• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xLithium schreef:
    [Iemand voor Hazel, Hyelka of Axel?]
    chloe was voor axel niet ? En het kan zijn dat ik vrijdag pas terug ben


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jezus, kunnen jullie niet lezen of wat?

    Lizor schreef:
    [Mensen please: PRAATTOPIC! en vijf regels minimaal, ik wil geen posten van 3 of 4 regels.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "Waarom ga je ze beiden pakken?" vraag ik aan hem en ik herken het lachje van hem. Het zal niet een kleine grap zijn, maar veel meer dan dat. Hopelijk overschreidt hij geen grensen, want anders wordt hij straks nog van school afgetrapt. "Je gaat weer eens voor minpunten zorgen bij Gryffindor," zeg ik dan met een lachje. "Nee Rosalie is goed, alleen niet het beste aanknooppunt." Ik begrijp de hint en ik besluit erover te zwijgen voor de rest, waarschijnlijk wil hij er niet over praten en het schiet weer door mijn hoofd dat hij zijn geliefde heeft vermoord. Hij zou mij niet vermoorden. Ik sluit mijn ogen en probeer mezelf rustig te houden, hoewel ik zelf ook wel merk dat mijn hart sneller begint te kloppen. Verdorie, straks met Crake het. Ik open mijn ogen en staar naar het meer. Hij vraagt of ik bang ben in het donker en ik kijk van hem weg. Anders kan ik zijn pruillip totaal niet weerstaan. "Nee, maar we zullen zo wel terug moeten aangezien het een teken is dat wanneer het donker is, we ons richting de leerlingenkamer moeten begeven," zeg ik dan. In principe is het waar, maar ik ben ook bang voor het donker. "Een hoop drama, grapjes, liefde, gevechten en al die shit. En toch vind ik dat we die twilightboeken moeten gaan lezen in de lessen van Angster. Als hij dan wat vraagt, weet ik tenminste wel wat ik zeg zonder dat ik de zinnen in mijn handen moet schrijven, net als vorig jaar." Ik lach en kijk naar het meer. "Dat zou wat zijn, als hij dat doet. Stel het voor zou ik zeggen!" Crake pakt mijn hand beet en zo blijft mijn hand ook iets warmer. Door de handschoen merk ik niet op dat zijn hand eigenlijk ijskoud is. "Heb je Mullingford nog gezien?" vraagt hij en ik knik. "Ja, ik zag haar lopen in de trein, maar ik zat samen met Jake in een coupé nadat we elkaar gevonden hadden in de trein." "Mijn Rosalie is dood...nu net een paar weken...en de andere Rosalie...is vlakbij." Ik kijk op naar Crake en bijt zachtjes op mijn onderlip. Ik voel nog steeds mijn eigen hart kloppen. "Dan hoop ik dat je geluk vindt. Zit ze bij ons in de afdeling?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver.

    "Waarom ga je ze beiden pakken?" Vraagt ze dan. "Hm, Serpen zelf boos zien is leuk. Je weet nog met de rode haarverf. En Caleb..Omdat nog nooit iemand een grap met het schoolhoofd heeft nooit iemand geprobeerd. Ik wil in de geschiedenis komen te staan, net als mijn ooms. Duuh" Zeg ik dan lachend. . "Je gaat weer eens voor minpunten zorgen bij Gryffindor," zegt ze dan met een lachje. Ik hoor de gedachte over mijn vriendin, en voel ook haar hart sneller klopper maar houd mijn mond erover. als ik vraag of ze bang is in het donker kijkt ze van me weg. "Nee, maar we zullen zo wel terug moeten aangezien het een teken is dat wanneer het donker is, we ons richting de leerlingenkamer moeten begeven," zegt ze dan. ze lacht als ik het over de boeken van twilight heb en kijkt naar het meer. "Dat zou wat zijn, als hij dat doet. Stel het voor zou ik zeggen!" Ik grijns dan. "Dan zou ik eindelijk eens tienen halen." Ze knikt op de vraag of ze mijn zusje zag."Ja, ik zag haar lopen in de trein, maar ik zat samen met Jake in een coupé nadat we elkaar gevonden hadden in de trein." ze kijkt naar me op en bijt zachtjes op haar onderlip. Damn. "Dan hoop ik dat je geluk vindt. Zit ze bij ons in de afdeling?" Ik glimlach mysterieus. " Ja, ze is ook vlakbij." en doe dan net alsof ik niks zei en leun tegen de boom achter me.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Ik kijk naar de klok en ik zie dat het bijna tijd is om maar naar mijn slaapkamer te gaan. Het is niet zo dat ik veel heb om nu nog wakker voor te blijven. Daarbij komt ook dat ik mijn rust nodig heb. Wanneer ik tegen hem praat, kijkt hij op van zijn boek en luistert naar mijn vraag. Lezen? Waarom is Noah zomaar aan het lezen? Hij is toch geen Ravenclaw? Hoewel ik hem daar niet op zou veroordelen, vind ik het alsnog merkwaardig aangezien het er niet uitziet als een weglees boek.
    "Mijn definitie van 'slecht' ligt waarschijnlijk iets anders dan die van jou..." mompelt Noah, waarna hij even zijn keel schraapt, "maar sowieso zijn ze ons beiden aan het opwachten."
    Ik kijk hem aan en ik knik dan. Waarschijnlijk is hij nu ineens zo poëtisch door dat boek.
    "Waar ligt jouw definitie van slecht dan? Aangezien je dus zelf al zegt dat het waarschijnlijk anders ligt. Dan ben ik benieuwd naar wat er anders aan is."
    Ik kijk hem aan en hij kijkt mij aan. Ik begin weer te praten en dan verschijnt er weer dezelfde glimlach op zijn gezicht als daarstraks.
    "Waarom zo diepzinnig, Leslie?" vraagt hij en voor een moment lang staar ik hem gewoon aan.
    "Diepzinnig?" herhaal ik, "dat komt denk ik doordat ik moe ben. Dan worden mijn gedachten luchtiger." Ik sta op. "Vandaar dat ik maar eens mijn slaapkamer op ga zoeken. De treinrit was lang en hier is het ook zowat uitgestorven. Morgen beginnen de lessen weer dus dan zal ik je uiteraard wel weer zien en misschien ook spreken. Een fijne avond nog."
    Ik zeg Noah gedag en loop dan de leerlingenkamer uit. Ik begeef me in de richting van mijn slaapkamer en als ik daar ben, laat ik mezelf op het bed ploffen. Ik kijk niet om me heen en ik zeg ook niemand gedag. Dat gepraat met Noah was meer dan zat voor een avond. Ik trek mijn pyjama aan en dan val ik al snel in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik moet weer lachen, jemig, Crake laat me vaak lachen op een avond. "Het is inderdaad leuk om Serpen boos te zien, aangezien hij een arrogante kwal is die denkt dat hij alles kan maken. Waarschijnlijk nu nog meer sinds zijn broer schoolhoofd is." Crake wil dus in de geschiedenis komen te staan. "Thsjaa, dat kan ik wel begrijpen. Veel succes daar dan alvast mee." Een zacht zuchtje verlaat mijn lippen terwijl ik zo zit met mijn hoofd tegen die van Crake en mijn kleine hand in zijn grote hand. "Dan zou ik eindelijk eens tienen halen." "Weet je, als je meer je best zou doen zou je ook tienen halen." Wanneer ik vraag naar het meisje glimlacht Crake op een aparte manier. "Ja, ze is ook vlakbij," zegt hij en hij doet dan ineens alsof we niet aan het praten waren en leunt naar achteren. Ik kijk om me heen om te zien of ik een meisje zie, maar dat zie ik niet. "Maar ik zie niemand die dichtbij is hier?" zeg ik dan en ik kijk Crake weer aan. "Wat doe je geheimzinnig." Ik prik hem in zijn buik en kijk hem aan. "Je liegt! Ze is helemaal niet dichtbij."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford || Griff || Drijver

    "Het is inderdaad leuk om Serpen boos te zien, aangezien hij een arrogante kwal is die denkt dat hij alles kan maken. Waarschijnlijk nu nog meer sinds zijn broer schoolhoofd is." Thsjaa, dat kan ik wel begrijpen. Veel succes daar dan alvast mee." een zucht verlaat Alice haar mond, en daarna begint ze over het Twilight-ding. "Weet je, als je meer je best zou doen zou je ook tienen halen." Ik schud mijn hoofd gelijk. "Echt niet, ik leer niet voor dingen, dat is zoiets als serpen en aardig, dus stop maar." Ik heb het even over het meisje en blijf haar geheimzinnig aankijken. "Maar ik zie niemand die dichtbij is hier?" Zegt ze dan en kijkt me aan. "Wat doe je geheimzinnig." ik voel hoe ze in mijn buik prikt. "Je liegt! Ze is helemaal niet dichtbij." Ik grijns. "Dat is ze juist wel, heel dichtbij." er ontstaat een twinkeling in mijn ogen en ik kijk naar het meer. "Ik zie haar in het spiegelbeeld van het water. En ze is heel vlakbij."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich || Drijver.
    Leslie keek hem even aan en knikte, alsof ze hem gestoord vond. Wat nou? Mocht een Zwadderaar nu echt geen dik boek lezen? Het was niet het meest fantastische boek ooit, maar Noah was nu eenmaal iemand die boeken altijd helemaal uitlas. Hoe zwaar ze ook tegenstaken.
    "Waar ligt jouw definitie van slecht, dan?" vroeg Leslie dan. Noah moest erg veel moeite doen om haar niet neer te bliksemen met zijn ogen. "Aangezien je dus zelf al zegt dat het waarschijnlijk anders ligt. Dan ben ik benieuwd naar wat er anders aan is."
    "Ik bedoelde bij wijze van spreken," mompelde Noah. Het klonk eerder als een grom en hij kon een verbitterde blik moeilijk van zijn gezicht houden. "Waarom zo diepzinnig, Leslie?" vroeg hij dan, min of meer weer onder controle.
    "Diepzinnig?" herhaalde het meisje. "Dat komt denk ik doordat ik zo moe ben. Dan worden mijn gedachten luchtiger." Ze stond op."Vandaar dat ik maar eens mijn slaapkamer op ga zoeken," vervolgde ze. "Een fijne avond nog."
    "Welterusten," zei hij wanneer ze de leerlingenkamer uit liep en naar de meisjesslaapkamer van haar jaar liep. Noah voelde zich plotseling gefrustreerd en paranoïde. Wat waarschijnlijk kwam doordat hij zijn herinneringen meer had opengehaald dan hij had gewild. Hij staarde even naar het grillige litteken dat over was gebleven na een gapende wonde die hem bijna zijn arm had gekost en trok zijn opgetrokken mouw naar beneden om er niet meer aan te denken. De jongeman besloot om weer verder te lezen, maar zijn gedachten leidden hem af, dus besloot hij ook maar zijn bed te gaan opzoeken, al bleef hij daarna nog zeker drie uur in het donker voor zich uit staren. Kon er dan echt geen enkele dag zonder zorgen zijn? Waarom moest hij er constant aan denken? Van het minste dat tegen hem gezegd werd, of dat hij zag, gingen zijn gedachten terug naar die nacht. Hij sloot zijn ogen, maar de slaap was er nog lang niet.


    help

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Met een dromerige blik staar ik naar het meer. Hier was ik vorig jaar bijna dood gebloed..
    Een diepe zucht rolt over mijn lichaam waarna ik op sta en onderweg ga naar Slytherin Dorm. Onderweg duw ik een groep eerstejaars aan de kant die me vervolgens angstig na kijken. Een schamper lachje rolt over mijn lippen terwijl mijn mondhoeken omhoog krullen. Ik sla af, de kelders in, om vervolgens het wachtwoord van Slytherin te zeggen en vervolgens de Common Room binnen te lopen.
    Even werp ik een blik rond de ruimte, op zoek naar iemand die gezellig genoeg is om mee te praten. Als dan mijn oog op Alicia valt, krullen mijn mondhoeken omhoog en loop ik naar haar toe.
    "Hallo nichtje, ik verveel me" zeg ik grinnikend tegen haar "Vermaak me" vervolg ik lachend terwijl ik haar afwachtend aan kijk.


