• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Tomlinsonz -> Vexy]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Joey kreunt geïrriteerd en kijkt me vol ongeloof aan als ik zeg dat ik niet jaloers ben en Lucy hem mag hebben, "Ik krijg koppijn van je" zegt hij vervolgens. Ik rol met mijn ogen. "Insgelijks" zeg ik met een overdreven lieve glimlach en kijk dan naar Lucy "Maar Vic, vanavond gaan we toch lol hebben? Met z'n allen? Of heb je daar geen zin meer in?" vraagt ze dan, en ik knik, "Natuurlijk wel, als jullie me nog erbij willen hebben"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Insgelijks,' zei ze met een overdreven glimlach en ik schudde even mijn hoofd. 'Maar Vic, vanavond gaan we toch lol hebben? Met z'n allen? Of heb je daar geen zin meer in?' Vroeg Lucy dan en ik keek haar even fronsend aan. 'Natuurlijk wel,' antwoordt Vic 'als jullie me nog erbij willen hebben.' Ik zwijg even en ga dan met mijn vrije hand door mijn haar. 'Van mij hoeft het niet,' zeg ik dan en richt mijn blik op Vic en daarna weer op Lucy. Dat kind had me tot nu toe alleen maar dwars gezeten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Vic rolt met haar ogen en glimlacht overdreven lief naar Joey. Dan richt ze zich op mij. 'Natuurlijk wel, als jullie me nog erbij willen hebben' is haar antwoord. Ik kijk even opzij naar Joey om zijn reactie te peilen. 'Van mij hoeft het niet,' Hij gaat met zijn hand door zijn haar. Mijn blik kruist die van hem en ik glimlach zwakjes. Ik wilde bijna "Ja hoor" zeggen, maar zo te horen wil Joey het niet, wat te verwachten was. Ach ja. Ik richt mijn blik op Vic. 'Je hoort het,' zeg ik dan maar. Ik glimlach opnieuw naar Joey.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Joey zwijgt even, waarna hij zegt dat het van hem niet hoeft, waarna Lucy opeens omgeslagen lijkt te zijn en mij er niet bij hoeft te hebben. "Je hoort het" zegt ze dan. Dus zij is er zo een die niet zelf kan beslissen wat ze wil omdat ze een jongen leuk vindt? Ik zucht even, ik had het kunnen zien aankomen. Waarom zou deze keer anders zijn? "Jij verandert ook snel van gedachten als Joey iets niet wil." ik kijk Lucy even aan, "en ik maar denken dat het leuk zou worden vanavond."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Je hoort het,' zegt Lucy en weer een zwak glimlachje verschijnt op mijn gezicht waarna ik mijn arm om haar heen sla. 'Jij verandert ook snel van gedachten als Joey iets niet wil,' ze kijkt Lucy aan. Het was ook totaal niet op mij gericht, ik kijk naar Vic en grijns even. 'En ik maar denken dat het leuk zou worden vanavond,' doet ze er een schepje bovenop waarna ik een korte blik naar Lucy schenk. Het was een leuk meisje, maar ze was veelste makkelijk. Misschien was dat wel waarom ik hier nog met haar stond. 'Nog steeds jaloers?' Vraag ik dan met nog steeds dezelfde grijns op mijn gezicht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Jij verandert ook snel van gedachten als Joey iets niet wil,' Ze kijkt me even aan en Joey slaat zijn arm me heen. 'En ik maar denken dat het leuk zou worden vanavond.' Even weet ik niet wat ik moet zeggen. Ze zou best mee mogen, maar ik weet niet hoe Joey gaat reageren als ik dat zou zeggen. Ik lijk eindelijk eens geluk te hebben, een jongen die mij aandacht geeft. 'Nog steeds jaloers?' vraagt hij grijzend. Ik kan een zachte grinnik niet onderdrukken. 'Maar misschien... Ze kan misschien wel mee... We ontmoeten daar misschien ook nog mensen, en we hebben nog River, Emily en Phoebe.' zeg ik uiteindelijk toch. Ik klem mijn lip tussen mijn tanden en kijk naar Joey.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Nog steeds jaloers?" vraagt Joey dan met een achterlijke grijns op zijn gezicht waarna Lucy grinnikt, en ik rol met mijn ogen. "Ja, heel erg. Ik ben écht héél erg jaloers." ik kijk hem recht aan "Is dat wat je wil horen? Jij kickt op aandacht he? Jij bent de jongen die altijd elk meisje kan krijgen, of niet soms? Nou, newsflash, zo geweldig ben je niet." ik kijk geïrriteerd van Lucy naar Joey, hoe kan ze dat niet doorhebben? Is ze blind ofzo? "Maar misschien... Ze kan misschien wel mee... We ontmoeten daar misschien ook nog mensen, en we hebben nog River, Emily en Phoebe." zegt Lucy dan, en ik kijk haar droog aan, "oh toch wel.."

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:22 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    Vic kijkt me recht aan en rolt met haar ogen. 'Ja, heel erg. Ik ben echt héél erg jaloers.' Er valt een korte stilte en ik kijk even naar mijn handen. 'Is dat wat je wil horen? Jij kickt op aandacht he? Jij bent de jongen die altijd elk meisje kan krijgen of niet soms? Nou, newsflash, zo geweldig ben je niet.' Ze kijkt geïriteerd van Lucy naar mij en lach even spottend. 'Het ene oor in het andere oor uit,' pest ik haar en kijk dan fronsend naar Lucy die voorstelt dat ze misschien toch mee kan gaan. Ik kreun even en zwijg. Het maakte ook opzich niet veel uit, zolang ze maar niet in mijn weg liep. 'Oh toch wel,' hoor ik Vic zeggen en mijn blik richt ik weer op haar. Ik vroeg me uiteindelijk echt af wat ze wilde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Joey lacht even spottend waarna hij pesterig zegt, "het ene oor in, het andere oor uit." Als Lucy voorstelt dat ik toch mee kan gaan kreunt hij en zwijgt dan. "Nou nee, ik denk dat je geliefde Joey hier dat niet aan zou kunnen..." ik bekijk Joey even spottend en haal dan mijn schouder op "Het was leuk om je te ontmoeten, Lucy. Ik hoop dat ik je nog een keer zie. Doei Joey." zeg ik, waarna ik weer terug loop richting de bar, en mijn flesje dat inmiddels leeg is neerzet om vervolgens naar buiten te lopen. Waarom zou het deze keer ook anders zijn? Ik zeg morgen wel dat ik wel mee ga met dat sightseeing, aangezien ik weer helemaal terug
    bij af ben. Als ik langs Joey en Lucy kom glimlach ik vaag naar Lucy en negeer Joey waarna ik richting het meertje loop. Als ik bij het meer ben aangekomen plof ik neer op het zand en laat me op mijn rug vallen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lucy Elianne Miller
    'Ja, heel erg. Ik ben echt héél erg jaloers.' zegt Vic sarcastisch. 'Is dat wat je wil horen? Jij kickt op aandacht he? Jij bent de jongen die altijd elk meisje kan krijgen of niet soms? Nou, newsflash, zo geweldig ben je niet.' Ze kijkt geïriteerd van Joey naar mij en lacht even spottend. Ik frons verbaasd mijn wenkbrauwen. 'Oh toch wel,' antwoordt Vic op mijn voorstel. Nu is het mijn beurt om geïrriteerd met mijn ogen te rollen. 'Nou nee, ik denk dat je geliefde Joey hier dat niet aan zou kunnen...' zegt ze daarna schouderophalend. 'Het was leuk om je te ontmoeten, Lucy. Ik hoop dat ik je nog een keer zie. Doei Joey.' Opnieuw frons ik mijn wenkbrauwen. 'Ehm, doei?' zeg ik met vragende toon.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:38 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Ik moet zo weg en dan ben ik pas s'avonds thuis, dus kan niet snel reageren in ieder geval sorry!]
    Joey
    'Nou nee, ik denk dat je geliefde Joey hier dat niet aan zou kunnen..' zegt ze waarna ze haar schouders ophaalt. 'Het was leuk om je te ontmoeten, Lucy. Ik hoop dat ik je nog een keer zie. Doei Joey.' Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Het maakt ook niet uit,' zeg ik waarna ik me omdraai naar Lucy. 'Gewoon jaloers,' zeg ik en pak Lucy haar hand en glimlach zwakjes. 'Misschien moet ik zo maar eens mijn spullen terugbrengen, ik weet je te vinden.' Ik glimlach lief naar haar en ga dan weer rechtop staan om vervolgens aanstalten maakte om weg te gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Het maakt ook niet uit,' zegt Joey waarna ik hij zich naar me omdraait. 'Gewoon jaloers,' Hij pakt mijn hand en glimlacht zwakjes. 'Misschien moet ik zo maar eens mijn spullen terugbrengen, ik weet je te vinden.' Hij glimlacht lief naar me en gaat dan weer rechtop staan. Ik schenk hem ook een lieve glimlach. 'Mooi. Dan ehm, zie ik je vanavond? Mijn tent staat in het straat hier het dichtstbij,' vertel ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [I'm back]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raccoon schreef:
    River Liam Lawrence

    Emily knikte even. "Dat je misschien een buitenbeentje bent, wilt niet zeggen dat je minder speciaal bent," zei ze met een glimlachje ,waardoor ik haar dankbaar aankeek. Op mijn vraag knikte ze vrolijk "Leuk! Iedereen hier is zo aardig," zei ze met een brede glimlach en ik glimlachte licht en knikte dan .
    De meesten hier waren inderdaad erg vriendelijk. "Wil je nog iets hebben om te drinken ? Ik ,nee Joey trakteert."zeg ik met een zacht lachje. Hij had het nu eenmaal beloofd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH