• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Jij flirt ook echt met iedereen hé," zegt Lucy lachend, waarop Joey antwoordt: "Alleen met jou." Als hij dichter bij gaat staan en hij en Lucy even een 'momentje' hebben begin ik me een beetje ongemakkelijk te voelen. Het is niet dat ik jaloers ben ofzo, ik vind het helemaal best; die Joey lijkt me een iets te grote versierder, ik voel me een beetje een 5e wiel. Met een zucht kijk ik om me heen, ik kan moeilijk opeens weglopen nu..


    And right from that moment, you took my breath away.

    Emily May Carter
    "Wauw, dat is echt een grote familie, ik heb alleen Joey en mijn ouders en onze huisdieren," zegt hij met een lachje. "Vroeger was alles veel leuker bij ons, sinds drie jaar geleden, is alles verandert. Mijn ouders lijken wel gestrest en zullen rapper naar de drank grijpen en Joey, nou ja, is zoals nu," zegt hij zacht en haalt zijn schouders op. "Ik ben altijd al het buitenbeentje geweest." Ik knik even. "Dat je misschien een buitenbeentje bent, wilt niet zeggen dat je minder speciaal bent," zeg ik met een glimlachje. "Hoe vind je het hier al? In Case Lugano?" vraagt hij met een glimlachje. "Leuk! Iedereen hier is zo aardig," zeg ik met een brede glimlach. Het leek wel een beetje alsof je in een hele andere wereld was gestapt, waar iedereen het goed met elkaar kon vinden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    De jongens lieten de plank los, terwijl ik in mijzelf herhaalde "wees de plank", zodat ik met de plank mee bewoog op de deining van het water. Het was net een soort ritme, waar je op moest dansen op hoge hakken en dus je best moest doen om niet te vallen. 'Goedzo. Relax, dat is het belangrijkste,' zei Dominic en er verscheen een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik rustig balanceerde op de plank. Mijn ogen gingen naar de klok die verderop bij het huisje van de "strandwacht" hing, waardoor ik even schrok. Shit, ik moest mijn hele haar straks nog doen, omdat het nat was, mij afdrogen, mij omkleden en ik had nog maar twintig minuten. Snel sprong ik van de plank.
    'Jeeej, ik kan het. Nu mag jij vanavond dansen,' zei ik grijnzend tegen Dominic. 'En ik moet nu hoognodig gaan, aangezien ik helemaal droog en opgemaakt aan het werk moet over twintig minuten en ik wil niet te laat komen,' vervolgde ik. Ik ploeterde snel het water uit.
    'Byebye boys. Tot vanavond,' riep ik nog, waarna ik mijn kleren van de grond af viste en snel richting mijn fiets rende.


    Happy Birthday my Potter!

    Joey
    'Goedzo,' antwoordde ze en ik voelde haar hand mijn arm aanraken en een schuine glimlach sierde mijn gezicht. Ik volgde haar blik naar Vic en liet net als Lucy mijn ogen over haar heen glijden, ik zweeg even en kwam daarna wat dichterbij Lucy om vervolgens iets in haar oor te fluisteren. 'Ik vind je mooi,' zei ik en glimlachtte even snel waarna ik weer rechtop kwam van mijn leun houding, mijn blik ging nogmaals naar Vic die zich ongemakkelijk leek te voelen. 'Gaat het?' Vroeg ik grijnzend.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Als Joey even kort naar me kijkt en dan nog dichter bij lucy gaat staan om iets in haar oor te fluisteren doe ik moeite om niet heel geïrriteerd een kotsgebaar te maken, en ik rol even met mijn ogen als Joey vraagt of het gaat. "Well, zo lang je je tong niet achter in haar keel propt weet ik mijn kots wel in te houden hoor, maar lief dat je het vraagt."


    And right from that moment, you took my breath away.

