• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?



    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen a.k.a. Justin Jake Hale - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Randomize van de kamers Kan Altijd nog veranderd worden!!
    Harry - Elizabeth a.k.a. Eliah (5)
    Lil Twist - Melanie a.k.a. Tyler (4)
    Louis - Emma a.k.a. Reed (7)
    Justin - Ariana a.k.a. Ignacio (3)
    Marc - Carly a.k.a. Justin ( 6)

    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Het begin.
    Iedereen komt aan op school en van te voren heb je al gehoord welke kamer je zat. Het is zondag 13:00. maandag moeten ze weer naar school.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    De stilte was vreselijk. Harry’s handen gleden van mijn wangen, waardoor ik mezelf weer koud en naakt voelde. In zijn ogen zat iets triests wat me helemaal niet op mijn gemak liet voelen. ‘Ikke-’ Hij stopte weer met praten. Ik sloeg mijn ogen kort neer en ik beet op mijn lip. Daarna keek ik hem weer aan. Ik zuchtte. Ik kon deze stilte echt niet langer volhouden. ‘Hazza, het is goed. Ik ben niet boos, ik dacht alleen…’ Stilte. Ik stak mijn handen beschaamd in mijn zakken en ik liep een beetje achteruit, bang dat hij me nu stom zou vinden. ‘Ik dacht alleen dat ik niet aantrekkelijk was of iets zoals dat.’ Bijtend op mijn lip keek ik naar Harry’s groene ogen. Eliah stond ons nog steeds raar aan te kijken en ik wendde mijn blik af. ‘Jongens? Gaat het wel goed met jullie twee?’ vroeg Eliah opeens met een zware ondertoon. Ik fronste. Zijn stem klonk een beetje anders dan anders, want zo klonken jongens helemaal niet. Ik had ook niet de zwaarste stem, maar Eliah klonk een beetje... vrouwelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    Die glimlach.. Waar herkende ik die van? 'Heb ik jou niet eerder gezien? Bij een awardshow of première? Ooit op tv gekomen?' vroeg ik hem. Na heel diep na te denken begon ik te wijzen en hysterisch te roepen. 'Ariana! Jouw glimlach lijkt op die van Ariana!' riep ik opgewekt uit. 'Is dat het? Ja, hè? Of niet? Ja, dat is het. Dat is het, toch? Ja, toch? Dat is het, niet waar? Dat is het. Of is dat het niet? Jawel, ik weet zeker dat -dat het is' besloot ik. 'Verloren tweelingzus, of heb je een pruik opgezet en naar binnen geslopen?' grapte ik. Heel flauw. Na even te zitten besloot ik maar wat na te denken over wat we konden doen. Er zou hier ergens vast wel een fitnessruimte zijn. 'Zin om te trainen?' vroeg ik hem maar met een vrolijke glimlach. Om goed in vorm te blijven trainde ik dan ook vaak. Voor mijn conditie en lichaam. Ik had een goede conditie door het heen en weer rennen, en dansen, op het podium. Wel handig voor als je een eindje gaat joggen, dan kun je het veel en veel langer volhouden zonder te stopen. Afwachtend keek ik Ignacio weer aan. Misschien wilde hij niet. Maar dan zorgde ik ervoor dat ie meeging, of ie nou wouw of niet. Niet omdat ik het perse wilde, maar om elkaar wat beter te leren kennen. Wel een rare manier, maar goed.

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    In zijn ogen zag ik dat hij iets herkende waardoor ik snel mijn blik afwend. ''Dude ik weet dat ik mooi ben maar zeg me niet dat je spontaan homo bent geworden'' mompel ik weer met mijn zware stem. Heb ik jou niet eerder gezien? Bij een awardshow of première? Ooit op tv gekomen?' Ik slikte even. ''Kan mijn vader heet Dan Schneider'' knik ik. Het was allemaal verzonnen later zou ik hem nog wel bellen om hem het nieuws door te vertellen. ''Je weet wel de director van Icarly en victorious. Ik ben vaak bij premiere's dus'' mompel ik. Het was allemaal gelogen maar hij zou het toch nooit door hebben. 'Ariana! Jouw glimlach lijkt op die van Ariana!' Ik sloeg mijn hand even op mijn voorhoofd. Gespeeld raar keek ik hem aan. ''Uhu. Hoor ik vaker maar ik geloof er niet veel van'' ik wuif even. 'Is dat het? Ja, hè? Of niet? Ja, dat is het. Dat is het, toch? Ja, toch? Dat is het, niet waar? Dat is het. Of is dat het niet? Jawel, ik weet zeker dat -dat het is' Justin hou nu maar gewoon je mond. Ik glimlachte even fake naar hem. Ik voelde dat mijn hand werd vastgepakt en hij begon even te tintelen waarna ik mijn hand uit de zijne trok. Mijn handen hadden namelijk niet echt mannelijke vormen. ''Is goed'' mompelde ik waarna ik mijn koffers onder het bed schoof. ''Nee kan niet'' stotter ik. Als ik een strak shirtje aan moest trekken zouden mijn vrouwelijke vormen beter te zien zijn en dat was nou niet echt de bedoeling.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    Raar keek ik hem aan. 'Jij geniet schijnbaar om commentaar te leveren, niet? Mag ook wel wat minder overdreven, hoor' mompelde ik terwijl ik mijn rechterwenkbrauw optrok. Toen hij begon te stotteren barstte ik in lachen uit. 'Wees maar niet bang, hoor. Onzeker zijn hoeft niet' glimlachte ik met een tandpasta-smile. 'Dan niet, hè' zuchtte ik. Mijn poging om het ijs te breken was dus volledig mislukt. Ignacio werkte niet echt mee. Dan maar saai, normaal, gewoon praten. Natuurlijk kon ik het niet laten vandaag om mijn supermariobroek aan te doen, hij was gewoon zo leuk. Erop had ik een witte tanktop aan en natuurlijk rode supra's eronder. Precies zoals bij een meet and greet, ik moest het onthouden. Op mijn hoofd had ik eerst een snapback maar die was afgezet. Onderzoekend keek ik Ignacio aan. 'Nee, maar serieus. Hoe kom jij aan die zware stem?' grinnikte ik. Mijn stem was pas dieper geworden rond mijn zeventiende, nogal laat dus. Maar het resultaat was tien keer zoveel beter, al zei ik het zelf. Nieuwsgierig was ik wel en dus ging ik uitgebreid op mijn bed zitten naast de vier koffers. Afwachtend keek ik de jongen voor me aan. Ik hoopte op een verhaal, al wist ik bijna zeker dat ie er niet ging komen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Waarom zei Louis nou niets? Hij moest toch begrijpen dat ik er niets mee bedoelden. Niet wat hij dacht tenminste. Ik schudden mijn hoofd even. Het was maar goed dat Louis eindelijk iets zei, anders had ik weggelopen en het waarschijnlijk echt verpest. 'Alleen wat?' Vroeg ik zachtjes toen hij zijn zin niet afmaakten. Het klonk namelijk niet erg geloofwaardig. Helemaal niet omdat hij afstand van me nam. Had hij het door? Wilde hij me nu niet meer aanraken. Helemaal geen contact meer met me. Ik werd met de seconde nerveuzer. Nee, dat kon hij me niet aandoen. Wilt schudden ik met mijn hoofd. 'Lou, dat is niet waar!' Uit gewoonte deed ik weer een stap naar voren, maar ik durfde niet meer dichtbij te komen. Bang dat hij boos zou worden. Hoe graag ik hem nu ook in mijn armen wilde nemen. 'Je bent echt de knapste jongen die ik ooit gezien heb.' Ik wilde niet dat Louis dat over zichzelf dacht. Ik wist dat ik nu veelte veel losliet. Maar ik moest wel. Het was de waarheid. Louis had iets. Iets puurs. Iets wat hem zo geweldig maakten. 'Bemoei je er niet mee.' Snauwde ik naar Eliah, zonder naar hem om te kijken. Kon die jongen geen leven zoeken? Hij zag toch dat we bezich waren. 'Geloof me, alsjeblieft.' Ik keek Louis hoopvol aan en stak voorzichtig mijn hand naar hem uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    Raar keek ik hem aan. 'Jij geniet schijnbaar om commentaar te leveren, niet? Mag ook wel wat minder overdreven, hoor' mompelde ik terwijl ik mijn rechterwenkbrauw optrok. Toen hij begon te stotteren barstte ik in lachen uit. 'Wees maar niet bang, hoor. Onzeker zijn hoeft niet' glimlachte ik met een tandpasta-smile. 'Dan niet, hè' zuchtte ik. Mijn poging om het ijs te breken was dus volledig mislukt. Ignacio werkte niet echt mee. Dan maar saai, normaal, gewoon praten. Natuurlijk kon ik het niet laten vandaag om mijn supermariobroek aan te doen, hij was gewoon zo leuk. Erop had ik een witte tanktop aan en natuurlijk rode supra's eronder. Precies zoals bij een meet and greet, ik moest het onthouden. Op mijn hoofd had ik eerst een snapback maar die was afgezet. Onderzoekend keek ik Ignacio aan. 'Nee, maar serieus. Hoe kom jij aan die zware stem?' grinnikte ik. Mijn stem was pas dieper geworden rond mijn zeventiende, nogal laat dus. Maar het resultaat was tien keer zoveel beter, al zei ik het zelf. Nieuwsgierig was ik wel en dus ging ik uitgebreid op mijn bed zitten naast de vier koffers. Afwachtend keek ik de jongen voor me aan. Ik hoopte op een verhaal, al wist ik bijna zeker dat ie er niet ging komen.


    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    'Jij geniet schijnbaar om commentaar te leveren, niet? Mag ook wel wat minder overdreven, hoor' Ik glimlach even. Hij geniet niet echt van mijn afwezigheid maar dat vond ik wel fijn. Aangezien hij echt niet hoeft te weten dat ik Ariana ben. Het zou een schok voor hem zijn. 'Wees maar niet bang, hoor. Onzeker zijn hoeft niet' Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Onzeker? Ik was helemaal niet onzeker. ''Ik ben niet onzeker'' grijns ik. Ik haal mijn schouders op. Justins mening boeide me niet echt veel aangezien hij sowieso mening had op iedereen. Ik glimlach even als ik Justins gebruikelijke broek zie voor bij de meet and greets. ''Leuke broek' Ik keek Justin even aan. 'Nee, maar serieus. Hoe kom jij aan die zware stem?' Ik kneep min ogen even dicht en draaide me om. ''Je weet het wel. Mijn moeder en mijn vader. Verder weet je het denk ik wel''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    'Niet onzeker? Maar waarom wil je dan niet sporten? Dat wilt iedereen! Jij bent echt vreemd, man. Ik mag jou wel' grijnsde ik. Er was iets bij Ignacio waardoor hij wel grappig was. Misschien zijn nogal droge reacties, zijn zware stem, of gewoon dat ie nou niet de makkelijkste was om een gesprek mee te voeren. Leuke jongen. 'Weet ik! Ik vind hem echt gaaf' zei ik waarbij ik mijn benen in de lucht stak. Natuurlijk zat de broek weer laag, hij zakte bijna af, dat hoorde gewoon zo bij mij. Optrekken was verschrikkelijk. Ik had allemaal van zulk soort broeken. Van supermario tot zebraprint. Gaaf toch? Ik schoot in de lach om zijn antwoord. 