• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wauw,' mompelt ze zacht, ik ga naast haar op de bank zitten en begin op te scheppen.
    'Eet smakelijk,' glimlach ik en ik begin te eten. Ik heb enorm veel honger, vandaag is een vermoeiende dag geweest en een pijnlijke dag. Ik weet niet hoe ik dit ooit ga verwerken, maar ik en Ashley zullen elkaar hier doorheen zien te krijgen.
    'Hmm, dit smaakt me goed,' glimlach ik. Ik kruip nog wat dichter tegen haar aan en druk een kusje op haar neus.
    'Hoe voel je je? Moeten we eigenlijk nog naar de dokter toe?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Hmm, dit smaakt me goed,'' glimlachte hij. Ik grijnsde en knikte instemmend terwijl ik rustig verder at.
    Een giechel rolde over mijn lippen toen Caleb een kusje op mijn neus drukte en ik sloeg mijn handen voor mijn mond. Fuck, ik haatte giechelen.
    ''Hoe voel je je?'' vroeg Caleb, ''Moeten we eigenlijk nog naar de dokter toe?''
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, alles is al geregeld,'' zei ik zachtjes. Ik schonk hem een klein glimlachje en nam een nipje van mijn wijn.
    ''En ik voel me... prima, denk ik,'' mompelde ik, ''Ik ben opgelucht dat ik het aan je heb verteld. Ik keek er zo tegenop, de hele tijd al - i-ik wilde je geen pijn doen.'' Ik sloeg mijn ogen neer en nam nog een hapje van mijn eten.
    ''En hoe voel jij je?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (We are revolting!

    Sorry, ik kan niet stoppen met luisteren naar dat lied. Anyway, mijn topic. Echt niemand voor Noah? D: )


    help

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Terwijl de tranen nog rijkelijk vloeien begint Alice te praten. "Stil maar Crake, wil je even ergens anders heengaan?" zegt ze zachtjes. Terwijl ik haar handen troostend over mijn rug voel wrijven"Laten we ergens anders verder praten." zegt ze dan als besluit en langzaam knik ik en sta op. Ik steek als een ware gentleman mijn hand naar haar uit, biedend haar omhoog te helpen. Een kleine stemmetje, of zoals ik hem noem Malekeith begint gelijk te spreken. Je moet niet met haar alleen gaan, je weet wat er laatst gebeurde met die meid. Ik grom inwendig maar daarvan is niks te zien voor de andere. Als je nou eens je kop hield zou dat wel helpen Malekeith. Een hysterische lach vormt zich in mijn hoofd en ik krijg er gewoon letterlijk hoofdpijn van. Zonder zelfs maar te wachten op Alice been ik naar het meer. Verkoeling..Verkoeling.. Oke eigenlijk was verkoeling niet het juiste woord. Verhitting wel, aangezien in deze tijd van het jaar het water stukken warmer was dan ikzelf was.(Awkwaaaaaaaard) Eenmaal bij het meer aangekomen trek ik alles uit op mijn broek en witte shirt na natuurlijk, en duik het meer in. Het sist gewoon om me heen, maar dat maakte me echt helemaal niks uit.

    Crakje -->


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Mijn topics]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Hmm, dit smaakt me goed,'' glimlachte hij. Ik grijnsde en knikte instemmend terwijl ik rustig verder at.
    Een giechel rolde over mijn lippen toen Caleb een kusje op mijn neus drukte en ik sloeg mijn handen voor mijn mond. Fuck, ik haatte giechelen.
    ''Hoe voel je je?'' vroeg Caleb, ''Moeten we eigenlijk nog naar de dokter toe?''
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, alles is al geregeld,'' zei ik zachtjes. Ik schonk hem een klein glimlachje en nam een nipje van mijn wijn.
    ''En ik voel me... prima, denk ik,'' mompelde ik, ''Ik ben opgelucht dat ik het aan je heb verteld. Ik keek er zo tegenop, de hele tijd al - i-ik wilde je geen pijn doen.'' Ik sloeg mijn ogen neer en nam nog een hapje van mijn eten.
    ''En hoe voel jij je?''


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik moet even lachen als ze giechelt, ik weet dat ze daar een enorme hekel aan heeft.
    'Nee, alles is al geregeld,' ik glimlach zwakjes.
    'En ik voel me...prima, denk ik,' mompelt ze, 'ik ben opgelucht dat ik het aan je heb verteld. Ik keek er zo tegenop, de hele tijd al. I-ik wilde je geen pijn doen.'
    'Ik ben ook blij dat je het me verteld hebt, maar jij bent niet degene die me pijn gedaan heeft. Dat is Serpen.'
    'En hoe voel jij je?'
    'Ik uhh... ik voel gebroken, moe, maar ook weer heel gelukkig dat jij weer hier naast me zit. Ik weet het niet zo goed, alles gaat door elkaar heen op dit moment.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich.
    Noah had zich tijdens de hele ceremonie terug in zijn boek verdiept. Mensen mochten dan van hem denken dat hij hierdoor een 'nerd' zou zijn, maar het kon hem echt helemaal niets schelen.
    Hij verveelde zich echt te pletter en hoopte dat er aan de ene kant snel iets zou gebeuren. Aan de andere kant had hij ook weer geen zin in dramatisch gedoe. Misschien was het dan toch maar eens tijd om gezelschap op te zoeken... Hij had nu lag genoeg de diva uitgehangen, of niet?
    Wanneer de zaal begon leeg te lopen, was het dan ook niet echt te missen dat Leslie van Noah's afdeling aan tafel bleef zitten en halsstarrig voor zich uit bleef staren. Een zekere interesse laaide op in Noah en hij stond op, liep haar kant uit en plofte zich voor haar neus neer.
    "Goeiendag, Leslie Fields," zei hij nuchter, een tikje opgewekt. Toen zag hij haar gezicht. "Wat is er?" Er moest toch wel een reden zijn dat ze niet met al haar vriendjes naar buiten ging. Zijn stem had neutraal geklonken, niet meer opgewekt. en ook niet medelevend. Zijn groene ogen staarden haar echter geïnteresseerd aan.
    Oké, misschien was er iets gebeurd waar iedereen allang van wist, maar Noah was nu niet echt iemand die zich met de wekelijkse roddels bezighield. Of misschien was er wel helemaal niets gebeurd en voelde ze gewoon de behoefte om dramatisch te blijven zitten en theatraal voor zich uit te staren. Noah was niet echt een expert op het gebied van meisjes, al was dat geen reden om het te laten merken en onhandig te doen. Dat gebeurde - bijna - nooit.

    [Shizzlepost, forgive me. :c]


    help

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Crake knikt en ik vind het verschrikkelijk om hem zo gebroken te zien. Zo heb ik Crake namelijk nog nooit meegemaakt, doordat hij altijd opgewekt, lacherig en grappig was. Maar toen was ook gewoon nog mens en niet dood. Of ondood...nu hij een vampier is. Hij staat op en steekt dan zijn hand naar me uit. Ik neem die aan en ik sta op van het bankje. Niemand schenkt aandacht aan ons voor zover ik kan zien aan de Gryffindor tafel. Voordat ik het doorheb, is Crake al weg en ik kijk verbaasd om me heen. Hij zal al weer naar buiten zijn? Dan bedenk ik me dat hij zich kan bewegen op vampiersnelheid. Waarom nou weer? Misschien wel omdat hij niet wilde dat anderen hem verdrietig zagen. Met grote passen been ik The Great Hall uit en ook daar is Crake niet. Op goed geluk loop ik naar buiten en ik zie hem dan. In het meer. Mijn ogen worden groot. Het meer is hartstikke koud! Snel ren ik in de richting van het meer.
    "Crake? Wat doe je?! Straks ziet iemand je," zeg ik tegen hem terwijl ik om me heen kijk.
    Er is niemand te zien behalve wij. Dus hoeveel kwaad kan het nou?
    "Kom je alsjeblieft terug naar de kant? Zo kunnen we toch niet praten?"
    Zachtjes bijt ik op mijn onderlip terwijl ik ga zitten aan de kant. Crake is zo...veranderd, maar kan ik hem dat ook maar iets kwalijk nemen? Het is namelijk niet zijn schuld dat hij van de toren is afgeduwd. Ik sla mijn armen om mijn opgetrokken knieën heen en ik kijk naar Crake.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    De ceremonie is afgelopen en nog steeds heb ik geen enkel contact gelegd. Waarom zou ik ook? Het enige wat voort zou komen, is een hoop gesnauw en lege blikken van mijn kant. Ik kijk voor me uit en ik heb het nauwelijks door dat de zaal leegloopt. Ineens schrik ik op wanneer iemand in mijn gezichtsveld ploft en recht tegenover mij zit. Het is Noah, een jongen die ook op deze afdeling zit. Normaal gesproken praat ik amper met hem, dus ik begrijp niet waarom hij hier ineens komt zitten.
    "Goeiendag Leslie Fields," zegt hij en ik frons even, waarna het weer plaats maakt voor een uitgeputte, lege blik.
    "Jij ook hallo Noah Weetikveelwatjeachternaamis," zeg ik en daar laat ik het bij.
    Geen glimlach of wat dan ook, gewoon een gedag. Dan zal Noah vanzelf wel afdruipen.
    "Wat is er?"
    Misschien druipt hij niet af. Hoe komt hij er überhaupt bij dat er iets mis is? Maar zodra ik me dat afvraag, realiseer ik me dat het overduidelijk te zien is op mijn gezicht waarschijnlijk.
    "Gewoon een vermoeiende vakantie gehad," zeg ik en ik pers er een klein glimlachje uit, "hoe was jouw vakantie?"
    Zo, een ander onderwerp. Dat is fijner dan over mezelf praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich.
    "Jij ook hallo, Noah Weetikveelwatjeachternaam is," reageerde Leslie.
    "Castellan," informeerde de jongeman haar, waarna hij haar vroeg wat er scheelde.
    "Gewoon een vermoeiende vakantie gehad." Ja, best, zal wel. Leslie perste er met overduidelijk veel moeite een glimlachje uit, waarbij Noah haar gezicht onderzoekend bestudeerde, alsof hij zo te weten zou komen wat ze achterhield.
    "Hoe was jou vakantie?" vroeg ze vervolgens. Noah keek haar ietwat verstoord opnieuw recht aan en trok een wenkbrauw op, maar zijn nogal scherpe uitdrukking verzachtte weer wanneer hij begon te praten, zijn rechterelleboog op tafel plaatste en nonchalant met zijn kin op zijn hand leunde.
    "Net zoals anders," zei hij neutraal. Net zoals anders betekende dat hij zich - net zoals anders - had doodverveeld. "Wat is er dan gebeurd dat zo vermoeiend was?" Noah keek Leslie schuin aan en priemde zijn ogen in de hare, met een kleine glimlach die op zijn lippen speelde. Het was eigenlijk nogal laat om nu nog in de grote zaal te zijn... Kon het hem wat schelen? Nee.


    help

    Lizor schreef:
    (...)

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik moet even lachen als ze giechelt, ik weet dat ze daar een enorme hekel aan heeft.
    'Nee, alles is al geregeld,' ik glimlach zwakjes.
    'En ik voel me...prima, denk ik,' mompelt ze, 'ik ben opgelucht dat ik het aan je heb verteld. Ik keek er zo tegenop, de hele tijd al. I-ik wilde je geen pijn doen.'
    'Ik ben ook blij dat je het me verteld hebt, maar jij bent niet degene die me pijn gedaan heeft. Dat is Serpen.'
    'En hoe voel jij je?'
    'Ik uhh... ik voel gebroken, moe, maar ook weer heel gelukkig dat jij weer hier naast me zit. Ik weet het niet zo goed, alles gaat door elkaar heen op dit moment.'

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb lachte even en ik prikte hem plagend in zijn zij.
    ''Ik ben ook blij dat je het me verteld hebt, maar jij bent niet degene die me pijn gedaan heeft. Dat is Serpen.''
    Ik beet op mijn onderlip en knikte even. ''Ja, je hebt gelijk, denk ik,'' zei ik zachtjes. Ik keek hem aan en glimlachte zwakjes. ''Het komt wel goed.''
    ''Ik uh-... ik voel me gebroken, moe, maar ook weer heel gelukkig dat jij weer hier naast me zit. Ik weet het niet zo goed, alles gaat door elkaar heen op dit moment.''
    Ik knikte. ''Ik weet het, dat voel ik ook.'' Ik drukte een zacht kusje op zijn wang. ''Maar we komen hier wel uit. Samen,'' beloofde ik hem met een klein glimlachje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Ga nou niet jij dumbass. Malekeith volledig negerend ga ik terug naar Alice en ga naast haar op de kant zitten. "Het is warm voor mij.." Zeg ik dan zacht. "Zelfs sneeuw is warmer.. Nu kan ik wel een sneeuwengel maken zonder bontkraag!" Zeg ik een beetje heel erg hyper. "Of nu kan ik mensen in hun broek laten plassen." Zeg ik dan geheimzinnig. Ik grinnik en geef haar een duwtje, Wel met mijn handschoenen aan. "Heb je...nog vragen. Amai, wellicht heb je vragen. Stel ze maar hoor." De geur van haar bloed drong mijn neus binnen en ik had zekers moeite met me in te houden. Maar haar deed ik niks..Not Yet.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nix Reno//Leraar CoMC

    Ik zat wat verveeld naar de studenten te kijken, hoe ze langzaam de zaal in stroomde. Even had ik de moeite genomen om op te staan en gewoon door de zaal terug naar mijn kantoor te lopen. Er begon langzaam een lichtje te branden, want aangezien, moest ik ook nog wat dingen voorbereiden voor de allereeste les. Ik stond op, zei de andere leraaren gedag en liep zonder iets te zeggen de zaal uit. Met grote passen, haalde ik mijn leslokaal en ging naar binnen. Uit mijn zakken haalde ik twee stukken vers vlees en liep naar de kooi, waar een groot vuil doek over gespannen was. Met een ruk, trek ik de doek eraf, waardoor de kooi, met een klein groen draakje tevoorschijn kwam. Ik was altijd al gefasineerd door deze magische wezens, en wilde maar al te graag de studenten leren, hoe ze zich ertegen konden verweren. Ik gaf de twee stukken vlees, aan het draakje. Zijn scherpe tanden, vermaalde het tot kleine brokjes en keek me aan met zijn glanzende zwarte ogen. Ik glimlachte even, gooide de doek weer over de kooi en ging op een stoel zitten, en pakte mijn bloknootje, en ging aan de slag met het voorbereiden van de eerste les.


    Vampire + Servant = Servamp

    Macabre schreef:
    (...)
    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb lachte even en ik prikte hem plagend in zijn zij.
    ''Ik ben ook blij dat je het me verteld hebt, maar jij bent niet degene die me pijn gedaan heeft. Dat is Serpen.''
    Ik beet op mijn onderlip en knikte even. ''Ja, je hebt gelijk, denk ik,'' zei ik zachtjes. Ik keek hem aan en glimlachte zwakjes. ''Het komt wel goed.''
    ''Ik uh-... ik voel me gebroken, moe, maar ook weer heel gelukkig dat jij weer hier naast me zit. Ik weet het niet zo goed, alles gaat door elkaar heen op dit moment.''
    Ik knikte. ''Ik weet het, dat voel ik ook.'' Ik drukte een zacht kusje op zijn wang. ''Maar we komen hier wel uit. Samen,'' beloofde ik hem met een klein glimlachje.


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Ja, je hebt gelijk, denk ik,' zegt ze zacht.
    'Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch,' plaag ik haar zachtjes. Ik druk een kus op haar kruin, 'en inderdaad, we komen hier samen wel uit. Gewoon zoals we dat altijd doen.'
    Ik glimlach.
    'Heb je al een goede datum gevonden voor de bruiloft?' vraag ik haar. Ik neem een slokje wijn en trek haar op mijn schoot. Iets wat ik bijna altijd doe als we bij elkaar zijn en het mogelijk is om te doen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch,'' plaagde hij. Ik grinnikte even. ''En inderdaad, we komen hier samen wel uit. Gewoon zoals we dat altijd doen.''
    Ik knikte instemmend en glimlachte. Caleb en ik hebben samen al veel meegemaakt, dus dat moet wel goed komen. Ik pakte zachtjes zijn hand vast.
    ''Heb je al een goede datum gevonden voor de bruiloft?'' vroeg hij. Op dat moment trok hij me op schoot en ik nestelde me tegen hem aan, terwijl ik afwezig met zijn haar speelde. Ik dacht even na en keek hem toen aan.
    ''Wat dacht je van de datum waarop we (cuzyoudon'tanswer: fill it in yourself) jaar bij elkaar zijn?'' suggereerde ik, ''Dat is over vier maanden.''
    Ik glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chilaw schreef:
    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Ga nou niet jij dumbass. Malekeith volledig negerend ga ik terug naar Alice en ga naast haar op de kant zitten. "Het is warm voor mij.." Zeg ik dan zacht. "Zelfs sneeuw is warmer.. Nu kan ik wel een sneeuwengel maken zonder bontkraag!" Zeg ik een beetje heel erg hyper. "Of nu kan ik mensen in hun broek laten plassen." Zeg ik dan geheimzinnig. Ik grinnik en geef haar een duwtje, Wel met mijn handschoenen aan. "Heb je...nog vragen. Amai, wellicht heb je vragen. Stel ze maar hoor." De geur van haar bloed drong mijn neus binnen en ik had zekers moeite met me in te houden. Maar haar deed ik niks..Not Yet.


    Alice Mabel Fox
    Crake komt inderdaad terug naar de kant, wat ik wel fijn vind. Zachtjes wrijf ik over mijn onderbenen omdat de buitenlucht koel is tegen mijn huid aan.
    "Het is warm voor mij," zegt Crake zacht en ik knik als ik zijn kant op kijk, "zelfs sneeuw is warmer... Nu kan ik wel een sneeuwengel maken zonder bontkraag!" Ondanks dat het niet leuk is dat hij een vampier is, kan ik het niet laten om te lachen als hij dat zegt. Het klinkt zo heerlijk zorgeloos.
    "Dat is inderdaad een voordeel," lach ik zachtjes.
    "Of nu kan ik mensen in hun broek laten plassen," zegt hij en ik frons. "Bedoel je dan van angst of heb je nog een paar powers waar ik niet vanaf weet?"
    Hij grinnikt en geeft me een duwtje. Er staat een glimlach aan mijn gezicht en ik geef hem een iets hardere duw terug. Dan zegt hij dat ik vast nog wel vragen heb en dat ik ze kan stellen.
    "Ik ben even vraagloos," zeg ik dan, maar in mijn gedachten cirkelen er vragen rond.
    Zoals of Cai weet dat Crake nog leeft. Of hoe hij zich voedt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.