• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Bezorgd kniel ik bij haar neer. Ik oak een toiletpapiertje en veeg de laatste resten braaksel van haar mondhoeken. Haar vraag laat me schrikken, waarvoor weet ik niet precies. Ik denk even diep na en ineens flitst de avond voor me voorbij. 'Fuck! Fuck fuck fuck!' Roep ik. (Hoe moet hij anders reageren...?). 'Wij...fuck...we hebben gefuckt fuck....'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nial
    Hij stopt mebonder en dronken stop ik mn duim in mn mond. 'ehmmmmmmm lievelinsliedkes' murmel ik en kruip snel tegen hem aan en val in een diepe slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Voor ik het weet is hij tegen me in slaap gevallen. Voorzichtig leg ik hem op het kuss en ga aan de andere kant Zitten.Ik schop mijn broek uit en haal mijn shirt over mijn hoofd. Ik kruip onder de dekens. De dekens zelf zijn koud, maaf ik voel het warmer worden bij Niall. Ik doe er niks aan en al snel ben ik zelf ook wakker. Ik staar voor me uit en denk na over de liedjes van Niall. Zachjes neurie ik een paar en val dan in slaap.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Met ee bonkend mksselijk geboel ga ik uit bed en begin in de badkamer hevig over te geven. Wat was er gister geberud


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Mijn ogen worden groter ' we hebben wat? Wel veilig hoop ik?' Zeg ik en kijk hem doordringent aan. Waarna ik hem daarna een knuffel geef. ' Ik hou van je zayn' ik kijk hem recht in zijn ogen aan. En knuffel hem weer ik druk een kus op zijn wang. ' Eh ik ik voel me weer misselijk.' Zeg ik en leg me hand voor me mond en trek snel de wcklep open en braak. Vervolgens loop ik met zayn naar de slaapkamer. Waar ik me omklee(d) ' zayn ik zou als ik jou was even je paracentemol in nemen het want bij mij helpt het ookal wel wat.'Zeg ik hem. ' Wat nou als we niet veilig seks gehad hebben' zeg ik zacht en meer in mezelf. Ik leg mijn beide handen even op mijn buik. ' Zayn, ik wou langs liam gaan vandaag, dat rij ik gelijk even langs de apotheek, en dan haal ik ook gelijk de pil voor de zekerheid. Ik was ze vergeten te halen voor deze maand. Wil je mee dalijk naar Liam?' Vraag ik aan hem. 'Kun jij dan alleen wel even rijden. Voor het geval omdat ik natuurlijk nogal misselijk ben.' Ik heb me kleding gepakt en loop snel de douche in ' wil je mee douche?' Ik leg me kleding in de badkamer en pak zayn zijn hand ik doe me pjyama uit en stap vast de douche kabine in ik voel de warme stralen op me lichaam kletteren.



    (Sorrie nogal vaag)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik word wakker van een...onprettig geluid. Ik sla de dekens van me af en loop met een ontbloot bovenlijf richting de badkamer waar ik Niall aantref. Goh, dat had ik niet verwacht. Wel dus. Zelf heb ik dit ook vaak genoeg gehad. Ik schenk een bekertje al vol met water voor als hij zo klaar is. Ik kniel naast hem neer en 'steun' hem door over zijn rug te aaien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik knik maar. Mijn gedachten zijn nog helemaal bij het wat-als-ze-zwanger-is-deel. Ik schud mijn hoofd, nee dat kan niet. Ik zie Emma in de douche verdwijnen. Hm. Eigenlijk heb ik ook wel een douche nodig...ik ruik niet al te fris. Ik ontdoe me van mijn kledij(trolololo) en stap de douche in. Ik kijk maar niet naar emma, om het zo nonchalant te houden en ik waag het er niet op dat mijn blik afglijd...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nuall

    Ik hior iemand de adkamer in komen. Ik neem dankbaar hey bekertje aa en drink wat en daarna laat ik me moe terjg vallen. 'ik voelme nietgoed' kreun ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik pak shampoo en doe er wat van op me hand waarna ik mijn in mijn haar masseer. Ik spoel me handen af en buk even om de axe shampoo te pakken van de grond te pakken ik doe wat op me hand en breng het aan in zayn zijn haar. Ik masseer het op het hoofdhoud dat wat op mijn handen blijft zitten haal ik door mijn eigenhaar. Ik was het uit en doe vervolgends nog bodymilk op me handen. Me oksels zijn nog glad dus die hoef ik niet te scheren. Ik poets me tanden snel onder de douche en hang die vervolgens weer op en zoen hem. Mijn handen lig ik om zijn rug heen. Na 10minutjes stap ik de douche uit ik pak een handoek en maak eerst me benen droog en vervolgens me boven benen en de rest ik sla een andere handoek om mijn haar heen. Ik kleed me aan en doe een simpel shirtje aan en een lange simpele spijkerbroek met oude grijze all stars. Ik voel me nu gelukkig al wat beter ik besluit om alsnog maar weer pillen in te nemen.
