• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Zijn hier nog leuke plekken om uit te gaan?' Vroeg Lucy en ik keek haar even fronsend aan. 'Genoeg,' zei ik rustig. 'Is dat een uitnodiging?' Vervolgde ik toen mijn antwoord en leunde nu met beide armen op het rekje. 'Ik heb daar niks op tegen,' zei ik en wreef met mijn rechterhand kalmpjes door mijn haar. Buiten de camping om waren er genoeg plekken om heen te gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Nadat ik vroeg of er nog leuke uitgaansplekken zijn, kijkt Joey me fronsend aan. 'Genoeg,' antwoordt hij. 'Is dat een uitnodiging? Ik heb daar niks op tegen,' vervolgt hij. Ik grinnik zacht. 'Als jij ons vanavond nou meeneemt naar één van die plekken? Dan maken we er een gezellige avond van met z'n allen.' Ik wijs even naar River en Emily, en knik met mijn hoofd naar Vic.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Joey
    'Als jij ons vanavond nou meeneemt naar één van die plekken? Dan maken we er een gezellige avond van met z'n allen.' Ze wijst richting River en Emily en knikt naar Vic waarna er een zwak glimlachje op mijn mond verscheen. 'Wat jij wil,' zei ik en keek haar even doordringend aan. 'Je voelt toch niks voor River toch?' Zei ik en glimlachte nog steeds zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Als jij ons vanavond nou meeneemt naar één van die plekken? Dan maken we er een gezellige avond van met z'n allen." ze wijst naar de plaats waar Joey net ook al keek en knikt dan naar mij. "Wat jij wil" zegt Joey, kijkt haar dan aan "Je voelt toch niks voor River, toch?" vraagt hij dan aan Lucy, en ik kijk verbaasd van de een naar de ander, ik heb duidelijk iets gemist.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lucy Elianne Miller
    'Wat jij wil,' zegt Joey, waarna hij me doordringend aankijkt. Ik snap niet wat hij bedoelt met die blik, tot hij het volgende zegt. 'Je voelt toch niks voor River toch?' Hij blijft zwakjes glimlachen. Ik frons licht mijn wenkbrauwen. Nu is het mijn beurt om hem doordringend aan te kijken. 'Nee, joh. Volgensmij is "hey" tot nu toe het enige dat hij tegen me heeft gezegd.' zeg ik. Ja, River lijkt me een leuke jongen, maar dat lijkt Joey me ook. Maar zo denk ik al snel over jongens. Als ik een blik op Vic werp, zie ik haar verbaasd van mij naar Joey kijken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:13 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rider schreef:
    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Ik rolde even met mijn ogen, toen Dominic zei dat het misschien beter was gegaan, als ik zijn hand had aangenomen. Yeah right, alsof hij meteen de eerste keer bleef staan. Daarbij was ik niet van plan om vanavond pas te kunnen staan op dat ding. De surfplank ging niet winnen. Ik grinnikte nog even om Thomas zijn opmerking. 'Mijn hele leven is luxe, dus ik had niet anders verwacht,' zei ik en ik merkte dat er een spoor van arrogantie in mijn stem doorklonk. Ah shit, ik wilde niet weer arrogant zijn. 'Grapje, alleen materialistische luxe en dat is niet zoveel waard en ik ben ook heel blij met jullie hulp,' vervolgde ik daarom vlug.
    Ik liet de jongens verder maar kletsen en focuste mij op het board. Oké, gewoon zoals Dominic zei niet focussen op het vallen. Laat je leiden door je omgeving. Met gesloten ogen ging ik eerst op mijn knieën zitten en stond voorzichtig op. Mijn omgeving... voorzichtig opende ik mijn ogen en deed mijn best om samen met het board te werken, in plaats van ertegenin.


    Dominic Campbell

    "Mijn hele leven is luxe, dus ik had niet anders verwacht. " zeg ze. Ik haal een wenkbrauw op, als ik de arrogante toon hoor. "Grapje, alleen materialistische luxe. En dat is niet zoveel waard. En ben daarom ook heel blij met jullie hulp." Damn vraagt de jongen wat voor boards ik heb en dat hij Thomas heet. "Ik heb een Pat Rack, een Mystic en een Breo" antwoord ik. "Aangenaam, Dominic" Avah gaat met gesloten ogen eerst op haar knieën zitten. Dan staat ze voorzichtig op. Ik glimlach trots. Voorzichtig laat ik de plank ook los. "Goedzo. Relax, dat is het belangrijkste" mompel ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomas Joëll Hatkins
    Avah zegt dat haar hele leve al luxe is en dat ze niet anders had verwacht. Zowel mij als Dominic ontgaat de arrogantie niet, al heeft ze het zelf volgens mjj ook door, aangezien ze zegt dat het een grapje is en dat ze blij is met onze hulp. Hij verteld wat voor boards hij heeft en ik knik even. Hij stelt zichzelf voor als Dominic. Ondertussen doet Avah weer een poging om te staan. Als ze staat laat Dominic het board los en ook ik laat los. Ik kijk weer even om me heen naar alle mensen. "Ik heb zelf twee Bufo's" vertel ik. Ik hader maar een meegenomen hiernaartoe, de ander lag nog thuis.

    Joey
    Ze keek me doordringend aan en gaf toen het antwoord wat ik wilde horen. 'Nee, joh. Volgensmij is "hey" tot nu toe het enige dat hij tegen me heeft gezegd.' Ik grijns even en doe mijn hand nonchalant in mijn zak. 'Mooi, dan maak ik nog kans.' Ik knipoog even kort en glimlach zwakjes.

    Inspiratieloos vandaag sorry :'x


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Inderdaad," mompelde River. "Nou, meestal niet, alleen als ik iets verkeerd zeg en hij ergert zich ook vaak aan me. Maar hij is mijn broer en hij kan ook erg aardig zijn hoor, hij gedraagt zich soms, gewoon anders," vertelt hij zachtjes. Ik knik even. "Dat heb ik gemerkt," zeg ik lachend. "Misschien doet ie wel zo omdat ie stiekem heel erg naar je op kijkt?" Ik glimlach even. "Wie is eigenlijk de oudere van jullie twee?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lucy Elianne Miller
    Na mijn antwoord grijnst Joey even. 'Mooi, dan maak ik nog kans.' zegt hij knipogend. Ik schud glimlachend mijn hoofd. 'Jij flirt ook echt met iedereen hè,' zeg ik lachend, al vind ik het niet erg. Ik wordt er altijd verlegen van, als er met me geflirt wordt. Niet dat dat zo vaak gebeurd, maar ik vat het altijd als een complimentje op.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 18:56 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    "Dat heb ik gemerkt," Zei ze lachend. "Misschien doet ie wel zo omdat ie stiekem heel erg naar je op kijkt?" glimlachte ze en ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Daar zal het zeker niet aan liggen ,"zeg ik zacht. Ik bedoel ,waarom zou iemand überhaupt naar me willen omkijken? Ik ben niet de knapste ,ik ben verlegen ,ik kan niet eens normaal met een meisje praten... Zo kan ik wel doorgaan. "Wie is eigenlijk de oudere van jullie twee?" vroeg ze dan. "Ik ben 8 minuten ouder."zeg ik dan. De meeste mensen ,die Joey en mij niet echt kennen ,zouden mij wat ouder schatten ,omdat ik ook groter ben dan hem en joey zouden ze jonger schatten. "Heb jij broers of zussen?"vroeg ik haar dan ,om deze conversatie niet meteen dood te laten gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Daar zal het zeker niet aan liggen," zegt hij zacht. "Misschien wel, je weet maar nooit." Ik nam nog een slok cola, terwijl River vertelde dat hij acht minuten ouder is dan Joey. "Heb jij broers of zussen?" vraagt hij aan mij. Ik zet mijn glas cola op de bar en kijk hem aan. "Ja, twee oudere zussen en drie oudere broers," zeg ik met een glimlachje. "Nogal veel dus," zeg ik lachend. "Maar het was in ieder geval wel altijd gezellig bij ons thuis."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Ik neem een slokje van mijn Cola en richt me dan weer op Emily. "Misschien wel, je weet maar nooit." zei ze ,waarna ze zelf ook een slok nam.
    Op mijn vraag zette ze haar glas op de bar en keek ze me aan. "Ja, twee oudere zussen en drie oudere broers," zei ze met een glimlachje rond haar lippen. "Nogal veel dus," zei ze lachend en ik lachte ook even. "Maar het was in ieder geval wel altijd gezellig bij ons thuis."zei ze dan en ik glimlachte even. "Wauw ,dat is echt een grote familie ,ik heb alleen Joey en mijn ouders en onze huisdieren."zeg ik met een zacht lachje ,waarna ik nog een slok cola nam ,waardoor mijn glas leeg was. "Vroeger was alles veel leuker bij ons ,sinds 3 jaar geleden ,is alles veranderd. Mijn ouders lijken wel gestrest en zullen rapper naar de drank grijpen en Joey ,nou ja ,is zoals nu."zeg ik zacht en haal dan mijn schouders op. "Ik ben altijd al het buiten beetje geweest."mompel ik bijna onhoorbaar en zucht dan even. Ik miste vroeger ,wanneer ik niet gepest werd en er scheldwoorden naar me geroepen werden. Ik ben wel blij dat ik wat zelf zekerder ben dan vroeger. "Hoe vind je het hier al? In Casa Lugano?"vroeg ik haar dan met een zacht glimlachje ,ik wilde het graag over een ander onderwerp hebben nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'Jij flirt ook echt met iedereen hé,' zei ze lachend en ergens wist ik dat ze het niet erg vond. Wie vond complimentjes nou erg? 'Alleen met jou,' zei ik toen en kwam wat dichterbij haar staan en keek even naar binnen. Het idee dat River en Emily daar nog steeds samen zaten maakte me alleen maar meer geërgerd dus richtte ik me op Lucy. Het was een soort van gebruiken, maar als dat hielp.. Waarom niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Alleen met jou,' zei hij terwijl hij was dichterbij me kwam staan. Een licht gevoel van vlinders borrolde in me op. Hij leek zo'n versierder, maar misschien is hij stiekem wel een lieverdje. Met mijn hand raakte ik onopvallend even zijn arm aan en glimlachte. 'Goedzo,' antwoordde ik dan. Vic stond nog steeds naast ons, en ik liet mijn blik kort naar haar afglijden, waarna ik weer terug naar Joey keek.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.