• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hylla schreef:
    Noah Melchior Castellan || Zwadderich.
    "Jij ook hallo, Noah Weetikveelwatjeachternaam is," reageerde Leslie.
    "Castellan," informeerde de jongeman haar, waarna hij haar vroeg wat er scheelde.
    "Gewoon een vermoeiende vakantie gehad." Ja, best, zal wel. Leslie perste er met overduidelijk veel moeite een glimlachje uit, waarbij Noah haar gezicht onderzoekend bestudeerde, alsof hij zo te weten zou komen wat ze achterhield.
    "Hoe was jou vakantie?" vroeg ze vervolgens. Noah keek haar ietwat verstoord opnieuw recht aan en trok een wenkbrauw op, maar zijn nogal scherpe uitdrukking verzachtte weer wanneer hij begon te praten, zijn rechterelleboog op tafel plaatste en nonchalant met zijn kin op zijn hand leunde.
    "Net zoals anders," zei hij neutraal. Net zoals anders betekende dat hij zich - net zoals anders - had doodverveeld. "Wat is er dan gebeurd dat zo vermoeiend was?" Noah keek Leslie schuin aan en priemde zijn ogen in de hare, met een kleine glimlach die op zijn lippen speelde. Het was eigenlijk nogal laat om nu nog in de grote zaal te zijn... Kon het hem wat schelen? Nee.


    Leslie Fields \\ Slytherin
    Hij zegt zijn achternaam en ik haal mijn schouders op.
    "Ik vergeet je achteraan toch wel weer Noah, ik ken alleen je voornaam en daar houd ik het bij. Tenzij het belangrijk zou zijn om die achternaam te onthouden, maar dat betwijfel ik en dat is niet gemeen bedoeld."
    Ik kijk hem voor een kort moment aan, om daarna op te merken dat de zaal nagenoeg leeg is. Misschien moet ik maar eens opstappen, maar Noah vraagt wat er is en ik geef als vanzelf het antwoord dat gewoon de vakantie vermoeiend was.
    "Net zoals anders," zegt hij over zijn vakantie en ik knik.
    Ik heb geen idee hoe zijn vakantie normaal is. Misschien wel oke, maar misschien ook niet. Het is meer dat ik het niet over mezelf wil hebben, dan over zijn vakantie.
    "Wat is er dan gebeurd dat zo vermoeiend was?" vraagt hij.
    Zijn ogen haken zich in die van mij en we kijken elkaar aan. Er speelt een klein glimlachje op zijn gezicht en ik twijfel wat hij ermee bedoelt met die glimlach.
    "Gewoon. Ik heb het druk gehad," met op mijn kamer me stil houden en urenlange ruzies aanhoren. "Als je het niet erg vindt..dan ga ik naar de Common Room. Hier is het uitgestorven." Ondanks dat ik juist daarom liever hier zou zijn, waar niemand me stoort, is het niet de bedoeling dat we hier blijven. Als teken sta ik op en ik kijk Noah aan. "Aan jou de keus of je besluit mee te gaan of niet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave Schreef:
    Alice Mabel Fox
    Crake komt inderdaad terug naar de kant, wat ik wel fijn vind. Zachtjes wrijf ik over mijn onderbenen omdat de buitenlucht koel is tegen mijn huid aan.
    "Het is warm voor mij," zegt Crake zacht en ik knik als ik zijn kant op kijk, "zelfs sneeuw is warmer... Nu kan ik wel een sneeuwengel maken zonder bontkraag!" Ondanks dat het niet leuk is dat hij een vampier is, kan ik het niet laten om te lachen als hij dat zegt. Het klinkt zo heerlijk zorgeloos.
    "Dat is inderdaad een voordeel," lach ik zachtjes.
    "Of nu kan ik mensen in hun broek laten plassen," zegt hij en ik frons. "Bedoel je dan van angst of heb je nog een paar powers waar ik niet vanaf weet?"
    Hij grinnikt en geeft me een duwtje. Er staat een glimlach aan mijn gezicht en ik geef hem een iets hardere duw terug. Dan zegt hij dat ik vast nog wel vragen heb en dat ik ze kan stellen.
    "Ik ben even vraagloos," zeg ik dan, maar in mijn gedachten cirkelen er vragen rond.
    Zoals of Cai weet dat Crake nog leeft. Of hoe hij zich voedt.


    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Weetje dat de gedachten in je hoofd leuk zijn?"Grinnik ik voordat ik verderga."Nop, Mullingford weet niet dat ik nog leef. Voeden doe ik met dieren. Wees gerust, dingen uit het verboden bos." Zorgeloos haal ik mijn schouders op en Malekeith's lach is nu zelfs buiten mijn hoofd te horen. Mwahaha je-je voert je op-op dieren? GE-WEL-DIG! schreeuwt hij door mijn hoofd. Volgensmij wou hij dat Alice het hoorde. Bedankt Malekeith, ik mag je echt zo erg. Grom ik hem Sarcastisch toe en wend me tot Alice. "Nou eigenlijk, door de koudheid van mijn huid doen mensen het inderdaad in hun broek." Zeg ik trimofantelijk en geef haar een wat harder duwtje, maar niet zo hard dat ze tegen een boom aan ligt. Ik haal de natte haren uit mijn gezicht en kijk Alice met mijn Helderblauwe ogen die nu warm staan, inplaats van ijskoud recht aan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Wanneer Crake over mijn gedachten spreekt, ga ik met mijn hand naar mijn voorhoofd.
    "Welke gedachten? Je kan toch niet mijn gedachten horen?" Hij grinnikt. Dan ineens geeft hij antwoord op mijn vragen.
    "Nop, Mullingford weet niet dat ik nog leef. Voeden doe ik met dieren. Wees gerust, dingen uit het verboden bos." Hij haalt achteloos zijn schouders op en ik kijk hem aan. Mijn ogen gaan wijder staan.
    "H-hoe kan je mijn gedachten weten?" vraag ik verbaasd en lichtelijk verward aan hem. Hij hoorde gewoon mijn gedachten! "En ergens ben ik er niet echt gerust op dat je ze uit het verboden bos haalt, daar is het hartstikke gevaarlijk. Zelfs voor een vampier..." Crake kijkt me dan weer aan en gaat verder op het in-het-broek-plassen.
    "Nou eigenlijk, door de koudheid van mijn huid doen mensen het inderdaad in hun broek," zegt hij en ik krijg dan weer een duw. Ik val er van om, maar ik raak niet hard de grond. "Natuurlijk, je bent ook nog eens sterker. En ik geloof dat ik dan maar iets verder bij je vandaan ga zitten. Ik wil niet dat ik ineens in mijn broek pies," zeg ik lachend en ik ga inderdaad wat verder van hem vandaan zitten, maar ik maak maar een grapje. Ik tik hem me met mijn voet aan. Hij kijkt me dan aan en ik kijk terug naar hem. Zijn helderblauwe ogen voelen vertrouwd aan. "Het is fijn dat je er weer bent," zeg ik met een glimlachje, "hoewel Jake niet helemaal blij lijkt te zijn met je komst. Hij kende jou niet aangezien hij pas sinds vorig jaar hier op school zit. HIj heeft jou nooit meegemaakt. Dus hij weet ook niet dat je op jongens valt en dus nooit tussen mij en Jake zou komen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    "Maar natuurlijk kan ik dat wel beertje."Grinnik ik als ze zowaar space't over dat ik haar gedachten kan horen. "Ik kan zelfs die van Parsel en Ashley horen." Zeg ik nep-duister en schiet dan in de lach. Als Alice begint te zeuren dat het bos te gevaarlijk is haal ik mijn schouders op. "Dat valt best mee, de Centaurs kennen me dus doen zullen ze me niks." Ik heb het daarna weer over het broekplas ding. "Natuurlijk, je bent ook nog eens sterker. En ik geloof dat ik dan maar iets verder bij je vandaan ga zitten. Ik wil niet dat ik ineens in mijn broek pies," zegt ze lachend en gaat inderdaad wat verder van me vandaan zitten, maar ik weet dat ze maar een grapje maakt. ze tikt hem me met haar voet aan. "Het is fijn dat je er weer bent," zegt ze met een glimlachje. "Ik ben ook blij dat ik terug ben, wie moet anders voor dat kleine beertje zorgen. Anders komt ze alleen maar in de problemen." Zeg ik overdreven vaderlijk "hoewel Jake niet helemaal blij lijkt te zijn met je komst. Hij kende jou niet aangezien hij pas sinds vorig jaar hier op school zit. HIj heeft jou nooit meegemaakt. Dus hij weet ook niet dat je op jongens valt en dus nooit tussen mij en Jake zou komen." Even kort val ik stil. "Alice..ik had een vriendin.." met die woorden wend ik mijn gezicht af. Alleen je vermoorde haar omdat je niet je bloeddorst in controle kan houden! dat was nu duidelijk te horen, zelfs voor Alice. Hij keek bezorgd naar Alice. "Geloof hem niet. Hij kraamt onzin uit." Maar ze kende me te goed en wist dat het waar was.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Hij noemt me weer Beertje en er staat een kleine glimlach op mijn gezicht. "Ik kan zelfs die van Parsel en Ashley horen," zegt hij duister en hij schiet dan in de lach. "Die kan je toch niet vanaf hier horen? Die zullen wel ergens binnen zijn? En over welke Parsel heb je het? Serpen of Caleb?" Hij haalt slechts zijn schouders op als ik over het Verboden Bos spreek. Alsof het niets is dat daar gevaarlijke wezens zijn. "Dat valt best mee, de Centaurs kennen me dus doen zullen ze me niks." Even kijk ik wantrouwend zijn kant op, "zolang je maar veilig bent. Je weet nooit wat voor wezens er rondgaan in dat bos." Ik kom nooit in het Verboden Bos. Het is niet voor niets verboden. Voor geen goud ga ik dat bos in. "Ik ben ook blij dat ik terug ben, wie moet anders voor dat kleine beertje zorgen? Anders komt ze alleen maar in de problemen," zegt hij en ik schiet in de lach. "Voor zover ik weet kom ik bijna nooit in de problemen en anders heb ik Jake ook nog. Maar ondanks dat, oké, er moet iemand zijn om me te beschermen." Crake lijkt stil te vallen als ik over Jake spreek. "Alice...ik had een vriendin..." als hij dat zegt, valt mijn mond open. Een vriend- alleen je vermoordde haar omdat je niet je bloeddorst in controle kan houden! De stem komt vanuit het niets en mijn ogen worden groot terwijl ik naar Crake kijk. Gelijk kijkt Crake bezorgd naar mij. "Geloof hem niet. Hij kraamt onzin uit." Ik kijk Crake aan en als vanzelf ga ik een stukje achteruit. "I-ik weet niet wat ik moet geloven," zeg ik gelijk en mijn eigen gedachten zeggen dat ik naar die stem moet luisteren die ik zojuist gehoord heb. "Laten we maar teruggaan." Gelijk sta ik op, want het is niet veilig om alleen te zijn. "Ga je mee?" vraag ik aan hem, lichtelijk nerveus en ik kijk in de richting van Hogwarts. Wat doe ik? Loop ik nu serieus te twijfelen aan Crake? Hij zou me nooit iets aandoen. Ik kijk Crake's kant op en ik bijt dan op mijn lip. "Sorry," fluister ik en aarzelend ga ik weer zitten, "je zou me nooit iets aandoen...toch?" Ik zit wel verder bij hem vandaan dan eerst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch,'' plaagde hij. Ik grinnikte even. ''En inderdaad, we komen hier samen wel uit. Gewoon zoals we dat altijd doen.''
    Ik knikte instemmend en glimlachte. Caleb en ik hebben samen al veel meegemaakt, dus dat moet wel goed komen. Ik pakte zachtjes zijn hand vast.
    ''Heb je al een goede datum gevonden voor de bruiloft?'' vroeg hij. Op dat moment trok hij me op schoot en ik nestelde me tegen hem aan, terwijl ik afwezig met zijn haar speelde. Ik dacht even na en keek hem toen aan.
    ''Wat dacht je van de datum waarop we (cuzyoudon'tanswer: fill it in yourself) jaar bij elkaar zijn?'' suggereerde ik, ''Dat is over vier maanden.''
    Ik glimlachte even.


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wat dacht je van de datum waarop we een jaar bij elkaar zijn?' zegt ze, 'dat is over vier maanden.'
    Ik knik, 'dat is een goed idee. Dat is ergens in december toch? Dan kunnen we een soort winter theme doen of zoiets. Ik weet het niet. Wat was ook al weer jou idee? Ik wil graag dat jij iets bedenkt, je hebt een goede smaak en ik heb geen idee hoe ik een bruiloft zou kunnen aankleden.' grinnik ik.
    'Misschien kunnen we naar zo'n weddingplanner gaan of zo, of wil je het liever zelf doen?' ik kijk haar met een glimlach aan.
    'En we moeten ook even bedenken wanneer en wie we gaan uitnodigen, ik wil dat op een speciale manier doen. Dat is wel grappig. Met een betoverde kaart misschien en ik kan zorgen dat het hier in The Great Hall kan, of het feest hier,' ratel ik er vrolijk op los.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    "Je bent bang van me Alice..je hart klopt sneller als normaal." Dit triest gezegd sta ik op en loop een paar passen naar een oude wilg die over het water hangt. "Je zou bang van me moeten zijn. Ik ben gevaarlijk." Ik kijk naar mijn spiegelbeeld in het water en gooi er dan een steentje op. Je bent niet alleen gevaarlijk, je bent ook een moordenaar. klinkt het trimofantelijk. "Alice.. ik hield van haar..echt waar.."Krijg ik er nog net uit voor er een grote brok in mijn keel ontstaat. "Ga naar Jake, daar is het veiliger als bij mij." en met die woorden laat ik mezelf tegen de boom zakken. Malekeith was weer hysterisch aan het lachen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Mijn ogen staan op Crake gericht. Het is niet meer dan logisch dat hij mijn hartslag kan horen, omdat hij nu eenmaal een vampier is en bloed nodig heeft om te leven. Hij is er op gefixeerd, of hij dat nu wil of niet. "Je bent bang van me Alice...je hart klopt sneller als normaal." Ik bijt op mijn lip en voel een schuldgevoel. Hart, klop minder snel. Alsjeblieft. "Je zou bang van me moeten zijn. Ik ben gevaarlijk." Ik sta er stil bij en kijk naar het gras. Niet dat het gras antwoorden kan geven die ik zoek, maar het is beter dan aanzien hoe Crake een steen gooit naar zijn eigen spiegelbeeld. "Alice..ik hield van haar. Echt waar." En dat geloof ik van Crake. Hij is helemaal niet een slecht persoon. Totaal niet, verdorie! Waarom moet precies hij een vampier worden? "Ga naar Jake, daar is het veiliger als bij mij." Hij zakt tegen een boom en ik kijk op naar hem. Zachtjes loop ik zijn kant op, met voorzichtige passen. Niet uit angst voor wat hij kan, maar misschien omdat hij me niet meer in zijn buurt wil hebben. "En dan tegen Jake zeggen dat je een vampier ben en je daarom zou ontwijken? Dan laat hij me je nooit meer zien." Ik kniel neer bij hem en leg mijn hand op zijn schouder. "Ja, ik ben bang dat je ineens een aanval doet, maar ik ben er zeker van dat je jezelf tegen zou kunnen houden voordat er iets gebeurt." Ik kijk naar hem met mijn zachtgroene ogen. "Ik vertrouw in je, Crake."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Een schamper lachje verlaat mijn lippen. "Jake houd jou sowieso bij mij weg. Hij mag me niet." Ik voel hoe haar hand mijn schouder raakt. Het word voor mijn gevoel warmer op die plek. "Ja, ik ben bang dat je ineens een aanval doet, maar ik ben er zeker van dat je jezelf tegen zou kunnen houden voordat er iets gebeurt." ik voel haar zachtgroene ogen tegen mij aan prikken. "Ik vertrouw in je, Crake." Ik glimlach even kort naar haar. Ze moest eens weten hoe graag ik haar nu gewoon leeg zou willen drinken. Door die gedachte is mijn mond een klein beetje open te komen staan. Heaaa Alice, Hij denkt aan jou. Nou ja, jouw bloed. schreeuwt Malekeith hysterisch waardoor mijn hoofdpijn alleen maar erger word. Argh ik haatte hem.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    dubbel. :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wat dacht je van de datum waarop we een jaar bij elkaar zijn?' zegt ze, 'dat is over vier maanden.'
    Ik knik, 'dat is een goed idee. Dat is ergens in december toch? Dan kunnen we een soort winter theme doen of zoiets. Ik weet het niet. Wat was ook al weer jou idee? Ik wil graag dat jij iets bedenkt, je hebt een goede smaak en ik heb geen idee hoe ik een bruiloft zou kunnen aankleden.' grinnik ik.
    'Misschien kunnen we naar zo'n weddingplanner gaan of zo, of wil je het liever zelf doen?' ik kijk haar met een glimlach aan.
    'En we moeten ook even bedenken wanneer en wie we gaan uitnodigen, ik wil dat op een speciale manier doen. Dat is wel grappig. Met een betoverde kaart misschien en ik kan zorgen dat het hier in The Great Hall kan, of het feest hier,' ratel ik er vrolijk op los.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb knikte. ''dat is een goed idee. Dat is ergens in december toch? Dan kunnen we een soort winter theme doen of zoiets. Ik weet het niet. Wat was ook al weer jou idee? Ik wil graag dat jij iets bedenkt, je hebt een goede smaak en ik heb geen idee hoe ik een bruiloft zou kunnen aankleden.''
    Ik keek hem aan en grinnikte. ''Ja, 19 December. iklulmaarwat Eh- iets victoriaans? Misschien kunnen we het mixen, maar een winter-iets is ook heel leuk,'' antwoordde ik vrolijk.
    ''Misschien kunnen we naar zo'n weddingplanner gaan of zo, of wil je het liever zelf doen?'' Ik haalde mijn schouders op.
    ''Wat jij het fijnst vindt, dat maakt me echt niet uit.'' Ik keek hem stralend aan; onze bruiloft leidde mijn gedachten even af van ons zoontje.
    ''En we moeten ook even bedenken wanneer en wie we gaan uitnodigen, ik wil dat op een speciale manier doen. Dat is wel grappig. Met een betoverde kaart misschien en ik kan zorgen dat het hier in The Great Hall kan, of het feest hier,'' ratelde hij verder en ik lachte eventjes. Ik pakte zijn handen vast.
    ''Ja, we moeten een lijst maken van de gasten. Niet door uilen in ieder geval, dat is een vogel,'' ging ik er op in; ik haatte vogels, dat was algemeen bekend.

    [Uilen zijn vogels, ja toch? o.o En zo niet, die domheid past wel bij mij Ashley.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik schiet in de lach door haar uitspraak. Ashley en vogels. Ik kijk haar aan en streel een pluk haar uit haar gezicht.
    'Dat weet ik Ash,' grinnik ik, 'we zullen iets anders verzinnen dan vogels - ja Mitshy, uilen zijn vogels x'D wat kunnen ze anders zijn? Vissen? - misschien zoiets als kaarten die uhh... ontploffen,' grinnik ik.
    'Maar goed, dat verzinnen we later wel. Voor nu kunnen we gaan slapen, is dat goed? Ik ben enorm moe van... alles en ik moet me voorbereiden op morgen. Eerste dag als schoolhoofd, laatste dag van Serpen,' de woede die ik even vergeten was komt weer oplaaien.
    'Nooit gedacht dat ik hem zo erg kon haten,' grom ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb schoot in de lach en ik porde hem in zijn zij. "lach me niet uit!" grinnikte ik.
    "Dat weet ik Ash,'' grinnikte hij, "we zullen iets anders verzinnen dan vogels, misschien zoiets als kaarten die uhh... ontploffen." Ik lachte even.
    " Maar goed, dat verzinnen we later wel. Voor nu kunnen we gaan slapen, is dat goed? Ik ben enorm moe van... alles en ik moet me voorbereiden op morgen. Eerste dag als schoolhoofd, laatste dag van Serpen," gromde hij. Ik knikte zwakjes en zag hoe de woede bij Caleb weer omhoog borrelde. "Nooit gedacht dat ik hem zo erg kon haten," voegde hij er kwaad aan toe. Il zat noh steeds op zijn schoot en draaide me lichtjes naar hem toe.
    "Hey, rustig," zei ik sussend. Ik liet mijn hand even langs zijn wang glijden. "Ik deel je gedachten over dat we wraak moeten nemen op Serpen, maar hoe wil je dat doen?" zei ik zachtjes. "ik bedoel- we kunnen niet ontkennen dat hij slim is, Caleb. Heel slim."
    Ik zuchtte zachtjes en trok hem in een knuffel.

