• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    "&& Dat zijn dus de game-diehards bij ons in de familie."

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:13 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gawain schreef:
    (...)

    Aww, wat is er?
    ik kan de deur niet uit omdat ik sterf van de pijn, niemand kan naar mij toe komen en q is dood xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik snap echt niks van jou.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RavensMoon schreef:
    (...)ik kan de deur niet uit omdat ik sterf van de pijn, niemand kan naar mij toe komen en q is dood xD


    Aww, das echt naar.
    Kom anders met mij kletsen, ik zit me ook dood te vervelen xD
    Ik had nog een pb gestuurd met de vraag of je iets wist over hoe tegen olifanten te vechten ^^


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Aww, das echt naar.
    Kom anders met mij kletsen, ik zit me ook dood te vervelen xD
    Ik had nog een pb gestuurd met de vraag of je iets wist over hoe tegen olifanten te vechten ^^
    really niets gehad =|


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is nu wel duidelijk dat die acht jaar vriendschap niks voorstelden, voor jou. Jammer, joh. Voor jou. Ben er zó klaar mee nu. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RavensMoon schreef:
    (...)ik kan de deur niet uit omdat ik sterf van de pijn, niemand kan naar mij toe komen en q is dood xD


    Balen, veel beterschap! Als je je verveelt, je mag altijd PB'en. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Draculea schreef:
    (...)
    ... En ik zit hier met drie chocolade repen, een fles cola en een zak met snoep. :')

    Ja zo zat ik dus ook altijd, maar ik heb laatst besloten dat ik gezond wil doen. x'D Bijvoorbeeld, als ik uit school kwam at ik makkelijk een hele zak chips leeg, na werk 2 chocolade repen, + 925239825 blikjes energy drank... tsja. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meh, waarom kan een mens zo veel dubbele gevoelens hebben? Ik word er helemaal gek van. :c


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    There's something about you, I've got to have you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I like my new ring *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morticia schreef:
    There's something about you, I've got to have you.


    i put the fun in funeral

    Morticia schreef:
    There's something about you, I've got to have you.

    Come and get me, then. (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    van goedkoop bier ga je boeren =|


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    I like my new ring *O*

    Is het een drakenring? (cat)