• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RavensMoon schreef:


    Voila Appel kaneel honing taart ˆˆ
    Ik heb mijzelf weer overtroffen

    Dat wordt delen! :Y)

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Godzijdank niet. Als hier eenmaal hashtags verschijnen, dan ben ik weg. :Y)


    Ik heb ze al een paar keer voorbij zich komen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Godzijdank niet. Als hier eenmaal hashtags verschijnen, dan ben ik weg. :Y)
    #taart bakken :P sorry kon het niet laten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Godzijdank niet. Als hier eenmaal hashtags verschijnen, dan ben ik weg. :Y)

    #IkHebVerontrustendNieuwsTeHorenGekregen

    Ot: Er loopt blijkbaar een verkrachter rond in de buurt van mijn school...Ik hoop dat ze hem arresteren voordat het school weer begint (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat wordt delen! :Y)
    haha nou misschien als ik ooit eens naar een meeting kom bak ik een q taart :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    #Opnieuw #Gaan #Douchen. Neee je hebt me herinnert aan mijn verslaving aan hashtags..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik heb ze al een paar keer voorbij zich komen.



    OmgPeterBishop

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    (...)
    So? Het is toch leuk dat je ziet waar mensen mee bezig zijn.


    Jua, maar de helft van de dingen die hier gepost worden zijn niet echt "lucht je hart"-dingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fauxlivia schreef:
    (...)


    OmgPeterBishop



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sydrian schreef:
    (...)

    Jua, maar de helft van de dingen die hier gepost worden zijn niet echt "lucht je hart"-dingen.

    Van origine is dit topic nooit bedoeld om alleen je hart te luchten, gewoon álles wat je kwijt wilt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom kunnen quizletters niet mijn klasgenoten zijn? (huil)


    -

    I hate endings..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Van origine is dit topic nooit bedoeld om alleen je hart te luchten, gewoon álles wat je kwijt wilt.


    Ik geef gewoon mijn mening dat ik vind dat dit op twitter begint te lijken, dat is niet verboden zover ik weet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Jua, maar de helft van de dingen die hier gepost worden zijn niet echt "lucht je hart"-dingen.
    als je het over mijn taart hebt =) dat is een behoorlijke lucht je hart, er zit 2 kilo appels in en het was een pokke werk hem te maken, daarbij ben ik vandaag jarig en moest ik het hele huis in mn eentje schoon maken. die taart is mijn lucht mn hart.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    We zouden een Facebook topic aan moeten maken.


    Your make-up is terrible