• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent Aravis
    -

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanough × Loian
    -

    De story.
    Het zeiktopic.


    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 4x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis



    We beginnen bij de hoorn. Sommige mensen verwonden iemand, sommigen hebben van tevoren al pacts gesloten, en anderen vluchten in hun eentje weg zonder iemand of iets. Iedereen die iets heeft gepakt heeft een verwonding.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Celebration schreef:
    (...)
    [Tja, sorry, maar het was eigenlijk wel mijn planning om bij de beroeps te horen..]

    [Heya. Mijn Raleigh is ook een D4. Ik zit nu in een verbond met Nyota's D10 tribuut, maar we kunnen er nog wel iemand bij hebben denk ik? Ze heeft alleen al een tijdje niet meer gereageerd.]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:33 ]


    Caution first, always.

    (Ik heb men post wat veranderd.
    @Faisean, daarom vroeg ik het ook, maar meer dan vier wordt inderdaad wat moeilijk.
    @Celebration er is volgens mij niet echt een beroepstroep....denk ik)


    imperfection is beauty

    [Ik kom dan wel naar jullie toe @Newton
    Btw een beroepstroep van 4 is toch nog helemaal niet veel? Tijdens de quarter quell waar Haymitch inzat, was er een beroepstroep van 12 personen..]

    Jessica Caitlin Brandon || District 4
    Langzaam open ik mijn ogen. Verbaasd kijk ik om mij heen. Waar ben ik? Ik probeer overeind te komen, maar mijn hoofd bonkt en ik ben helemaal duizelig. Wat is er gebeurd? Ik dwing mezelf goed na te denken en rustig te wachten tot ik weer voorzichtig overeind komt. Ik grijp me vast aan een boomstam en trek me daardoor overeind. De stam biedt meer houvast dan ik had kunnen denken. De duizeligheid wordt minder, tot die helemaal verdwijnt.
    Om mij heen schemert het. Ik kan nog net de contouren van een paar bomen en struiken zien. Mijn ogen glijden over mijn eigen lichaam. Er kleeft bloed aan mijn arm. Verbaasd wrijft ik er voorzichtig overheen. Het bloed is nu opgedroogd, maar de wond doet nog een beetje pijn. Hoe is dat gebeurd?
    Naast me ligt een drietand. Ik pak het wapen op en langzaam komen de herinneringen terug. De spelen. De start van het bloedbad. Ik, die natuurlijk meteen op de drietand afrende. De jongen -uit welk district kwam hij ook alweer?- die op mij afrende met een mes in zijn hand. Daarna werd alles zwart.
    Wat is er verder gebeurd? Heeft hij me verwond? Hoe ben ik hier gekomen? Leven de anderen uit mijn district nog? Ik probeer verder te denken. Te proberen erachter te komen wat ik heb gemist. En waar ik ben.
    Wat moet ik nu doen? Helemaal alleen, in het gevaarlijkste spel ter wereld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:44 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Aurelynn Jay Quinn

    Verbaasd kijk ik naar het meisje dat mij en Jace volgt. Ik dacht dat Jace sorry zij? Ik haalde mijn schouders op. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Al hoewel ik niet teveel mensen erbij wou betrekken aangezien iemand je altijd een mes in de rug kan steken. Het meisje van districht 12 wou ik sowieso bij ons laten. Ik begon naast Jace te lopen. ''Gaat het goed met je been'' mompel ik terwijl ik mijn langs haar been laat gaan. Ik kijk geconentreerd naar Jace als hij de boom omzaagt. Waarna ik enthousiast naar het water keek. ''Hoe weet je dat'' glimlach ik. Ik was blij dat Jace veel van de natuur afwist. Iets wat ik absoluut niet wist. Ik was meer van de pijl en boog en hield ervan om dat te gebruiken. Meestal raakte ik mijn prooi ook vanaf een grote afstand. Ik bukte om het kommetje te pakken waar Jace net van had gedronken en knikte. Ik nam een slok van het drinken en zette het weer terug. ''Ik had eten in mijn rugzak'' glimlach ik. Ik keek even naar de gedroogde vleesreepjes en besloot er 1 te pakken. Ik scheurde het in 4 stukken en gaf ieder een stuk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Celebration schreef:
    [Ik kom dan wel naar jullie toe @Newton
    Btw een beroepstroep van 4 is toch nog helemaal niet veel? Tijdens de quarter quell waar Haymitch inzat, was er een beroepstroep van 12 personen..]

    Jessica Caitlin Brandon || District 4
    Langzaam open ik mijn ogen. Verbaasd kijk ik om mij heen. Waar ben ik? Ik probeer overeind te komen, maar mijn hoofd bonkt en ik ben helemaal duizelig. Wat is er gebeurd? Ik dwing mezelf goed na te denken en rustig te wachten tot ik weer voorzichtig overeind komt. Ik grijp me vast aan een boomstam en trek me daardoor overeind. De stam biedt meer houvast dan ik had kunnen denken. De duizeligheid wordt minder, tot die helemaal verdwijnt.
    Om mij heen schemert het. Ik kan nog net de contouren van een paar bomen en struiken zien. Mijn ogen glijden over mijn eigen lichaam. Er kleeft bloed aan mijn arm. Verbaasd wrijft ik er voorzichtig overheen. Het bloed is nu opgedroogd, maar de wond doet nog een beetje pijn. Hoe is dat gebeurd?
    Naast me ligt een drietand. Ik pak het wapen op en langzaam komen de herinneringen terug. De spelen. De start van het bloedbad. Ik, die natuurlijk meteen op de drietand afrende. De jongen -uit welk district kwam hij ook alweer?- die op mij afrende met een mes in zijn hand. Daarna werd alles zwart.
    Wat is er verder gebeurd? Heeft hij me verwond? Hoe ben ik hier gekomen? Leven de anderen uit mijn district nog? Ik probeer verder te denken. Te proberen erachter te komen wat ik heb gemist. En waar ik ben.
    Wat moet ik nu doen? Helemaal alleen, in het gevaarlijkste spel ter wereld.

    [Dat is goed. Zal ik dan nu mijn stuk alvast schrijven waarin Raleigh Jessica ziet?]


    Caution first, always.

    [@Newton&Nyota waar zijn jullie in de arena?
    Doe maar btw over dat stukje dat je Jessica ziet]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:46 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    [Ik kom dan wel naar jullie toe @Newton
    Btw een beroepstroep van 4 is toch nog helemaal niet veel? Tijdens de quarter quell waar Haymitch inzat, was er een beroepstroep van 12 personen..]

    Jessica Caitlin Brandon || District 4
    Langzaam open ik mijn ogen. Verbaasd kijk ik om mij heen. Waar ben ik? Ik probeer overeind te komen, maar mijn hoofd bonkt en ik ben helemaal duizelig. Wat is er gebeurd? Ik dwing mezelf goed na te denken en rustig te wachten tot ik weer voorzichtig overeind komt. Ik grijp me vast aan een boomstam en trek me daardoor overeind. De stam biedt meer houvast dan ik had kunnen denken. De duizeligheid wordt minder, tot die helemaal verdwijnt.
    Om mij heen schemert het. Ik kan nog net de contouren van een paar bomen en struiken zien. Mijn ogen glijden over mijn eigen lichaam. Er kleeft bloed aan mijn arm. Verbaasd wrijft ik er voorzichtig overheen. Het bloed is nu opgedroogd, maar de wond doet nog een beetje pijn. Hoe is dat gebeurd?
    Naast me ligt een drietand. Ik pak het wapen op en langzaam komen de herinneringen terug. De spelen. De start van het bloedbad. Ik, die natuurlijk meteen op de drietand afrende. De jongen -uit welk district kwam hij ook alweer?- die op mij afrende met een mes in zijn hand. Daarna werd alles zwart.
    Wat is er verder gebeurd? Heeft hij me verwond? Hoe ben ik hier gekomen? Leven de anderen uit mijn district nog? Ik probeer verder te denken. Te proberen erachter te komen wat ik heb gemist. En waar ik ben.
    Wat moet ik nu doen? Helemaal alleen, in het gevaarlijkste spel ter wereld.
    - Ik wil niet bot overkomen maar er is niet echt een beroepstroep.-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)- Ik wil niet bot overkomen maar er is niet echt een beroepstroep.-

    [I didn't know, want ik heb nog niet alle post's doorgelezen^^
    'Maar dat leek me gwn logisch, omdat de beroeps eigenlijk altijd wel samenwerken(A)]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:47 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    -Hier is een zeiktopic voor :Y)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    -Hier is een zeiktopic voor :Y)-

    [Is dat er dan al? Wil je de link dan ff in de beginpost zetten? Dan zal ik daar wel gaan zeiken(; ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rider schreef:
    Dawnelle Eguskine || District 9 || Mutilantenbos

    Terwijl mijn vingers het aantal pijltjes telden, waren mijn oren gespitst. Ik hield van de rust die ik in dit bos gevonden had, een stuk verwijderd van het bloedbad bij de hoorn. Het was dat ik mijn beslissingen had genomen voor de gong ging en zo snel mogelijk het veld was overgestoken, anders had ik daar waarschijnlijk nu nog rondgehangen en mij en weg uit het slagveld moeten vechten. Dat hadden de kijkers vast prachtig gevonden, maar dat was dan pech voor hun.
    Ik stopte met tellen, toen ik iets hoorde. Ik bewoog mijn gezicht echter niet in de richting van het geluid, maar deed alsof ik niks doorhad. Hetgeen bevond zich ongeveer op vijf uur en aan het geluid was af te leiden dat het geen zware gespierde beroepstribuut was. Ik had mijn blaaspijpje nog steeds in de aanslag en luisterde, om te ontdekken wat ik nu het best kon doen. Op het moment dat ik mij om wilde draaien, hoorde ik meer wezens. Overal om mij heen klonk geritsel van bladeren en dit was dan ook het moment, dat ik iets van angst voelde. Het leek wel alsof ik was omsingeld door iets. Abrupt draaide ik mij om en zag hoe een zakmes in een soort eekhoorn beest -dieren herkennen was niet mijn sterkste punt- terecht kwam. Mijn ogen kwamen uit bij een klein meisje dat uit een boom klom.
    'Dawn kijk uit die eekhoorns zijn mutilanten,' zei het meisje -volgens mij heette ze Emma, maar zeker was ik er niet van- tegen mij en op dat moment ging er een knop om. De knop die altijd omging, wanneer ik in een hinderlaag terecht kwam, als we aan het spelen waren. De knop die ervoor zorgde dat ik veranderde in een koelbloedig en logisch dekende oorlogsveteraan. Snel schoot ik op een eekhoorn vlak achter Emma, die dood neerviel, waarna ik herlaadde en er nog een aantal neerschoot. Het waren er echt ontzettend veel en er leek geen eind aan te komen. Alsof het een plaag was. Ik had geen tijd om Emma bevelen te geven en hoopte maar dat ze zichzelf toch een klein beetje kon beschermen. Ik voelde af en toe tanden in mijn benen en krassen over mijn rug, maar ik negeerde de pijn en schoot alles neer wat ik maar kon raken. Wetend dat ik niet moest vergeten de pijltjes straks uit de levenloze wezens te halen, om ze opnieuw te kunnen gebruiken.
    Na ongeveer een half uur hield de plaag op. De laatste eekhoorn die ons aan wilde vallen schoot ik met gemak neer en op dat moment was de stilte wedergekeerd. Ik merkte dat dat ook maar goed was, want ik had nog maar twee pijltjes over. Systematisch ging ik de levenloze lichaampjes langs om de pijltjes eruit te trekken en ze terug te stoppen in het tasje. Toen ik klaar was wendde ik mij tot Emma.
    'Gaat het?' vroeg ik, terwijl ik een straaltje bloed dat uit een kras in mijn gezicht liep wegveegde en haar bestudeerde.


    Emma Madeline McCartny
    Ze schoot een eekhoorn achter me dood iets waarvan ik schrok en nu zag ik dat we omsingeld waren. Ik haalde mijn zakmes uit de eekhoorn die ik vastpakte en doodmaakte. Laten leven kon het me doden. Ik ga met mijn rug bijna tegen Dawn aanstaan maar dit was als strategie. Ik hou het in mijn hand en probeer er zo veel mogelijk dood te steken dan ik kan. Ik voel genoeg scherpe nagels en scherpe tanden maar ik weer ze op zich goed af. Ik heb er zelf een paar bij Dawn weggehouden. Na een halfuur wat wel een aantal uren leek te duren waren ze dood.
    'Gaat het?' Vraagt Dawn en ik kijk haar aan. Ze heeft sneeën en krassen op haar lichaam, maar ik zie nu dat ik hetzelfde heb.
    'Het gaat goed. Ik heb een paar schrammen, maar het is niet het einde van de wereld.' Zeg ik vriendelijk. Ik pak een eekhoorn en snij het lichaam open waar ik rot vlees in zie. Je kan het niet duidelijk zien. Als je honger had en dit zou eten zonder echt goed gedetailleerd te kijken at je rot vlees. Ik zuchten gooi het weg. 'Ze zijn niet eerbaar. Hun vlees is rottend. Misleiding voor mensen die het overleefd hebben om het als eten te zien.' Zeg ik tegen Dawn.
    'Ik ben Emma. Sorry voor het storen, maar ik zat in die boom tot je onder me kwam stil te staan. Ik zou nu wel weer gaan.' Mijn stem was onder controle. Ik kwam er nu pas achter dat ze me zo kon vermoorden. Dus snel weggaan was misschien slimmer voordat ze zich bedacht om me te vermoorden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celebration schreef:
    [@Newton&Nyota waar zijn jullie in de arena?
    Doe maar btw over dat stukje dat je Jessica ziet]

    [Wij zijn nog steeds bij de hoorn, Nyota had nog niet gereageerd haha. Ook lijkt het me logisch als Raleigh en Jessica elkaar kennen, want ze komen uit het zelfde district en alles.]

    Raleigh Levi Kai || District 4

    Terwijl ik Allyssa vraag om bevestiging, hoor ik achter me het geluid van een naderend persoon. Met een ruk draai ik me om en ik ben me pijnlijk bewust van het feit dat Allyssa me zo om kan brengen. Ik voel haar ogen oncomfortabel in mijn rug voel prikken. Ik ga in een houding staan waarin ik Allyssa en de persoon achter me allebei in de gaten kan houden. Mijn ogen sperren zich wijder open als ik zie dat het Jessica is, een meisje uit mijn eigen district. Ik heb haar tijdens de trainingen redelijk goed leren kennen. Ik zie dat ze een wond heeft op haar arm, maar dat het bloed al wel is opgedroogd. Ze heeft geluk gehad. "Jessica," zeg ik en ik voel me meteen als een idioot. We zitten middenin een levensgevaarlijk spel en ik weet alleen dit te zeggen. Met mijn ene hand trek ik schaapachtig aan de band van mijn rugzak en met mijn andere hand houd ik de speer stevig vast, klaar om aan te vallen als het nodig is. Ik wacht op een reactie van beide meisjes. Of we sluiten een verbond, of dit is het eind van het bloedbad. Misschien wel het eind van mij.

    [sorry, het is niet echt veel, but I don't have a lot to work with right now :'D]


    Caution first, always.

    [@Newton: hé, ik heb wel al gereageerd (: wss heb je het gewoon niet gezien (:]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    [@Newton: hé, ik heb wel al gereageerd (: wss heb je het gewoon niet gezien (:]

    [WAT WAAR oh my god. Ik had echt drie keer dat ding doorgezocht. Sorry, ik ben blind aan het worden volgens mij. Weet je nog op welke pagina het bericht staat?]


    Caution first, always.

    - Er is een praattopic -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,