    Ik eet snel nog een cracker en eet wat yoghurt met suiker. We lopen naar de bungelow van de andere (ataans ik) ik iedergeval ik heb ook een sleutel aan me sleutelbos zitten dus kom binnen ik zie louis en ik knuffel hem even, 'zware nacht gehad schat?' Vraag ik aan hem en druk een kus op zijn wang. ' Ik moet je dalijk iets vertellen ' fluister ik bij zijn oot zodat veder niemand het hoort. ' Zijn jullie al lang wakker? Zayn en ik gaan zo even langs liam dus alsjullie willen kunnen jullie mee' meld ik mee en neem plaats op de bank.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    'Tja, daarom heb ik je zo snel mogelijk naar je bed gesleept' mompel ik waarna ik hem een glimlachje schenk waaruit blijkt dat het goed is. Ij was wel schattig, daar doe ik het voor hehe. ' gaat het ietsje beter?' Vraag ik vervolgens bezorgd. Tja, ik heb nie he-le-maal mee gekregen hoeveel hij op had,


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Zodra Emma de douche uit is kijk ik even langs het douche gordijn. Ik zie haar nig wat pilletjes nemen en schud mijn hoofd. Dat kan te veel worden. Ze moet er niet meer nemen. Ik seg het zo wel maar geniet nu even van mijn douche.
    Als ik uit de douche ben droog ik me af en loop naar mijn koffer. Ik neem een paar redelijk nieuwe kledingstukken eruit, ik weet niet waarom maar ik wil er redelijk goed uitzien. Ik trek vanalles aan en loop daarna met mijn spullen naar demspiegel.
    Zodra ook mijn haar in model is gooi ik alles in mijn koffer en loop de bungalow uit. Wacht, waar is Emma heen? Naar Liam? Nee! Ze moet niet achter het stuur dat is gevaarlijk, dat zei ze zelf. Wacht. At zou ik doen als ik emma was. Natuurlijk. Eerst niall checken. Ik loop naar hun bungalow en bel aan, emma heeft namelijk de sleutels.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Emma komt binnen en komt meteen op me af wat me verbaasd. Ik dacht at ze eerst naar Niall ging, maar het is wel heel aardig van haar. Ookal is Ni de prioriteit nu. Ik schud mijn hoofd na haar vaag, maar na al haar aardige dingen zit er wel een grote glimlach op mijn gezicht. Ik frons even bij haar volgende woorden die ze fluisterd, maar ik wacht wel gewoon. 'Ik niet heel lang, ik werd wakker van Ni doe overgaf. Ik ben bij hem gaan zitten. Volgens mij is het goed als hij Li weer ziet, maar ik ben bang voor de autoreis...' Zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Ja dat ben ik inderdaad ook ja ik moest ook overgeven, maar misschien kwam dat niet alleen door de alcolhol ' zeg ik zacht en kijk wat beschaamt naar me schoenen. ' Saved by the bel!' Zeg ik tegen lou en ren naar de deur als ik Zayn zie staan kus ik hem voor zo'n 5seconde op zijn lippen en schuif dan mijn arm om zijn middel en loop heup tegen heup naar louis. ' Ik ga even bij niall kijken moppie's ' zeg ik en loop richting niall. ' Hey lieverd, voel je je ook zo kut?' Vraag ik hem en knufffel hem even stevig. ' Ga je maar even douche dan pak ik 2 paracetemolletjes en bak ik wat te eten voor je. Want dan gaan we iets leuks doen. En ik ben ook heel ziek en misselijk want ik moest ook overgeven. We gaan naar je vriendje dus schiet maar op hophop!' En ik geef hem letterlijk even een zetje onder zijn kont en kus zijn wang.
