• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar. Wat onmogelijk is, want er zijn bewakers die de muren beschermen. Men heeft een illegale manier gevonden om er onderdoor te gaan in een geheime tunnel, waar vrouw en man elkaar ontmoeten of zelfs naar de andere kant van de muur kunnen komen.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Lolicia of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Invullijstje.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving]
    Extra:


    Vrouwen:
    - Montana Kenley Fonteyn; Astris - 11 juli tot 22 juli op vakantie.
    - Jacky Kendra Smith; Makaveli
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie ben/16 juli tot 28 juli op kamp.
    - Valysa Vulturmir; Inanis - 16 tm 28 Juli op vakantie.

    Mannen:
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov; Makaveli (Bewaker van de poort, demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Murdock
    - Jared Ryder; Murdock
    - Matthew Blythe; Kassiopeia.
    - Dante Gunner; Makaveli.
    - Cameron Micah O'Connor; Sigil - 4 t/m 15 juli op vakantie.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er misschien een beetje streng om, maar ik wil de reservaties wel snel binnen hebben, want ik houdt de gereserveerde rollen niet altijd op iemands naam. Ik wil namelijk niet een berichtje binnen krijgen met dat iemand zich dan uitschrijft, terwijl de reservatie een hele tijd op die naam staat bijv. Er moet wel wat zekerheid zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga morgen invullen. Had wat hommelus in mijn rpg vandaag, vandaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    Ik ga morgen invullen. Had wat hommelus in mijn rpg vandaag, vandaar.

    Oké, het hoeft ook niet meteen, maar ik houd de reservatie niet de hele tijd vast. Dat is wat ik er meer mee bedoelde te zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit klinkt wel interessant eigenlijk, eindelijk eens een beetje een origineel idee. Ik denk er nog even over na.


    Your make-up is terrible

    Dat weet ik, ik wilde het enkel even laten weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Veronicas schreef:
    Ik ben er misschien een beetje streng om, maar ik wil de reservaties wel snel binnen hebben, want ik houdt de gereserveerde rollen niet altijd op iemands naam. Ik wil namelijk niet een berichtje binnen krijgen met dat iemand zich dan uitschrijft, terwijl de reservatie een hele tijd op die naam staat bijv. Er moet wel wat zekerheid zijn.

    Mijn zekerheid is er in ieder geval wel, ik ben alleen nog een beetje aan het nadenken over hoe ik haar karakter wil :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik ga hem zo maken. Heb het vandaag en gisteren nogal druk gehad, maar omdat het morgen nog erger zal zijn, zal ik het nu wel even doen.

    Ik laat ook al maar even weten dat ik woensdag t.e.m. vrijdag niet online kan zijn, omdat ik dan terugkom uit vakantie. Het is ook nog niet zeker of ik zaterdag kom, omdat het dan best wel eens laat kan zijn... Maar vanaf zondag ben ik er zeker weer :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    ik ga hem zo maken. Heb het vandaag en gisteren nogal druk gehad, maar omdat het morgen nog erger zal zijn, zal ik het nu wel even doen.

    Ik laat ook al maar even weten dat ik woensdag t.e.m. vrijdag niet online kan zijn, omdat ik dan terugkom uit vakantie. Het is ook nog niet zeker of ik zaterdag kom, omdat het dan best wel eens laat kan zijn... Maar vanaf zondag ben ik er zeker weer :)

    Oké, dat is goed. Dan zie ik 'm zo wel aankomen, denk ik dan? :].
    Ik wacht zoiezo eerst even tot alle reservaties ingevuld zijn voordat ik dat speeltopic aan maak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    als ik tenminste mijn foto terug vind --'

    anders zal het toch voor morgen zijn, vrees ik :/


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    als ik tenminste mijn foto terug vind --'

    anders zal het toch voor morgen zijn, vrees ik :/

    Haha, je foto terugvindt? Niet opgeslagen of open gehouden bij een nieuw tabblad?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nope.. laptop viel toen uit en ik dacht dat ik hem nog net had kunnen opslaan.. Niet dus.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    nope.. laptop viel toen uit en ik dacht dat ik hem nog net had kunnen opslaan.. Niet dus.

    O god. Dat heb ik ook zovaak. Ehh, geschiedenis?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Ubiquitous & Hatsumomo: Okay, dat is goed. Ik wacht toch eventjes voor alles is ingevuld en sommigen hebben het ook druk, dus weet nog niet precies wanneer 'ie van start gaat. Ligt aan de users, moeten we nog een datum overeenstemmen. Maar ben benieuwd, ghihi :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -facepalm-

    stom dat ik daar nog niet aan gedacht had..

    heb hem al terug, thanks n_n


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    -facepalm-

    stom dat ik daar nog niet aan gedacht had..

    heb hem al terug, thanks n_n

    Haha, no problem ;).


    Don't walk. Run, you sheep, run.