• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Over een paar dagen16^^

    Alvast gefeliciteerd!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het is officieel ik kan niet tenzij ik de hele vakantie in utrecht kan blijven(of ergens anders wat niet thuis is) XD
    Mijn ouders willen mij niet alleen thuis hebben dus en ze gaan zelf naar zwitserland. Ik moet mee als ik niks anders kan vinden :P
    Maarjah ik kijk wel ff voor een campingkje in de buurt ofzo en anders ga ik lekker mee naar zwitserland.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    BlackTree schreef:
    Het is officieel ik kan niet tenzij ik de hele vakantie in utrecht kan blijven(of ergens anders wat niet thuis is) XD
    Mijn ouders willen mij niet alleen thuis hebben dus en ze gaan zelf naar zwitserland. Ik moet mee als ik niks anders kan vinden :P
    Maarjah ik kijk wel ff voor een campingkje in de buurt ofzo en anders ga ik lekker mee naar zwitserland.


    Jammer! Dan haal ik je van de lijst, als je toch kunt komen dan zet ik je er weer op ^^

    En ik word in November 16, dus ongeveer een maand na de meeting ^^

    Even mijn topics, ik zie wel of ik dan tijd heb om te komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Verbreken is nu Allunga


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik doe mee, mijn echte naam is Coosje.
    Er komen 2 vriendinnen van me mee: XFleurlove1D (Fleur), en FemmxOneD (Femke)

    Zet ons maar bij misschien, het is nog niet helemaal duidelijk. Ik sta er al bij alleen twee van mijn vriendinnen wouden ook mee ^^.

    Emrys is verandert in Gaea


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gaea schreef:
    Emrys is verandert in Gaea


    Aangepast.

    Guys, ik heb er nu al zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BlackTree --- >TheScientist

    (Niet meer van toepassing maar voor het geval dat.)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 14:15 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kan echt niet wachten tot twintig Oktober. Is er trouwens iemand die ergens allergisch voor is qua dingen die in koekjes moeten dan kan ik daar rekening mee houden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zal ik cupcakes maken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dan koeten we veel gaan eten


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er ook zin in ^^