• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Man
    Naam: Keanan Seaborn Parker
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Keanan is vriendelijke jongeman, zolang je hem net zo behandelt als hij jou behandelt. Doe je dat niet, kan hij best arrogant tegen je zijn en een grote mond open te zetten. Daar is hij nogal kort door de bocht mee, en je hebt ook meteen door hoe je voor hem overkomt als hij zo reageert. Hij laat dus niet zomaar over hem heen lopen.
    Als er hem iets niet aanstaat, zegt hij dat ook zonder een blad voor de mond te nemen. Sommige mensen mogen hem daarom niet, omdat ze hem zien als een betweter en iemand die altijd het laatste woord moet hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Hij beseft soms ook niet dat hij zo overkomt.
    Keanan is iemand waar je op kan vertrouwen, die altijd wel voor iemand klaarstaat. Als je hem nodig hebt, dan is hij daar, zolang hij weet dat hij hetzelfde kan terugkrijgen. Als dat niet zo is, dan laat hij je gewoon vallen als een baksteen. 'Voor wat, hoort wat.' denkt hij dan.
    Een van zijn slechtere kanten is dat hij weinig geduld kan hebben, zeker met mensen die hij absoluut niet mag, wat hij ook duidelijk aan die mensen laat weten. Meestal ontwijkt hij deze ook, om niet in een gesprek met ze verwikkeld te geraken. Hij heeft een hekel aan ruzies en aan gevechten, dus dat is zijn reden om hen ook gewoon te ontlopen. Verder heeft hij gewoon weinig geduld met dingen die maar niet willen lukken of met mensen waarmee hij een gesprek voert en lang moet wachten op de essentie ervan. Daarvoor wordt hij ook wel eens bestempeld als een slechte luisteraar, terwijl hij eigenlijk wel zijn best doet om te luisteren naar andermans problemen als het echt nodig is. Het is gewoon dat het soms een ellenlange uitleg is, dat hij het al meestal opgeeft omdat hij het geduld ervoor niet heeft.
    Keanan is wel een doorzetter, zolang hij zijn doel maar kan bereiken. Als hij het echt wil, houdt hij vol tot het einde om het te voltooien, ook al kan het best lastig zijn. Hij heeft een hekel aan dingen die niet af zijn waarmee hij begonnen is. Ook al lukt het even niet en geraakt zijn geduld op, toch blijft hij koppig doorzetten tot het af is. Koppigheid is in zijn geval dus wel een positief punt. Maar als het gaat om een ruzie, heeft hij geen zin om koppig te zijn tegen zijn tegenstander omdat hij dat gewoon tijdsverlies vindt. Volgens hem is het gewoon kinderachtig om toch maar te blijven staan op je standpunt, terwijl het helemaal niets uithaalt als je gewoon tegen elkaar hetzelfde blijft schreeuwen. Er moet altijd wel iemand buigen, en meestal doet hij dat wel. Maar als het echt tegen zijn wil is, zorgt hij er altijd voor dat zijn tegenstander er evenveel verlies aanheeft als hij als ze uiteindelijk toch op een compromis moeten komen. Maar liever ontwijkt hij ruzies.


    Uiterlijk: Keanan

    Keanan is van gestalte iets groter dan de gemiddelde man, zo'n 1m85 groot. Hij is niet zo stevig gebouwd, maar ziet er sterker uit door zijn brede schouders en zijn rechte houding die hij altijd aanneemt. Zijn benen zien er eerder vrouwelijk uit van vorm, maar niet te overdreven zodat je niet gaat denken dat hij een omgebouwde vrouw is. Ze zijn slanker dan die van een man, maar er staat al evenveel haar op. Hij schaamt er zich best wel voor, dus daarom draagt hij niet zo vaak nauw aansluitende broeken. Keanan heeft over zijn borst, buik en linkerarm tattoeages staan. Van nature heeft hij zwart haar, dat redelijk kort is geknipt, maar toch lang genoeg is om een stuk van zijn voorhoofd en rechteroog te bedekken. Hij heeft blauwe ogen, die door een andere lichtinval soms groenig lijken. In zijn beide oren heeft hij stretchers van elk 34mm, waarin hij meestal de stretchers doet die eruit zien als een volumeknop. Dit heeft hij gedaan omdat hij het mooi vond en nu voelt hij zich er goed bij dat hij die uiteindelijk toch heeft. Hij uit graag zijn persoonlijkheid en dat heeft hij op deze manier gedaan, samen met zijn tattoeages.

    Extra: /

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:56 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Nou geef me ook maar een man dan.


    Your make-up is terrible

    Bijgewerkt :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Rol: Mannelijk (mens).
    Naam: Jared Castiel Ryder.
    Leeftijd: 27 jaar.
    Geslacht: Man.

    Innerlijk: Jared is het tegenovergestelde van zijn broertje, zo doet hij er alles aan om successen te behalen en mislukkingen te vermijden. Hij wil graag in een goed daglicht gezien worden, zelfs als dat zijn broertje negatief te kijk zet, waardoor hij heel gemakkelijk als koud-hartig gezien kan worden. Vroeger kreeg hij van hun ouders de meeste aandacht, omdat Jared degene was die goede cijfers behaalden en goed was in sport. Hij was het soort jochie dat “overal wel goed in was”, en zelfs als hij ergens wat minder in was, keken ze hem niet raar aan. Door deze behandeling is hij ijdel geworden, oppervlakkig en prestatiegericht. Hij wil altijd wat winnen en het deert hem niet hoe dat de ander te kijk zet, als hij zijn doel maar bereikt heeft.
    In benarde, of zelfs nogal intieme situaties, gooit hij er allemaal feitjes uit om zijn onzekerheid te verbergen. Hoewel hij genoeg liefde en aandacht heeft gekregen vroeger, hoeft hij nu niet per sé meer in de schijnwerpers te staan, hij wil enkel zijn doel behalen. Verder maakt het hem niet uit, maar terwijl Derrick de aandacht juist wel wil, krijgt Jared het. Dit zorgt voor nogal conflicten tussen de twee en ze kunnen dan ook niet goed met elkaar overweg, terwijl Jared wel degelijk het beste met hem voor heeft. Dat is niet vaak te zien, maar van binnen weet hij het.
    In een relatie is hij betrouwbaar, waarderend en loyaal, maar eveneens kan hij dominant, teruggetrokken zijn en erg in zijn werk / zichzelf opgaan.
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra: Vroeger had deze man last van woedeaanvallen, hiervoor moest hij een tijdje naar woede beheersing-training. Het heeft geholpen, echter als er te veel druk op hem gelegd wordt of het hem teveel wordt, kan hij erin terug vallen. Derrick heeft hier geen weet van, omdat hun ouders het stil hielden. Hij heeft zoveel woede in zich omdat hij de oudste is, en die moest altijd verantwoording afleggen – “perfect” zijn.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 14:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Christian Hyde, meestal gewoon Chris genoemd.
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Christian is niet meteen losbandig te noemen, maar hij is zeker niet iemand die braafjes ergens gaat zitten of naar anderen luistert. Hij is een eigenzinnige jongeman die het liefst zijn eigen zin doet. Hij zit nergens aan vast en hopt altijd van hot naar her. Hij blijft niet lang op één plek en dat vind hij prima. Hij houd er dan ook van om nieuwe mensen te ontmoeten, maar houd het altijd oppervlakkig. Hij wilt niet aan iemand vast zitten of voor iemand iets hoeven te doen. Hij zorgt er dan ook altijd voor dan anderen hem nodig hebben en hij niemand. Het is niet zo dat hij eenzaam is, hij heeft eigenlijk bijna altijd wel mensen om zich heen. Hij is dan ook een echte charmeur en flirter. Hij weet hoe hij met meisjes en jongens om moet gaan. Het maakt hem ook niet uit van welk geslacht je bent, welke kleur je hebt of hoelang je bent.
    Chris is ook geen persoon om te oordelen. Hij vind dat iedereen zijn gang moet gaan, zolang ze hem maar zijn gang laten gaan. Hij is het type dat zijn mening voor zichzelf houd om anderen er niet mee te storen en vind dat je in je eigen dingen moet geloven en doen. Andermans problemen zijn niet die van hem en hij heeft er weinig zin in om zich ermee te bemoeien, behalve dan als hij er profijt van kan hebben. Het is niet zo dat hij je zal gebruiken, hij zorgt er vaak ook voor dat er ook iets voor jou in zit. Hij is geen egoïstisch persoon, dat probeert hij in ieder geval niet te zijn. Hoewel het natuurlijk soms voorkomt dat hij een beetje hebberig word en hierdoor wel egoïstisch kan worden. Waarin hij ook egoïstisch is, zijn relaties. Daarin geeft hij enkel om zichzelf en als mensen te dichtbij komen duwt hij ze zonder pardon weg en laat hij ze zitten.
    Op zich is hij niet echt een doorzetter. Hij hoeft dingen niet te hebben als hij er teveel moeite voor moet doen en is daarin wel een beetje lui. Pas als het echt belangrijk is, zal hij er moeite voor gaan doen. Volgens hem zijn er genoeg kansen en komt de volgende vanzelf wel weer voorbij. Zo komt hij rustig en relaxt over, maar mensen die hem ontmoet hebben vinden vaak dat hij behoorlijk druk is, veel praat en niet stil kan zitten. Hij raakt snel enthousiast en opgewonden over dingen, impulshandelingen zijn echt zijn ding. Je hebt niet geleefd als je alles maar plant en nooit wat spontaan doet. Het is niet zo dat hij hierdoor onvoorspelbaar word, als je een beetje oplet kan je zo zien wat hij gaat doen, hoewel het vaak impulsen zijn.
    Chris is een goedlachse jongen, hij is meestal aardig en vrolijk en heeft voor iedereen en alles een woordje klaar, mochten ze dat nodig hebben. Het is niet zo dat hij je snel vertrouwt, maar hij gaat wel snel mee met je ideeën en wat je ook wilt doen. Natuurlijk heeft hij ook zijn chagrijnige momenten, die zijn vooral 's morgens als hij net uit bed komt en als je hem gaat irriteren. Echt gewelddadig of agressief is hij niet, gevechten ontwijkt hij liever. Hij kan dan ook beter praten dan vechten, hoewel hij redelijk snel en behendig is. Krachtig is hij niet, maar slim wel. Hij is goed in snel en rationeel nadenken om zo dingen te ontwijken. Plannetjes zijn helemaal zijn ding, zolang hij maar niet te ver vooruit hoeft te denken, want daar houd hij niet van.
    De vervelendste eigenschappen die Chris heeft, zijn dat hij snel verveeld raakt, moeite heeft om zijn concentratie ergens bij te houden en zich af en toe een beetje kinderachtig kan gedragen. Als iets niet gaat zoals hij wilt kan hij erg vervelend worden. Hij kan soms erg direct zijn en meteen de waarheid vertellen, hoewel dat niet altijd ten goede komt. Hij heeft geen geweldig geheugen en is vaak nogal chaotisch, binnen en buiten zijn hoofd. Als hij het nodig heeft kan hij echter wel alle beloftes onthouden die je hem doet, terwijl hij de zijne lang niet altijd nakomt. Hij houd ervan om avonturen op te zoeken, zolang deze niet te gevaarlijk zijn, en neemt het leven niet erg serieus. Hij doet zich vaak voor als een stoere held, maar eigenlijk is hij vaak gewoon een bangeschijter.
    Uiterlijk:




    Christian is niet het soort jongen dat opvalt vanwege zijn lengte, of omdat hij breed is. Hij is 1,78 lang is daarmee gewoon gemiddeld. Brede schouders heeft hij niet echt, net zoals andere spieren. Hij moet het dan ook niet echt van zijn lichaam hebben als hij iemand probeert te versieren. Ook is hij eerder aan de magere kant dan aan de stevige kant, maar dat zijn gewoon zijn genen. Meestal kan hij eten wat hij maar wilt. Hij heeft een lichte huidskleur en krijgt in de zon enkel een bruine gloed, echt kleuren doet hij niet.
    Hij heeft een uitgebreide kledingsmaak. Toch zal je hem vaak vinden in een simpele jeans, met een effen kleur shirt erop. Deze hebben vaak donkere of grauwe tinten, van grijs, naar bruin en zwart. Zijn schoenen zijn meestal gewoon sneakers. Als het kouder word draagt hij vaak nog een vest van plaid eroverheen, met een houtbakkerspatroon. Ondanks dat ziet hij er niet goedkoop uit, eerder normaal en onopvallend. Als hij de kans krijgt draagt hij graag een wat nettere pantalon met zwarte, gepoetste schoenen en een colbertje. Van overhemden en stropdassen moet hij echter maar weinig weten. Volgens hem moet je het nog een beetje losjes houden en niet alles te strak doen.
    Chris heeft een chocolade-achtige haarkleur. Het zit meestal iets warrig. Hij laat het nooit te lang groeien want dan gaat het krullen. Vaak zie je dit al gebeuren aan de uiteinden. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur. Hetzelfde geld voor zijn baardje, maar deze scheert hij altijd en je ziet enkel wat stoppeltjes. Zijn ogen, die een beetje aan de grote kant zijn, hebben een donkergroene glas, maar zonder licht zien ze er donkerbruin uit. Zijn neus is net iets groter dan zou moeten en zijn lippen iets smaller. Toch weet hij zijn lippen altijd in een glimlach te trekken of zijn mondhoeken zo om te krullen dat er een charmante grijns of leuke glimlach op komt te staan. Daaronder komt een rij witte tanden tevoorschijn. Deze gebruikt hij vaak voor allerlei dingen. Zijn ogen lichten altijd op als hij dit doet. Hij is goed met gezichtsuitdrukking, omdat hij hier meer mee kan dan zijn lichaam.
    Extra: Chris heeft geen familie waarmee hij bekend is. Het kan best zijn dat hij hier en daar wat halfbroers of zussen heeft, aangezien zijn vader nogal losbandig was.
    Wat hij vooral doet is handelen en ruilen, het meeste illegaal. Hij zorgt altijd dat hij kleine voorraadjes van veelgevraagde spullen heeft en ruilt deze, krijgt ervoor betaald of laat zich uitbetalen in gunsten. Hij heeft geen vaste woonplaats, maar vind vaak ergens waar hij kan logeren voor een nachtje, of blijft gewoon de hele nacht buiten op. Er is volgens hem altijd wel ergens iets te doen of te vinden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 11:08 ]


