• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ailurophilia schreef:
    Ik word er zó boos van als mensen verhalen schrijven over een depressie maar er zelf niks van af weten en het daardoor compleet verkeerd beschrijven. snlkfnsdklanfkl!

    maar niet elke depressie is het zelfde, sterker nog ik loop al een jaar met een depressie en die is pas sinds een maand gediagnosiseerd =) gewoon omdat ik niet te 'normale' symptomen vertoon.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)maar niet elke depressie is het zelfde, sterker nog ik loop al een jaar met een depressie en die is pas sinds een maand gediagnosiseerd =) gewoon omdat ik niet te 'normale' symptomen vertoon.


    Nee. Maar ik word er überhaupt boos van als ze doen alsof het heel makkelijk is. Zo makkelijk is het namelijk niet. Ik worstel er al meer dan vijf jaar mee en het is een hel.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Nee. Maar ik word er überhaupt boos van als ze doen alsof het heel makkelijk is. Zo makkelijk is het namelijk niet. Ik worstel er al meer dan vijf jaar mee en het is een hel.
    weet er alles vanaf, 2 jaar geleden zat ik in mijn diepste punt, ik heb toen zelf om hulp gesmeekt anders had ik er vandaag niet meer gezeten. ik dacht dat het weg was maar het is diep van binnen altijd gebleven en nu een aantal maanden terugg is het draadje weer geknapt.

    mensen kunnen inderdaad altijd wel heel makkelijk erover doen maar ik ken mensen met een depressie waar je het echt niet aan merkt maar wel degelijk depressief zijn.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morgen met oma winkelen in Hoogeveen, leukleukleuk! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Holadiejeeee. Mezelf opgegeven voor tennis. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Nee. Maar ik word er überhaupt boos van als ze doen alsof het heel makkelijk is. Zo makkelijk is het namelijk niet. Ik worstel er al meer dan vijf jaar mee en het is een hel.


    Ze kennen het niet, je kan er dan moeilijk boos om worden omdat ze het verkeerd beschrijven. Wees blij voor ze dat ze het niet hebben en lees het gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Veronicas schreef:
    (...)
    Kheb er al wat op.

    @ RavensMoon: Dat weet ik. Maar het is ingewikkeld.


    Oh, nou ik hoop dat je je snel weer beter voelt dan. :c Ingewikkelde dingen zijn nooit leuk.


    Your make-up is terrible

    I miss you :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nogmaals! Dit topic is niet bedoeld om te kletsen!


    I am an idiot, I move.

    Maar ik mag jouw niet? Ik mag jouw niet dus ik luister ook niet naar je en ook al zijn je grapjes grappig ik lach niet omdat ik je niet mag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I'm at my

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 23:47 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn voeten doen pijn D:


    Caution first, always.

    Dat moment wanneer je beide benen compleet kraken omdat je een uur lang in dezelfde houding hebt gezeten.

    Draculea schreef:
    Dat moment wanneer je beide benen compleet kraken omdat je een uur lang in dezelfde houding hebt gezeten.
    Ik heb dan van die trillingen in mijn voeten/handen/kont.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,