• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Crake heeft gelijk als hij zegt dat Jake hem niet mag. "Maar hij kan me niet weghouden bij je als hij daar geen reden toe heeft," zeg ik tegen Crake. Als ik zeg dat ik vertrouwen heb in Crake, glimlacht hij kort naar me. Ik glimlach terug naar hem. "Het komt wel goed," zeg ik tegen hem. Dan ineens hoor ik de stem weer die ik eerder ook hoorde. Denkt hij..aan mijn bloed? Ik zie Crake's mond een klein beetje open staan en zijn ogen zijn op mij gericht. "Wat die stem ook is, Crake," mompel ik, "negeer die dan. Je wilt mijn bloed helemaal niet. Wil je me pijn doen?" Ik kijk Crake aan. "Want als je dat niet wilt, negeer hetgeen wat je dan ook die dorst naar bloed laat hebben." Zachtjes slik ik, terwijl ik probeer om rustig te blijven. Op die manier hoop ik dat mijn hart rustig blijft kloppen, maar toch voel ik een onrust in me. Toch spring ik niet op, maar ik blijf dicht bij Crake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    Ik schud mijn hoofd. "Alice zo makkelijk gaat dat niet hoor, de dorst zit vanbinnen, niet die stem die je steeds hoort. Dat is mijn eigen onderbewustzijn die wel is blijven leven." Ik sla een arm om haar middel. "Ik zou jou nooit wat aan doen. Denk aan Twilight, daar is de vampier ook beschermend over het meisje, ookal wil hij haar het liefst leegzuipen." Grijns ik en druk een kus tegen haar slaap. "Maar beertje, hoelang is het al aan tussen Jake en jou? " vraag ik, mijn gezicht zo neutraal mogelijk houdend. Ze mocht niet te weten komen dat ik jaloers was op die Jake. Ik Glimlach naar haar, maar niet zo dat mijn hoektanden te zien zijn.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Noah lijkt er genoegen mee te nemen dat ik zijn achternaam niet gaan houden en anders was het zijn eigen probleem geweest. Hij kijkt me aan op een bepaalde manier waardoor ik me lichtelijk nerveus begin te voelen. Zijn blik lijkt door me heen te gaan en dat laat me ongemakkelijk voelen. Mijn blik gaat naar zijn gebalde vuist. Waar zit hij met zijn gedachten? Hij glimlacht lichtjes weer wanneer ik weer praat en spreek over de leerlingenkamer.
    "Natuurlijk, wat voor nut zou het in hemelsnaam hebben om in een lege zaal te blijven zitten?"
    Voor even staat er een glimlach op mijn gezicht, ondanks dat die ook snel weer verdwijnt.
    "Erg veel nut heeft dat inderdaad niet, maar ik weet niet of je iets beters te doen hebt dan dat?" zeg ik ook met een beetje spot in mijn stem.
    Als hij is opgestaan, begin ik met het lopen. De grote zaal uit.
    "Volgens mij hoor ik de krekels al," zeg ik bij wijze van spreken omdat er zo'n stilte heerst.
    Ik loop door de deur naar buiten en kijk om me heen. Ook hier is het redelijk rustig. Hier en daar lopen leerlingen en ik kijk achterom om te zien of Noah er is. Dan loop ik richting de leerlingenkamer en ik plof neer bij het vuur. Ik ben blij dat Noah tot nu toe niet meer doorgevraagd heeft over mijn vakantie. Want de gevoelens zitten me hoog op dit moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Zachtjes bijt ik op mijn onderlip als hij zegt dat het niet makkelijk is. "Soms dan lijken dingen makkelijk," mompel ik en ik voel me opslag naïef, "maar dit is natuurlijk van een heel ander kaliber en veel zwaarder." Hij slaat zijn arm om mijn middel en ik kijk op naar hem. Zijn felblauwe zijn nog steeds dezelfde. Zolang ik daar Crake in kan vinden, weet ik dat hij me niets zal doen. "Ik zou jou nooit wat aan doen. Denk aan Twilight, daar is de vampier ook beschermend over het meisje, ookal wil hij haar het liefst leeg zuipen." Even denk ik in mijn hoofd. Wil Crake me nu ook leeg drinken? Toch denk ik daar niet langer over na en glimlach een beetje. "Daar komt ook een Jake in voor," merk ik op, "alleen is Jake geen wolf en hoeft hij niet voor het meisje te strijden aangezien ik al de zijne ben." Crake grijnst en drukt een kus op mijn slaap. Ik glimlach en kijk hem aan als hij een vraag stelt. "Maar beertje, hoe lang is het al aan tussen Jake en jou?" Ik vind het lief dat hij naar mijn relatie vraagt en ik moet er verlegen van glimlachen. "We zijn bij elkaar sinds de helft van het vorige schooljaar," zeg ik en ik kijk Crake aan. Hij glimlacht naar me en ik glimlach terug, maar wend mijn blik af omdat ik verlegen geworden ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn topics en mensen ik maandag pas terug en dit is de enige keer dat ik wiffi heb dus niet zo snel aub xd


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    "Oh beertje zolang al."Greens ik en staar even op het meer. Het spiegelbeeld dat zich reflecteerde leek op een zorgeloze jongen en een zorgeloos meisje. Maar zelf wist hij beter en mikte een steentje op zijn hoofd. "Tja..Misschien is hij wel stiekem een wolf, maar camoufleert hij zijn tatoeage met.. hoe noemen meiden dan ook al weer... FOUNDATION. Duuh." Grinnik ik. "Dan is hij die Jacob en ik die Edward. Nee wacht. Ik ben Emmet. Ik ben hot en sterk, typisch. Jij bent geen Bella, jij zou jezelf niet van een kliff gooien als Edward-in dit geva Jacob weg zou gaan en zegt dat je hem moest vergeten. Toch?" Zeg ik meer doelend of ze naar mij zou komen. Ik gaf veel om haar, als vrienden, maar ik had ook gevoelens voor haar. Ik leg mijn hoofd op het hare en kijk alweer naar de weerspiegeling die zich in het water vormde. Een zucht verlaat mijn lippen en met moeite houd ik een paar tranen binnen. Crake, bijt haar gewoon. Nu heb je-je kans! ik zou hm niet laten schieten als ik jou was hoor. Gilt het ding weer door mijn hoofd. Zogoed mogelijk probeer ik hem te negeren.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "Ja, al best wel een tijdje en gelukkig heeft de vakantie er niets aan veranderd," zeg ik glimlachend. Ik volg Crake's blik en zie onze weerspiegelingen. Er komt een bredere glimlach op mijn gezicht te staan, totdat Crake er een steen tegen gooit. Eventjes frons ik, maar Crake krijgt mijn aandacht dan weer als hij begint met praten. "Hallo, jij weet net zo goed als ik dat ik amper makeup op doe, alleen een beetje mascara," zeg ik lachend als hij net doet alsof elk meisje haar gezicht vol plamuurt met allerlei troep wat ze dan makeup noemen. "Emmet heeft hele droge en platte humor," zeg ik grinnikend, "dus dat past wel bij je. Loopt er hier dan ook een Rosalie voor je rond?" Crake stelt me een vraag en ik sla mijn ogen neer. "Van een rots niet nee...maar ik zou er wel kapot van zijn." Ik kijk op naar Crake. "Je weet wel verdacht veel van Twilight voor een jongen." Ik knipoog plagend naar hem en kijk dan weer voor me uit. Naar de bomen aan de overkant van het meer. De zachte druk op mijn hoofd die ik voel, komt van Crake's hoofd als hij die neerlegt. Anderen zouden dit misschien zien..als verkering of wat dan ook, maar ik weet dat het vriendschappelijk is tussen mij en Crake. Beste vrienden en ik zou hem nooit willen missen. "Moeten we zo teruggaan naar de anderen?" vraag ik aan Crake en ik kijk op naar hem, zijn gezicht redelijk dicht bij die van mij doordat hij met zijn hoofd tegen die van mij steunde. Mijn groene ogen, die omlijst worden door zwarte wimpers, kijken hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    Ik grinnik. " Sommige zijn net muren dus ja, ik weet niet." Ik glimlach even kort naar haar. "Emmet heeft hele droge en platte humor," zegt ze grinnikend, "dus dat past wel bij je. Loopt er hier dan ook een Rosalie voor je rond?" Ik verstijf."De Rosalie die ik wil is dood, en de ander is bezet. Dus het is een liefdeloze Emmet." Komt er nogal Kil uit. "Van een rots niet nee...maar ik zou er wel kapot van zijn." Alice kijkt naar me op. "Je weet wel verdacht veel van Twilight voor een jongen." Ik grijns als mijn ogen even oplichten. "Laten we zeggen dat ik dat deed om informatie op te komen over hoe ik word. En als ik net als Emmet word, dan wil ik wel Carlisle's hersens, Jaspers reactievermogen, Alice haar toekomstding, dat van Edward heb ik al, en ik wil net als Esme zijn. Zij heeft gewoon alles!" Zeg ik blij. "Moeten we zo teruggaan naar de anderen?" Vraagt ze en kijkt dan naar me op, haar gezicht is redelijk dicht bij die van mij doordat ik met mijn hoofd op die van haar steunde. Haar groene ogen, die omlijst worden door zwarte wimpers, kijken mij vragend aan. Haast sprakeloos schud ik mijn hoofd. "N-nee.."Krijg ik eruit en leg mijn hoofd snel terug. Te veel verleiding. Crake you dumbass! bite her! gitl Malekeith door mijn hoofd.

