• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Emily May Carter
    "Wil je nog iets hebben om te drinken? Ik, nee Joey trakteert," zegt River met een lachje. Ik knik glimlachend. "In dat geval wel," zei ik lachend. Ik keek even op de klok die in de strandbar hing, het was wel tijd voor iets met alcohol, vond ik. Het was al wat later in de middag en iets van een wijntje of zo kon wel. "Ik lust al wel een wijntje," zei ik met een glimlachje. "Of nee, doe toch maar rosébier," bedacht ik me. Ik hield helemaal niet van bier, maar rosébier ging er altijd wel in bij mij.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Emily knikte glimlachend. "In dat geval wel," lachte ze en ik glimlach even ,ik riep de barman ,die dan naar ons toekwam voor onze bestellingen op te nemen. "Ik lust al wel een wijntje," zei ze met een glimlachje ,maar leek zich dan te bedenken. "Of nee, doe toch maar rosébier," zei ze dan en ik knikte. "Voor ,mij een biertje "zei ik dan ,de man nam onze bestellingen op en haf ons niet veel later de drankjes.
    "Wat zijn je hobbies?"vroeg ik haar dan met een glimlachje ,om ons gesprek niet dood te laten gaan. Ik begon me stilaan wel op mijn gemak te voelen bij haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [BUYTHESTARS = Pattini]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rider schreef:
    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    De jongens lieten de plank los, terwijl ik in mijzelf herhaalde "wees de plank", zodat ik met de plank mee bewoog op de deining van het water. Het was net een soort ritme, waar je op moest dansen op hoge hakken en dus je best moest doen om niet te vallen. 'Goedzo. Relax, dat is het belangrijkste,' zei Dominic en er verscheen een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik rustig balanceerde op de plank. Mijn ogen gingen naar de klok die verderop bij het huisje van de "strandwacht" hing, waardoor ik even schrok. Shit, ik moest mijn hele haar straks nog doen, omdat het nat was, mij afdrogen, mij omkleden en ik had nog maar twintig minuten. Snel sprong ik van de plank.
    'Jeeej, ik kan het. Nu mag jij vanavond dansen,' zei ik grijnzend tegen Dominic. 'En ik moet nu hoognodig gaan, aangezien ik helemaal droog en opgemaakt aan het werk moet over twintig minuten en ik wil niet te laat komen,' vervolgde ik. Ik ploeterde snel het water uit.
    'Byebye boys. Tot vanavond,' riep ik nog, waarna ik mijn kleren van de grond af viste en snel richting mijn fiets rende.


    Happy Birthday my Potter!

    Dominic Campbell

    Er verschijnt een glimlach op haar gezicht, totdat ze de klok ziet. Ze springt van de plank. "Jeej, ik kan het. Nu mag jij vanavond dansen" Ik kan een grijns niet onderdrukken. "En ik moet nu hoognodig gaan. aangezien ik helemaal droog en opgemaakt aan het werk moet over twintig minuten en ik wil niet te laat komen" zegt Avah. Ze gaat snel het water uit. "Tot vanavond" roep ik haar na. " Byebye boys tot vanavond" roept Avah. Ik zwaai nog even en laat mijn hand in het water vallen. Jammer...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emily May Carter
    River bestelde een biertje en de barman kwam niet veel later terug met onze drankjes, waarvan ik een slok nam. "Wat zijn je hobbies?" vroeg River. Ik dacht even na. Altijd als ik die vraag kreeg leken alle dingen die ik ooit in mijn leven had gedaan te verdwijnen en kon ik geen enkele hobby meer verzinnen. "Ik speel veel tennis, dus dat kun je denk ik wel een hobby noemen," vertelde ik. "Sowieso vind ik alle sporten wel leuk.Wat zijn jouw hobbies?" Ik keek River even glimlachend aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Emily dacht even na en antwoorde dan 'Ik speel veel tennis,dus dat kun je denk ik wel een hobby noemen."vertelde ze en ik knikte even."Sowieso vind ik alle sporten leuk. Wat zijn jouw hobbies?'stelde ze dan dezelfde vraag terug. "Nou sport is niet echt mijn ding,maar basketballen vind ik wel leuk en verder speel ik gitaar en zing ik af en toe,maar dat doe ik bijna nooit meer."legde ik dan uit. Ik was namelijk erg onzeker van mezelf en durf nooit voor anderen te zingen.Af en toe wel eens in Joeys buurt maar volgens mij ving hij het kattegejank.Ik keek even naar buiten,maar fronste toen ik Joey niet zag.Ik beet op mijn lip ,hij was vast erg boos op me want hij gaat nooit weg zonder mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Nou, sport is niet echt mijn ding, maar basketballen vind ik wel leuk en verder speel ik gitaar en zing ik af en toe, maar dat doe ik bijna nooit meer," vertelde hij. "Waarom niet?" vroeg ik aan hem. "Ik wou dat ik kon zingen, ik zing wel eens onder de douche, maar dat klinkt nergens naar en vervolgens krijg ik klachten van mijn huisgenoten, soms zelfs van de buren," vertelde ik lachend, Nee, een carrière als professioneel zangeres zat er niet in. "Wat voor muziek speel en zing je?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    "Waarom niet?"vroeg ze me. "Ik wou dat ik kon zingen, ik zing wel eens onder de douche, maar dat klinkt nergens naar en vervolgens krijg ik klachten van mijn huisgenoten, soms zelfs van de buren," vertelde ze lachend en ik grinnikte even. "Nou ,ik denk niet dat veel mensen mijn gezang goed vinden ,dus daarom doe ik het niet meer vaak ,alleen als ik op mijn eentje ben."zeg ik schouder ophalend. "Wat voor muziek speel en zing je?" vroeg ze me dan. "Vooral pop en indierock ,maar meestal maak ik er mijn eigen versie van."zeg ik met een glimlachje. "Vooral ,liedjes van The Lumineers ,passenger ,The Editors enzovoort."vervolg ik dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wilt er anders iemand meeten?]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Dominic kan wel?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [vic is er ook :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik ga wel gewoon richting het meer :'3
    Joey
    Ik liep via het huisje van ons weer richting het meer dat dicht bij de strandbar zat. Ik had geen zin om River onder ogen te komen, ik was het meer dan zat. Ik neuriede wat en ging tenslotte zitten op een andere handdoek dan daarnet. River had namelijk nog steeds alle spullen, ik wreef even door mijn haar waar allemaal zand uitkwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Nou, ik denk niet dat veel mensen mijn gezang goed vinden, dus daarom doe ik het niet meer vaak, alleen als ik op mijn eentje ben." vertelde hij. Ik knikte even. "Vooral pop en indierock, maar meestal maak ik er mijn eigen versie van. Vooral liedjes van the Lumineers, Passenger, The Editors enzovoort," antwoordde hij op mijn vraag. "Echt waar? Ik ben dol op die muziek," vertel ik lachend. "Vooral the Lumineers en Passenger!" Ik glimlach even. Ik kende niet veel mensen die dezelfde muzieksmaak deelden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:19 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Thomas Joëll Hatkins
    Nadat Avah snel is weg gegaan omdat ze zo moet werken, ben ik nog over met Dominic. "Ik ga even wat te drinken halen bij de bar en vanaf daar heb ik een iets beter overzicht over het strand en het water. Ik pik Avalee vanavond rond 8 uur op bij jet restaurant. Ik weet niet of jij ook mee wil rijden of zelf gaat?" Zeg/vraag ik dan.

    Als hij antwoord heeft gegeven zeg ik nog gwdagwn ga dan richting de bar. Mijn flesje water van net was al half leeg en datgene wat er nog inzat was nu helemaal warm. Ik ga op een kruk zitten en vraag een flesje water tussendoor. Degene die er werkt zet er eentje voor me neer ik bedank diegene. Ik draai het fesje open en neem een paar slokken.