• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    alleen als je die belofte na komt ^^
    je had vanmorgen en gister avond ook een stukje beloofd (huil) en ik ben heel verdrietig daardoor (huil)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    alleen als je die belofte na komt ^^
    je had vanmorgen en gister avond ook een stukje beloofd (huil) en ik ben heel verdrietig daardoor (huil)


    Zakdoekje... Niet huilen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Ella Eve Montgomery. Chachi Gonzalez.

    Ik glimlachte lichtjes en trok mijn knieën op, "Je moet het doen wanneer je voelt dat je er klaar voor bent. Je moet niet het gevoel hebben dat je het helemaal durft of dat het direct opgelost gaat worden, maar vanaf het moment dat je denkt: het is genoeg geweest, ik moet hier vanaf komen, moet je hulp zoeken. Het gaat niet makkelijk zijn om een vreemde te vertrouwen en hem of haar alles te zeggen, geloof me ik heb het meegemaakt, maar uiteindelijk lukt dat wel en op lange termijn ga je jezelf dankbaar zijn dat je de beslissing hebt kunnen nemen." Ik tuitte lichtjes mijn lippen en keek de badkamer rond. Het was redelijk mooi hier nu ik er zo over nadacht. Natuurlijk had ik nog niet echt aandacht besteed aan het sanitair hier, maar dat was redelijk normaal als je iemand probeerde te helpen die echt hulp nodig had.
    "Hey, natuurlijk ga ik je geen pijn doen ! Fysiek heb ik er de kracht niet voor en ik weet hoe het is om je alleen te voelen en om het gevoel te hebben dat je helemaal niemand om je heen hebt die je wilt helpen of je begrijpt, dus het laatste wat ik ga doen is iemand laten vallen die het echt niet nodig heeft om gekwetst te worden." Ik glimlachte naar haar en legde mijn onderarmen op mijn opgetrokken knieën.
    "Ik heb veel meegemaakt en ik begrijp dat je mensen niet snel vertrouwd, want je zou mensen niet vanaf het begin mogen vertrouwen, maar weet je, alles wat het leven speciaal maakt en mooi maakt om te leven ligt buiten je comfortzone. Op een dag zal je leren om daaruit te stappen, al begin je klein zoals vragen om hulp wanneer je het nodig hebt. Op een dag zal het je lukken om uit je comfortzone te stappen en dan zal je zien dat er veel meer in het leven is dan de constante angst om vermoord te worden of de constante angst om hulp te vragen."
    Ik klonk echt niet als een 18-jarig meisje op dat moment, maar ik denk ook niet echt dat Lizzy dat nodig had op dat moment, de raad van een 18-jarig pubermeisje. Ik was zo helemaal ook niet, ik kon vaak lachen, maar ik was een serieus iemand.

    Lyric Dayana Sage

    "Ofcourse. Vertel op" Zei Abigail naar mij kijkend, "Oh btw, Lyric dit zijn Loki en James, jongens dit is mijn kamergenoot Lyric" Zei Abigail tegen 2 jongens. Ik keek geschrokken op."Verledentijdkamergenoot.'' Zei een jongen en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen en een verbaasde blik aan."Als we klaar zijn, mag ik dan eventjes met Abby onder vier ogen en vier oren praten? Het zal niet lang duren. Daarna zou ik me graag willen douchen ofzo. Mag ik binnenkomen?" Ik stond er een beetje verslagen bij terwijl ik ze even aan keek. ''Personnes excuse'' Ik sloeg van verbazing over in mijn moedertaal en keek de 3 mensen aan. ''Ik heb al met mijn vriend ruzie gemaakt over hier naar toe gaan en met mijn coach én club. En ik weet dat ik niet met een jongen op 1 kamer mocht slapen. Als ze daar achter komen worden ze furieux!'' Weer sloeg ik over op mijn moedertaal en ik keek de 3 gestaltes voor mij aan. '' S'il vous plaît guys.'' Zei ik terwijl ik ze aankeek. Ik wist dat ik Callum zou kunnen verliezen. Mijn coach mij meer uren liet schaatsen,wat ik niet aankon. En mijn club zou razend zijn. ''En wiens idee was dit?'' Zei ik tegen de 3 toen ik me dat opeens bedacht.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 21:59 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    John Hunter Bell
    Ik grijnsde bij haar woorden, maar direct erop rolde er een hese kreun over mijn lippen. Ik trok haar wat dichter tegen me aan en nam haar mee naar het dichtsbijzijnde bed. Ik vormde een soort kooi om haar heen en bleef hard stoten. Een climax zat er wel aan te komen, maar ik kon het nog wel even houden. Ik bewoog direct mee naar beneden toen ze me aan mijn nek omlaag trok en zoende haar ruw. Ze zoende heerlijk ruw terug, waardoor ik ook mijn laatste remmen eraf haalde. Als zij nog ruwer zoende dan ik, dan kon dat zeker wel. Opeens lag ik op mijn rug voor ik het door had. Mijn handen grepen in haar haren. Ik kreunde luid in protest en van genot. Ze ging zo ontzettend langzaam. Ik zag haar ogen twinkelen. Die had nog wat in petto en ik ging nu dus niet dringen, anders miste ik dat straks nog. Mijn handen gleden uit haar haren en mijn armen werden naast en boven mijn hoofd vastgepind door haar. Ik kuste haar terug en probeerde met haar lippen mee te gaan. Dat lukte absoluut niet waardoor er weer een kreun van protest over mijn lippen rolde. Niet veel later rolde een kreun van genot alsnog over mijn lippen. Met mijn heupen probeerde ik kansloos sneller te stoten, maar haar tempo was hopeloos traag. Ik gaf uiteindelijk op en besloot maar even af te wachten tot ik haar weer in mijn macht had.


    Bowties were never Cooler

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte toen Abby ons binnen liet. Ik glimlachte geruststellend naar het meisje achter haar. Mijn hoofd schoot naar James toen hij begon te praten. Ik knikte kort. Dat zou prima kunnen. Opeens begon het meisje te flippen. Ik luisterde stilletjes en nam toen twee stappen naar haar toe voor ik mijn handen licht op haar schouders legde. "Rustig, Lylic, was het toch. Ga even zitten. We proberen je niet te koppelen of wat dan ook, ik vind het alleen heel lastig om steeds met andere mensen om te gaan en mee in een kamer te slapen en omdat een nacht met Abby goed is gegaan hoopte ik dat ze bij mij op de kamer kon blijven." Mijn grijsblauwe ogen stonden vriendelijk, maar doordringend. "Denk je alleen ook niet dat je heel erg strest over James hier? Het is niet dat je met hem in een bed ligt, of aan hem zit of wat dan ook. Je zal hem waarschijnlijk niet eens zonder shirt zien. Is je vriendje dan zo streng dat dat zelfs niet mag? Ik ga er in elk geval maar even vanuit dat je vriendje degene is die dit vooral niet wil. Al weet ik niet hoe streng je coach en club zijn." Mijn woorden waren in vlug zacht Frans, in de hoop haar vertrouwen te winnen. Ik beet op mijn lip en keek haar met grote puppy ogen aan. Ik was bang dat het niet zou werken. Ik hoopte dat ik haar zover kon krijgen, maar minder boos was ten eerste wel een goed plan.Koppelen met James zou niet lukken, maar kalm genoeg krijgen om over het slaapprobleem te discussiëren, zou moeten lukken.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 22:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    nieuwe lappie binnen

    Laurinda Pearl

    "Als je er niet klaar voor was.. dan had je het gewoon moeten zeggen. Ik kan wel wachten" en hij drukt zijn lippen op mijn kruin.
    Ja dat zegt hij nu, maar als ze moeten wachten.. David had net zulke leuke praatjes, ik kan wel wachten ik kan wel wachten, en toen hij moest wachten wat deed die klootzak? Die ging vreemd met een of andere hoer.
    "Dat zeggen ze allemaal...."
    Ik wou gewoon niet nog meer mensen kwijtraken, ik wist dat het ging gebeuren en ik heb me daar bij neergelegd, aan het eind van de vakantie zeg je tegen iedereen ajuu, het was gezellig en ga je terug naar je oude kutleven.
    Maar nu ik hier zou zijn voor mijn vakantie wou ik mensen om me heen hebben, en niet ook hier alleen moeten zitten. En
    "Jullie zeggen allemaal in kan wel wachten, en meer dan de helft meent er geen zak van. Ik heb daar geen zin meer in Matt en ik ga dat fucking risico niet meer nemen om te kijken of iemand werkelijk geduld met me heeft"


    Matt Johnson
    "Dat zeggen ze allemaal.." zegt ze dan "Jullie zeggen allemaal in kan wel wachten, en meer dan de helft meent er geen zak van. Ik heb daar geen zin meer in Matt en ik ga dat fucking risico niet meer nemen om te kijken of iemand werkelijk geduld met me heeft"
    Beledigd kijk ik haar aan "Oh, dus omdat ik veel bedpartners heb gehad en omdat ik nogal een flirt ben doe je alsof ik zoals al die andere jongens ben?" vraag ik haar beledigd "En trouwens, waar slaat dat op? Als jij eerlijk bent en gewoon zegt 'sorry, ik ben er nog niet klaar voor' dan weet je ook meteen of die jongen écht goed voor je is! Of hij is wat je verdient. Maar blijkbaar denk jij dat ik níet kan wachten" snauw ik vervolgens. Een boze blik weerspiegelt in mijn ogen. Ik ben nu echt zó enorm gekwetst! Hoe durft ze gewoon in mijn gezicht te zeggen dat 'wij allemaal' zeggen dat we kunnen wachten om er vervolgens vandoor te gaan? Denkt ze nu serieus dat ik ook zo ben? Echt, als ze dat denkt kan ze echt neer vallen van mijn part. Dan boeit het me echt helemaal niets meer.
    "Weet je wat? Laat maar. Jij verwacht dat ik weg ga als je eerlijk zou zijn? Dat had je verkeerd. Ik hou niet van leugens, ik háát leugenaars" zeg ik boos tegen haar "Dus zoek maar iemand anders om mee om te gaan, want als jij werkelijk zo over me denkt dan rot je maar op" mijn ademhaling was omhoog gegaan, net als mijn bloeddruk, dat enkel door de boosheid die nu omhoog borrelt. Ik doe mijn mond open om nog een beledeging eruit te gooien maar bedenk me om vervolgens mijn mond te sluiten en weg te benen. Als ik bij de deur sta draai ik me weer naar haar om en zeg:
    "Oh ja, wees dit keer verstandig en volg me gewoon niet wil je?" zeg ik waarna ik me een weg uit het huis baan. Op weg naar de skiliften, alweer. Op weg naar een beetje afleiding in een kroeg of zo.


    He's Matt.. *You get it??*
    Oké, ik lig nu dubbel om mijn eigen grap x'D
    Dat is echt erg x'D
    Lol.. mijn papagaai lacht nu mee :'D


    Little do you know

    ik dacht dat we aan lieve matty deden? O.O

    waar is onze maurinda spirit gebleven x'D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 22:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl

    Matt kijkt me aan met een blik die niet veel goeds voorspelt. "Oh, dus omdat ik veel bedpartners heb gehad en omdat ik nogal een flirt ben doe je alsof ik zoals al die andere jongens ben? En trouwens, waar slaat dat op? Als jij eerlijk bent en gewoon zegt 'sorry, ik ben er nog niet klaar voor' dan weet je ook meteen of die jongen écht goed voor je is! Of hij is wat je verdient. Maar blijkbaar denk jij dat ik níet kan wachten Weet je wat? Laat maar. Jij verwacht dat ik weg ga als je eerlijk zou zijn? Dat had je verkeerd. Ik hou niet van leugens, ik háát leugenaars" zegt hij met een boze toon en ik slik. "Dus zoek maar iemand anders om mee om te gaan, want als jij werkelijk zo over me denkt dan rot je maar op" en Matt loopt richting de deur waar hij zich omdraait.
    "Oh ja, wees dit keer verstandig en volg me gewoon niet wil je?" en hij loopt weg. Nou zullen we het krijgen. Ik loop hem rustig achterna en begin gewoon te praten, hij loopt voor me maar ik weet dat hij het toch wel hoort. " Maar ik had wel gelijk. Ik was net eerlijk tegen je, en wat doe jij? Dus ga mij niet vertellen dat je anders bent. Jij loopt weg nu omdat ik eerlijk tegen je ben. Je gaat opzoek naar iemand om je frustratie kwijt te raken straks. Je gaat niet voor jan lul naar buiten toe. En DAT is waarom ik dat soort dingen wel voor mezelf hou. Ik heb NOOIT gezegt dat jij zo bent. Die woorden, dat zijn jou eigen woorden Matt. Ik heb gezegt dat ik niet het risico wil lopen nog zo iemand tegen te komen. En dat de helft van jullie wel zo is, maar je hebt mij NOOIT horen zeggen dat jij zo bent. Tot nu."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pff. Matt is gewoon snel boos. één dingetje verkeerd en hij barst :'D


    Little do you know

    maak het goed dan :'D hij is ook heeewl lief
    en ik love matt... nog wel...anders ga im met scimmia mee :( en dat wil ok niet
    ik wil.niet moeten zeggen stomme matt :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ik hoor haar acher me aan lopen waarna ze dingen naar me roept.
    In één keer draai ik me om, zonder te laten zien dat ik het van plan was te doen, en ik kijk haar aan.
    "Jij was niet eerlijk. Je deed gewoon maar wat, en als je dat soort gozers niet tegen wil komen moet je eerlijk zijn! Je komt die gozers wel tegen, maar als je niet wil dat ze je hart breken moet je éerlijk zijn, Laurinda. Dat is waarom ik nu wegloop. En nee ik ga niet opzoek naar íemand om mijn frustratie op kwijt te raken. Ik zoek naar íets. En als het iemand is, dan ligt diegene voor vanavond in een of andere steeg te kreunen van de pijn en te krijsen om hulp" snauw ik naar haar "Dus ik zeg je, ik ben niet op zoek naar íemand" vervolg ik boos. Ik ben niet zo'n persoon dat graag iemand mishandeld of zo. Maar als iemand me irriteert dan krijgt diegene de volle laag.
    Ik draai me weer om in stilte om mijn weg te vervolgen. Dit keer zal ik niet om keren. Ik wilde vanmiddag al naar de stad, en nu laat ik me niet tegen houden. Ik moet mijn frustratie kwijt. Dat móet ik gewoon. Als ik nu mijn frustratie niet kwijt raak dan sla ik waarschijnlijk iemand in elkaar. En als ik de verkeerde persoon tegen kom word ik zelf in elkaar geslagen. Nee dankje. En als Laurinda me tegen houd de stad in te gaan reageer ik me wel weer af op die Junk. Hij is toch een makkelijk doelwit. Zo zwak als een klein kind. En zo gedraagt hij zich ook.


    Little do you know

    Matt is just on his Man-period x'D


    Little do you know

    lau ook xD
    o gosh

    laurinda
    " Ja want eerlijk zijn heeft me ook hierheen geholpen! Elke facking kutkeer dat ik eerlijk ben Matt Johnson word dat afgestraft!!" en ik loop hem net zo hard weeeer achterna en verhoog mijn tempo een beetje zodat ik dichterbij kom.
    Zodra ik dichtbij genoeg ben grrijp ik zijn arm en draai Matt om zodat ik hem weer aankijk.
    " Ik ben niet achterlijk jij moet je frustraties op een manier kwijt. En ik zei niet dat je iemand in elkar ging meppen ik zei dat je iemand ging zoeken om je frustratie kwijt te raken"
    een korte zucht rolt over mijn lippen.
    " Dat ik er niet klaar voor was betekend niet dat ik het niet wou, ik wou het veel te graag. En daardoor kwam ik er zelf te laat achter dat ik er niet klaar voor was. En van mijn fouten moet ik leren en ik doe dat op dezd manier blijkbaar..
    Ik heb nooit echt tegen je gelogen want op dat moment heb ik het niet eens doorgehad.
    Ik wist dat je maagdelijkheid verliezen pijn kon doen en daarom ging ik ervan uit dat het normaal zou zijn en heb ik niks gezegt. "
    ondanks dat Matt zo kwaad was bleef ik vrij rustig , puur in de hoop dat hij die rust over zou nemen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Alle woede die ik de laatste jaren heb opgekropt borrelt omhoog. Ik ben een vulkaan die al jaren op uitbarsten staat.. Ik wil niet over haar heen uitbarsten..
    "Lau, alsjeblieft doe me dit niet aan" smeek ik haar.
    "Ik wil je niet verrot schelden nu" vervolg ik zuchtend.
    "En trouwens, je maagdelijkheid kwijtraken zelf is niet pijnlijk, dat is gewoon een fabeltje" zeg ik tegen haar "Het doet pijn als je-je niet ontspant" vervolg ik zuchtend "En bij de eerste keer is ontspannen vaak moeilijk" zeg ik uiteindelijk terwijl ik mijn schouders nonchalant op haal.


    Little do you know