• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk leuk c:
    Echt alleen voor stage of krijg je ook betaald?? c:


    Little do you know

    alleen stage ;'D
    maar wel bij een paardenkliniek :'D
    die doen ook met fok en jonge paarden beleren alles leren enz enz.
    en dan klein gezeldschapsdieren erbij :'D

    happy meisje hier :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha, leuk c:
    Ik doe stage bij een Camping/Manege/Africhtingstal/fokkerij x'D
    Fokkerij is het niet echt, ze hebben maar twee merries :')
    Maar ze hebben wel echt goede paarden D:
    Gewoon een fkkng merrie, dressuur, met singelangst die gewoon al 8000 euro kosten moet O.O
    Das echt niet normaal meer x'd
    Maar tis dan ook een hartstikke mooi paardje, echt wel het geld waard x'D


    Little do you know

    haha
    leujk!


    doen ze hier ook
    met echt sportpaarden enzo
    de paarden van gerco schröder komen daar ook :'D

    haha:'D

    en wij moeten weer over naar het praattopic


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik keek hem met een halfhartige glimlach aan. "Dank je" Ik keek naar hoe hij fiedelde met wen aansteker. Een roker dus, maar een die probeerde te stoppen. Zelf was ik alleen een gezelligheids roker en rookte ik nooit als anderen het ook niet deden. Ik kon jaren zonder, maar ook twee pakjes wegroken in een week. Natuurlijk kwam niet veel later de vraag. Hij leek een manier te zoeken om te roken. "Soms." zei ik kort. Nu was de verantwoordelijkheid het niet te doen aan hem. Al leek het me niet slim in een houten huis te roken. Hij leek te proberen uit te vinden, maar hij zou niets meer krijgen dan ik wilde geven. Ik kende dit soort types wel. Ze probeerden mensen te testen en uit te lezen, maar het lukten ze niet goed zonder concrete acties. Opeens stond Abby voor ons. "Hey Abs. Hoe ist? Wij kwamen kijken of we met jou en je kamergenote konden praten." Ik zette een lieflijke glimlach op en keek over haar schouder stiekem de kamer in om haar kamergenote te ontdekken. Op het plaatje op de deur stond Lyric. Een alternatief popje dus. Rare kleur haar misschien en kunstzinnig. Toch wist ik het niet zeker tot ik haar zou zien. Ik ging nog eens met mijn hand door mijn haar. Hopelijk vond iedereen in de vergelijking het goed, want James deed erg vreemd en wilde meer van me weten dan ik aan hem zou geven, iets wat erg vermoeiend was. Plannen was veel minder vermoeiend en veel leuker. Mijn ogen glinsterden bij de gedachten aan mijn plannen voor ze weer doffer werden, maar nog altijd pienter en helder stonden.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Lyric begint met mijn haarte borstelen en begint vervolgens te vlechten waarmee ze halverwege ineens stopt. "Wacht even ik heb een idee" en ze begon opnieuw.
    "Klaar" en het meisje haalde een spiegel uit haar tas die ze vervolgens aan mij gaf. ""Viola. Als je het niet erg vind ik ga mijn haren verven." ze ze voor ze naar de badkamer verdween.
    Toen ze terug kwam had ze haar haren in ameminium en ik glimlachte "Dit is echt super knap" en ik wees naar mijn kapsel.
    Waarom sliep je hier vanacht niet eigenlijk? Of had je al weer iemand aan de haak geslagen?" ik grinnikte "Ik sliep hiernaast, ik had James zijn bed uit geschopt en ben in zijn ben blijven slapen bij Loki op de kamer... privé redenen waarom dat was... Maar nu hoorde ik net in de keuken Loki vragen aan James of James met mij van kamer wou ruilen ofzo, en ik wist van niks en ik weet ook niet wat die twee nu bespreken want ik werd door Loki de keuken uit gestuurd en ging dus hier heen... Dus eigenlijk wil ik nu ook wel eens weten waar dat vandaan komt..."
    Ik zat mijn nieuwe kapsel made by Lyric nog altijd te bewonderen in de spiegel die ze me net in mijn handen gedrukt had.
    Op de deur word meerdermaals ongeduldig geklopt en ik sta op "Ja, ja ik kom al" en ik sta met mijn luie reet op van het bed waar ik me op neer had gezet en loop naar de deur die ik open smijt .
    "Hey Abs. Hoe ist? Wij kwamen kijken of we met jou en je kamergenote konden praten." zegt Loki en ik knik waarna ik terug de kamer in loop en me op het bed neer laat zakken.
    "Ofcourse. Vertel op" en ik kijk naar Lyric, "Oh btw, Lyric dit zijn Loki en James, jongens dit is mijn kamergenoot Lyric"




    Laurinda

    Mijn ogen zijn op de grond gericht kijkend naar de tegels onder mijn voeten tot er twee armen om mijn lichaam verschijnen.
    "Sorry, ik had het moeten zeggen.. je bent de tweede pas.. en Camille.. ze wist al precies hoe en wat aangezien haar oudere zus haar erover vertelde en zo.. ik dacht dat jij het ook wel wist"
    Ging hij zich nou verontschuldigen? Ik schud hard mijn hoofd "Niet sorry zeggen! Het is niet jou fout." En ik verstop mijn gezicht in zijn borst.
    "Het is mijn eigen fout" fluister ik " Ik wou te graag en was er niet klaar voor punt." vervolg ik met een zucht.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:40 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Blijkbaar zag hij mijn verlangen naar een sigaret en zei hij: "Soms" op mijn vraag. Duidelijk dat hij er nu geen wilde. Dus dan pakte ik er ook geen. Voordat ik de kans kreeg om überhaubt iets te doen deed Abby de deur open en Loki begroette haar dus zei ik ook: "Hé Abby." En ik knikoogde naar haar. "Of course. Vertel op. Oh, btw, Lyric dit zijn Loki en James, jongens dit is mijn kamergenoot Lyric."
    "Verledentijdkamergenoot." verbeterde ik haar. En ik vroeg aan Loki en Lyric: "Als we klaar zijn, mag ik dan eventjes met Abby onder vier ogen en vier oren praten? Het zal niet lang duren. Daarna zou ik me graag willen douchen ofzo. Mag ik binnenkomen?" vroeg ik maar ten einde. Lyric leek me wel oké. Hier kon ik met overleven.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Quote voor Adamo uit het vorige topic
    Lizzy Franklyn
    "Help, wil je me alsjeblieft helpen?" zei ik zachtjes, nauwelijks hoorbaar. Ik wist niet waarom ik het meisje vertrouwde, maar ze zei: "Natuurlijk wil ik je helpen. Wat is er gebeurd?" Omdat ik haar vertrouwde vertelde ik haar het hele verhaal: "Ik was op een dag, 17 augustus 2011, was ik aan het winkelen met mijn zus. Mijn zus steekt de straat over en op dat moment start er een auto en rijd keihard op mijn zus in. Ze was opslag dood. Het was geen ongeluk, het was moord. Maar de buitenwereld geloofde mij niet. Ze dachten dat het een gewoon verkeersongeluk was. Sindsdien leef ik in enorme angst, doodsangst. Niet alleen voor de moordenaar, maar ook voor iedereen die mij niet geloofde. Ik ben zelfs bang voor mijn eigen ouders. Ik ben bang om te leven. Ik ben bang om dood te gaan. Ik ben bang voor de gehele wereld. En voor jouw ook een beetje." Zo eindigde ik mijn verhaal. Toen bedacht ik me dat ik dat beter niet had kunnen zeggen en zei snel: "Sorry." erachteraan. Mijn tranen waren op en ik keek het meisje met betraande ogen aan, ze was best mooi.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Ella Eve Montgomery. Chachi Gonzalez.

    Na mijn woorden begon ze een verhaal te doen. Ik zette me naast haar neer zodat ik wat gemakkelijk kon reageren, want zo op mijn hurken blijven zitten was niet 1 van mijn beste punten. Haar verhaal verbaasde me om eerlijk te zijn, maar ik begreep ook wel dat ze bang was. Ik zou ook bang geweest zijn in haar plaats, wie zou dat niet zijn ?
    "Je moet geen sorry zeggen, moest ik niet gewild hebben dat je alles vertelde dan zou ik hier nu ook niet zitten." Ik gaf haar nog wat zakdoeken aan en zuchtte zachtjes, niet wetende waar ik moest beginnen of wat ik moest zeggen.
    "Ik wil je helpen, echt, maar ik weet gewoon écht niet waar je nu doorgaat. Ik begrijp heel goed dat je bang bent dat jou hetzelfde staat te wachten, maar ergens betwijfel ik of dat wel gaat gebeuren. Ik weet dat je niet gaat genezen, als ik het zo moet zeggen, door te zeggen dat je niet bang moet zijn, maar ik weet gewoon echt niet hoe je je nu voelt. Het moet verschrikkelijk zijn om als enige te weten dat het moord was en geen ongeluk, maar ergens begrijp ik ook wel dat de politie geen moordenaar zoekt zolang ze geen bewijzen hebben. Ik weet niet of ik iets goeds ga zeggen nu, ik betwijfel het eigenlijk, maar ik denk niet dat er ooit nog een onderzoek komt naar de moordenaar, dus ik denk dat je het zal moeten leren loslaten. Misschien moet je hulp zoeken voor die angstaanvallen of dat eeuwige angstgevoel, want ik ben geen psychiater." Ik stopte mijn uitleg even en schudde mijn hoofd, "Maar ik wil je wel helpen. Als je iets nodig hebt dat je normaal gezien kalmeert en je durft het niet te halen, roep me gewoon. Als je ergens heen wilt maar je voelt dat je het niet alleen kan, roep me maar, je moet niet bang zijn om me uit een gesprek te halen of dergelijke, ik doe het graag." Ik glimlachte naar haar en gaf haar de laatste zakdoekjes aan. De gsm die in mijn broekzak zat begon te trillen waardoor ik deze bovenhaalde. Een glimlach groeide om mijn lippen toen ik zag dat hij van Ayden was. Speciale jongen als je hem niet kende, maar hij was echt de beste vriend die je maar kon hebben. Hij zei dat hij naar me toe kwam omdat zijn vrienden dachten dat hij het wel kon gebruiken een beetje vakantie. Aan de rest van het bericht te zien was hij daar redelijk pissed over, maar hij was alleszins blij dat hij mij had in het huis. Ayden en ik waren vroeger samen geweest, ik had hem geholpen en hij mij, sindsdien waren we een soort van soulmates geworden zeg maar. Ik stak mijn gsm weg en keek terug naar Lizzy.

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ik moet stoppen met sorry zeggen waarop ik zachtjes grinnik.
    "Sorry, ik kan niet anders" zeg ik met een zachte grinnik.
    Als ze dan zegt dat het haar eigen fout is en dat ze te graag wilde maar dat ze er niet klaar voor was kijk ik haar aan.
    "Als je er niet klaar voor was.. dan had je het gewoon moeten zeggen" zeg ik haar met een glimlach "Ik kan wel wachten" vervolg ik waarna ik een kus op haar kruin druk, iets wat niet moeilijk is aangezien ik bijna een kop groter ben..


    Little do you know

    nieuwe lappie binnen

    Laurinda Pearl

    "Als je er niet klaar voor was.. dan had je het gewoon moeten zeggen. Ik kan wel wachten" en hij drukt zijn lippen op mijn kruin.
    Ja dat zegt hij nu, maar als ze moeten wachten.. David had net zulke leuke praatjes, ik kan wel wachten ik kan wel wachten, en toen hij moest wachten wat deed die klootzak? Die ging vreemd met een of andere hoer.
    "Dat zeggen ze allemaal...."
    Ik wou gewoon niet nog meer mensen kwijtraken, ik wist dat het ging gebeuren en ik heb me daar bij neergelegd, aan het eind van de vakantie zeg je tegen iedereen ajuu, het was gezellig en ga je terug naar je oude kutleven.
    Maar nu ik hier zou zijn voor mijn vakantie wou ik mensen om me heen hebben, en niet ook hier alleen moeten zitten. En
    "Jullie zeggen allemaal in kan wel wachten, en meer dan de helft meent er geen zak van. Ik heb daar geen zin meer in Matt en ik ga dat fucking risico niet meer nemen om te kijken of iemand werkelijk geduld met me heeft"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lizzy Franklyn
    Toen ik uitgepraat was gaf ze me nog een zakdoek en ik zei zachtjes een dankjewel. Toen begon ze me te vertellen dat ze me begreep, zich niet in me kon plaatsen en dat ik hulp moest zoeken. Toen ze klaar was pakte ze haar mobiel en bekeek een sms'je ofzo en glimlachte. Toen zei ze: ""Maar ik wil je wel helpen. Als je iets nodig hebt dat je normaal gezien kalmeert en je durft het niet te halen, roep me gewoon. Als je ergens heen wilt maar je voelt dat je het niet alleen kan, roep me maar, je moet niet bang zijn om me uit een gesprek te halen of dergelijke, ik doe het graag."
    "Dank je. Maar moet ik eerlijk bekennen ik ben te bang om hulp te zoeken, of naar een psychiater te gaan. Ik vertrouw jou al nauwelijks. Waarom een psychiater dan wel? Wil je alsjeblieft me alsjeblieft geen pijn doen? Alsjeblieft? Jij bent tot nu toe de enige aan wie ik dit vertelt heb. Zelfs mijn ouders niet."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Even wachten voor Lylic, of niet?]


    Bowties were never Cooler

    magt jij weten :) is jou feestje ik weet niet wanneer ze weer online komt en post


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    [Even wachten voor Lyric, of niet?]


    [Ik post nadat ik bij een andere rpg heb gepost goed people? Zijn we dan weer vriendjes ? *Puppyeyes*]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial