• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?



    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen a.k.a. Justin Jake Hale - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Randomize van de kamers Kan Altijd nog veranderd worden!!
    Harry - Elizabeth a.k.a. Eliah (5)
    Lil Twist - Melanie a.k.a. Tyler (4)
    Louis - Emma a.k.a. Reed (7)
    Justin - Ariana a.k.a. Ignacio (3)
    Marc - Carly a.k.a. Justin ( 6)

    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Het begin.
    Iedereen komt aan op school en van te voren heb je al gehoord welke kamer je zat. Het is zondag 13:00. maandag moeten ze weer naar school.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano.

    Ik hoor dat er nog iemand naar binnen loopt, maar ik kijk nog niet op. ''Hee'' word er opeens gegild en nu kijk ik wel op. ''En hoe heet jij'' vraagt hij en ik kijk naar de jongen. 'Tyler. Tyler Romano.' glimlach ik en schop mijn tas onder het bed. Ik had mijn "rol" al helemaal uit mijn hoofd geleerd. Ik zou me niet zo makkelijk meer verspreken. 'En jij bent?' zeg ik en ik leun nonchalant tegen de muur. Ook mijn houding is goed. Ik heb wekenlang getraind met mijn broer, een van de weinige keren dat ik wat had aan zijn eerlijkheid.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [MT. Ik ga vandaag, later op de dag schrijven, ben net terug van werk]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    [MT. Ik ga vandaag, later op de dag schrijven, ben net terug van werk]
    [dat is laat \;]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth
    Geschrokken keek ik naar een jongen met bruine krullen die naar me toe kwam huppelen met een glimlach. ‘Hi!’ zei hij. Ik probeerde mijn vrouwelijke vormen meer te verbergen. ‘Jou heb ik hier nooit eerder gezien?’ Hij stak zijn hand uit om zich vervolgens voor te stellen als Harry. Dus, dat betekende dat dit mijn kamergenoot was. Ik keek hem aan en probeerde een klein beetje te glimlachen. ‘Hi. Nee, ik ben nieuw hier,’ mompelde ik heel erg zacht. ‘Ik ben Eli. Ik had van te voren een naam doorgekregen met wie mijn kamergenoot was en dat was Harry Styles, dus ik denk dat jij dat bent?’ Het leek alsof ik een kogel had ingeslikt, zo raar en diep klonk mijn stem. Met een klein glimlachje liet ik mijn koffer op de grond staan en ik haalde mijn hand door mijn pruik heen - die gelukkig heel goed vast zat.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 11:51 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louis Tomlinson
    Ik doezelde langzaam weg in de bijrijdersstoel, maar ik schrok al op toen mijn moeder toeterde naar een paar auto’s die haar afsneden op de weg. Ik bromde. Na nog meer getoeter en geen slaap voor mij, kwamen we aan bij het gebouw waar ik weer heen moest. Ik gaf mijn moeder een kus op haar wang. ‘Dag,’ glimlachte ik en ze gaf me nog een stevige knuffel. Daarna stapte ik uit en ik strompelde richting de grote deuren van het gebouw. Mompelend duwde ik die open. Ik vond het nog altijd heel erg jammer dat ik mijn rijbewijs niet had gehaald, maar ja, het is maar zo en shit happens. Ik keek om me heen en ademde de geur van het gebouw in. Het was heel erg fijn om terug te zijn op deze school, waar ik al mijn vrienden had. Ik had ook al te horen gekregen wie mijn kamergenootje was. Een nieuweling, ene Reed Jobs. Hopelijk kan hij goed tegen mensen die erg veel praten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs

    Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats en een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond. Doei Emma Rose Roberts, hallo Reed Jobs, hallo pruik en hallo nieuwe neus. I pray to god dat Reed Jobs zelf niet van plan was om naar The Dalton Academy te gaan. En i pray to god dat niemand mij herkent of doorheeft dat Reed Jobs niet Reed Jobs is. Ik had weinig metamorfose nodig. Enkel een pruik, met mijn fijne haar zal ik nooit het model krijgen als Reed Jobs met zijn dikke haar, en een soort neusmasker. Ik kan moeilijk zeggen dat Reed, of ik of hoe je het ook maar wil zeggen, een neuscorrectie heeft gehad. Ik heb een smallere neus. Ik keek voor de laatste keer in de spiegel voor de laatste check. Vanaf nu ga ik als Reed Jobs door het leven om te studeren op The Dalton Academy, een school voor beroemdheden, voor mannelijke beroemdheden. Ik pakte mijn koffers, deed de auto op slot en liep naar de balie toe om mijn sleutel op te halen. Ik heb de afgelopen maanden geoefend op het lopen en op het vervormen van mijn vrouwelijke stem. Ik kreeg mijn sleutel en liep naar kamer 7, wat ik in ieder geval een schooljaar met Louis Tomlinson, bandlid van One Direction, moet delen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Harry Styled
    Mijn gezichtsuitdrukking vertrok even toen de jongen vertelde dat hij blijkbaar mijn nieuwe kamer genoot was. Ik kon het nog altijd niet hebben dat ik niet meer bij mijn beste vriend sliep. Al kon ik de jongen hier moeilijk al niet aardig voor vinden. Hij kon er niets aan doen. 'Dan ben ik inderdaad je nieuwe kamergenoot.' Zei ik terwijl ik weer een nieuwe glimlach op mijn gezicht toverden. Ik zal je laten zien waar we slapen.' Ik wilde me omdraaien en terug naar mijn koffer lopen, toen de deur weer openging. En dit keer was het wel de jongen waar ik op gehoopt had. 'Boo!' Riep ik vrolijk, terwijl ik nog net niet in zijn armen sprong. 'Hoe was je vakantie?' Ik had hem echt enorm gemist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik hoorde een stem die me enorm bekend voorkwam en ik keek op van mijn koffer waarna ik een krullenbol mijn kant op hupte. ‘Boo!’ riep hij vrolijk en ik glimlachte. Zonder dat ik iets kon zeggen, praatte hij al verder. Ik keek kort naar de jongen waarmee hij net stond te praten, vast zijn kamergenoot. ‘Hoe was je vakantie?’ vroeg de krullenbol die voor me stond gauw. ‘Hi,’ grinnikte ik waarna ik zijn vraag beantwoordde. ‘Tja… Het is niet zo leuk als hier, want hier heb ik jou en mijn andere vrienden. En thuis moet ik bij 4 kleinere zusjes leven.’ Ik lachte zacht en gaf hem een snelle knuffel. ‘Is dat je kamergenoot? Ik heb namelijk ook een andere kamergenoot.’ Ik wees naar de jongen met het zwarte haar. Zuchtend liet ik mijn koffer op de grond zakken. ‘Ik moet zometeen ook naar die jongen toe, mijn kamergenoot heet Reed, geloof ik.’ Ik sloeg mijn armen over elkaar omdat ik het niet leuk vond om van Harry weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    Ik lachte breed en sloot mijn armen over rond Louis zijn middel. 'Maar vooral mij Natuurlijk.' Vreef ik er eventjes onschuldig in. Ik kriebelde even in zijn zij en liet hem daarna snel los. Ik keek even achterom naar Eliah en zuchten zachtjes. 'Niet voor lang als het aan mij ligt. Denk je dat ze willen ruilen?' Zei ik zacht, zodat alleen Lpuis het kon horen. ik wilde Eliah niet meteen op de kast jagen. Mijn blik was gekweld, terwijl ik nadacht. Iedereen wist dat ik niet gescheiden wilde worden van Louis. Degene die dot bedacht had, kon dus ook mooi gaan rennen voor zijn levend als ik erachter kwam, wie het was. 'En anders kruip ik gewoon bij jou in bed.' Grapte ik en prikten even in Louis zijn buik. Niemand hier wist dat ik ook op jongens viel, dus hij zou er vast niets achter denken. Dat hoopte ik tenminsten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    ‘Maar vooral mij natuurlijk,’ wreef hij het onschuldig in. Ik grinnikte toen hij mij zij kriebelde. Mijn gezicht vertrok toen hij achterom naar zijn kamergenoot keek. ‘Niet voor lang als het aan mij ligt. Denk je dat ze willen ruilen?’ vroeg hij zacht. Ik zuchtte en beet op mijn onderlip. ‘Ik denk het niet, want sommige leraren zijn best wel streng,’ zuchtte ik. ‘En anders kruip ik gewoon bij jou in bed,’ grapte hij. Ik grijnsde en ik gaf hem een pijnloze stomp tegen zijn schouder aan. ‘Alsof ik dat zo enorm erg zou vinden.’ Ik knipoogde. Ik klemde mijn armen steviger om hem heen en ik grinnikte heel zachtjes, kijkend naar Harry's kamergenoot.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs
    Ik zet mijn koffer naast me neer en met de sleutel open ik de deur. Er is nog geen spoor van Louis Tomlinson te bekennen, dus kan ik rustig mijn koffers uitpakken. Met een zucht plaats ik me op het bed bij de raam wat wel lekker zit. Het is mij al wel duidelijk. Ik claim deze bed. De kamer is zo simpel. Twee bedden, twee bureau's en twee kledingkastjes. Dat is wel even wennen vergeleken met mijn inloopkasten, voor elk seizoen heb ik wel een inloopkast. Ik hoor iemand 'Boo' roepen een paar kamers verder op. Het is wel duidelijk dat dit een jongensschool is met hun kinderachtige gedoe en streken. Over streken gesproken. Ik weet nog wel een paar leuke streken uit Wild Child, mocht het hier niet leuk zijn, maar no way dat ik mijn identiteit ga veraden.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Harry Styles
    Mijn adem bleef in mijn keel hangen. Ik wist dat het een grap was, van Louis zijn kant, maar eigenlijk was ik hier behoorlijk serieus over. De knipoog, zijn armen die stevig om me heen waren gewikkeld. het deed me helemaal tintelen. Meteen sloeg ik mijn armen terug rond Louis zijn middel en legde ik mijn hoofd op zijn schouder, zodat hij mijn rode wangen niet zou zien. 'Als je maar weet dat je er nu aan vast zit, Tomlinson.' Als hij werkelijk dacht, dat hij nu nog alleen in zijn bed zou liggen vannacht, had hij het mis. Het zou niet de eerste keer zijn. Zelf vorig jaar, toen we op dezelfde kamer sliepen, was ik vaak genoeg bij hem in bed gekropen. Gewoon, omdat dit zogenaamd veel gezelliger was. 'ik heb je gemist.' Gaf ik nu toch echt toe. En om het nog net ietsje erger te maken, drukte ik een plak kusje op Louis zijn wang, waarna ik hem grinnikend losliet. Ik volgde Louis zijn blik naar Eliah en zuchten zachtjes. Als hij het maar niet persoonlijk opvatten. 'Eliah, dit ik Boo bear. Mijn aller, aller, aller best vriendje!' Ik was echt nog een kleuter op dat gebied. Maar misschien deed ik het ook wel een beetje op Louis te pesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    ‘Ik ben blij dat je aan me vast zit!’ kirde ik en ik lachte daarna. ‘Ik heb jou ook gemist hoor. Op vakantie met 5 meisjes is echt niet leuk. Ik wilde veel liever bij jou zijn!’ Ik glimlachte. De glimlach verdween toen Harry een kusje op mijn wang drukte en me daarna gauw losliet. Ik bloosde enorm en ik keek weg om het niet op te laten merken. Ik keek pas op toen Harry zich omdraaide naar zijn stille kamergenoot die al die tijd had toegekeken. ‘Eliah, dit is Boo bear’ – ik rolde met mijn ogen bij het horen van mijn oude kinderbijnaam – ‘Mijn aller, aller, aller beste vriendje!’ Ik grinnikte toen zijn kamergenoot, blijkbaar met de naam Eliah, fronste.

    Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth
    ‘Eliah, dit is Boo bear. Mijn aller, aller, aller beste vriendje!’ zei Harry en ik fronste. De jongen genaamd Louis, blijkbaar Harry’s beste vriend, grinnikte toen hij mijn frons zag. Ik liet mijn koffer staan om mijn hand door mijn pruik te halen. Ik liep zachtjes naar Harry en Louis toe, proberend om te glimlachen. ‘Hi,’ begroette ik hem wat stil. ‘Ik ben Eliah,’ vervolgde ik, waarna ik Louis een hand gaf. Hij trok zijn hand gauw terug en ik fronste nog meer. Daarna keek ik naar Harry. Ik wist van foto’s dat hun band erg sterk was, maar ik had nooit gedacht dat ze zó close waren.

    [Ik bestuur Louis in Elizabeths posts een beetje en ook andersom. Is dat goed? Want het zijn natuurlijk niet andermans personen, ze zijn beiden van mij. Ik bestuur andere personen trouwens niet.]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 9:20 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Dat doe ik ook altijd als ik 2 personages heb, die samen zijn.]

    Harry Styles
    Ik begon te glunderen bij Louis zijn worden. Hij was zo schattig. Toen Eliah er echt bij betrokken werd had ik de neiging hem om te opperen dat hij met Louis zou ruilen van kamer maar ik hield me in en beet hard op de binnenkant van mijn wang. Ik zou hoe dan ook toch wel bij Louis slapen. Daar durfde ik alles op in te zetten en daar zou ik zelf wel voor zorgen. Ik keek even vreemd naar Louis, toen hij redelijk afstandig deed, tegen Eliah, maar ik wist dat ik precies hetzelfde zou doen als ik zijn kamergenoot zou ontmoeten. En waarschijnlijk nog wel een tandje erger ook. Het gaf me een gevoel, dat ik Louis met hem moest delen en dat zag ik nou net niet zo zitten. Ik was enorm aanhankelijk en ontzettend snel jaloers. Zelfs al was Louis enkel mijn beste vriend. Ik hield daar gewoon niet van. Ik wilde graag alle aandacht en dat was niet wat er gebeurde dan. 'Normaal is hij echt een poepie hoor.' Verzekerde ik Eliah, toen hij zijn wenkbrauwen fronsten. met twinkelende oogjes keek ik Louis aan. 'Of niet dan.' ik kriebelde even met mijn vingers over zijn wang. Ik kon er niets aan doen. Ik raakte deze jongen gewoon graag aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Harry en ik voelde hoe hij opmerkte dat ik erg afstandelijk was tegenover Eliah. Ik zuchtte en keek hem aan. ‘Normaal is hij echt een poepie hoor,’ verzekerde hij zijn verbaasde kamergenootje. Daarna keek Harry me met twinkelende ogen aan. ‘Of niet dan.’ Hij kriebelde kort met zijn vingers over mijn wang en er verscheen opnieuw een rood-roze blos op mijn wangen. Ik grinnikte en ik woelde met mijn handen door zijn krullen. We leken echt op kleuters als we dat hele dagen deden.

    [Sorry als het maar vier regels is, ik moet gaan.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.