• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Ik heb er voor gekozen om geen goede/slechte punten en wapen bij de invullijst te zetten. Itemverdeling komt later.

    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent × Aravis
    - Emma Madeline McCartny × HurtedHeart

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanaugh × Loian
    -



    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 5x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IsA20 schreef:
    Hm... Mijn district 9 gaat dan maar voor de pijl en boog

    Eigenlijk vind ik het eerlijker dat je dan voor het overgebleven zakmes gaat. Als je hebt verloren met loten dan is dat zo. Anders kan ik met iedereen net zo lang gaan loten tot ze een wapen hebben. Ga je hier mee akkoord?

    Celebration schreef:
    (...)
    Betekent dit dat ik de drietand krijg?(:
    En waarom staat er district 7 voor mijn naam?

    Foutje.
    En je hebt hem tot nu toe. Als er nog iemand anders voor komt, gaan we loten. Pas als er geloot is is het definitief.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 10:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Woops, ik had verkeerd gelezen. Dacht dat de pijl en boog over was.
    Ok, de mijne gaat voor het zakmes (:


    -

    Ik wou nog 10 crackers voor mijn D7...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Komt voormekaar (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)[/spoiler]

    Als er nog iets achter staat van bijvoorbeeld, 1x, dan is er nog wat over.


    Mag ik dan een zakmes en 5 reepjes gedroogd vlees, of is dat te veel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Degenen die hun rol nog niet hebben ingevuld, afgemaakt: Gelieve dit voor 18.00 vanavond te doen, zodat ik later deze avond het eerste topic kan starten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aravis schreef:
    (...)

    Mag ik dan een zakmes en 5 reepjes gedroogd vlees, of is dat te veel?


    Nee, dat mag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Word er dan ook geloot wie de nietingevulde mag vermoorden ? :3 (misschien is het handig om er nog een paar over de houden die dan later vermoord worden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Word er dan ook geloot wie de nietingevulde mag vermoorden ? :3 (misschien is het handig om er nog een paar over de houden die dan later vermoord worden)

    Exactly my plan.
    Dat er ook nog een paar blijven rondlopen, die mensen kunnen verwonden en eventueel voor een spannend gevecht kunnen zorgen.

    Wie heeft het filmpje nog niet bekeken?

    En wie al wel en vind 'm ook freakin' awesome?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Allyssya ("Aliesé" of "Alies" ) Megan Broadbent
    District: 10
    Leeftijd: 14
    Innerlijk: Omdat Allyssya in het armere gedeelte van District 10 woont, weet ze heel goed hoe ze moet overleven. Dat moet ze al haar hele leven doen, dag op dag, dus op dat vlak vormen de spelen geen moeilijkheden voor haar.
    Ze is behoorlijk klein en daardoor onopvallend voor voorbijgaande tributen. Zeker als ze in een boom schuilt.
    Erg lenig is ze echter niet, ondanks het feit dat ze snel is. Ze kan bijvoorbeeld niet met gestrekte benen met haar handen aan haar voeten, als ze na handenstand probeert over te draaien zou ze bij wijze van spreken haar rug breken.
    Echt goed met wapens is ze niet. Enkel met een bijl (omdat ze die moest gebruiken voor het vee te slachten in 10), maar die kon ze niet bemachtigen bij de hoorn des overvloeds. Dat wordt dus óf stelen, of zonder doen.
    Allyssya is impulsief ingesteld, en gaat eerder doen dan denken, al is ze echt niet dom. Als ze een tribuut hoort afkomen, gooit ze nog liever een mes mis dat hij of zij weet dat ze daar zit dan het risico te lopen dat ze haar zien en dat ze niets meer dan doen.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Story.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 11:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam:
    Jace Doddler.
    District:
    District 1.
    Leeftijd:
    Jace is zestien.
    Innerlijk:
    Jace is een lieve jongen als je hem echt goed kent. Mensen vinden hem meestal een schattige jongen, maar van de binnenkant is hij kil en ijzig. Desondanks heeft Jace wel veel gevoelens. Hij is enorm populair en maakt snel vrienden. Als je een echte vriend van hem bent zal hij altijd voor je klaar staan en dan word Jace wat opener. Hij houdt ervan om een grapje te maken en is dan ook niet snel bang voor anderen. Jace kan enorm goed gitaar spelen, dit doet hij al dertien jaar. Hij bespeelt ook de piano sinds hij elf was. Je zal het niet verwachten van Jace, maar toch heeft hij een rustige kant. Hij houdt enorm veel van lezen, en dan voornamelijk van fantasy boeken. Hij kan zich dan helemaal inleven en zelfs na een paar dagen denkt hij er nog over. Hij heeft een kleine stoornis bij zijn hersenen waardoor hij dingen sneller opneemt. Zo leest hij ook sneller. Jace heeft dus twee kanten: een kille kant en een gevoelige kant. De kille kant komt voort uit zijn slechte jeugd. Hij is vroeger altijd mishandeld waardoor hij vaak van pleeggezin naar pleeggezin is gereisd. Hij houdt dus niet zo heel snel van mensen. Nu woon Jace al drie jaar bij een familie waar hij het eindelijk naar zijn zin begint te krijgen. Het enige goede wat hij heeft meegekregen uit zijn jeugd is dat zijn vader hem trainde voor de Hongerspelen. Dit heeft hij zelf voortgezet toen hij naar andere gezinnen ging.
    Uiterlijk:


    Extra:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 12:34 ]

    I like him.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    I like him.
    Dit dus. En hij zit bij mij in het districht:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [face=courier]
    Naam:
    Aurelynn ''Lynn'' Jay Quinn
    District:
    1
    Leeftijd:
    Vijftien
    Karakter:
    Lynn is een meisje dat heel arrogant kan overkomen maar als je haar beter leert kennen dat helemaal niet zo is. Lynn kan haar ook snel aangevallen voelen en gaat dus ook heel snel in de verdediging wat soms heel ongemakkelijk kan overkomen bij andere. Als ze je niet mag zal je dat dan ook heel duidelijk merken. Lynn is ook een meisje dat snel vergeeft maar nooit vergeet. Als je iets bij haar hebt gedaan zal ze je altijd eraan herinneren dat je het hebt gedaan. Lynn valt meestal voor de verkeerde jongens. Ze is daar dan ook al vaker mee in de problemen mee gekomen. Met haar ogen versiert Lynn iedereen. De meeste jongens vallen dan ook niet voor haar maar voor haar ogen. haar
    linkeroog is namelijk heel anders dan haar rechteroog op het gebied van jongens heeft ze dus niet echt geluk.
    Uiterlijk:


    Lynn is zo'n 1.63 lang. Ze is dan ook altijd de kleinste van de groep geweest. Een van haar bijnamen is niks voor niks kleintje. Lynn haar natuurlijke haarkleur is bruin. Haar haar is ook van nature krullend maar ze stijlt het vrijwel altijd omdat ze niet van haar krullen houd.
    Extra:
    Lynn traint al sinds ze 4 is. Lynn heeft ook een heel abnormale en eigen stijl. Lynn is volledig hetero en is daar trots op. Lynn vind het dan ook geen probleem als iemand anders homo of lesbi is. Avah is heel erg lenig omdat ze vroeger op turnen heeft gezeten. Bang voor de monsters is ze absoluut.
    [/face=courier]


    Lynn is af.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 12:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,