• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha nee, was niet sarcastisch. ^^


    Ow, pfieuw xD

    Ik vind hem op Utrecht erg makkelijk te vinden, gewoon zo tussen twee perrons in.


    Stenenlikker

    Het gaat 'm niet worden voor mij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Het gaat 'm niet worden voor mij.


    Jammer!

    Allunga schreef:
    Is er een starbucks in Rotterdam?


    Nee^^
    Goede plek om te verzamelen op Rotterdam centraal is voor de hema, das naast de trappen naar perron 1 is niet te missen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Allunga schreef:
    Is er een starbucks in Rotterdam?


    Ik weer t niet helemaal zeker ben nog nooit echt achter perron vijftien geweest^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Volgens mij is er wel een Starbucks in Rotterdam... Of dat was een andere stad maar volgens mij heb ik in Rotterdam toen koffie gehaald.
    Jup net opgezocht er is daar een Starbucks

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 7:53 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guys, het is al over een maand
    Tara en ik hebben 15 minuten om over te stappen op Rotterdam, moet lukken (alhoewel ik vorige keer de trein miste)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op Utrecht Centraal is er ook een Starbucks hoor. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je hebt zo ongeveer 4 starbucks in utrecht


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is dat ik de koffie van Starbucks te slap vind hahahaha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Er zitten er twee in Utrecht. Eentje ziet er normaal uit, de andere lijkt een houten huisje. Ik heb alleen een hekel aan de Starbucks want dat heb je van die meisjes die foto's gaan maken en eigenlijk helemaal geen koffie lusten en zo graag hipster willen zijn (cat)

    Voor mij gaat het 'm ook niet worden, als ik kaartjes mag kopen voor One Direction dan heb ik geen geld meer. Dus helaas. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Voor mij gaat het 'm ook niet worden, als ik kaartjes mag kopen voor One Direction dan heb ik geen geld meer. Dus helaas. :')


    Jammer..

    Allunga schreef:
    Guys, het is al over een maand
    Tara en ik hebben 15 minuten om over te stappen op Rotterdam, moet lukken (alhoewel ik vorige keer de trein miste)

    Dat gaan we wel redden joh. Zolang we niet op de trein naar Friesland zitten is het goed.
    Oeh en btw ik wil wel naar de Starbucks want die chocomelk met hazelnoot smaak is het beste drankje ooit. Net als de koffie met hazelnootsmaak eigenlijk...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb waarschijnlijk maar 2 minuten om over te stappen en in die twee minuten zou ik ook een kaartje moeten kopen :')