• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?



    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen a.k.a. Justin Jake Hale - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Randomize van de kamers Kan Altijd nog veranderd worden!!
    Harry - Elizabeth a.k.a. Eliah (5)
    Lil Twist - Melanie a.k.a. Tyler (4)
    Louis - Emma a.k.a. Reed (7)
    Justin - Ariana a.k.a. Ignacio (3)
    Marc - Carly a.k.a. Justin ( 6)

    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Het begin.
    Iedereen komt aan op school en van te voren heb je al gehoord welke kamer je zat. Het is zondag 13:00. maandag moeten ze weer naar school.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Louis ging er niet echt op in maar ging wel met zijn hand door mijn krullen.d aarbij zei zijn rode blos al genoeg. Ik sloot even een paar seconde genietend mijn ogen. ik hield ervan als eriemand aan mijn haar zat. Ik keek even naar Eliah, die er nou niet erg enthousiast uit zag en tuiten mijn lippen even. 'Ik heb ook een leukevakantie gehad. Begon ik, alsof iemand er naar gevraagd had. Dat dit nou niet het geval was interesseerde me niet. Ik wilde gewoon Vertellen waar ik heen was geweest. 'Frankrijk was schitterend. Gemma heeft alleen haar been gebroken en er waren echt super veel lekker meiden.' Dat laatste was gelogen. Maar ik moest de schijn toch een beetje ophouden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Harry sloot zijn ogen toen ik door zijn krullen woelde. Ik grinnikte heel erg zacht, waarna een stilte volgde. ‘Ik heb ook een leuke vakantie gehad,’ begon Harry na een lange en ietwat ongemakkelijke stilte. ‘Frankrijk was schitterend. Gemma heeft alleen haar been gebroken en er waren echt super veel lekkere meiden,’ vervolgde hij. Door de laatste zin keek ik kort weg, een klein beetje jaloers. Nou ja, eigenlijk heel erg jaloers. Ik zag dat Eliah begon te fronsen en ik wendde mijn blik af van hem om naar Harry te kijken. Ik legde mijn arm rond zijn schouders. Zuchtend begon ik te praten. ‘Heb je… een zomerliefde gehad met één van die meisjes?...’


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Faisean schreef:
    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik nam de sleutal van de vrouw aan. ''Bedankt'' mompel ik met een zwak glimlachje. Ik had me voorgenomen om gewoon de hele tijd te gaan mompelen. Dat maakt het makerlijker om mijn stem te vervormen. Ik had een doek gebonden om mijn vrouwelijke vormen en ik hoopte vurig dat het zou werken. Ik had dan ook het geluk dat ik middelmatige had en niet die van Beyonce. Mijn stem vervormen is het probleem aangezien ik echt een vrouwelijke stem heb. Ik sprong even naar achter toen ik een stem hoorde die verdacht veel op die van Justin leek. 'Hi, ik ben Justin. Ben jij heel toevallig Ignacio?' Ik wou zeggen dat ik al wist dat hij Justin heette maar dat was dom. Ik knikte ''Ignacio inderdaag'' grijnsde ik met de meest vervormde rare stem ooit. ''Kamer 3 hebben wij''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Ik slikte moeizaam toen Louis meteen wegkeek. Had ik iets verkeerd gezegd? Ik negeerde Aliah voor een moment en wikkelde meteen mijn arm rond Louis zijn middel, toen Hij die van hem, rond mijn schouder legde. Ik beet zachtjes op mijn lip. Het zou een geweldige manier zijn, om iedereen af te leiden, van het feit dat ik op jongens viel. Maar het zou totaal niet goed voelen. Helemaal niet na de reactie van Louis net. Langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Zo aantrekkelijk waren ze nou ook weer niet.' Mompelde ik. Ik liet mijn arm iets naar onder zakken en speelde met de zoom van Louis zijn shirt. Ik wist dat ik nu hoorde te vragen of hij nog een vakantieliefde had gehad. Bang dat dit het geval was. Nog even en ik zou helemaal gek worden van mezelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Justin Drew Bieber

    'Dude, jij hebt echt een zware stem!' grinnikte ik. 'Waar komt dat vandaan?' Ik prikte even tegen zijn borstkas en zweerde een randje van iets te voelen. Waarschijnlijk was er iets gebeurd waardoor ie verband of zoiets moest, of iets eronder aan kon ook. Ik zocht er niet veel achter en keek even moeilijk. Van de vrouw achter de balie kreeg ik mijn sleutel ook. 'Maar drie is een ongeluksgetal!' jammerde ik. 'Kom mee! Wij gaan naar onze kamer' mompelde ik en ik trok Ignacio mee. We kwamen bij de kamer aan en gelijk maakte ik hem open, sprong op een bed en plofte erop neer. 'Mijn bed' grijnsde ik. Mijn koffers legde ik erop. Vier koffers. Eentje voor mijn kleren, eentje voor mijn schoenen, eentje voor mijn snapbacks en caps en eentje voor overige spullen waarvan je moet leven. Handig, toch?

    [Sorry, zit op iPhone]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Harry slikte toen ik wegkeek en ik voelde hoe hij zijn arm rond mijn middel wikkelde. Ik zuchtte opgelucht toen hij ‘zo aantrekkelijk waren ze nou ook weer niet’ mompelde. Harry’s arm gleed iets omlaag en hij speelde met de zoom van mijn shirt. Wachtend op een vraag die naar mij gericht was, keek ik naar de krullenbol. Ik beet op mijn lip en drukte me onbewust tegen hem aan. ‘Ik dacht alleen maar aan jou deze vakantie,’ fluisterde ik heel zachtjes, onhoorbaar voor anderen, om hem een klein beetje af te leiden. Ik hoopte dat in ieder geval. Maar het was wel de waarheid; ik had enkel aan hem gedacht omdat ik heel weinig te doen had. Ik keek kort naar Eliah, die ons nog steeds wat raar aankeek. Fronsend klemde ik mijn arm steviger rond Harry heen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    ''Dude jij hebt echt een zware stem'' ongemakelijk keek ik Justin aan. ''Waar komt dat vaandaan'' hij begon te prikken op mijn borsten. Geschrokken spring ik naar achter en sla mijn handen erover heen. Ik wist nooit dat Justin zo handtastelijk was bij jongens. Bovendien raakte hij precies het randje van het verband. Hij keek even moeilijk. Waarschijnlijk had hij het opgemerkt. ''Auto-ongeluk'' glimlach ik weer met mijn zware stem. Ik zet mijn mond weer normaal. Ik wist dat ikzelf een makelijke glimlach had en als je hem een keer zag dat je hem altijd zou blijven onthouden. Ik zette mijn koffers op het ander bed. Ik snapte sowieso niet dat hij er z'on probleem van maakte aangezien het gewoon dezelfde bedden zijn. Als hij nu vraagt om te gaan zwemmen was ik ook de lul. ''Is goed'' mompel ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Volgens mij kreeg ik een inzinking. Meteen wikkelde ik ook mijn andere arm rond Louis zijn middel en verborg ik mijn gezicht in zijn nek. Al het bloed was naar mijn wangen gestegen en er was niemand, die dit hoefde te zien. Ik had moeite moeten doen om zijn worden te verstaan, maar ik wist zeker dat hij ze gezegd had. 'Ik ook aan jou. Ik heb liever jou naast me dan twintig modellen in een bikini.' Zei ik op dezelfde zachte toon. Ik was al niet zeker over mijn zaak dat Louis dit zelf mocht horen. Laat staan anderen. Het kon me enkel niet schelen dat Eliah stond mee te kijken. Me waren nu eenmaal close. dat kon toch gewoon tussen beste vrienden? want ja, dat waren we. Als ik hem zelf had geweest, had ik allang weggelopen, maar goed. Ik klemde mijn handen onbewust in Louis zijn shirt, bang dat hij vond dat ik dit keer wel te ver was gegaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Harry wikkelde zijn andere arm ook om me heen en ik bloosde. ‘Ik ook aan jou. Ik heb liever jou naast me dan twintig modellen in een bikini,’ murmelde Harry heel zachtjes. Ik wist niet zeker of ik dat had moeten horen of niet. Al het bloed steeg naar mijn wangen. Ik voelde hoe Harry zijn handen steviger in mijn shirt klemde ‘Ik ben nog liever bij jou dan bij vijftig modellen die naakt zijn,’ zuchtte ik uiteindelijk. Het was eigenlijk heel erg dat we nog niet hadden omgekeken naar onze kamergenoten, aangezien ik het idee had dat Reed ook al naar onze kamer was gelopen en ik wist ook zeker dat Eliah graag zijn kamer met die van Harry zou willen delen. Ik trok een jaloerse blik die ik richtte op Eliah. Zolang hij Harry niet van me afpakte, vond ik het goed. Ik vond het vreselijk als Harry alleen was met een andere jongen en hetzelfde gelde voor een meisje.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Justin Drew Bieber

    Die glimlach.. Waar herkende ik die van? 'Heb ik jou niet eerder gezien? Bij een awardshow of première? Ooit op tv gekomen?' vroeg ik hem. Na heel diep na te denken begon ik te wijzen en hysterisch te roepen. 'Ariana! Jouw glimlach lijkt op die van Ariana!' riep ik opgewekt uit. 'Is dat het? Ja, hè? Of niet? Ja, dat is het. Dat is het, toch? Ja, toch? Dat is het, niet waar? Dat is het. Of is dat het niet? Jawel, ik weet zeker dat -dat het is' besloot ik. 'Verloren tweelingzus, of heb je een pruik opgezet en naar binnen geslopen?' grapte ik. Heel flauw. Na even te zitten besloot ik maar wat na te denken over wat we konden doen. Er zou hier ergens vast wel een fitnessruimte zijn. 'Zin om te trainen?' vroeg ik hem maar met een vrolijke glimlach. Om goed in vorm te blijven trainde ik dan ook vaak. Voor mijn conditie en lichaam. Ik had een goede conditie door het heen en weer rennen, en dansen, op het podium. Wel handig voor als je een eindje gaat joggen, dan kun je het veel en veel langer volhouden zonder te stopen. Afwachtend keek ik Ignacio weer aan. Misschien wilde hij niet. Maar dan zorgde ik ervoor dat ie meeging, of ie nou wouw of niet. Niet omdat ik het perse wilde, maar om elkaar wat beter te leren kennen. Wel een rare manier, maar goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Nog nooit had mijn hart zo snel geklopt. Ik kon totaal niet meer plaatsen of Louis dit nu als grap bedoelde of niet. Iets wat uiteraard wel moest. Louis zou nooit zo naar mij kijken, als ik naar hem. Toch deed het me enorm veel. Ik wilde gewoon dat alles waar zou zijn. 'Dat is maar goed ook, want je komt toch nooit bij Vijftig naakte modellen in de buurt.' Giechelde ik zachtjes, om er verder niet te persoonlijk op in te gaan. Wetend dat ik anders dingen zou gaan zeggen, die ik niet kon uitspreken, zonder mezelf te verraden. Want ik wist zeker dat als Louis wist hoe ik werkelijk naar hem keek, hij niets meer met me te maken wilden hebben. En dat zou ik niet aankunnen. Ik leefde liever elke dag in een leugen, met Louis. Dan dat ik hem de waarheid vertelden en ik hem voorgoed kwijt zou zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Harry die enorm veel stond na te denken. Een frons verscheen op mijn gezicht. ‘Dat is maar goed ook, want je komt toch nooit bij vijftig naakte modellen in de buurt,’ giechelde Harry toen zachtjes. Ik keek hem ietwat gekwetst aan en liet hem vrijwel meteen los. ‘Hoezo niet? Ben ik niet aantrekkelijk genoeg?’ Ik zuchtte en keek gauw weg. Waarom zou hij dat zeggen? Hij wist niet dat ik bi was, maar vond hij niet dat ik aantrekkelijk was? Ik liet mijn schouders ontspannend zakken en ik probeerde me voor te halen dat hij zoiets nooit zo zeggen met een reden. Er trok een rilling over mijn rug en ik zuchtte opnieuw erg diep. Zou hij het echt menen of niet? Er moest wel een reden achter zitten, want Harry zou dat sowieso nooit tegen mij zeggen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:28 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    Mijn hart brak toen Louis me los liet en me gekweld aankeek. Wilt schudden ik mijn hoofd en pakte ik Louis zijn wangen vast. 'Natuurlijk wel.' Ik keek de jongen moeilijk aan. Hoe ging ik me hier nu uitredden, zonder mezelf te verraden. Mijn duim streek zachtjes Louis wang en ik wilde dat hij me aankeek, zodat hij kon zien dat ik het meenden. 'Ik laat je alleen niet in de buurt komen van vijftig naakte modellen.' Ik sloeg mijn ogen neer en beet op mijn lip. Kom op. Ik sprong er al tussen als hij het iets te gezellig had met een van de jongens hier. Laat staan dan. Louis was van mijn en dat wist hij best.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Harry schudde zijn hoofd wild en hij pakte mijn wangen vast, zodat ik gedwongen was om hem aan te kijken. Bijtend op mijn lip luisterde ik naar wat hij te zeggen had. ‘Natuurlijk wel.’ Hij keek me enorm moeilijk aan en hij streek met zijn duim over mijn wang wat me een fijn gevoel gaf. ‘Ik laat je alleen niet in de buurt komen van vijftig naakte modellen.’ Hij sloeg zijn ogen neer en hij beet, net als mij, op zijn eigen lip. Ik zuchtte en ik legde mijn handen kort op zijn handen, die tenslotte nog steeds op mijn wangen lagen. Gelukkig kon hij hierdoor mijn rode wangen helemaal niet zien. Ik herinnerde wel dat hij vorig jaar, als ik het heel erg gezellig had met één van de andere jongens, mij en de jongen uit elkaar haalde.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    Het feit dat Louis niets meer zei, deed me de moed in mijn schoenen zinken. Ik had het verpest. ik wilde mijn handen laten zakken en weglopen, toen Louis zijn handen heel kort op die van mij legde. Ik keek weer op en keek Louis triest aan. Mijn handen gleden van zijn wangen. Ik snapte niet wat hij er zo erg aan had gevonden. Maar heel weinig jongens kwamen met vijftig naakte modellen in aanraking. Dat was toch niets persoonlijks. Ik beet op mijn lip. 'Ikke.' Ik viel weer stil en wist eigenlijk niets meer om te zeggen. Ik vond de stilte enkel heel akelig en ik wilde dat Louis me zei dat het goed was. Dat hij niet boos of gekwetst was door mijn worden. Of tenminste, dat hij niet van me walgden, omdat ik hem voor mezelf wilden hebben. Al vind ik niet dat hij dat mocht. Hij wist vanaf de eerste seconde, van onze vriendschap dat ik enorm aanhankelijk was. Hij wist waar hij mee in zee ging en toch was hij mijn beste vriend geworden. Hij mocht het me niet kwalijk nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''