• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?



    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen a.k.a. Justin Jake Hale - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Randomize van de kamers Kan Altijd nog veranderd worden!!
    Harry - Elizabeth a.k.a. Eliah (5)
    Lil Twist - Melanie a.k.a. Tyler (4)
    Louis - Emma a.k.a. Reed (7)
    Justin - Ariana a.k.a. Ignacio (3)
    Marc - Carly a.k.a. Justin ( 6)

    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Het begin.
    Iedereen komt aan op school en van te voren heb je al gehoord welke kamer je zat. Het is zondag 13:00. maandag moeten ze weer naar school.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik grinnik even toen ik antwoord kreeg op mijn vraag. Toen ik een foto op Twitter zette toen Justin mij een kus op mijn wang gaf ging ze helemaal door het lint. Ze had me ontvolgd en ik kreeg ook een paar ''waarom'' smsjes van haar. Niet dat het me wat boeide want het was toch maar vriendschappelijk. Met openmond keek ik Justin aan. Van hem heb ik absoluut niet verwacht dat hij vreemd zou gaan. Op foto's leek hij altijd gelukkig met haar maar schijn bedriegt. ''Lievelings eten weet ik echt niet ik heb er veel te veel. Paars. swag en soms ook swaggy. Ariana Grande. Leven van een loser alle delen. Acteren en zangkunst'' beantwoorde ik alle vragen die hij me stelde. ' Lievelingseten, lievelingskleur, lievelingswoord, lievelingsartiest, lievelingsboek en als je niet beroemd zou zijn voor zingen waarvoor dan?'' kaatste ik alle vragen terug.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Drew Bieber

    'Jij hebt echt een goede smaak' knikte ik goedkeurend. Ik mocht Ignacio nu al. 'Ik ben dol op spaghetti, het is echt heerlijk. Ehm, mijn meest favoriete kleur is paars en natuurlijk houd ik van het woord swag' glimlachte ik. Het was gewoon ineens erger geworden. Van aye naar shawty en van shawty naar swag. Al was aye niet echt een woord, hoewel ik het vaak gebruikt had. 'Ik heb een obsessie voor Beyonce, alle boeken van Harry Potter kan ik tientallen keren opnieuw lezen en ik zou waarschijnlijk beroemd zijn door songteksten te schrijven voor artiesten' vertelde ik. Even dacht ik na, ging zomaar uit het niets op de grond zitten en besloot enkele vragen uit te kiezen. 'Ik ben weer. Van welke genres muziek hou je, zijn je ouders gescheiden, had je thuis les of ging je gewoon naar school, heb je tattoos, en heb je misschien wél zin om te zwemmen?' vroeg ik maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."