• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RabidKiller schreef:
    jep, ik heb al een aantal jaar ervaring met RPG, maar ik ben actiever op andere sites dan op Quizlet. Mijn grote frustratie op die andere site is net dat er te weinig regels worden geschreven, dus daarom ben ik hierheen gekomen. Dus normaal haal ik de 7 regels wel, don't worry ;)

    Oké, dan is het goed. Ik wou het even voor de zekerheid weten, vandaar de vraag ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In welk jaar speelt het zich af en hoelang zijn mannen en vrouwen al gescheiden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    In welk jaar speelt het zich af en hoelang zijn mannen en vrouwen al gescheiden?

    In het jaar 2300 en er is geen specifiek aantal jaren hoelang ze al zijn gescheiden. Voor sommige mensen lijken het langer en voor anderen korter. Het is voor zolang ze het kunnen heugen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar alle personages in de RPG zijn dus wel pas geboren nadat die scheiding kwam?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Maar alle personages in de RPG zijn dus wel pas geboren nadat die scheiding kwam?

    Hoe bedoel je? Er waren ook mensen vóór die scheiding. Ligt eraan of jij wilt dat jouw personage ná die scheiding kwam. Moet je toch zelf weten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Er waren ook mensen vóór die scheiding. Ligt eraan of jij wilt dat jouw personage ná die scheiding kwam. Moet je toch zelf weten?


    Dan moet ik wel weten hoelang die scheiding er al is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Zombie
    Naam: Dimitri Ardakyi Ivashkov
    Leeftijd: 24. In de demonenwereld is de tijd anders dan bij de mensen. Het gaat langzamer en er zitten meer dagen in een jaar doordat ze daar geen zon hebben. Daardoor is Dimitri niet oud. In de mensenwereld, om het zo maar te noemen, is hij eigenlijk 36 jaar oud. Maar zo ziet hij er niet uit.
    Geslacht: Man
    Krachten: Dimitri kan vliegen, het is niet zo dat hij vleugels heeft, maar hij kan het wel. Hij kan het niet heel lang achter elkaar. Hooguit een half uurtje. Daarbij heeft hij ook een super gehoor. Hij kan de lichtste voetstappen horen en ademhalingen. Zijn gehoor reikt tot minstens 200 meter afstand.
    Dimitri heeft daarbij ook een soort staf, Staf Der Eeuwigheid. Hij kan daarmee vechtend waar hij erg goed in is. De staf is deels gemaakt van kristal en is zo goed als onverwoestbaar. Het bevat zwarte krachten waarmee hij redelijk veel kan doen. Bijvoorbeeld van gedaante veranderen, een aardbeving veroorzaken etc. Maar de nadeel van zijn staf veel gebruiken is dat hij er uitgeput van raakt daarom zal hij nooit super krachtige dingen doen ermee want als het te krachtig is kan hij knock out gaan. Het is, is een keer gebeurd dat iemand die die staf had een te krachtige "spreuk" ermee deed en doodging. Daarmee moet hij dus erg uitkijken.
    Maar je moet hem niet onderschatten want hij kan er nog steeds redelijk veel krachtige dingen ermee doen die tot je dood kunnen leiden.
    Innerlijk: Dimitri is een man die nergens bang voor is. Hij heeft zenuwen als staal.
    Hij lacht niet vaak en als hij dat wel doet is het sarcastisch of kwaadaardig.
    Niemand moet met hem spotten want hij heeft vaak woede aanvallen. Dan moet je erg uitkijken met hem. Niemand is het ooit gelukt om hem bij zinnen te krijgen in een woede aanval.
    Dimitri heeft eigenlijk zowat altijd wel een sarcastisch antwoord klaar wat hem soms in de problemen brengt.
    Hij geeft eigenlijk niet om de gevoelens van anderen. Zelf heeft hij niet veel gevoelens, hij vindt gevoelens bullshit.
    Als Dimitri een doel voor ogen heeft, of een opdracht krijgt die hij moet uitvoeren, dan boeit het hem niet wat hij moet doen om dat doel te bereiken. Desnoods moet hij honderden wezens of mensen vermoorden, het maakt hem niet uit. Zolang hij zijn doel maar bereikt. Als je Dimitri tegenkomt, krijg je vaak een angstig gevoel. Dimitri is dan ook een intimiderend persoon.
    Uiterlijk: Dimitri heeft helblauwe ogen die zo door leugens heen kunnen kijken. Zijn blonde haren zijn altijd warrig. Hij heeft een grauw grijze huid wat laat zien dat hij geen mens is. Zijn huid is ook dikker en taaier dan mensenhuid waardoor hij meer pijn kan verdragen.
    Hij heeft een litteken op zijn linkerwang, voor de rest heeft hij ook nog wat kleine littekens op zijn armen en benen van jaren vechten.
    Dimitri is zo'n twee meter lang wat samen met zijn littekens erg intimiderend overkomt.
    De kleren die hij draagt zijn meestal gescheurd en wat vuil.
    Dimitri heeft het in tegenstelling tot mensen minder snel koud door zijn huid.
    Extra: In de demonenwereld heeft Dimitri niet een super hoge status, maar hij behoort ook niet toe tot de laagste. Hij mag wel meer dan de gemiddelde demon en krijgt ook wel wat respect van de demonen met een hogere status.
    In de demonenwereld is de tijd anders dan bij de mensen. Het gaat langzamer en er zitten meer dagen in een jaar doordat ze daar geen zon hebben. Daardoor is Dimitri niet oud.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 18:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sydrian schreef:
    (...)

    Dan moet ik wel weten hoelang die scheiding er al is.

    Als je echt een specifiek aantal jaren wilt hebben: 100 jaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No, Sydrian, je hebt dat vorige uiterlijk veranderd! D:.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    No, Sydrian, je hebt dat vorige uiterlijk veranderd! D:.


    Haha, you liked that one?
    Ik ga waarschijnlijk toch weer terug veranderen. This one doesn't fit the character I have in mind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Haha, you liked that one?
    Ik ga waarschijnlijk toch weer terug veranderen. This one doesn't fit the character I have in mind.

    Ja, en ze had wat bruinig haar, lolol.
    Bij deze, no offence D:, vind ik haar nogal een... hoogmoedige blik hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, en ze had wat bruinig haar, lolol.
    Bij deze, no offence D:, vind ik haar nogal een... hoogmoedige blik hebben.


    Beetje roodbruinachtig :')
    And you're kinda right xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)
    Beetje roodbruinachtig :')
    And you're kinda right xd

    Yush. Maar ik merk dat je haar al terug hebt veranderd. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm, this sounds interesting... Ik denk er nog even over na (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Morticia schreef:
    (...)
    Yush. Maar ik merk dat je haar al terug hebt veranderd. :Y).


    Yup, ze past gewoon meer bij wat ik in gedachten heb, maar ik ben erg wispelturig dus misschien verander ik het wel weer xd.
    Maar het is ook wel eens leuk om een redhead te spelen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered