• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Als hij me meelevend aankijkt schud ik mijn hoofd "Je went eraan" glimlach ik dan. "Nogal, maar niet zo interessant als jij" Ik grinnik, "Smooth" zeg ik met een knipoog naar hem waarna ik nog een slok neem. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vraag ik dan, hij lijkt me aardig en ik ben best nieuwsgierig.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Smooth,' zei ze met een knipoog en nog een slok nam van haar cola. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' Vroeg ze. Ze zou vast niet te oud voor me zijn, ze zag er jong uit. 'Ik ben 19,' zei ik toen en ik had nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Ik bekeek haar toen nogmaals van top tot teen. 'En hoe oud ben jij?' Vroeg ik en grijnsde nu.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Ik ben 19" zegt hij, en bekijkt me nog eens waarna hij vraagt "En hoe oud ben jij?" Ik lach vrolijk "Je zou me niet geloven als ik het zou zeggen" Grinnik ik. Ik zie er nogal jong uit en wordt vaak 15 geschat, dus ik vraag me af wat hij er van zal maken. "Wat denk je?" vraag ik dan vrolijk.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    Ze lacht vrolijk en ik kijk haar nog steeds aan. 'Je zou me niet geloven als ik het zou zeggen,' grinnikt ze en ik kijk haar even fronsend aan. 'Wat denk je?' Vroeg ze vrolijk en ik bekeek er en kreunde even. Ik was daar zo slecht in. '17?' Vroeg ik toen. Ik was ook niet zo groot, maar zij was ook aardig klein. 'Sorry,' zei ik alvast en kijk even weg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Ik rolde even met mijn ogen, toen Dominic zei dat het misschien beter was gegaan, als ik zijn hand had aangenomen. Yeah right, alsof hij meteen de eerste keer bleef staan. Daarbij was ik niet van plan om vanavond pas te kunnen staan op dat ding. De surfplank ging niet winnen. Ik grinnikte nog even om Thomas zijn opmerking. 'Mijn hele leven is luxe, dus ik had niet anders verwacht,' zei ik en ik merkte dat er een spoor van arrogantie in mijn stem doorklonk. Ah shit, ik wilde niet weer arrogant zijn. 'Grapje, alleen materialistische luxe en dat is niet zoveel waard en ik ben ook heel blij met jullie hulp,' vervolgde ik daarom vlug.
    Ik liet de jongens verder maar kletsen en focuste mij op het board. Oké, gewoon zoals Dominic zei niet focussen op het vallen. Laat je leiden door je omgeving. Met gesloten ogen ging ik eerst op mijn knieën zitten en stond voorzichtig op. Mijn omgeving... voorzichtig opende ik mijn ogen en deed mijn best om samen met het board te werken, in plaats van ertegenin.


    Happy Birthday my Potter!

    ~sorry als het kort is, ik zit op mn telefoon~
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "17?" Vraagt hij dan, en ik glimlach, zo ver zit hij er niet vanaf.. "Sorry" zegt hij en kijkt weg, waarna ik hem vragend aankijk, "Sorry waarvoor?" Vraag ik verbaasd, "en je zat er niet heel veel naast, ik ben 18" zeg ik met een vrolijk lachje


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    '18?' Herhaalde ik en glimlachte snel. 'Wil je wat drinken? Iets sterkers?' Vroeg ik en keek wat vragend naar haar cola. Het zou vast wel een reden hebben. Of ze dronk geen alcohol, of ze vond het vies. Eerlijk gezegd gaf ik er niet eens om, ik had er zelf behoefte aan en ze kon het mooi voor mjj gaan halen zodat ik niet langs me broer en Emily hoefde. Ookal wou ik haar nog zo graag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Als ik zeg dat ik 18 ben, glimlacht hij even "wil je wat drinken? Iets sterkers?" Vraagt hij dan, en ik haal mijn schouders op, "Waarom ook niet" zeg ik met een klein glimlachje naar hem, en giet het laatste beetje van mijn cola naar binnen. Niet datik zozo'n fan ben van bier, aangezien het me aan mijn moeder doet denken.. -ik slik even-, maar eentje kan geen kwaad, daar is helemaal niets mis mee


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Waarom ook niet,' zei ze en ik grijnsde. 'Kan je wat voor me halen?' Zei ik en graaide in mijn zak naar geld. Ik had totaal geen zin om naar binnen te gaan. Ik gaf het geld aan haar en glimlachtte. 'Doe maar wat.' Ik keek even naar Lucy die al een tijdje zweeg en glimlachtte zwakjes naar haar.

    Ik ga slapen, goodnight x.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Ik was logeren, ik lees even alles bij en ga dan schijven. c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Kan je wat voor me halen?" zegt hij, warna hij me wat geld geeft,"Doe maar wat." Ik trek mijn wenkbrauw op, "Riiiiiiiiiiiight..." mompel ik, en loop dan naar binnen waarna ik terug kom met 2 biertjes waarvan ik er één aan hem kreeg. Ik had nogal veel moeite moeten doen om de barman te laten geloven dat ik écht 18 was, maar het was me uiteindelijk wel gelukt.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lucy Elianne Miller
    Ik richt mijn blik op River, die samen met Emily aan de bar zit. Hij is interessant. Zijn stilheid maakt hem ietwat mysterieus. Dan kijk ik naar Joey. Hij heeft ook wat interessants, juist omdat hij zo spontaan is. Als ik naar hem kijk merk ik dat er een meisje bij ons is gaan staan.
    'Oh, hai, ik ben Lucy.' stel ik mezelf vriendelijk glimlachend voor.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Joey
    Vic kwam aan met twee biertjes en gaf er vervolgens een aan mij. Lucy werd uiteindelijk ook weer wakker en ik glimlach naar haar. 'Oh, hai, ik ben Lucy,' stelt ze zichzelf dan voor. Ze glimlacht lief en ik kijk even kort naar de twee meisjes.

    Sorry weet niet echt veel te typen nu x :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Zijn er hier ook nog leuke plekken om uit te gaan?' Ik richt mijn vraag op Joey. Ik hoop vurig van wel, want anders zou deze vakantie nog best saai kunnen worden. Gelukkig heb ik snel vrienden gemaakt, dat maakt al veel goed. Ik kan het niet laten om weer even naar Jenna te kijken. Ze ligt nog steeds bij die jongens, maar inmiddels ligt ze tussen hen in.

    [Ik weet ook niet veel te typen ;p]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik lach vrolijk naar het andere meisje dat zich voorstelt als Lucy "Ik ben Vic" glimlach ik dan. Als Lucy vraagt of er nog leuke plekken zijn om uit te gaan, kijk ik hoopvol naar Joey; als ze er al waren hadden mijn pleegouders ze waarschijnlijk zo veel mogelijk geprobeerd te ontlopen.. Ach ja, Ik ben allang blij dat ik nu wat meer mensen ken dan de vorige keren,


    And right from that moment, you took my breath away.