    Your make-up is terrible

    Veronicas schreef:
    Ik ben er misschien een beetje streng om, maar ik wil de reservaties wel snel binnen hebben, want ik houdt de gereserveerde rollen niet altijd op iemands naam. Ik wil namelijk niet een berichtje binnen krijgen met dat iemand zich dan uitschrijft, terwijl de reservatie een hele tijd op die naam staat bijv. Er moet wel wat zekerheid zijn.


    Ik probeer mijn rol vandaag in te vullen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Hatsumomo; oh, fantastisch. Je hebt m al af. Snel hoor :3.
    @ Sydrian; Is goed! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik verveelde me vannacht. ;c
    Ik heb nog iets toegevoegd aan zijn innerlijk omdat ik hem te Gary Stu vond. Nu heeft hij nog wat slechte eigenschappen erbij.


    Your make-up is terrible

    ^ Hij heeft echt een bekend hoofd, maar ik kan niet op z'n naam komen..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Julian Morris. :3


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Ik verveelde me vannacht. ;c
    Ik heb nog iets toegevoegd aan zijn innerlijk omdat ik hem te Gary Stu vond. Nu heeft hij nog wat slechte eigenschappen erbij.

    Ah, oke. Vandaar. Ik had zijn uiterlijk nog niet gelezen, alleen zijn innerlijk. Ben pas net wakker en mijn ogen branden nog, dus dacht ik lees 'm vanavond verder. :x Maar dan werk ik het vanavond bij en ga ik met mijn eigen karakter aan de gang :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nog een vraag - sorry, ik stel altijd heel veel vragen :x - aan het begin van de RPG, is de zombieinvasie dan al begonnen, of moeten ze nog binnen vallen?
    En zijn eigenlijk nog dingen als supermarkten, of moeten ze op hun eten jagen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    ^ Hij heeft echt een bekend hoofd, maar ik kan niet op z'n naam komen..


    Hij is van PLL :Y) Right?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hij is van PLL :Y) Right?


    Yush!


    Your make-up is terrible

    Sydrian schreef:
    Ik heb nog een vraag - sorry, ik stel altijd heel veel vragen :x - aan het begin van de RPG, is de zombieinvasie dan al begonnen, of moeten ze nog binnen vallen?
    En zijn eigenlijk nog dingen als supermarkten, of moeten ze op hun eten jagen?

    Haha, dat maakt niks uit! Vraag maar gewoon hoor :].
    Hm, dan moeten ze nog binnen vallen. Dus als we beginnen dan kun je eerst schrijven dat je bijv net de keuken in loopt en dat ze je aanvallen.
    En natuurlijk zijn er nog dingen als supermarkten en fastfoods! Het is alleen wat meer in de toekomst dus dan moet je ook op 'die manier denken.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.