast wel leuk hier, of niet?" vraag ik lachend. Phoebe en ik hadden nog niet veel gedaan, we hadden eigenlijk alleen een beetje rond onze tent gehangen, dus ik wist nog niet echt of het hier zo leuk was.
    "Dat komt goed uit," zei Joey, "Wij ook niet, dus dat komt mooi uit of niet Riv?" Ik keek beide jongens even aan. "Wat zijn jullie van plan?" vroeg ik lachend. Volgens mij had Joey al allemaal plannetjes bedacht.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [url=http://static.tumblr.com/03915e0155356fcb811cea67208284c1/2mfsi28/lrjmpn2tr/tumblr_static_tumblr_mork74b9bn1rakz54o1_400.gif
    ]River Liam Lawrence[/url]

    "Dan is het vast wel leuk hier, of niet?" vroeg ze lachend en ik glimlachte even ,waarna ik knikte. "Dat komt goed uit,"zei Joey en ik wist al bijna zeker dat hij iets in gedachten had. "Wij ook niet, dus dat komt mooi uit of niet Riv?" vroeg hij me ik keek hem even vragend aan ,maar knikte dan toch."Wat zijn jullie van plan?" vroeg Emily lachend en ik haalde mijn schouders op. "Geen idee."mompelde ik . Nee ik had werkelijk geen idee.We gingen vast iets gaan drinken ofzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Alexandria Campbell

    "Is die van jouw?" vraagt hij en ik knik. 'Jep, dit is Hunter, een niet al te snugger beest van 3 jaar.' vertel ik glimlachend. Ik zie hem zijn hoofd schudden op mijn vraag. "Nee, hoewel ik wel graag een hond of zo zou willen," vertelde hij en ik knik even. Ik voel dat Hunter zijn kop op mijn been legt en ik blijf hem maar aaien. 'Moet je doen, het is een geweldig gezelschap als je alleen bent.' zeg ik glimlachend.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Joshua Watson
    "Jep, dit is Hunter, een niet al te snugger beest van 3 jaar," vertelt ze glimlachend. "Heb je hem als pup gekregen?" vraag ik. "Moet je doen, het is een geweldig gezelschap als je alleen bent," zegt ze glimlachend. Ik knik even en kijk dan voor me uit. "Zijn honden niet heel duur? Al dat voer, en wanneer ze naar de dierenarts moeten en zo," zeg ik. Ik had net genoeg geld om in mijn eigen behoeften te kunnen voorzien, als ik er een hond bij nam moest ik een vaste baan zoeken, en bovendien was mijn busje niet al te groot, dus er is weinig ruimte voor een hond.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    Vic gaat wat langzamer het water in. Ook eventjes onder water. Maar als ze boven komt plakt haar haar aan haar gezicht. Ik grinnik in mezelf. "Charmant" mompelt ze. Ik zwem een beetje haar richting op. "Haar is een lastig iets" zeg ik nongelant. Het meisje is interesant. Niet op de manier dat ik haar leuk zou vinden, of kunnen vinden. Ze straalt iets uit, iets van onzekerheid of eenzaamheid. Ik weet niet wat het is maar ik ben wel nieuwsgierig. "Hoe oud ben je eigenlijk Vic?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomass Joëll Hatkins
    "Nee dankjewel dan" antwoord ik als ze zegt dat het broodjes gezond zijn. Op mijn vraag of ze surft moet ze lachen. "Nee, het lijkt me vet om te kunnen, maar ik kan het niet. Volgens mij zou ik zwaar falen." Antwoord ze. "We gaan vanavond met een groep surfen. Als je niet hoeft te werken kan je mee en maak je geen zorgen: je bent niet de enige die dan niet kan surfen, maar ik kan het je wel leren als je wil.." stel ik voor. De golfen zouden de hele dag goed blijven en vanavond zouden ze top zijn. Ik ben niet de enige surfer die hier werkt en andere gaan mee voor de gezelligheid, misschien wou zij ook wel mee. "En er is eten, we gaan bbq'en.." voeg ik er nog aan toe.

    (@Cairde De tweeling kan wl naar Dominic en Vic komen.)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 17:48 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joey
    'Wat zijn jullie van plan?' Vroeg Emily lachend en ik lachtte even terug. 'Wat nou als we samen wat gaan drinken?' Vraag ik dan en glimlachtte even lief naar beide meisjes. Ze hadden blijkbaar al een fles bacardi en dat betekende wat. Ik keek naar River en legde mijn arm over zijn schouder. 'Jullie zijn vast wel in voor een feestje,' zei ik toen en gaf een vlugge knipoog.


    Everything is illuminated by the light of our past.