'Jij bent geweldig!' grinnikte ik. 'Ik weet hoe het gaat, hoor. Maar had je vader nou zo'n diepe stem of heeft je moeder een abnormale mannenstem?' vroeg ik maar. Dat was eigenlijk een belediging voor z'n moeder. Ach ja, moest ie maar leven. Alsof dat nou zo erg was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    ''Zie je mijn gespierde lichaam niet? Ik sport genoeg thuis'' grijns ik. Ik keek even richting Justin. Ik beet even op mijn lip. Zijn broek laag was wel heel sexy al moet ik het zelf zeggen en ik had Jai ook nog thuis. Ik glimlachte naar Justin maar na 2 seconde stopte ik gelijk. Ik was vergeten dat ik niet meer ging glimlachen anders linkte hij me gelijk met Ariana. Ik barste in lachen uit toen hij zijn vraagstelde. Ik stond na 2 minuten op en haalde het stof van mijn kleren weg aangezien ik op de grond was gevallen van het lachen. Mijn moeder en vader hadden geen een van de twee maar een leugentje om eigen bestwil was niet kwaad. ''Mijn vader een diepe'' grijns ik. Ik kon echt niet zeggen dat mijn moeder een abnormale mannenstem had. Ze zou me killen als ik dat in het bijzijn van haar had verteld. Ik jeukte even op mijn achterhoofd. ''We kunnen wel iets anders gaan doen. Rondlopen'' Stelde ik voor. Verwachtingsvol keek ik Justin aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. 'Dude. Jij hebt echt geen humor, of wel soms?' Als je dat grappig vond dat was je wel triest. Horrorfilms, die waren grappig. Zien hoe mensen vermoord werden was gewoon het hoogtepunt van alles. Toen hij na een paar minuten keihard had zitten lachen antwoord gaf was het mijn beurt om te schaterlachen en bijna van mijn bed op de grond vallen. Hoe hij het zei was gewoon geniaal. Hikkend wilde ik me aan een koffer vastpakken maar viel toch van het bed met als gevolg de koffer hard bovenop me. Toch ging ik al liggend door met het lachen en na nog even zo te hebben gelegen grinnikte ik nog wat om vervolgens op te staan en de koffer op het bed te leggen. 'Dat was pas grappig' lachte ik. Verbaasd keek ik hem aan. 'Lopen? Dat is als op een shoppingspree gaan zonder schoenen te kopen' zei ik gelijk. 'Dat klonk nogal gay, niet? Maar het is leuk hoor, shoppen! Hoeveel denk je dat ik van dit soort broeken heb?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en knikte toen maar. 'Mij best, lopen en praten. Kom' Vrolijk trok ik Ignacio mee en liep wat door de hal. 'Kan je zingen?' vroeg ik hem. Mijn handen liet ik los hangen terwijl ik wat slofte.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik zag aan Justins gezicht dat hij het alles behalve grappig vond maar dat boeide me werkelijk niks. Ik vond het grappig hoe hij het zij. Nadat ik mijn zegje had gedaan was het Justins beurt om op de grond te zitten lachen. Ik werd rood toen ik snapte wat ik net had gezegd. ''Uhm ik bedoel niet zo diep. Ik bedoel een hele andere diep'' mompel ik. Justin was soms een echt perv maar wat kan je anders verwachten van een jongen van negentien die al heel lang zanger is? Ik grinnikte even. Als ik ging shoppen werder er te veel spullen gekocht. Mijn moeders stem absoluut niet die van mij. Ik werk voor mijn geld en ik vind dus ook dat ik mag doen wat ik wil met mijn geld. ''LEGGO'' gil ik hard. Ik loop achter Justin aan. ''Nee'' geef ik gelijk antwoord op zijn vraag. Misschien wel iets te snel als je het mij vraagt. Als hij me zou horen zingen zou ik als een meisje klinken en ik heb nou eenmaal een bijzondere stem die je voor altijd in je hoofd houd als je hem heb gehoord dus zingen zou het niet worden. ''Jij wel heb ik gehoord'' grijns ik. ''Ik ben trouwens gewoon rijk'' grijns ik. Als ik zou zeggen dat ik beroemd was zou Justin alles tot de kleinste puntjes uitzoeken en daar had ik nu echt geen zin in.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    'Je zou een opera zanger moeten worden, met zo'n heel diepe stem' giechelde ik. 'Yup. Gehoord nog wel. Je moet echt eens meekomen naar de studio, misschien heb je een talent!' knikte ik vol overtuiging. Wat? Misschien kon ie ook wel zingen. Dan zouden we een track op kunnen nemen, waarmee ie beroemd zou worden. Ondertussen had ik in mijn achterhoofd een heel plan voor een videoclip, een song en ga zo maar door. 'Aye, ik ook' Ik zette een brede glimlach op die ik al en paar maanden niet had laten zien, puur omdat ik te moe was voor allerlei leuke dingen. Wat een stom einde zeg, niet van de optredens maar van de tour. Al de slapeloosheid kwam als een klap in mijn gezicht en ik had letterlijk vierentwintig uur doorgeslapen, zonder pillen of wat. Heerlijk was het wel. 'Heb je broers of zussen, hoe oud ben je, wat is je volledige naam, heb je talenten en hoe lang ben je?' hoorde ik hem uit zonder op te kijken. Ik vond het leuk om mensen uit te horen. Net als een eigen kruisverhoor. Geweldig gewoon, en het liefst had ik alle antwoorden. Anders zeurde ik totdat ik ze had. Ook een optie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain(is een beetje gezellig beneden familie enzo)

    Beledigend kijk ik hem aan. Had ik echt zo een diepe stem? Ik haatte sowieso altijd al de eerlijkheid van Justin. Soms kunnen er dingen uit zijn mond komen waarna je hem met zijn gezicht de grond op wil smijten. ''No talent'' Ik schud met mijn vingers heen en weer. Scooter zou me sowieso herkennen. Die herkent iedereen van een honderd meter afstand. Ik knik overtuigend. ''Geen broers en zussen'' grijns ik. Ik had er wel een paar maar hij zou doorvragen en daar had ik absoluut geen zin in. ''Negentien.'' grijns ik dan wetend dat hij ook zo oud is. ''Ignacio Jay Celain'' Verzin ik snel een middelste naam. ''Andere vragen weer ik niet meer'' Ik kijk Justin even aan als we uitendelijk bij het park uitkomen. ''Verjaardag. Broes en zussen. Andere talenten inplaats van zingen en ken je Ariana Grande'' grijns ik kort. ''Ik hou van haar ze is mijn idool. Ooit zou ik haar ontmoeten'' overtuigend knik ik. Het was allemaal schijn maar ik wou werkelijk weten wat hij van mij vond. Ik weet sowieso al dat ik mooi ben dus als hij dat zou zeggen kwam dat niet echt als een klap in mijn gezicht aan. Hoeewel ik dan wel gevleid zou zijn. Verwachtingvol kijk ik Justin aan antwoord hopend op de laatste vraag die ik hem stelde.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Te vroeg]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    Toen ik zijn beledigde gezicht zag lachte ik even. 'Het was maar een grapje, hoor. Niet zo chagrijnig' Toen Ignacio vragen begon te stellen was ik weer helemaal happy. 'Yay, vragen! Ik hou van vragen' glimlachte ik als een klein kind van drie. 'Eens kijken. 'Ik ben op èèn maart jarig, ik heb een heel schattig halfzusje en een heel schattig halfbroertje genaamd Jazmyn en Jaxon, ik heb mezelf piano, drums en gitaar aangeleerd, ik ben goed in sport al zeg ik het zelf en ik kan jongleren' Jongleren vond ik zo geweldig, ook al was het niets meer dan drie ballen in de lucht gooien. 'Oh, Ariana? Ze heeft even met me getourd. Zo'n lief meisje, mooi is ze ook heel erg, ze is heel leuk en kan hartstikke goed zingen. Rood haar staat haar heel schattig maar haar eigen haarkleur is ook heel mooi. Je ontmoet haar heus wel, dat weet ik zeker. Ze doet veel voor anderen, en heeft een goed karakter. Kortom een geweldig meisje, dus. Alleen jammer dat ze een vriendje heeft' grinnikte ik. Jai en Ariana pasten goed bij elkaar alleen het was wel jammer. Gevoelens had ik niet echt al zou het me niets verbazen als ik die wel voor haar had. Ariana was onmogelijk om te haten, dat kon je gewoon niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik knikte alsof ik snapte dat het een grapje was. Ik snapte er werkelijk geen ene laars van maar hij wil toch altijd ze gelijk anders gaat hij in dissussie en ik weet zeker dat ik dan alles eruit ga flappen. Ik wist alle antwoorde al op de vragen en gelijk had ik ook nog. Verbaasd keek ik op toen ik het laatste anwoord hoorden. Dat wist ik niet. Bewonderend keek ik hem aan. ''Ik wil het zien. Ik wil je zien jongleren'' Enthousiast kijk ik hem aan maar mijn gedachten gaan al snel naar Justin. 'Oh, Ariana? Ze heeft even met me getourd. Zo'n lief meisje, mooi is ze ook heel erg, ze is heel leuk en kan hartstikke goed zingen. Rood haar staat haar heel schattig maar haar eigen haarkleur is ook heel mooi. Je ontmoet haar heus wel, dat weet ik zeker. Ze doet veel voor anderen, en heeft een goed karakter. Kortom een geweldig meisje, dus. Alleen jammer dat ze een vriendje heeft' grinnikte Justin. Ik voelde me werkelijk gevleid door Justin. Het was uit met Jai maar ik wist het niet echt zeker. Het was een beetje een knipperlicht relatie met hem. ''Met Jai is het uit'' glimlach ik simpel. Als hij zou vragen hoe ik het wist zou ik gewon antwoorde dat het internet mijn bros was. ''Maar je zou zo een relatie met haar beginnen dus'' grijns ik geitreseerd. ''Hoe zit het met Selena dan?'' rond het nieuws van Selena en Justin kon je gewoon niet omheen. ''Je wil een relatie met Ariana en je hebt met Selena'' grijnzend kijk ik hem aan. ''Player''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    Ik keek wat rond maar zag niets waarmee ik kon jongleren. Dan maar dadelijk laten zien, in mijn ene koffer had ik toch drie ballen. Het was een leuke bezigheid zodat je -je niet verveelde. Tja, als je het kon was het leuk. Maar ik kon alles. Nee, zo'n grote eigendunk was ik heus niet. Toen hij begon over Selena moest ik lachen. Ik werd moe van het hele "aan-uit-aan-uit" gedoe. Over een week zou het alweer uit zijn, dat was zeker. 'Daar is het toch om de stomste reden zo mee uit. Ik moest grinniken omdat ie mij een plager noemde en schudde mijn hoofd eventjes. 'En jij denkt dat ik nog nooit vreemd ben gegaan?' lachte ik. Natuurlijk, Selena en ik waren erg vaak weg, geen wonder dat ik zo af en toe vreemd ging. Ik zag haar haast nooit dus een echte relatie kon het niet echt genoemd worden. Zelfs een afstandsrelatie was nog te sterk uitgedrukt. 'Maar goed. Lievelingseten, lievelingskleur, lievelingswoord, lievelingsartiest, lievelingsboek en als je door wat dan ook beroemd zou kunnen worden, waardoor zou je dan willen?' Beroemd zijn had genoeg negatieve kanten. Overal paparazzi, veel haat en het ergst van allemaal waren nog de roddels. Negen van de tien keer was het verzonnen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 0:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."