• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Rivaille schreef:
    (...)
    Wel slechte kwaliteit, tho.

    Ah, die, die heeft inderdaad slechte kwaliteit. Maar bij deze kan je niet mobiel kijken. Daar waar ik kijk wel :3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    HOLY SHIT THAT EPISODE


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een hele week... Damnit dat ga ik echt nooit overleven. 0_______________0


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Well fuck,

    wordt hij gewoon weer opgegeten! Wanneer snijden ze die goddamn Titan nu eens open!
    Nu moeten we nog een hele week wachten x.x

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 12:50 ]


    From these ashes, I will rise

    You should put that in a spoiler tagg. (cat)
    Maar je hebt helemaal gelijk D:
    Damn, dit was echt weer één van de beste episodes, altijd als ik denk dat het niet beter kan, wordt de anime nóg beter. Al die emoties... T.T

    En Levi's squad... T.T

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 13:16 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    You should put that in a spoiler tagg. (cat)
    Maar je hebt helemaal gelijk D:
    Damn, dit was echt weer één van de beste episodes, altijd als ik denk dat het niet beter kan, wordt de anime nóg beter. Al die emoties... T.T
    En Levi's squad... T.T

    Done (cat)
    Ik hoopte opnieuw dat Levi's squad haar eindelijk zou opensnijden en dan op het laatste moment... Gawd en dan zegt Wikipedia ook nog eens dat de anime maar 25 episodes heeft. Hoe gaat dit ooit tot een goed einde komen in 25 episodes o.o

    Ik weet het al. Iedereen gaat dood T.T


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Done (cat)
    Ik hoopte opnieuw dat Levi's squad haar eindelijk zou opensnijden en dan op het laatste moment... Gawd en dan zegt Wikipedia ook nog eens dat de anime maar 25 episodes heeft. Hoe gaat dit ooit tot een goed einde komen in 25 episodes o.o

    Ik weet het al. Iedereen gaat dood T.T


    Dat hoopte ik ook echt... Poor guys, I cried so much. T.T


    Ik denk het niet... Er zijn sowieso drie opties;
    1. Anime only eind; dan wordt het echt fucked up en ga ze een einde verzinnen dat niet met de manga overeen komt.
    2. Cliffhanger einde
    3. Cliffhanger einde + seizoen twee
    Laten we hopen op optie drie. :Y) Ik denk niet dat er een Anime only eind gaat komen, aangezien ze in mijn ogen onmogelijk een beetje een 'normaal' einde kunnen verzinnen met dit plot, maar het zou best kunnen dat ze het gewoon in een cliffhanger laten eindigen, om ervoor te zorgen dat iedereen de manga gaat lezen.
    Toch zouden ze gek zijn als ze geen seizoen twee zouden gaan maken, gezien de populariteit van de anime wereldwijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Poll ^^: klik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Poll ^^: klik.
    Done, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Done, hehe.


    Ik vraag me heel sterk af op wie je gestemd hebt. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Poll ^^: klik.

    Gedaan :Y)
    Neuhhh, wij zijn totaal niet voorspelbaar ofzo


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Gedaan :Y)
    Neuhhh, wij zijn totaal niet voorspelbaar ofzo


    Not at all. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok door de spoilers hier wist ik al ongeveer wat er ging gebeuren.. Toen keek ik op tumblr -domme ik- en toen zag ik hoe en nu zit ik van; The fck o-o... Dat zag ik niet aankomen..
    Moet hem nu nog zien en ergens wil ik dat niet..



    Ik wacht wel met kijken tot volgende week..

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 16:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arlert schreef:
    Poll ^^: klik.

    Ook gestemd :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil ook op Jean stemmen, maar ik heb zelf al op Armin gestemd. (cat)
    Jean needs waaaaaay more love!



    *cries* Poor Jean T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)