• Ik ga naar groep 8, hopelijk wordt het een leuk jaar. Maar ook een jaar van leren, en dat is een probleem.
    Ik kan me niet makkelijk concentreren als ik thuis probeer te leren. Maar ik weet niet waarom.

    Heeft iemand misschien tips om me te helpen concentreren thuis?
    - Your SeaSight.

    Geef je laptop en telefoon aan je ouders, zodat die het weg kunnen stoppen en jij kan leren.
    Misschien had ik dat moeten doen en dan was ik misschien wel geslaagd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Doe alle social media and shit weg , en ga echt even rustig zitten voordat je begint met je huiswerk/ leren !
    Maar het valt , zoals al gezegd , echt heel erg mee , je hoeft niet echt veel te vergeleken met andere jaren & zeker met de middelbare ! (:
    Succes , ook volgende jaar !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zoals iedereen al zegt: mobiel, laptop, tablet etc. uitzetten. En groep 8 is hartstikke leuk, het komt wel goed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lanti schreef:
    Als je nu al moeite hebt met het "leerwerk" dat je krijgt - terwijl dat niet eens zoveel is - wil ik wel eens zien hoe je dat doet op het middelbare.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik moest altijd heel veel doen en huiswerk maken in groep 8? Weet niet wat voor rare scholen jullie zaten, maar ik had dus wel gewoon een weektaak en deadlines :'D

    Anyway, dat moet je zelf uit zien te vinden. Ik werk het beste als het niet té stil is en ik lekker comfortabel zit :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.