• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Jaeger schreef:
    My thoughts on this weeks episode.
    I described it on my blog and I'm not gonna re-type it here so click


    You're so damn right.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt alles wat ik nu aan anime kijk, lijkt slecht tegenover Shingeki :'D
    Of ja, niet alles, maar wel een hoop van wat nu airing is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Echt alles wat ik nu aan anime kijk, lijkt slecht tegenover Shingeki :'D
    Of ja, niet alles, maar wel een hoop van wat nu airing is.


    Hmm daar heb ik geen last van..
    Al merk ik wel ineens veel dingen op.. Van; Hee.. je hoofd is best groot...
    Of andere dingetjes waarvan je hebt; Huh?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Hmm daar heb ik geen last van..
    Al merk ik wel ineens veel dingen op.. Van; Hee.. je hoofd is best groot...
    Of andere dingetjes waarvan je hebt; Huh?


    Dat niet echt, maar gewoon het plot en de emoties. Like, ik volg ook Makai Ouji, maar ik heb nu echt zoiets van blah, waar gaat dit nou allemaal over zeg? Zelfde geldt voor Blood Lad. Ik vind het alleen zonde om ze nu nog te droppen als ze al bijna af zijn. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Dat niet echt, maar gewoon het plot en de emoties. Like, ik volg ook Makai Ouji, maar ik heb nu echt zoiets van blah, waar gaat dit nou allemaal over zeg? Zelfde geldt voor Blood Lad. Ik vind het alleen zonde om ze nu nog te droppen als ze al bijna af zijn. (':
    Haha, Blood Lad kijk ik ook. Danganronpa is ook erg goed en ongoing.

    Maar SnK blijft toch echt wel de beste anime die ik tot nu heb gezien.. Samen met Death Note, Claymore & Another.


    I live for the applause, you will die for it.

    En ja, de emoties zijn strong in deze anime.. ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Arlert schreef:
    (...)

    Dat niet echt, maar gewoon het plot en de emoties. Like, ik volg ook Makai Ouji, maar ik heb nu echt zoiets van blah, waar gaat dit nou allemaal over zeg? Zelfde geldt voor Blood Lad. Ik vind het alleen zonde om ze nu nog te droppen als ze al bijna af zijn. (':

    Eey die 2 kijk ik ook xd. Blood Lad kijk ik meer voor de lol, want daar moet je al niet serieus na gaan kijken xd. Makai Ouji vind ik geweldig ;D Misschien komt het omdat die genre mij meer weggelegd is dan Titan.
    Rivaille schreef:
    (...)Haha, Blood Lad kijk ik ook. Danganronpa is ook erg goed en ongoing.

    Maar SnK blijft toch echt wel de beste anime die ik tot nu heb gezien.. Samen met Death Note, Claymore & Another.

    Danganronpa vind ik ook leuk ;D. Vond die van deze week alleen stom.. I dunno.. Niet stom als in saai, maar als in zielig of zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Danganronpa vind ik ook leuk ;D. Vond die van deze week alleen stom.. I dunno.. Niet stom als in saai, maar als in zielig of zo.
    Ik had 't niet verwacht.. Maar ik vind Danganronpa echt te snel gaan de laatste episodes. En dat er ineens een persoon bij is gekomen D:
    En ja, Blood Lad is gewoon voor de fun, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik had 't niet verwacht.. Maar ik vind Danganronpa echt te snel gaan de laatste episodes. En dat er ineens een persoon bij is gekomen D:
    En ja, Blood Lad is gewoon voor de fun, lol.

    Dat er een persoon bij kwam had ik al door vanaf de eerste of tweede episode..
    + Volgens mij paar episodes terug had Monobear er ook nog over aan het eind. Maar ergens gaat het inderdaad wel te snel.. Elk ding kreeg 2 episodes.. en nu worden er verschillende dingen in 1 gegooid xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Danganronpa kijk ik ook, maar ik loop een paar episodes achter... Die beer is freaking me out, honestly.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nadat deze serie me op abunai heel veel is aangeraden ben ik maar eens begonnen met kijken. Nu bij aflevering 4 en moet zeggen het is een verdomd goede serie : D


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Arlert schreef:
    Danganronpa kijk ik ook, maar ik loop een paar episodes achter... Die beer is freaking me out, honestly.
    Upupupupupu


    I live for the applause, you will die for it.

    TheCosplayer schreef:
    Nadat deze serie me op abunai heel veel is aangeraden ben ik maar eens begonnen met kijken. Nu bij aflevering 4 en moet zeggen het is een verdomd goede serie : D

    Dan is het nu tijd om kennis te maken met de fandom.

    jk don't tumblr snk, you cannot take any episode serious when you do

    Jaeger schreef:
    (...)
    Dan is het nu tijd om kennis te maken met de fandom.

    jk don't tumblr snk, you cannot take any episode serious when you do


    + Niet op tumblr gaan als je niet gespoiled wilt worden!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you