• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Maar ik wil niet - dan moet ik Serpen weer zien en dat gaat niet zonder dat ik hem ter plekke om het leven wil brengen,' ik denk even na en haal een hand door mijn haar heen.
    'Ik ga er wat aan doen,' zeg ik, 'jij gaat gewoon naar je les toe en dan zorg ik ervoor dat Serpen bij je uit de buurt blijft. Ik heb de macht over hem. Ik kan zorgen dat hij geschorst wordt of dat hij gewoon van school afgehaald wordt. Het vorige schoolhoofd heeft niks aan hem gedaan, maar dat ga ik wel doen. Hij heeft iets van me afgepakt wat niet terug te krijgen is,' de woede is duidelijk in mijn stem te horen, ik heb hem nog lang niet vergeven en ik denk niet dat ik dat ooit ga doen. Ik bal mijn vuisten en laat me naast haar zakken.
    'Ik zorg er wel voor dat hij nooit meer aan je komt.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Ik voel een aanwezigheid terwijl ik bij het raam sta en mijn gedachten probeer weg te stoppen. Net wil ik me omdraaien als ik ineens een stem hoor.
    "Hallo Leslie, lang niet meer gezien," wordt er in mijn oor gefluisterd en ik bevries gewoon.
    Rillingen lopen over mijn rug en mijn handen zijn gebald tot vuisten. Het is Serpen. Hoe kan ik hem niet zien aankomen? Ik was te erg in gedachten, verdomme. Mijn woede is omgeslagen in angst. Ik kijk om en zie Felice er ook bij staan. Eigenlijk wil ik wat zeggen, maar het lukt me niet. Mijn stem wil niet meewerken.
    Hij kijkt me aan en de grijns op zijn gezicht is gewoon eng. Een sadistische grijns en ik weet zeker dat hij van mijn angst geniet nu. Door hem ben ik dood geweest op een gruwelijke manier.
    "Heb je het al gehoord over de arme Ashley?" vraagt hij en mijn ogen worden groot, want nee, ik heb niets gehoord, "ik hoorde het gister in één keer. Ik heb haar per ongeluk pijn gedaan, oeps."
    De grijns op zijn gezicht wil ik er het liefst afslaan. Daarom gebeurt het eigenlijk ook dat ik mijn vuist omhoog haal en richting zijn gezicht uithaal. Ik denk er niet eens aan om mijn wand te pakken.
    "Wat heb je gedaan?" vraag ik kwaad terwijl ik uithaal.
    Niet dat ik ook maar enige kracht in mijn lichaam voel. Alsof ik gewoon gescheiden ben met lichaam en geest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley Lestrange ~ Slytherin
    ''Ik ga er wat aan doen,'' zei Caleb, nadat hij een hand door zijn rommelige ochtendcoupé heeft gehaald. ''Jij gaat gewoon naar je les toe en dan zorg ik ervoor dat Serpen bij je uit de buurt blijft. Ik heb de macht over hem. Ik kan zorgen dat hij geschorst wordt of dat hij gewoon van school afgehaald wordt. Het vorige schoolhoofd heeft niks aan hem gedaan, maar dat ga ik wel doen. Hij heeft iets van me afgepakt wat niet terug te krijgen is.'' De woede was duidelijk aanwezig in zijn stem en hij liet zich naast me zakken. Hij balde zijn vuisten - dat deed Caleb altijd als hij ontzettend boos was. Geruststellend legde ik mijn hand op zijn vuist. ''Ik zorg er wel voor dat hij nooit meer aan je komt,'' voegde hij er aan toe. Ik keek hem aan en beet op mijn onderlip.
    ''Maar ik wil niet dat hij jou pijn doet,'' zei ik zacht. ''Want dat kan Serpen maar al te goed, zowel mentaal als fysiek. Ik wil dat risico niet nemen - hij heeft ons beiden al meer dan genoeg aangedaan.''
    Ik ging rechtop zitten en keek hem aan, terwijl mijn haren door de war zaten en mijn makeup lichtjes was uitgelopen in mijn slaap.

    Felice Scabior ~ Slytherin
    ''Hallo leslie, lang niet meer gezien,'' fluisterde Serpen in haar oor nadat we naar haar toe waren gelopen. Een grijns sierde mijn lippen toen duidelijk te zien was hoe ze verstarde. De angst twinkelde in haar ogen en met genot keek ik toe. ''Heb je het al gehoord over de arme Ashley?'' vroeg Serpen aan haar. Ik wist natuurlijk waar hij over sprak en ik leunde geamuseerd tegen de muur toen ik zag hoe Leslie haar ogen groter werden. ''Ik hoorde het gisteren in één keer. Ik heb haar per ongeluk pijn gedaan, oeps.'' Een zacht lachje rolde over mijn lippen; de sarcasme droop van het laatste woord af.
    Dit keer werden mijn ogen groot; voordat ik het wist had Leslie haar vuist geheven en Serpen in zijn gezicht geslagen. ''Wat heb je gedaan?'' vroeg ze kwaad. Ik ging recht staan en richtte mijn wand op haar. ''Ach, arme Leslie toch,'' gromde ik. ''Wil je dat ik je zo veel pijn geef dat je op je knieeën smeekt om de dood? Nee? Hou je dan even in.'' Met de platte hand sloeg ik op haar wang - het leuke was dat ik ringen om had, zodat het hoogstwaarschijnlijk meer pijn deed. In mijn andere hand hield ik mijn wand vast, nog altijd klaar om te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Maar ik wil niet dat hij jou pijn doet,' reageert Ashley op mijn woede aanval, 'want dat kan Serpen maar al te goed, zowel mentaal als fysiek. Ik wil dat risico niet nemen - hij heeft ons beiden al meer dan genoeg aangedaan.'
    Ik veeg de uitgelopen make-up van haar wangen af en ga zelf ook rechtop zitten.
    'En daarom ga ik er iets aan doen,' zeg ik standvastig, 'hij heeft ons beide al meer dan genoeg aangedaan en het moet stoppen. Ik heb er genoeg van.'
    Ik stap uit bed en kleed me om in een redelijk formeel pak.
    'Het is echt genoeg.'

    Serpen Acelin Parsel
    Haar slappe stomp doet me niks, ik grijns gemeen naar haar.
    'Wat heb je gedaan?' vraagt ze kwaad.
    'Kijk maar gewoon naar haar buik, dan kom je er vanzelf wel achter wat ik met je lieve vriendinnetje gedaan heb.'
    'Ach, arme Leslie toch,' gromt Felice, 'Wil je dat ik je zo veel pijn geef dat je op je knieën smeekt om de dood? Nee? Hou je dan even in.' Ze slaat met haar vlakke hand op de wang van Leslie. Haar scherpe ringen zorgen ervoor dat er een straalt je bloed over haar wang sijpelt.
    'Je bent bang,' stel ik vast, 'goed zo. Dat zou je ook moeten zijn. Heel erg bang, want als je denkt dat je iets tegen me kan doen heb je het mis. Als je je verzet tegen me zal ik iedereen van wie je houdt vermorzelen. Één voor één,' ondertussen laat ik twee vazen kapot springen met mijn wand voor het dramatische effect, 'en dan vermoord ik jou. Tergend langzaam en heel, heel erg pijnlijk.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nix Reno//CoMC

    Helemaal ingedoezeld in mijn stoel, voelde ik de kleine straaltjes van de zon door het stof voor de ramen schijnen. ik knipperde zachtjes met mijn ogen en merkte dat ik in slaap was gevallen. De thee die nog aan de haak in de openhaard hing, was totaal opgedroogd. Het vuur was nog maar een klein rood lichtje in te zien. Ik kwam met een kreun overeind en haalde een hand door mijn haren en voelde het stof tussen mijn vingers dwarrelen. Ik ging staan en kreunde eens diep, liep naar de kooi van het groene draakje die druk bezig was om te ontsnappen.
    Ik vroeg me af hoe laat het zou zijn. Zuchttend slofte ik naar de deur, pakte mijn leren tas van de haak, gooide de deur open en liep over het smalle stenenpad richting het kasteel. De wind was wat fris en de vogels kwetterde zachtjes. Even bleef ik onderweg staan toen ik iets vergeten was.
    Snel draaide ik me om, liep het huisje weer in, pakte de kooi van het groene draakje met beide handen vast, liep wankelend de deur door opweg naar het leslokaal.


    Vampire + Servant = Servamp

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Het lijkt Serpen niets te deren dat ik hem geslagen heb, want de gemene grijns staat nog steeds op zijn gezicht.
    "Kijk maar gewoon naar haar buik, dan kom je er vanzelf wel achter wat ik met je lieve vriendinnetje gedaan heb."
    Haar buik? Wat is er mis met haar buik? Wacht! Ze was zwanger. Hij...nee?! Huilde ze daarom zo erg gisteren? Waarom vertelde ze me dat niet meteen? Dan ineens heeft Felice haar wand op mijn gericht en normaal gesproken zou ik gelijk de mijne hebben gepakt, maar ik durf het niet.
    "Ach, arme Leslie toch,'' gromt Felice, "wil je dat ik je zo veel pijn geef dat je op je knieeën smeekt om de dood? Nee? Hou je dan even in.''
    Ik wil mijn hoofd schudden, omdat ik sowieso niet in staat ben om antwoord te geven, maar dan krijg ik een mep in mijn gezicht en beduusd breng ik mijn handen naar mijn wang. Ik voel hoe er bloed uitloopt en ik ben nu nog banger. Mijn lichaam trilt en ik ben ineengekrompen.
    "I-ik doe jullie helemaal niets!" zeg ik dan.
    Ik klink totaal niet overtuigend door mijn trillende stem en ik heb wel degelijk iets gedaan door Serpen te slaan, maar hij intimideerde me en praatte over Ashley!
    "En ik zou jou nooit smeken om mij te doden," sis ik naar Felice.
    Ondanks dat ik doodsangsten uitsta, krijg ik mezelf een beetje bijeen. De Leslie die niet zomaar bang is. De Leslie die gewoon in gevecht ging.
    "Je bent bang, goed zo."
    Weer die stem die mij rillingen bezorgd. Ondanks dat Felice mij geslagen heeft, pijn heeft bezorgd en bedreigd, ben ik het meest bange voor Serpen. Ik weet waar Serpen zeker toe in staat is. Hij heeft me...al een keer vermoord en zou het waarschijnlijk zo weer doen.
    "Dat zou je ook moeten zijn. Heel erg bang, want als je denkt dat je iets tegen me kan doen heb je het mis. Als je je verzet tegen me zal ik iedereen van wie je houdt vermorzelen. Één voor één. en dan vermoord ik jou. Tergend langzaam en heel, heel erg pijnlijk."
    Mijn ogen schieten heen en weer, op zoek naar een uitweg. Ik schrik me kapot wanneer de vasen vallen.
    "Je waagt het niet!" zeg ik tegen hem terwijl de tranen me in mijn ogen schieten, "het maakt me niet uit wat je met mij doet, maar je blijft weg bij degene waar ik om geef! Je blijft weg bij Ashley!"
    De tranen beginnen over mijn wangen te stromen en ze vermengen zich met de snee op mijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand voor Mason?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Iemand voor Mason?]


    Ik heb Dawn Mabel en Jake?
    Beide van Ravenclaw c;

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 18:50 ]


    Little do you know

    OH MY FUCKING GODDDD hoe vaak moet het nog gezegd worden? :'D

    PRAATTOPIC < wow wtf dat is een link, iets waar je op kan klikken! ;O;O;O

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 18:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mason Embrico Potter // Gryffindor
    Ik loop de trappen af, nadat ik ben op gestaan en mijn haar heb gedaan. Weer een nieuwe dag Zweinstein, geweldig. Ik heb nogal last van een ochtend humeur. Ik let niet op en bots best hard tegen iemand aan. Dit is me gisteravond ook al gebeurt. Ik moet nodig beter gaan opletten als ik door de gangen loop.
    Ik kijk op en zie een jongen staan, die ik dan gelijk weer weet te identificeren als het vriendje van Alice, Jake. Dit is best awkward, vooral omdat ik hem eigenlijk nooit heb gemogen. 'Kijk eens uit waar je loopt.' zeg ik nijdig. Ik word gewoon nog chagrijniger als ik zijn kop zie, en dat terwijl ik al een ochtendhumeur heb. Anders zou ik heus niet zo kwaad reageren. Ik heb ook geen idee of ik nou tegen hem op botste, of andersom. Maar laten we het er maar op houden dat hij tegen mij aan botste.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jake Daniel Jackson || Ravenclaw
    Met een glimlachje loop ik door de gangen van Hogwarts. Ik voel me goed vandaag. Blij dat ik Alice weer dagelijks zal zien in plaats van maar een paar dagen en dan weer heel lang niet. Nee, vanaf nu zal ik haar een heel jaar lang weer zien.. op de vakanties na dan.
    Als er plots iemand tegen me op loopt kijk ik vragend naar de persoon. Als ik hem beter bekijk zie ik dat het Mason is, een vriend van Alice.. een jongen waar ik vorig jaar nogal.. problemen mee heb gehad.
    ''Kijk eens uit waar je loopt.'' zegt hij meteen nijdig tegen me.
    "Eh, sorry maar jij liep tegen mij op" zeg ik met een scheve grijns op mijn gezicht, proberend niet arrogant te klinken. Ik hoop dat hij niet meteen klappen uit deelt want daar heb ik niet echt behoefte aan. Daarbij ga ik Mason niet slaan, ik wil niet dat Alice boos op me word of zo.. alles behalve dat.
    "Ik loop niet tegen jou aan dus dan heb je volgens mij ook geen reden om me zo nijdig aan te spreken?" ga ik verder "Of is het soms omdat..-" meteen kap ik mezelf af. Ik moet het af leren mijn eigen ego te willen strelen en dat van anderen alleen maar kapot wil maken.. ik moet aardig zijn en blijven en dat wil ik ook.
    Ik moet het er niet bij hem in wrijven dat ík Alice heb en hij niet. Ik heb geen hekel aan hem, en ik wil zijn haat voor mij niet alleen maar erger maken.. daar heb ik niet echt behoefte aan.


    Little do you know

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||
    Geïrriteerd staar ik naar het plafond, de nacht is omgevlogen en het voelt alsof ik niet eens een minuut slaap heb gehad. Ik kijk op de klok en zie dat het nu toch wel echt tijd is om op te staan. Mokkend laat ik me uit bed glijden en pak mijn spullen bijeen. Ik ren met mijn ogen nog halfdicht naar de douches en spring eronder. Van het warme water word ik langzaam wakker en ik draai de kraan dicht.
    Als ik naar de Great Hall loop zie ik hier en daar wat mede Slytherins maar nog niet echt iemand met wie ik wil praten. Ik neem plaats aan de Slytherin afdelingstafel en schep mijn bord vol met ontbijt.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||
    Het is ochtend en de zonnestralen schijnen door het raam van de Gryffindor common room. Ik loop fris en aangekleed naar het portretgat. Met als eerste uur na het ontbijt Divination ben ik niet heel erg blij, maar ondanks dat voel ik me opgewekt en heb ik zin om iedereen weer te zien. Ik loop neuriënd naar de Great Hall en zoek een plek aan de Gryffindor tafel. Ik kijk om me heen opzoek naar bekende gezichten.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||
    Ik ben al lang wakker voordat er ook maar één Slytherin uit zijn bed is. In de common room is het niet te zien of het buiten al licht is dus besluit ik een rondje door het kasteel te lopen. Het eerste uur na het ontbijt is Charms en ik weet nu al dat ik me ga vervelen. In het kasteel is het nog uitgestorven en ik besluit maar vroeg te gaan ontbijten.
    Als ik mijn ontbijt al op heb stromen er leerlingen van verschillende afdelingen de zaal binnen. Geduldig en afwachtend kijk ik neer op de Slytherintafel en trek mijn wenkbrauw minachtend op als er een kleine eerstejaars in mijn buurt gaat zitten. Geschrokken rent de jongen naar de andere kant van de tafel en ik gaap, de eerste dag, en nu al niks leuks te doen, dit werd nog wat.




    Samantha Alysse Mitchell//Slytherin//7th Year//Chaser:
    Als ik wakker word, staar ik nog even naar het plafond. Ik heb dus echt geen zin in vandaag. Ik wacht tot er vijf minuten voorbij zijn en stap dan uit me bed. Ik zou nu wel moeten, of ik kom zeker te laat. Ik kleed mezelf snel aan en loop dan de leerlingenkamer uit. Als ik in de grote zaal kom, kijk ik even naar de tafel van Slytherin, om te kijken of ik nog bekende gezichten zie. Mijn broers zie ik in ieder geval nog niet, wel zie ik Jade. Ik loop haar richting op en ga naast haar zitten.
    'Hi Jade. Goede nachtrust gehad?' vraag ik aan haar terwijl ik wat eten opschep.

    Katherine Leah Themwell//Gryffindor//6th Year//Chaser:
    Ik ben al een poosje op, omdat ik gewoon niet kon slapen, maar ik wilde die andere niet wakker maken. Als dan uiteindelijk de eerste wakker word, zucht ik even opgelucht. We kleden ons zachtjes aan zodat de andere niet wakker worden, wat ze onderhand wel moeten worden, maar ja, dat is hun probleem. Ik loop samen met haar naar de grote zaal en ga dan naast Darren zitten, de jongen met wie ik gisteravond ook gesproken had. 'Hey Darren, zin in vandaag? En goed geslapen?' vraag ik aan hem.


    [ Wie voor Nathaniël & Aiden & Thérésa & Aishlinn - Hufflepuf?]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 19:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amnesiae schreef:
    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||
          Ik ben al lang wakker voordat er ook maar één Slytherin uit zijn bed is. In de common room is het niet te zien of het buiten al licht is dus besluit ik een rondje door het kasteel te lopen. Het eerste uur na het ontbijt is Charms en ik weet nu al dat ik me ga vervelen. In het kasteel is het nog uitgestorven en ik besluit maar vroeg te gaan ontbijten.
    Als ik mijn ontbijt al op heb stromen er leerlingen van verschillende afdelingen de zaal binnen. Geduldig en afwachtend kijk ik neer op de Slytherintafel en trek mijn wenkbrauw minachtend op als er een kleine eerstejaars in mijn buurt gaat zitten. Geschrokken rent de jongen naar de andere kant van de tafel en ik gaap, de eerste dag, en nu al niks leuks te doen, dit werd nog wat.

    grey]TheseWords, ik heb al gepost je kan inhaken^^, Ik zoek nog iemand voor [blue]Alyssa[/blue], 5e jaar.[/grey[/justify]


    Alicia Malfoy / Slytherin
    Voordat er iemand anders uit mijn kamer wakker was geworden, was ik allang opgestaan, had ik mijn hardloopkleding aangetrokken en was ik naar buiten gegaan om mijn dagelijkse rondje hard te lopen.
    Toen ik weer naar mijn kamer toe ging, was iedereen al weg. Aan de ene kant vond ik dat heerlijk, nog even tijd voor mezelf, maar aan de andere kant betekende het dat ik op zou moeten schieten. Daarom sprong ik snel even onder de douche, waarna ik mijn gewaad aan trok, mijn haren in model borstelde en mijn make-up op deed.
    Eenmaal klaar trok ik mijn hakken aan en liep ik naar beneden, waar ik naast Nahuel aan de tafel van slytherin ging zitten.
    'Goede morgen' zei ik, terwijl ik een kom pakte die ik vulde met yoghurt, fruit en musli.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ashley Lestrange ~ Slytherin
    ''En daarom ga ik er iets aan doen,'' zei Caleb koppig, nadat hij de make-up van mijn wangen had geveegd. ''Hij heeft ons beiden al meer dan genoeg aangedaan en het moet stoppen. Ik heb er genoeg van.'' Ik zuchtte even. ''Het is echt genoeg.''
    ''Weet ik, en ik ook, maar...-'' Ik beet op mijn onderlip en volgde zijn bewegingen terwijl hij zich omkleedde. ''Wees gewoon voorzichtig, oké? Ik wil niet dat hij je pijn doet,'' zei ik zachtjes.
    Ik stond op en liep naar hem toe. Hij was gekleed in een pak en ik zag er uit als een zwerver met zijn shirt aan, maar het boeide me niet. Ik sloeg mijn armen rond hem heen en drukte een zacht kusje op zijn lippen. ''Ik vind het goed, zolang hij maar niet de kans krijgt om je te verwonden.'' Ik keek Caleb aan met mijn helderblauwe ogen en glimlachte zwakjes.

    Felice Scabior ~ Slytherin
    Haar hand plaatste ze even op de wond, waar donkerrood bloed uit stroomde. "I-ik doe jullie helemaal niets!" zei ze met een trillende stem. Ik grijnsde. "En ik zou jou nooit smeken om mij te doden," siste ze toen. Ik keek haar aan.
    ''Dat zeg je nu, maar niet als je op de grond ligt terwijl je niet meer kan bewegen van de pijn,'' zei ik langzaam. Ik glimlachte liefjes. ''En de lijken van je lieve vriendjes om je heen liggen.'' Ik wierp even een blik op mijn ringen en veegde vrolijk het bloed er van af.
    ''Je bent bang,'' zag Serpen. ''Goed zo. Dat zou je ook moeten zijn. Heel erg bang, want als je denkt dat je iets tegen me kan doen heb je het mis. Als je je verzet tegen me zal ik iedereen van wie je houdt vermorzelen. Één voor één,'' zei Serpen dreigend. Ik schrok lichtjes op van de vazen die ineens kapot schoten en grinnikte kort. ''En dan vermoord ik jou. Tergend langzaam en heel, heel erg pijnlijk.''
    Ik keek naar Leslie om haar reactie te peilen. "Je waagt het niet!" zei ze met betraande ogen, "het maakt me niet uit wat je met mij doet, maar je blijft weg bij degene waar ik om geef! Je blijft weg bij Ashley!" De tranen rolden over haar wangen en vermengden zich met het bloed. Met een tevreden zucht keek ik toe; de doodsangst in haar ogen deed me goed.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Weet ik, en ik ook, maar...-. Wees gewoon voorzichtig, oké? Ik wil niet dat hij je pijn doet,' ik glimlach en knik, 'natuurlijk , maar ik zal niet voorzichtig zijn als ik hem in elkaar sla.' Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen. Ik voel haar lippen op die van mij en glimlach. 'Ik vind het goed, zolang hij maar niet de kans krijgt om je te verwonden,' zegt ze zacht. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en glimlach verliefd.
    'Trek je kleren maar aan, dan neem ik je mee naar de les en zorg ik dat Serpen zijn verdiende loon krijgt,' zeg ik zacht. Ik pak haar koffer en pak haar gewaad daar uit.
    'Kom op kleine Slytherin, je moet weer naar school toe.'

    Serpen Acelin Parsel • Slytherin
    'Je waagt het niet! Het maakt me niet uit wat je met mij doet, maar je blijft weg bij degene waar ik om geef! Je blijft weg bij Ashley!'
    De tranen rollen over haar wangen en ik bal mijn vuisten samen, 'jij bepaald niet wat ik doe klein onderkruipsel!' snauw ik, ik stomp haar in haar maag en kijk haar aan.
    'Kniel voor me,' grijns ik dan, 'kniel voor me,' herhaal ik tevreden. Ja, zo kan ik haar vernederen. Ik kijk haar met een neerbuigende blik aan en lach smadelijk. 'KNIEL!'

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.