    Ik loop naar de keuken. Waar ik het zelfde maak als ik voor zayn heb gemaakt. Ook maak ik vervolgens 3 tosties en zet het allemaal op de tafel neer. Ik pak ook optimel en zet 3 verschilende smaken op de tafel. 'LOUIS! NIALL! ETEN!' Roep ik richting woon kamer en naar boven. Voor mezelf maak ik een aardbei'en milkshake. En pak een verse peer en snij die. Als ik het laatste stukje fruit in me mond doe komt lou aan met zayn. Ik loop even naar zayn ' ik ga even mijn dokter bellen voor mijn pillen of ik die nu nog mag nemen.' Fluister ik hem. Louis zie ik alweer een opmerking maken dus ik loop naar hem toe en fluister ook wat in zijn oor 'je ei was op de grond gevallen ' fluister ik. Ik lach harf om zijn reactie en roep naafloop ' JOKE! ' En loop even naar het bed van zayn en van mij in deze bungelow. ' Met mevrouw James. ' Ja met Emma Tate' ' ohh haai Emma wat kan ik voor je doen?' ' Ja ik wou u wat vragen mag ik mijn pillen nog steeds innemen als ik misschien zwanger ben.' ' Ehm eigenlijk niet want dat kan vrij schadelijk zijn maar je slikt ze al meer dan 2jaar toch?' ' Ehm ja dat klopt maar soms vergeet ik ze, maakt dat dan niet uit?' ' Neehoor dat geeft niet Emma' ' als ik gisteravond seks gehad zou hebben zou ik dat dan nual kunnen testen of ik zwanger ben, want ik en me vriend waren dronken en ehm ja toen waren we dus de bescherming vergeten, en als ik echt zwanger ben durf ik geen abortus te plegen' ' ja je kan dat wel al zien ja. Alsje wilt kan ik daar een recept voor schrijven maar ik kan je ook de aftermorning pil meegeven en de gewonen pil alsjewilt.' ' Ja dat zou wel fijn zijn ja.' ' Oke dan stuur ik het naar de apotheek sterkte he Emma je kunt mij of Hester altijd bellen!' 'Dankjewel Joy!' Ik klik het gesprek weg en loop weer naar beneden. Eenmaal aangekomen bij de keuken zie ik niall onder tussen ook zitten. ' Voel je je alweer wat beter?' Vraag ik aan hem. ' Zayn mag ik je even spreken?' Vraag ik hem en loop naar de achtertuin bij ons eigen soort terasje met een schommelbank met kussends erin waar we plaats opnemen. ' Ik had net me dokter aan de lijn, ik wou namelijk bellen om me pillen voor als ik echt zwanger zou zijn of dat dan schadelijk is, en ze zei dat dat in mijn situatie niet zo zal zijn ze heeft ook de aftermorning pil als recept gestuurt maar zou jij willen dat ik die neem of zou je het eventueel willen houden? We kunnen het ook laten adopteren dan zou ik eventueel al iemand weten.' Zeg ik hem en druk een kus op zijn lippen. ' Ik hou echt heel erg veel van je Zayn Jawaad Malik' en knuffel hem vervolgens.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Als Emma weg is neem ik even een paar slokjes van haar milkshake en neem ook wat eten. Ik loop vervolgens met haar mee en luister naar haar verhaal. Ik sta helemaal verstijfd en het enige wat ik kan zeggen is: 'ehm...'. En dat herhaal ik een paar keer terwijl ik wegkijk. Eigenlijk wil ik er helemaal niet aan denken. Ik kan het echt niet aan. 'Wat wil jij?' Vrag ik. Gelukkig klink ik niet onzeker. Ik heb nog steeds een reputatie, ook bij emma.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Ehm, ik wil eerst sowieso die test doen. En ik ben niet van abortus enzo. Maar eerst maar kijken wat de test aan geeft denk ik. En binnen 24uur werkt die pil. Dus als jij dat liever hebt doen we dat, maar ik vind het niet erg om te houden. Geld is geen probleem, ik heb 2jaar stage gedaan bij een kinderdag verblijf vooral baby, peuter, dreumer kleuter. Ik heb mijn eigen vila. Dus dat is geen probleem. Maar als jij wilt dat ik die pil slik doe ik dan en nemen we bijvoorbeeld over 2jaar samen een kindje.' Zeg ik rustig waarna we samen even in de schommel bank liggen en ik soms afzet met me voet. ' Ik heb echt zin om liam te zien! Lisa had me trouwends gesmst dat Harry bij haar is' dat laatste zeg ik wat zachter ja ik bedoel je weet maar nooit. 'Zullen we straks gaan zwemmen?' Vraag ik aan hem. ' Ik ga strakjes ook even zelf boodschappen halen dus alsjewilt kun je dalijk met de jongens een lijstje maken' ik bel even naar Katie haar mobiel gaat een paar keer over en vervolgens hoor ik wat gestommel ' Met Katie 'haai kati- 'ik ben er even niet spreek wat in na de *pieeep*' hee Katie met Emma, ik zit hier nu met Zayn Niall en Louis en eerlijk gezegt hoop ik dat je hier al naar toe bent want ik heb echt een meisje nodig hierzo in dit huis! Doeeg!' En ik stop met bellen. 'Ja wat, ik heb een meidd nodig om mee te praten dat betekent niet dat ik me met jou niet vermaak want dat doe ik wel en ik spring op en ga op hem zitten op hem te kietelen. Ik druk daarna wat kusjes in zijn nek. Zayn die wint natuurlijk van mij en kietelt mij nu. ' Aahh, nee Zayn AHH(gil) zayn(spasties) zayn alsjeblieft stop (gilt wat uit) hahahha Zayn alsjeblieft als-alsjeblieft lieve zayn. Nu moet ik zeker weer zo stom codeword geven. Liev-lieve Zayn *gilt weer en doet spasties omdat ie doorkietelt* wil je alsjeblieft van me afgaan? Dan kan ik je teminsten zoenen' zeg ik giebelent.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin