• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Waar o waar kan ik heen met Mason? (Y:]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ je zou wel naar Caisheen kunnen, ze zit in de astronomietoren]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [ Is goed :} ]

    Mason Potter // Griffoendor

    Verveeld loop ik door de gangen. Ik heb het ontbijt, de lunch en het avond eten gemist. Ik walg ook van al dat eten. Ik zuig liever een konijntje leeg. Ik loop de trappen op en duw onderweg een eerstejaars om ver. Ik heb geen idee waar ik heen ga. Ik besluit maar naar de astronomietoren te lopen en weer terug. Gewoonweg omdat ik me verveel. Als ik er eindelijk ben bots ik tegen iemand op. Een meisje. 'Sorry.' Zeg ik grijnzend. Ik vraag me af waarom hier überhaupt mensen komen, tenzij ze les hebben. 'Ik ben Mason, en ik loop gezellig van de grote zaal naar de astronomietoren en weer terug.' Zeg ik droog tegen het meisje.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Caisheen Mullingford // Slytherin Student.

    Ik kijk op als er een jongen binnen komt. Hij zegt sorry waarnaar ik even knik en hem onderzoekend aankijk. 'Ik ben Mason, en ik loop gezellig van de grote zaal naar de astronomietoren en weer terug.' Zegt hij dan droog. "Okay. Your face looks familiar, did i ever..Threatened you before?" Hij leek op mijn oom. Die veracherlijke Harry Potter. "Zeg, ben jij niet die potter? Als dat zo is ben je mijn neefje." Zeg ik pislink. Oke ik mocht de potters niet. Maar hij leek me aardiger als potter zelf en rustig stond ik op en stak mijn hand naar hem uit. " Caisheen Mullingford.." Zeg ik dan rustig.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mason Potter // Griffoendor

    'Zeg, ben jij niet die potter? Als dat zo is ben je mijn neefje.' Zegt ze pislink. 'Caisheen Mullingford..' zegt ze dan rustig. 'Die Potter?' Ik grijns. Ik heb haast altijd een grijns op mijn gezicht. En anders een glimlach. 'Ik ben een Potter ja. Maar volgens mij lopen er nog meer rond.' Caisheen lijkt het niet al te leuk te vinden om mijn nichtje te zijn, te horen aan de toon waarop ze sprak. Ze komt me ook vaag bekend voor. 'Wat doe jij eigenlijk in de astronomietoren?' vraag ik dan. Zoals ik al zei snap ik niet waarom iemand zijn vrije tijd in de astronomietoren zou doorbrengen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Iemand voor Hazel, Hyelka of Axel?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Caisheen Mulingford // Slytherin Student.

    'Die Potter?' Grijnst hij dan. 'Ik ben een Potter ja. Maar volgens mij lopen er nog meer rond.' ik haal onverschillig mijn schouders op. "Een potter is een potter en een potter is mijn famillie helaas." ik zet er een toon onder, mierzoet. 'Wat doe jij eigenlijk in de astronomietoren?' vraagt hij dan. "Denken aan iemand die jouw famillie was en hier vanaf is geduwd." Zeg ik droog, maar doodserieus.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Mensen please: PRAATTOPIC! en vijf regels minimaal, ik wil geen posten van 3 of 4 regels.]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Daarom en hij wil wel meer dingen gaan doen die niet alleen invloed op ons hebben.''
    Ik sloeg mijn ogen neer. Dit jaar ging hectisch en moeilijk worden, ik wist het nu al. Waarom kon Serpen niet gewoon 'zomaar' de oude worden?
    ''Ja is goed,'' zei Caleb. Hij stond op en rekte zich uit. ''Wil je een shirt van mij om in te slapen?'' vroeg hij, met de scheve glimlach waar ik altijd van smolt.
    ''Of wil je je slaapspullen nu even gaan halen, ik kan ze ook wel voor jou halen, wat jij maar wil.''
    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. ''Gewoon een shirt is prima,'' zei ik zachtjes. Ik stond toen ook op en haalde even vluchtig een hand door mijn blonde lokken. Ik wist zeker dat ik er verschrikkelijk uit zag na al die slapeloze nachten.


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Gewoon een shirt is prima,' ik sta op en druk een kusje op haar wang.
    'Je hebt je slaap hard nodig zo te zien,' ik kleed haar uit tot op haar ondergoed, trek dan mijn eigen shirt uit en laat die over haar hoofd heen glijden. Dan glimlach ik en til haar vervolgens op. Zo loop ik naar de slaapkamer die zich achter het kantoor bevind. In de slaapkamer staat een groot hemelbed. Ik leg haar daar neer en pak een joggingbroek uit de kast om die zelf aan te trekken en naast haar te gaan liggen.
    'Hmm, dit bed ligt lekker,' lach ik terwijl ik haar naar me toe trek.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Je hebt je slaap hard nodig zo te zien,'' zei hij. Mijn ogen werden groot en geschrokken keek ik hem aan.
    ''Wat? Zie je dat echt?'' piepte ik. Ik keek om me heen, zoekend naar een spiegel, tot Caleb me uitkleedde en zijn shirt over mijn hoofd trok. Hij glimlachte en tilde me op om me naar zijn slaapkamer te brengen. Hij legde me daar neer en kleedde zich om, terwijl ik me op mijn rug liet vallen.
    ''Hmm, dit bed ligt lekker,'' lachte Caleb. Hij trok me tegen hem aan en ik trok de deken over ons heen terwijl ik glimlachte.
    ''Inderdaad,'' zei ik zachtjes. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne en zuchtte tevreden terwijl ik hem aan keek. Ik drukte een klein, zacht kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evening at Hogwarts
    Het is 20:00. Het feestmaal is voorbij. Alle leerlingen kunnen vanaf nu tot 22:00 nog een beetje rondlopen in The Common Room of als je wil kan je al vroeg gaan slapen voor de eerste dag school. De leerlingen worden verzocht om voor 23:00 in hun kamer te liggen. Een fijne nacht verder!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wat? Zie je dat echt?' ik grinnik zachtjes.
    'Maak je maar geen zorgen, het valt niet heel erg op. Waarschijnlijk valt het mij alleen op omdat ik je ze goed ken. Ik kijk naar onze handen en glimlach als ze haar lippen even op de mijne drukt om een kusje te geven.
    'Welterusten verloofde van me,' glimlach ik. Ik streel nog even haar wang, maak het mezelf comfortabel en sluit vervolgens mijn ogen. Niet lang daarna zak ik weg in een diepe slaap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Noah Melchior Castellan | | Zwadderich.
    Noah hax zich alweer in zijn boek verdiept en er viel een stilte die alleen werd verbroken Door het gekwetter van het vuur. De meeste leerlingen waren ofwel gaan flikflooien met hun lief, een ommetje gaan maken in het verboden bos, van een toren gaan springen of al heel vroeg gaan slapen.
    Leslies stem deed de jongeman weer opkijken uit de uiterst interessante, nogal zware lectuur die hij op zijn schoot had gelegd.
    "Wat denk jij dat het nieuwe schooljaar gaat brengen?" Ze pauzeerde even en Noah hoorde Hoe ze zuchtte. Hij moest even nadenken over die vraag. Er was vorig jaar zoveel gebeurd dat hij geen idee had wat er nog meer fout kon gaan.
    "Goede of slechte dingen?" ging ze verder. "En waarvan meer?" Noah keek haar aan en merkte op dat haar houding zich meer had ontspannen.
    "Mijn definitie van 'slecht' ligt waarschijnlijk iets anders dan die van jou..." mompelde hij, waarna hij even zijn keel schraapte. "Maar sowieso zijn ze ons beiden aan het opwachten." Hij doelde op de goede en slechte dingen. Leslie had haar blik even afgewend maar nu keek ze hem weer aan.
    "Het laatste jaar. Is dat niet raar?" Sprak ze nu met opzet in rijm, of was het toeval? Noah dacht wel zeker dat tweede. "Zes jaar lang komen we hier heen en leven we hier, behalve in de vakanties, en dan is ineens alles voorbij."
    Noah wist niet echt wat hij moest zeggen. Hij kon niet ontkennen dat hij er al aan gedacht had, wat hij daarna dan zou moeten... Zou hij een job nemen in het Ministerie? Zou hij überhaupt een job krijgen?
    "Waarom zo diepzinnig, Leslie?" Zijn mondhoeken kruiden omhoog tot die kleine, nietszeggende glimlach van daarnet.


    help

    Chilaw schreef:
    Caisheen Mulingford // Slytherin Student.

    'Die Potter?' Grijnst hij dan. 'Ik ben een Potter ja. Maar volgens mij lopen er nog meer rond.' ik haal onverschillig mijn schouders op. "Een potter is een potter en een potter is mijn famillie helaas." ik zet er een toon onder, mierzoet. 'Wat doe jij eigenlijk in de astronomietoren?' vraagt hij dan. "Denken aan iemand die jouw famillie was en hier vanaf is geduwd." Zeg ik droog, maar doodserieus.


    Mason Potter// Griffoendor
    'Denken aan iemand die jouw famillie was en hier vanaf is geduwd.' Zegt ze doodserieus. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Zeg,' begin ik met een kwade ondertoon. 'je kan trots zijn dat je famillie bent van de Potters.' Ik kijk haar minachtend aan. Ze is duidelijk een Zwadderaar. Ik draai me om en loop zonder pardon weg. Ik loop naar beneden. Nu ben ik echt kwaad. Ik duw een eerste jaars opzij. 'Aan de kant.' Snauw ik. Ik zucht. Ik heb honger, dus ik kan beter even naar het verboden bos gaan. Ik kan er ook heen vliegen. Dat is minder verdacht. Er vervolgt een harde knal en ik verander in een vleermuis. Haastig vladder ik naar buiten. Het vliegen is echt zwaar en ik heb het nog steeds niet zo goed onder de knie. Als ik in het verboden bos ben verander ik weer terug en hijg ik even uit. Daarna ga ik maar opzoek naar wat konijntjes.

    [Ik reageer Maandag pas weer want dan is mijn laptop gemaakt. En ik heb echt een hekel aan op mijn mobiel typen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nix Reno//Professor Care of magical creatures
    Ik was weer eens weggedommeld in de stoel en schrok wakker door het getik tegen de kooi aan. De groene draak, was bezig zichzelf te laten ontsnappen, maar ik was er gelukkig snel bij.
    Ik keek uit het raam en zag dat het al aardig donker begon te worden. Met een zucht stond ik op, pakte de kooi en liep de lokaal uit opweg naar mijn slaapvertrek. De kooi waar de draak in zat, was behoorlijk zwaar. Studenten die langsliepen, moest ik ontwijken, maar gelukkig was het niet een groot probleem.
    De gang naar buiten zetten ik de kooi even neer en haalde een handpalm over mijn voorhoofd, zuchtte even en tilde de kooi weer op.
    'Straks mag je vliegen,' zei ik tegen de draak en liep naar het kleine stenen huisje. Ik gooide met mijn rug de deur open en werd verast door een warme vlaag. De kooi zette ik in het hoekje en begon de kolen weer op gang te werken en zette een ketel water erop.
    Zo eert een kop thee en dan genieten van een goed boek, dacht ik en ging op mijn stoel voor de openhaard zitten lezen.


    Vampire + Servant = Servamp