• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Filettino schreef:
    (...)

    N'aw! We hebben nu thuis een broer en zus van iets meer dan twee jaar oud, een zwarte je-weet-wel en een ,,muts'' met lapjes. Staart gaat alsnog plat op de rug met een kontje omhoog als je haar aait, lol.


    Haha, Pom doet dat ook. Als je dan stopt met aaien draait hij zich om, pakt hij je hand vast met z'n pootjes en likt hij eraan :'D


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Haha, Pom doet dat ook. Als je dan stopt met aaien draait hij zich om, pakt hij je hand vast met z'n pootjes en likt hij eraan :'D


    Cute! Onze vorige kat, Jikke (17, overleed paar jaar terug), gaf altijd een kusje op je voorhoofd als je haar een kusje op d'r voorhoofd gaf of als je ,,kusje'' zei. En als je hoofdpijn had, lag ze naast je hoofd, bij buikpijn tegen je buik, als je ziek was, was ze altijd bij je, en als je bloed had of een blessure, ging ze op die plek likken. Super lief. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hehe, komt eindelijk je post, ben ik al klaar met de mijne omdat ik het wachten zat was... -_-


    Stenenlikker

    Filettino schreef:
    Ik wil een zwarte (je-weet-wel) kater uit het asiel adopteren en hem Jack noemen - naar Jack Sparrow. :Y)


    ik moest toen je Jack zei eerder denken aan;


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Tijd voor mijn favoriete seriemoordenaar, woohooo! Eindelijk seizoen 4 van Dexter binnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'Waar moet dit?'
    'O, dat moet LETTERLIJK RECHT VOOR JE.'
    'K thanks.'

    Het meisje met wie ik vandaag samen vakken moest vullen was dol op me. Fucking leuk :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik zit nu te bedenken of hij nu mij op probeert te vrolijken of zijn eigen schuld gevoel te proberen verminderen. Hoogstwaarschijnlijk allebei...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stomme spoilers ook. Nu kan ik gewoon niet wachten tot het nieuwe seizoen begint.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ik verveel me echt de pieeeep ._.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil stoppen met deze serie maar ik kan het niet :')


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Ik wil stoppen met deze serie maar ik kan het niet :')


    Welke serie :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RavensMoon schreef:
    ik verveel me echt de pieeeep ._.


    Aww, wat is er?


    Stenenlikker

    Vandaag 600 calorieën verbrand en gezond gegeten *O* geen hele zakken chips meer, geen 306239856289 repen chocola - alleen maar water en fruit en de usual stuff, zoals avondeten. Als ik zo door blijf gaan, kan ik mijn figuur in de toekomst nog behouden. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben zo vreselijk zenuwachtig! :l


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Macabre schreef:
    Vandaag 600 calorieën verbrand en gezond gegeten *O* geen hele zakken chips meer, geen 306239856289 repen chocola - alleen maar water en fruit en de usual stuff, zoals avondeten. Als ik zo door blijf gaan, kan ik mijn figuur in de toekomst nog behouden. :W

    ... En ik zit hier met drie chocolade repen, een fles cola en een zak met snoep. :')