• Hallo allemaal. Ik wil jullie wat vragen i.v.m. mijn favoriete site Virtual Popstar. Op dit moment is er een actie aan de gang om te promoten. Er zijn echt geweldige prijzen mee te winnen en daarom wil ik graag er aan meedoen. De bedoeling is dat de mensen die hierop willen spelen een account gaan maken via mijn stemlink op Virtual Popstar. http://popstar4live.com/vote/SugarBear/

    Nu ik toch bezig ben, zal ik gelijk uitleggen wat Virtual Popstar is. Virtual Popstar is een hechte communitysite om een virtuele popster te worden. Je hebt verschillende levels. Hoe meer fans je hebt, hoe hoger je level is. Fans kun je verdienen aan de hand van zang- en danslessen te volgen, optredens geven, op tournee gaan, lid worden van een platenlabel en meedoen aan de platenlabeltour etc.

    Badkamerzanger (0 fans)
    Playback ster (50 fans)
    Karaoke ster (300 fans)
    Straat muzikant (1.500 fans)
    Youtube ster (10.000 fans) + Wanneer je dit level hebt bereikt, zal mijn kans groter worden om te winnen aangezien je je account via mijn stemlink hebt aangemaakt.
    Landelijke ster (50.000 fans)
    Internationale ster (150.000 fans)
    Popster (500.000 fans)
    Wereld beroemd (1.000.000 fans)
    Levende legende (2.000.000 fans)
    King/Queen of Pop (3.000.000 fans)

    Zelf speel ik al meer dan een jaar Virtual Popstar en ik heb er nog steeds geen moment spijt van gehad! Een super leuke site vol super leuke mensen! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat is dit.
    Een wedstrijd wie het vaakst de site kan promoten om zo iets te winnen?
    Anyhow, no


    i put the fun in funeral

    Father schreef:
    Flikker op. Als ik nog één zo'n link zie flip ik hem.
    lmfao


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)lmfao

    Ja kom op zeg, het is alsof iemand op dat forum heeft gezegd:
    "Kom, laten we veel hulp vragen (reclame maken) op Quizlet. Die helpen altijd zo graag."
    Dodelijk irritant.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 18:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Dus het is normaal dat er twee keer rec wordt gemaakt voor een site. En de vorige had Q beledigt omdat haar topic werd gesloten. Want ook deze persoon heeft maar net een account.(krul)

    Tja idd, maar het mag gewoon volgens de regels. Als er nu echt meerdere topics komen, sluiten we ze wel en verwijzen we ze door naar de eerste, hoor. (:


    Let the Night embrace you

    Ik ben al een levende legende en nader het niveau van king, daar heb ik deze site niet voor nodig om dat te weten :P haha xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Father schreef:
    Flikker op. Als ik nog één zo'n link zie flip ik hem.

    *zucht*


    -

    Sorry maar ik krijg uitslag van dit soort topics.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat komt omdat virtual postar nu credits uitlooft als je zoveel leden werft, echt heel kansloos...


    ©1998

    Dus je wilt dat wij een account aanmaken zodat jij kan willen bij een spelletje in jouw virtuele wereld?


    From these ashes, I will rise

    Father schreef:
    (...)
    Ja kom op zeg, het is alsof iemand op dat forum heeft gezegd:
    "Kom, laten we veel hulp vragen (reclame maken) op Quizlet. Die helpen altijd zo graag."
    Dodelijk irritant.
    Hahahaha. Ik denk gewoon dat het hetzelfde meisje is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Hahahaha. Ik denk gewoon dat het hetzelfde meisje is.

    Neh, andere usernames. Om op te voten bedoel ik dan xd

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol. Ze is niet meer actief.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,