• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Ramses schreef:
    (...)
    Waarom moet ik hier nou weer om lachen? :')

    Komde gij uit Brabant, wanne?


    Brabant/Eindhoven de Gekstuhhh!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Brabant/Eindhoven de Gekstuhhh!!

    Kom je uit Eindhoven? Ik reis via den Bosch denk ik, dus dan kunnen we samen reizen :3

    Jammer, dan ga ik naar Walibi Fright Night ):


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb vanmiddag mijn treindagkaartje gehaald. Ik reis nu via Tilburg in plaats van Den Bosch, dus dan scheelt die dagkaart toch wel een beetje.

    Kom dan zeker eens langs bij Museum Catharijne convent als jullie er toch langslopen ;P ik loop daar stage als Beveiliging haha

    Veel plezier mensjes :)


    It's high noon.

    Ik heb ook maar even een treinkaartje gehaald gisteren ik hou van de kruidvat *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zijn er al mensen die weten of ze kunnen komen of niet?

    Er komen echt veel mensen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zover ik weet kan ik nog steeds gewoon. En het staat ook op de kalender, zodat mijn ouders dan geen rare dingen kunnen plannen voor die dag.


    Stenenlikker

    JamesPotter schreef:
    Er komen echt veel mensen


    Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:

    Fennekin schreef:
    (...)

    Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:


    Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagen xD Ik en het meisje met wie ik het organiseerde.


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    (...)

    Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagen xD Ik en het meisje met wie ik het organiseerde.


    Oh xd Maar nog steeds lang geleden en met niet echt veel mensen. Dus ik hoop dat er nu meer mensen kunnen komen. Maar het lijstje is nu ook best lang, dus als er mensen afvallen, zijn we nog steeds met veel.

    Ellen? Ik ga je nu mijn nummer even pb'en. Ik kom sowieso, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest, dus voordat ik het vergeet, ik doe het nu!;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ellen? Ik ga je nu mijn nummer even pb'en. Ik kom sowieso, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest, dus voordat ik het vergeet, ik doe het nu!;p


    Oké! Ik weet niet of iedereen het weet, maar er was eerst een Whatsappgroep voor de meeting, en als jullie het leuk vinden, kan ik een nieuwe maken.

    Fennekin schreef:
    (...)

    Oké! Ik weet niet of iedereen het weet, maar er was eerst een Whatsappgroep voor de meeting, en als jullie het leuk vinden, kan ik een nieuwe maken.


    Dat os wel leuk ja(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!