    [Alice hoort het niet]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    Caleb schoot in de lach en ik porde hem in zijn zij. "lach me niet uit!" grinnikte ik.
    "Dat weet ik Ash,'' grinnikte hij, "we zullen iets anders verzinnen dan vogels, misschien zoiets als kaarten die uhh... ontploffen." Ik lachte even.
    " Maar goed, dat verzinnen we later wel. Voor nu kunnen we gaan slapen, is dat goed? Ik ben enorm moe van... alles en ik moet me voorbereiden op morgen. Eerste dag als schoolhoofd, laatste dag van Serpen," gromde hij. Ik knikte zwakjes en zag hoe de woede bij Caleb weer omhoog borrelde. "Nooit gedacht dat ik hem zo erg kon haten," voegde hij er kwaad aan toe. Il zat noh steeds op zijn schoot en draaide me lichtjes naar hem toe.
    "Hey, rustig," zei ik sussend. Ik liet mijn hand even langs zijn wang glijden. "Ik deel je gedachten over dat we wraak moeten nemen op Serpen, maar hoe wil je dat doen?" zei ik zachtjes. "ik bedoel- we kunnen niet ontkennen dat hij slim is, Caleb. Heel slim."
    Ik zuchtte zachtjes en trok hem in een knuffel.

    [uh, geen idee :'D maar pinguïns zijn toch ook geen vogels? Wat zijn die dingen dan?]


    [...]

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik ben zijn broer, ik ken hem goed genoeg. Hij denkt dat ik het er bij zal laten omdat hij denkt dat ik bang voor hem ben. Hij zal het niet zien aankomen en al helemaal niet dat ik hem wil gaan vermoorden.'
    Ik kijk Ashley aan en zucht.
    'Maar we moeten hem inderdaad niet onderschatten en ik wil absoluut niet dat jou wéér iets overkomt. Hij heeft jou al meer dan genoeg aan gedaan. Het is gewoon klaar nu; echt helemaal klaar!'

    Secret klik


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [... fml.]
    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Ik ben zijn broer, ik ken hem goed genoeg. Hij denkt dat ik het er bij zal laten omdat hij denkt dat ik bang voor hem ben. Hij zal het niet zien aankomen en al helemaal niet dat ik hem wil gaan vermoorden.''
    Onze blikken doorboorden elkaar en ik beet op mijn onderlip. ''Maar we moeten hem inderdaad niet onderschatten en ik wil absoluut niet dat jou wéér iets overkomt. Hij heeft jou al meer dan genoeg aan gedaan. Het is gewoon klaar nu; echt helemaal klaar!''
    Ik sloeg mijn ogen neer en knikte zwakjes. ''Je hebt gelijk,'' zei ik zachtjes. ''Ik wil niet het risico lopen dat hij onze bruiloft verpest,'' mompelde ik toen. Ik glimlachte zwakjes en geruststellend naar Caleb. ''We vinden wel een oplossing. Zullen we nu gaan slapen? We verdienen allebei wel een beetje rust, denk ik.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Je hebt gelijk. 'Ik wil niet het risico lopen dat hij onze bruiloft verpest,' ik knik instemmend.
    'Daarom en hij wil wel meer dingen gaan doen die niet alleen invloed op ons hebben.'
    ''We vinden wel een oplossing. Zullen we nu gaan slapen? We verdienen allebei wel een beetje rust, denk ik.'
    'Ja is goed,' mompel ik dan. Ik sta op en rek me uit.
    'Wil je een shirt van mij lenen om in te slapen?' vraag ik aan Ashley, ik kijk haar met een scheve glimlach aan.
    'Of wil je je slaapspullen nu even gaan halen, ik kan ze ook wel voor jou halen, wat jij maar wil.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Daarom en hij wil wel meer dingen gaan doen die niet alleen invloed op ons hebben.''
    Ik sloeg mijn ogen neer. Dit jaar ging hectisch en moeilijk worden, ik wist het nu al. Waarom kon Serpen niet gewoon 'zomaar' de oude worden?
    ''Ja is goed,'' zei Caleb. Hij stond op en rekte zich uit. ''Wil je een shirt van mij om in te slapen?'' vroeg hij, met de scheve glimlach waar ik altijd van smolt.
    ''Of wil je je slaapspullen nu even gaan halen, ik kan ze ook wel voor jou halen, wat jij maar wil.''
    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. ''Gewoon een shirt is prima,'' zei ik zachtjes. Ik stond toen ook op en haalde even vluchtig een hand door mijn blonde lokken. Ik wist zeker dat ik er verschrikkelijk uit zag na al die slapeloze nachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich
    Leslie kreeg dan toch eindelijk een glimlach op haar gezicht, al bleef die amper twee seconden duren.
    "Erg veel nut heeft dat inderdaad niet, maar ik weet niet of je iets beters te doen hebt dan dat?" reageerde ze dan, met een spottend randje aan haar toon. Leslie staat ook op en loopt de grote zaal uit, met Noah kort achter haar.
    "Volgens mij hoor ik de krekels al," hoorde hij haar zeggen. Het enige dat hij hoorde waren hun voetstappen op de grond en het zachte gepraat van de weinige leerlingen die hier nog rondliepen. Noah stak zijn handen in zijn broekzakken en vervolgde samen met Leslie, die even naar hem omkeek, de weg naar de leerlingenkamer bij de kerkers. Noah vond het eerlijk gezegd nogal stereotiep dat hun leerlingenkamer en slaapzalen zich daar bevonden, maar het was er altijd rustig, wat eigenlijk best wel een voordeel was... Moest je niet zo 'geheimzinnig' omgaan met dat de leerlingenkamer zich daar bevond, ook al wist natuurlijk iedereen het al lang. Het was het principe, dat bleven de klassenoudsten volhouden. Noah had een brief gekregen met de aanvraag tot klassenoudste, maar hij had geen zin om zich verantwoordelijk te gaan gedragen.
    Wanneer Noah in een gemakkelijke stoel bij de haard plofte, zag hij vanuit zijn ooghoek hoe Leslie hetzelfde deed in de zetel er vlak voor, met een zekere opluchting. Noah kon niet ontkennen dat hij nieuwsgierig was naar wat er gebeurd was - waardoor hij haar ook een tijdje onderzoekend aan bleef staren - maar hij was niet zo kinderachtig om te blijven doorvragen en wendde zijn blik af.


    help

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik schud mijn hoofd met een lachje. "Inderdaad. Dan maar misschien minder mooi en nauwelijks make-up, dan oranje zijn en zogenaamd mooi." En ik meen ook echt wat ik zeg, want wat heb je eraan als heel je gezicht vol zit? Voel je - je dan mooier? Zekerder? Ik weet het niet. Crake lijkt te verstijfen als ik het over een Rosalie heb en ik voel het doordat we zo dicht bij elkaar zitten. "De Rosalie die ik wil, is dood en de ander is bezet. Dus het is een liefdeloze Emmet." Zijn stem zorgt ervoor dat ik een kleine rilling krijg. "Duidelijk. Had ik het over een Roger moeten hebben?" vraag ik dan, de enige reden waarom ik hem zo kil verklaar. Dat ik het over een meisje had in plaats van een jongen. Ik begrijp het niet meer echt, is hij niet meer gay/homo? We gaan over op het Twilight onderwerp. "Is dat echt je informatiebron?" vraag ik als hij zegt dat hij dat imformeerde toen hij vampier werd. "En als je al die andere dingen neemt, dan kan je toch niet meer Emmet zijn? Want zo is Emmet niet," merk ik op met een knipoog. Als ik vraag of we moeten teruggaan, schudt hij zijn hoofd en zegt daarna hakkelend nee. "Oké, dan blijven we gewoon hier samen. Tenzij het me te donker word, dan ga ik toch echt naar binnen." Ik houd ervan om buiten te zijn, maar niet wanneer het donker en koud aan het worden is. Dan verkies ik de leerlingenkamer van Gryffindor. Crake legt zijn hoofd terug en ik leg mijn hoofd tegen de zijne aan. Ik zucht zachtjes. "Ik ben benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen," zeg ik zacht, "of alles gewoon soepel verloopt of niet. Het is ons laatste jaar..."

    Leslie Fields \\ Slytherin
    We zitten beiden bij de haard en ik trek mijn benen op terwijl ik zit. "Wat denk jij dat het nieuwe schooljaar gaat brengen?" vraag ik zacht aan Noah en ik kijk naar hem. "Goede of slechte dingen? En waarvan meer?" Ik kijk dan weer voor me uit en zucht. De haard geeft een soort van rust die ik in de hele vakantie niet gehad heb. Voor mijn ogen speelt zich een ruzie af. Mijn moeder die met voorwerpen gooit en duikt voor spreuken die mijn vader op haar afstuurt. Het is me nog een wonder dat het Ministerie er geen lucht van heeft gekregen. Ik ontwaak uit mijn gedachtengang en ik kijk weer Noah's kant op. "Het laatste jaar, is dat niet raar?" vraag ik dan ook gelijk. "Zes jaar lang komen we hierheen en leven hier, behalve in de vakanties, en dan is ineens alles voorbij." Het is gewoon zo...definitief. Hierna kan je niet meer makkelijk naar school en is het gewoon het harde leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    Ik grijns. "Nou beertje, ik ga sowieso niet stil zitten. Ik ga epic doen en Parsel eens pakken. En dan bedoel ik schoolhoofd en leerling Parsel." Ik grinnik duister, wat betekend dat ik weer eens iets uit ga halen. En het de grap van de eeuw word, iets waar ik nogsteeds naar toe werk. Want na de grap die mijn beide ooms hebben uitgehaald met dat vuurwerk, ben ik nogsteeds niet hoger gekomen. En toch zal en moet het me lukken. "Duidelijk. Had ik het over een Roger moeten hebben?" vraagt ze dan. "Nee Rosalie is goed, Alleen niet het beste aanknooppunt." Klinkt het nog even kil. We gaan weer over naar Twilight.. "Is dat echt je informatiebron?" Vraagt ze me dan. "En als je al die andere dingen neemt, dan kan je toch niet meer Emmet zijn? Want zo is Emmet niet," merkt ze op met een knipoog. Als ze vraagt of we terug gaan en ik nee antwoord knikt ze. "Oké, dan blijven we gewoon hier samen. Tenzij het me te donker word, dan ga ik toch echt naar binnen." Ik lach even kort. "Is beertje bang in het donker." Zeg ik met een zielig gezicht en een pruillipje. ik leg mijn hoofd terug en ze legt haar hoofd tegen het mijne aan. ze zucht zachtjes. "Ik ben benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen," zegt ze zacht, "of alles gewoon soepel verloopt of niet. Het is ons laatste jaar..." Ik maak een instemmend geluidje. "Een hoop drama, grapjes,liefde, gevechten en al die shit. En toch vind ik dat we die twilightboeken moeten gaan lezen in de lessen van Angster. Als hij dan wat vraagt weet ik teminste wel wat ik zeg zonder dat ik de zinnen in mijn handen moet schrijven, net als vorig jaar." Rustig pakt mijn gehandschoende hand de hare en houd die stevig vast, dit ging wat worden. "Heb je Mullingford nog gezien?" is het eerste kille wat ik zeg, en vervolg dan weer. ''Mijn rosalie is dood.. nu net een paar weken.. en de andere Rosalie.. Is vlakbij." Zeg ik rustig, het was een hint. Die zou ze waarschijnlijk toch niet snappen, maar wie zal het weten?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.