    [uh, geen idee :'D maar pinguïns zijn toch ook geen vogels? Wat zijn die dingen dan?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crave schreef:
    (...)

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Hij zegt zijn achternaam en ik haal mijn schouders op.
    "Ik vergeet je achteraan toch wel weer Noah, ik ken alleen je voornaam en daar houd ik het bij. Tenzij het belangrijk zou zijn om die achternaam te onthouden, maar dat betwijfel ik en dat is niet gemeen bedoeld."
    Ik kijk hem voor een kort moment aan, om daarna op te merken dat de zaal nagenoeg leeg is. Misschien moet ik maar eens opstappen, maar Noah vraagt wat er is en ik geef als vanzelf het antwoord dat gewoon de vakantie vermoeiend was.
    "Net zoals anders," zegt hij over zijn vakantie en ik knik.
    Ik heb geen idee hoe zijn vakantie normaal is. Misschien wel oke, maar misschien ook niet. Het is meer dat ik het niet over mezelf wil hebben, dan over zijn vakantie.
    "Wat is er dan gebeurd dat zo vermoeiend was?" vraagt hij.
    Zijn ogen haken zich in die van mij en we kijken elkaar aan. Er speelt een klein glimlachje op zijn gezicht en ik twijfel wat hij ermee bedoelt met die glimlach.
    "Gewoon. Ik heb het druk gehad," met op mijn kamer me stil houden en urenlange ruzies aanhoren. "Als je het niet erg vindt..dan ga ik naar de Common Room. Hier is het uitgestorven." Ondanks dat ik juist daarom liever hier zou zijn, waar niemand me stoort, is het niet de bedoeling dat we hier blijven. Als teken sta ik op en ik kijk Noah aan. "Aan jou de keus of je besluit mee te gaan of niet."


    Noah Melchior Castellan | Zwadderich

    "Ik vergeet je achternaam toch wel weer, Noah," vermeldde Leslie, nadat ze gaar schouders had opgehaald.
    "Gewoon... Ik heb het druk gehad." Er klonk een zweem van pijn in haar stem door. Het was haast onhoorbaar, maar Noah had meer mensenkennis dan anderen, dat had hij al vaker ervaren. Zijn gezicht vertrok een fractie van een seconde wanneer hij bedacht dat dit soort intuïtie hem duidelijk in de steek had gelaten wat betrof zijn moeder. Alhoewel, hij had de storm voelen aankomen, hij vroeg zich gewoon af waarom hij dan niet eerder was weggelopen, voordat... Noah slikte even onmerkbaar en beelden van zijn broer, het mes, de krankzinnige blik in de ogen van zijn moeders, de terzielers die andere mensen blijkbaar niet konden zien en tot slot dat levenloze lichaam waar het bloed maar blijf uitvloeien schoten aan zijn netvlies voorbij en zijn ene hand verkrampte tot een vuist.
    "Als je het niet erg vind ga ik nar de leerlingenkamer. Het is uitgestorven hier." Noah werd abrupt uit zijn gedachten wakkergemaakt. Oh ja, Leslie zat hier ook nog. Ze zei iets over of hij zo meegaan of niet. De glimlach die al een tijdje verdwenen was, vormde zich heel even weer op Noahs mond en hij ontspande zijn hand weer.
    "Natuurlijk," zei hij ietwat wezenloos. "Wat voor nu zou het in hemelsnaam hebben om in een lege zaal te blijven zitten?" Dat laatste mompelde Noah eerder, met een licht spottende ondertoon in zijn stem. Hij maakte zich los van de bank en maakte aanstalten om naar de leerlingenkamer te gaan.


    help

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb schoot in de lach en ik porde hem in zijn zij. "lach me niet uit!" grinnikte ik.
    "Dat weet ik Ash,'' grinnikte hij, "we zullen iets anders verzinnen dan vogels, misschien zoiets als kaarten die uhh... ontploffen." Ik lachte even.
    " Maar goed, dat verzinnen we later wel. Voor nu kunnen we gaan slapen, is dat goed? Ik ben enorm moe van... alles en ik moet me voorbereiden op morgen. Eerste dag als schoolhoofd, laatste dag van Serpen," gromde hij. Ik knikte zwakjes en zag hoe de woede bij Caleb weer omhoog borrelde. "Nooit gedacht dat ik hem zo erg kon haten," voegde hij er kwaad aan toe. Il zat noh steeds op zijn schoot en draaide me lichtjes naar hem toe.
    "Hey, rustig," zei ik sussend. Ik liet mijn hand even langs zijn wang glijden. "Ik deel je gedachten over dat we wraak moeten nemen op Serpen, maar hoe wil je dat doen?" zei ik zachtjes. "ik bedoel- we kunnen niet ontkennen dat hij slim is, Caleb. Heel slim."
    Ik zuchtte zachtjes en trok hem in een knuffel.

    [uh, geen idee :'D maar pinguïns zijn toch ook geen vogels? Wat zijn die dingen dan?]


    Pinguïns zijn wel vogels, liefste Michelle. :')


    help