    River Liam Lawrence

    Emily knikte even. "Dat je misschien een buitenbeentje bent, wilt niet zeggen dat je minder speciaal bent," zei ze met een glimlachje ,waardoor ik haar dankbaar aankeek. Op mijn vraag knikte ze vrolijk "Leuk! Iedereen hier is zo aardig," zei ze met een brede glimlach en ik glimlachte licht en knikte dan .
    De meesten hier waren inderdaad erg vriendelijk. "Wil je nog iets hebben om te drinken ? Ik ,nee Joey trakteert."zeg ik met een zacht lachje. Hij had het nu eenmaal beloofd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucy Elianne Miller
    Vic lijkt zich ongemakkelijk te voelen, wat ik best kan begrijpen. Joey komt nog wat dichterbij me staan. 'Ik vind je mooi,' zegt hij met een glimlach. Een brede grijns verschijnt op mijn gezicht. Als Joey aan Vic vraagt hoe het gaat, rolt ze met haar ogen. "Well, zo lang je je tong niet achter in haar keel propt weet ik mijn kots wel in te houden hoor, maar lief dat je het vraagt." Blijkbaar was zij niet zo gecharmeerd van Joey's versierpogingen richting mij. Veel aandacht kon ik er momenteel niet aan besteden, ik zat nog met Joey's woorden in mijn hoofd, en de geur van zout zeewater. Niet wetend wat te zeggen keek ik beide glimlachend aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Joey
    Vic rolt geïrriteerd met haar ogen en ik kijk haar fronsend aan. 'Well, zolang je je tong niet achter in haar keel propt weet ik mijn kots wel in te houden hoor, maar lief dat je het vraagt.' Ik slaakte een zucht en keek haar toen uitdagend aan. 'Jaloers?' Vroeg ik en keek daarna uit mijn ooghoeken naar Lucy. 'Als je aandacht wilt moet je het gewoon vragen.' Ik pakte Lucy's hand ondertussen vast en grijnsde een beetje terwijl ik me gezicht van Vic afwendde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    Joey slaakte een zucht een keek Vic uitdagend aan. 'Jaloers?' vroeg hij,' 'Als je aandacht wilt moet je het gewoon vragen.' voegt hij eraan toe waarna hij mijn hand vast. Hij grijnst een beetje. Het was schattig hoe hij zichzelf verdedigde. Ik vond het bijna lachwekkend hoe hij zichzelf stond te verdedigen terwijl Vic dat ook deed. 'Vrede,' zei ik lachend. Ik gaf een zacht knijpje in Joey's warme hand. 'Trouwens,' begon ik terwijl ik mijn ogen op hem richtte, 'je zou me nog op een drankje trakteren, toch?' Ik trok mijn wenkbrauwen en mijn mondhoeken iets omhoog.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Jaloers?" vraagt hij dan, en ik lach vrolijk"Ja bijna, ik wens d'r veel plezier met je als je weer overstapt naar het volgende meisje." "Als je aandacht wil moet je het gewoon vragen" zegt hij, en pakt Lucy's hand vast waarna hij zijn gezicht van mij afwendt, en ik schiet in de lach "nou nee, ik pas." Ik zucht, dat ze niet doorheeft dat hij met elk meisje dat hij tegen komt flirt is niet mijn probleem, maar doe dat als je alleen bent ofzo.. "Vrede" zegt Lucy dan en ik knik


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Ja bijna, ik wens d'r veel plezier met je als je weer overstapt naar het volgende meisje.' Ik keek haar even vol ongeloof aan en rolde met mijn ogen. 'Nou nee, ik pas,' zei ze nog erachterna en knikte naar Lucy toen ze over vrede begon. Ik schudde even lachend mijn hoofd en voelde een kneepje in mijn hand. 'Trouwens,' begon Lucy toen. 'Je zou me nog op een drankje trakteren toch?' En ze trok haar wenkbrauwen en haar mondhoeken iets omhoog en ik lachtte even rustig. 'Komt goed,' zei ik en kwam weer wat dichter op haar staan en keek uit mijn ooghoeken naar Vic. Ze had haar mening vast alweer klaar staan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Ja bijna, ik wens d'r veel plezier met je als je weer overstapt naar het volgende meisje.' zei Vic. Ik slaakte een diepe zucht. Dat zou hij niet doen, toch? En er kon nog van alles gebeuren.
    'Komt goed,' zei Joey als antwoord op mijn vraag. Hij kwam weer wat dichter op me staan. Net als hij keek ik vanuit mijn ooghoeken even naar Vic. Ze was gewoon jaloers. Ik had zin om haar nog jaloerser te maken, Joey te kussen, maar ik durfde het niet. Soms walgde ik van mijn eigen lafheid. Ik keek even kort in de richting van River en Emily, ze zaten er nog steeds.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Great, ik heb het weer verpest omdat zij zonodig zo ontieglijk klef moeten doen. Ik kan daar gewoon niet tegen, van mij mogen ze elkaar leuk vinden maar alsjeblieft zeg, niemand hoeft zoiets te zien. Vindt niemand leuk. Ik trek één wenkbrauw op als hij nog dichter op Lucy gaat staan maar hou mijn mond maar, mij kan het niets meer schelen, ik kom hier alleen om lol te hebben. Dat zeg ik dan ook maar, "Het spijt me, ik wil helemaal niet zo doen en ik ben hier gewoon om lol te hebben. Ik ben niet jaloers, als je dat soms denkt want van mij mag je hem hebben," ik kijk even naar Lucy "maar ik heb dit gewoon te vaak zien gebeuren en het eindigt altijd met mij die buitengesloten wordt." Ik bijt even op mijn lip, maar herstel me dan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Joey
    'Het spijt me, ik wil helemaal niet zo doen en ik ben hier gewoon om lol te hebben. Ik ben niet jaloers, als je dat soms denkt want van mij mag je hem hebben,' ik keek haar vol ongeloof aan. En kreunde geïrriteerd, 'maar ik heb dit gewoon te vaak zien gebeuren en het eindigt altijd met mij die buitengesloten word.' Ik ga met mijn andere hand naar mijn hoofd en wreef over mijn slapen. 'Ik krijg koppijn van je,' zei ik en keek weer naar Lucy en glimlachte zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucy Elianne Miller
    'Het spijt me, ik wil helemaal niet zo doen en ik ben hier gewoon om lol te hebben. Ik ben niet jaloers, als je dat soms denkt want van mij mag je hem hebben,' zegt Vic dan. 'maar ik heb dit gewoon te vaak zien gebeuren en het eindigt altijd met mij die buitengesloten word.'
    'Ik krijg koppijn van je,' reageert Joey geïrriteerd. Hij glimlacht zwakjes naar me. Ik glimlach lief terug.
    'Maar Vic, vanavond gaan we toch lol hebben? Met z'n allen? Of heb je daar geen zin meer in,' meng ik me in het gesprek.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.