• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Dan moeten wij er maar rekening mee houden dat we jou niet dronken voeren. Dat jij het tenminste iets minder drinkt...'  ik begin weer te giechelem. ' i dont csare ik laat me lekker gaan' geijns jk.

    Naar huid dan ffolderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Ey, ik ga evt. One Shots maken. WIllen jullie van tevoren al een reserveren? :)
    wat is dat presies ;$ xo


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    ik neem nog wat shotjes en kijk dan lachend naar Niall die ook lekker los aant gaan is. Ik steek blij mijn handen in de lucht en sta op en val daarna ook gelijk weer terug in de bank, ik besluit maar gewoon wat water te nemen en dat dit me laatste alcolhol drankje is voor vanafond. Ik pak een grote fles koud water uit de koelkast en schenk me glas voor de 3e keer vol. Ik ga even aan de tafel zitten en drink rustig het water op ik besluit even naar de wc te gaan, vervolgens was ik me handen en loop weer terug naar me plek waar ik ook wat chips pak. ik zie de jongens lekker los gaan, ik voel mijn hoofd nu al bonken en grijp er even naar. Ik masseer mijn slapen en drink en eet veder, ik voel me nu in ieder geval al weer wat beter dan denet en kan weer wat normaler lopen. Ik plof naast Zayn neer en kus hem even en drink weer wat van mijn water. Ik weet dat Zayn goed tegen drank kan. Dus hij zal nog wel wat helder zijn, aangezien hij ook niet zoveel gedronken heeft als dat ik dat heb. ' Iemand nog helder hier of teminsten een soort van?' ik maak me echt wel zorgen om Harry, zal die verrekte Taylor hem nog hebben? 'Weet iemand waar Harry nu is? ik maak me zorgen om hem die gestoorde ex-vriendin van hem moet worden op gesloten.' zucht ik. Ik geef Zayn nog een kus en grinnek even ' Ik ben in de slaapkamer ' zeg ik wat hees, ik merk toch dat ik nog wel wat dronken ben en gooi snel me laatste flugel achter over. ' Bye guys! ' zeg ik zogenaamt opgewonden hahahaha ik lach nog even en loop de slaapkamer in.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'Mijn vriendin is echt geweldig. Gek, maar geweldig' mompel ik als Emma wegloopt. 'Zullen wij dan nig maar even wat drinken?' Vraag. Ik terwijl ik een fles pak. Ik haal de kurk er af en bedenk me dan dat het wijn is. 'Oeps' mompel ik. Ik besluit om, opnieuw, een shotje te nemen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niallsister schreef:
    (...) wat is dat presies ;$ xo

    Een verhaaltje van 1 hoofdstuk)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall
    Ik knik en gooi alles war ik kojn pakken in mijn mons. Als het van mijn vrerdiet weg haade kon ik wat vaker dribken. Wat maakt het tocj uit
    .sorru heb nepnagels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen we met ze 3e skype en dan belle als op een mobiel dus zonder cam?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    M3iden waneer zijn jullie jarig? Ik wil het is me agenda zetten! X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Kga zo pitte en ben bene 4 april bw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Verbaasd kijk ik naar Niall die vanalles naar binnen schenkt. 'Ehm Niall moet je niet wat...rustig aan doen?' Vraag ik. Ik ben zijn vader niet maar... Ik ben wel bezorgd. Hij is een van mijn beste vrienden. Z te zien zal hij niet snel weer helder zijn. Dus ik besluit om nu...niet meer alcohol te nuttigen. Dan kan ik tenminste Niall...heel in zijn bed brengen. Straks gebeurt er iets onderweg naar de bungalow of iets dergelijks...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ehm Niall moet je niet wat...rustig aan doen?' Vraag ik. Ik ben zijn vader  ik schus mijn hoofd. ' ik grapge maar ik kan wd heel goed tsgem' lieg ik en drink van alles . Alles draaixd en was licht in mijn hoofd. Ik stons op mef een fles en vie neer waaardoor de flez brak en lachend blijd ik liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Zodra Niall valt sta ik op. 'Sorry Zayn maar dit is niet helemaal goed. Volgens mij kan ik hem beter terugbrengen.' Zeg ik. Wauw, ik klink...niet als mezelf maar heel beschermend. Dat ismwel iets goeds. Zayn knikt begrijpend en ik til Niall op. 'Kom we gaan'. Dan bedenk ik me dat hij wel eens niet zou willen gaan. 'Inmde andere bungalow hebben ze nog meer lekkers' probeer ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik besluit om het spul maar iets op te ruimen en breng wat naar de keuken. Eenmaal daar snak ik naar alcohol. Ik leg de glaasjes naast elkaar en schenk ze allemaal vol. Om ste beurt kieper ik ze achterover. Ik zucht even en voel mijn hoofd licht worden. Dat vraagt naar nog een rondje.
    Na een paar...ontelbare rondjes. Nou misschien telbaar maar ik ben...mijn hoofd is,. Ja. Ik strompel riching de slaapkamer. Af en toe val ik en ik trek me weer op aan een random voorwerp naast me. Eenmaal in de kamer val ik op het bed en begin uit het niets te lachen. 'Emmahl! Ehlm! Wa-waar........benje? Ik. Ik kan gedachtenlezen! Hahahaahahahaahah' zeg ik helemaalmweg van de werled. Of ja, zeg.....?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall
    Sorry Zayn maar dit is niet helemaal goed. Volgens mij kan ik hem beter terugbrengen.' Zegt Liam en ik begin gelijk ned te schudden. 'in dd andere bungelows is er ook lekkers'vtolijk sfa jk op maar ik val weer waarna ik opgetild word. In Ierland zou ik nkg njey mogen drinksn maar hier is het blijkbaar anders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Was Liam per ongeluk of een dronken actie? hehe)
    Louis:

    Ik leg Niall's hand over mijnn schouder, en ik doe mijn hand ook over zijjn schouder om hem daar vervolgens stevig vast te pakken. Ik 'til' Niall zowat richting de deur. Ik haal de deurglink omlaag, til niall naar buiten, en doe de deur weer dicht.
    Eenmaal aangekomen bij de bungalow probeer ik de deur te openen, maar natuurlijk heb ik de sleutel niet. 'Ben je iets vergeten?' Vraagt een stemmachter me. Met niall draai ik me om en zie daar een vrouw staan met de sleutel. 'Ja' anwoord ik simpel. Ik heb even geen zin in een praatje of dat ik nu wantrouwend ga doen. 'Ik wil,alleen even jullie amen, de sleutel moet tenslotte niet in verkeerde handen vallen' zegt ze vrolijk. Iets te vrolijk als he het mij vaagt. 'Niall horan en Louis Tomlinson' zeg ik. Ze checkt een lijst en zegt al snel : 'oke'. Ze loopt naar ons toe en net voor ik de sleutelmwil pakken zegt ze: 'alsjeblieft Niall'. Ik rol met mijn ogen en pak de sleutel. Is dat wijf nu ook al dronken? Ik besluit er niet,op inm te gaan en open de deur. Net als ik binnen wil stappen begint ze weer.mwat moet dat wijg? Ik heb een paar shotjes op en heb hier echt geen zin in. 'Hebben jullie trouwens Harry Styles en Katie ehm... Brooks(of ik had Monroe gedaan. Probably not) gez-' en ik kap haar af. 'Nee' zeg ik voor ik de deur dichtgooi. Ik sjok met niall naar het bed en leg hem er op neer. ' oh hemeltje' acteer ik -waaroor ik zelf bijna moet lachen. Hemeltje. ' het is al...laat. Laten we maar slapen' zeg ik tegen Niall. Ondertussen dwalen mijn gedachten af naar Harry, maar die blokkeer ik. Niall is even de prioriteit hier.


    Gotta get, gotta get out of my head <3