    Little do you know

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Verveeld staar ik naar de open haard, iedereen om mij heen al een tijdje negerend omdat er gewoon geen interessant persoon in de buurt is waarmee ik een gesprek zou willen beginnen. Echter duurt het niet lang voor ik Adam's stem hoor.
    "Hallo nichtje, ik verveel me" zegt hij grinnekend, waardoor er een verveelde geeuw uit mijn mond ontsnapt. Ik verveel me ook en zijn gegiechel kan mij alleen maar irriteren. "Vermaak me" hoor ik hem vervolgens zeggen, waardoor ik hem aan kijk en er langzaam een grijns op mijn gezicht komt te staan.
    'Wat heb je in gedachten?' vraag ik.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Een grijns verschijnt op haar gezicht waarna ze me vraagt wat ik in gedachten had. Schouderophalend kijk haar aan.
    "Ja, dat is nu de reden dat ik me verveel he" zeg ik met een scheve grijns "Ik weet niet wat te doen" vervolg ik.
    "Daarom kwam ik dus ook naar jou toe" zeg ik dan droog "Jij moet iets voor me verzinnen" ga ik schouderophalend verder.
    Ik kijk weer de ruimte door en zie dat er niet zo heel veel mensen zijn. De enige die er zijn intereseren mij eigenlijk niet zo heel veel. Maar goed.
    Met een glimlach richt ik me weer op Alicia "Dus, nichtje, weet jij misschien iets om mijn verveling tegen te gaan?" vraag ik haar.


    Zo.. kreeg het nog net voor elkaar vijf regels te plaatsen x'd


    Little do you know

    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    Na het feestmaal, loop ik door de hal en kijk om me heen. Waar was die leerlingenkamer ook alweer? Ik kijk om me heen of ik nog iemand met zo'n vaag rood sjaaltje zie. Gele en blauwe sjaaltjes lopen om mij heen en ik zie ook een paar groene dingen. Die Noah en die Cai kwamen ook uit de groene sjaaltjes afdeling. Ach, het enige leuke aan dit piepland was Rumpeldunk. Hoe heet dat ook alweer in het Engels... O, ja! Quidditch ofzo. Ik kijk nogmaals om me heen en zie een rode sjaaltjes jongen. Ik ren half naar hem toe en kijk hem aan. 'Wahr is die leerlinglenkamfer?' Vraag ik en ik probeer vriendelijk te glimlachen.

    (Ik ben hier zo hard aan het lachen aangezien Rumpeldunk blijkbaar Zwerkbal in het Noors betekend xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Crake is het niet met me eens wanneer ik zeg dat hij best zou kunnen leren. "Echt niet. Ik leer niet voor dingen, dat is zoiets als Serpen en aardig dus stop maar." Ik kijk naar hem en haal mijn schouders op. "Dan kan Serpen blijkbaar ook aardig zijn," zeg ik als teken dat Crake wel zou kunnen leren. Crake grijnst wanneer ik hem beschuldig van liegen en ik kan niet wijzer worden van hem. Zit het meisje hier op een bankje ofzo? Of loopt hij me in de maling te nemen? "Je maat toch niet weer één van je grapjes?" Er komt een twinkeling in zijn ogen te staan als hij zegt dat ze heel dichtbij is. Hij kijkt weg van mij. "Ik zie haar in het spiegelbeeld van het water en ze is heel vlakbij." Ook ik kijk dan naar het water toe en mijn ogen zoeken de weerspiegeling af. De enige die ik zie, ben ikzelf. "Maar ik zie helemaal niemand behalve mijze-" dan valt ineens het kwartje. Ben ìk diegene? Stomverbaasd kijk ik naar Crake. "B-bedoel je mij?" vraag ik, "nee toch?" Ik zit in zijn afdeling, ik ben te zien in het water en ik ben inderdaad heel dichtbij. Ik blik omlaag naar onze handen en dat we zo dicht bij elkaar zitten. Dat heb ik altijd normaal gevonden, omdat Crake op jongens viel. Maar ineens is het gebaar niet meer onschuldig. Dan kijk ik Crake weer aan en ik ben te overrompelt om er goed op te kunnen reageren, maar vooral mijn wangen zijn roze gekleurd en mijn hart klopt als een idioot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JamesPotter schreef:
    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    Na het feestmaal, loop ik door de hal en kijk om me heen. Waar was die leerlingenkamer ook alweer? Ik kijk om me heen of ik nog iemand met zo'n vaag rood sjaaltje zie. Gele en blauwe sjaaltjes lopen om mij heen en ik zie ook een paar groene dingen. Die Noah en die Cai kwamen ook uit de groene sjaaltjes afdeling. Ach, het enige leuke aan dit piepland was Rumpeldunk. Hoe heet dat ook alweer in het Engels... O, ja! Quidditch ofzo. Ik kijk nogmaals om me heen en zie een rode sjaaltjes jongen. Ik ren half naar hem toe en kijk hem aan. 'Wahr is die leerlinglenkamfer?' Vraag ik en ik probeer vriendelijk te glimlachen.

    (Ik ben hier zo hard aan het lachen aangezien Rumpeldunk blijkbaar Zwerkbal in het Noors betekend xd)


    Mason Potter // Griffoendor

    Ik loop Zweinstein weer in met een zelfvoldane glimlach. Ik heb geen honger meer, en mijn humeur is dan ook gelijk veel beter. Ik neurie het lied wat de soteerhoed dit jaar song, op een of andere manier heb ik dat onthouden en zit het in mijn hoofd. Ik strijk met mijn hand door mijn haar zodat het goed zit. Daarna loop de hal door en opeens staat er een jongen voor mijn neus. Ik schat hem een jaar of 15/16. 'Wahr is die leerlinglenkamfer?' Vraagt hij met een grappig accent. 'Cool accent heb je.' ik grijns. Ik bedenk gelijk allemaal woorden die ik hem graag hoor zeggen, maar ik houd me in. 'De leerlingenkamer is op de zevende verdieping, ik heet trouwens Mason.' zeg ik op een snel tempo. 'Ben je nieuw dit jaar?' vraag ik dan. 'Volg me trouwens maar, want ik was ook van plan om naar de leerlingenkamer te gaan. Waar kom je eigenlijk vandaan?' ratel ik er achteraan. Ondertussen loop ik alvast vooruit. 'VOLG MIJ.' Roep ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    'Cool accent heb je.' Zegt de jongen en ik voel hoe ik rood word. Ik had echt een hekel aan dat accent, maar ik ga het lekker ook niet veranderen. Eigenlijk wil ik gewoon nooit meer Engels praten. Het is zo'n moeilijke en belachelijke taal. Wie praat er nou Engels? Oke, eigenlijk de hele wereld, maar oke. 'De leerlingenkamer is op de zevende verdieping, ik heet trouwens Mason.' Ratelt de jongen en ik probeer hem te verstaan. Aangezien ik een vermoeden heb dat hij zijn naam heeft gezegd, zeg ik: 'Iek bin Ivar.'
    'Ben je nieuw dit jaar?' Ik schud mijn hoofd. Hoeveel jaar was ik hier nu? 4 of 5. Zoiets. 'Volg me trouwens maar, want ik was ook van plan om naar de leerlingenkamer te gaan. Waar kom je eigenlijk vandaan?' Ik loop de jongen achterna. 'Norge. Uhmm. Norwegen.' Mompel ik. 'Kahn jeu langzamer prathen? Iek kan jeu niet verstahn.' Ik voel hoe ik weer rood was. Ik ben echt irritant. 'VOLG MIJ!' Roept de jongen dan plots en ik deins achteruit. Wat deed ik nu weer fout?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!