• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    (...)
    .... Eerst paste je je bericht aan met 'nee ik kan niet ik heb stage', toen deed je weer wel mee, en nu niet omdat het je niet leuk lijkt? Thefuq?

    Ja ja i know... maar dit keer is het definitief.
    En ik heb stage en het lijkt me inderdaad niet zo leuk. Jij zit toch ook wel eens in een dillemma of niet soms????


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:

    (...)
    Ja ja i know... maar dit keer is het definitief.
    En ik heb stage en het lijkt me inderdaad niet zo leuk. Jij zit toch ook wel eens in een dillemma of niet soms????

    Uh, eerst leek het je wel leuk en toen ineens niet. Beetje apart dilemma heb jij dan. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Uh, eerst leek het je wel leuk en toen ineens niet. Beetje apart dilemma heb jij dan. :W

    :Y) ik ben appart


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    @ Javier: Oké, goed.. dan haal ik je wel weer weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reservatie enge demonenman en mensenman.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ForeverWolf schreef:
    Reservatie enge demonenman en mensenman.

    Aye, aye, komt voor de bakker :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol mogen reserveren?

    Ik zet je er zo bij als ik op m'n laptop ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    kan ik nog een man reserveren? ik maak zo snel mogelijk aan ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    kan ik nog een man reserveren? ik maak zo snel mogelijk aan ^^

    Ik zal je er zo bij zetten na de film :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Never mind, over heen gelezen :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam:
    Montana Kenley Fonteyn, maar het wordt vaak afgekort naar Monti.
    Leeftijd:
    23
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Innerlijk: Monti is nogal een spring-in-'t-veld. Ze zit altijd barstens vol energie en kan niet goed stil zitten, waardoor mensen wel eens denken dat ze ADHD heeft.
    Als het op verantwoordelijkheid nemen aankomt is ze erg serieus, maar ze kan ook minder serieus zijn en lol trappen, wat haar een rebels randje geeft. Meestal doet ze wel wat er van haar gevraagd wordt, is ze het er echter totaal niet mee eens, dan komt dan rebelse naar boven en zal ze het niet doen, of op haar eigen manier doen.
    Ze is ook nieuwsgierig ingesteld, ze wilt altijd alles weten en ze is snel gefascineerd door dingen. Eén van de dingen waar ze geïnteresseerd in is, zijn mannen, wat voornamelijk komt doordat het een lange tijd geleden is dat ze er eentje gezien heeft. Ze wil graag van alles over hen weten en heeft thuis meerdere boeken over ze bestudeerd.
    Wat bij haar rode lokken past, is dat ze wat opvliegend is, en je kan beter niet te maken krijgen met haar woedende kant. Maar ze is ook snel gekwetst, ze zal dat alleen niet laten merken. Wanneer iemand haar pijn gedaan heeft, ziet ze hem of haar liever een tijdje niet meer, of soms zelfs nooit meer.
    Likes: Geschiedenis, achter geheimen van mensen komen, regen, gek dansen, energieke muziek
    Dislikes: Geheimen, onweer, clowns
    Uiterlijk:



    Klik
    Montana kan je vaak al van een aantal meter afstand spotten door haar rode lokken, waar een bruine gloed overheen ligt. Ze is trots op haar lokken en zou ze dan ook nooit verven, tenzij ze grijs begint te worden. Haar haar draagt ze meestal los, of in een rommelige vlecht of knot. Een ander opvallend iets aan haar, wat je pas ziet als je wat dichterbij staat, zijn haar grote hemelsblauwe ogen, die aan de rand van de iris net iets donkerder zijn. Door haar rode haren worden haar ogen omlijst door bruine wimpers in plaats van zwart. Wel heeft ze lange wimpers en gebruikt ze mascara om ze zwart en voller te maken.
    Haar gezicht lijkt door haar grote ogen, en volle zachtroze lippen haast wat engelachtig en het wordt wat speelser gemaakt door de sproetjes op haar wangen en neus. Van die sproetjes heeft ze ook enkele op haar armen. Het is daarnaast één van de dingen waar Monti zich onzeker over voelt. Ze denkt dat ze mooier zou zijn zonder die sproetjes en ze verbergt ze dan ook soms onder wat foundation. Waar ze wel weer trots op is, is haar vrouwelijke lichaam. Ze is slank, maar heeft duidelijk wat curves. Ze vindt het belangrijk haar lichaam gezond te houden en naast gezond eten sport ze redelijk wat. Als jong meisje deed ze aan turnen en dansen en die elegantie is nog steeds op te merken bij haar manier van doen, eveneens is ze nog steeds lenig, al wel iets minder lenig dan vroeger.
    Monti's kledingstijl is redelijk stoer, maar ze draagt ook dingen als hakken en jurkjes. Wat vlees laten zien vindt ze ook niet erg.
    Extra: Ze woont samen met haar beste vriendin. Amy, in een appartement.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 19:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Gyona ''Gy'' Hyun Drashe
    Leeftijd:
    Twintig
    Geslacht:
    Vrouw
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oké, bijgewerkt :3

    En wat ik nog vergat te vragen aan jou, RabidKiller, heb je ooit eerder geRPG't? En zo ja, haal jij de 7 regels? Want dat is wel echt iets waar iedereen zich aan moet houden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 23:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    jep, ik heb al een aantal jaar ervaring met RPG, maar ik ben actiever op andere sites dan op Quizlet. Mijn grote frustratie op die andere site is net dat er te weinig regels worden geschreven, dus daarom ben ik hierheen gekomen. Dus normaal haal ik de 7 regels wel, don't worry ;)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?