• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.





    Users die Perciver shippen
    Square
    Newt
    Theodora
    NightVale
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Trenzalore
    Creativity
    Meliuscule
    Exterminate
    SPECS
    Whitmore
    Moore
    Thysia
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Gibbs
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Ailurophilia
    Puzzel
    Wunjo
    Dooddoenervo
    Firedemon
    Alley
    MistSnitch
    Splendida
    Chocolata
    Oblivisci
    Patrified
    Parachutes
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q


    Perciver fanart van Q'ers



    Polls op Q


    Quizzen op Q


    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Newt op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Newt
    Perciver vragenlijst - Vragenlijst van Martenvilijn
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver



    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr
    Inge was wederom offline

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:16 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Joining the club. Today's been absolute, pure, horrible sh*t and I just witnessed my plan of finishing the next chapter of Bulletproof jump over the railing of the SS Perciver. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Joining the club. Today's been absolute, pure, horrible sh*t and I just witnessed my plan of finishing the next chapter of Bulletproof jump over the railing of the SS Perciver. (no_chears)


    Aw. D: Je weet dat mijn gb/pb open zijn.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm tired and I had this idea for Play the Game and it went away as someone started talking to me (I was at work) D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goblet of fire is op net 5 :D

    simonella schreef:
    Goblet of fire is op net 5 :D


    Ik kijk hem niet, maar ik heb nog even getwijfeld. ^^




    Newt schreef:
    I'm tired and I had this idea for Play the Game and it went away as someone started talking to me (I was at work) D:


    That's it, ik benoem dit hierbij officieel tot de Eerste Grote Perciver depressie. Met uitzondering van het verhaal van Patrified en Oblivisci (dat nog niet eens op de lijst staat, zie ik: Patrified) lijkt niets geschreven te willen worden. 18 september 2013 zal de geschiedenisboekjes in gaan als een duistere, bijna-fluffloze dag. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    That's it, ik benoem dit hierbij officieel tot de Eerste Grote Perciver depressie. Met uitzondering van het verhaal van Patrified en Oblivisci (dat nog niet eens op de lijst staat, zie ik: Patrified) lijkt niets geschreven te willen worden. 18 september 2013 zal de geschiedenisboekjes in gaan als een duistere, bijna-fluffloze dag. (no_chears)

    Ik ben jarig, is er juist een Perciver depressie aan de gang :/. Wat sneu voor mezelf...

    Ik heb plotseling enorm veel zin om Perciver-fanart te maken, alleen weet ik niet of ik zo iets wel kan...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik ben jarig, is er juist een Perciver depressie aan de gang :/. Wat sneu voor mezelf...

    Ik heb plotseling enorm veel zin om Perciver-fanart te maken, alleen weet ik niet of ik zo iets wel kan...


    Aw, haha, dat is inderdaad sneu. Dooddoenervo heeft je wel wat mooie taarten gegeven, tenminste. (krul)

    Gewoon doen. Je zult nooit weten of je het kunt als je het niet probeert, en nieuwe fanart is altijd gaaf, in wat voor vorm en van wat voor kwaliteit dan ook. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tsk, niks depressie. Ik laat dit geen officiële datum worden. Daarom hier iets flufferigs. Wat een beetje random is, maar goed, iets is beter dan niets. En iets is alles wat we nodig hebben om deze depressie een mooie butt-kick te geven. :Y)


    Het woord “poging” kwam niet voor in Percy's vocabulaire. Goed, het bestond wel, maar er was een erg negatief gevoel van afkeer en teleurstelling aan verbonden die ervoor zorgde dat hij nooit, maar dan ook nooit, dat woord met zichzelf wilde associëren. “Poging” hoorde bij mensen die hun beoordelingen niets meer waard vonden dan een lettertje op een stuk perkament. Daar behoorde hij niet toe; het klonk misschien een beetje arrogant, maar in dat opzicht, vond hij dat hij daarboven stond.
    Het was daarom een extra zware klap voor hem toen hij in zijn zesde jaar een onvoldoende kreeg voor Potions. Voor een opstel over The Draught of Peace, nog wel; een onderwerp wat ze het jaar daarvoor al behandeld hadden. Het was een herhaling, een theoretische herhaling. En hij had een onvoldoende.
    Als enige van de klas.
    Percy voelde zich een beetje kinderachtig toen de tranen in zijn ogen begonnen op te wellen, maar hij kon ze niet meer stoppen. Zijn voornemen om zijn hele schoolcarrière goede cijfers te halen was nu officieel kapotgeslagen, dood. En dat terwijl hij het zevende jaar al bijna kon ruiken. Het was niet eerlijk.
    Een warme hand zorgde ervoor dat die van hem stopte met trillen. Oliver bleef rustig naar voren kijken en doen alsof hij werkelijk naar professor Snapes tirade over het belachelijk lage gemiddelde van de klas luisterde, maar Percy wist dat zijn aandacht nu op hem gefocust was. Oliver wist het.
    Pas toen Oliver zijn stuk perkament subtiel van hem weggeschoven had, wat erop krabbelde en het vervolgens weer terugschoof om het aan Percy te laten lezen, realiseerde hij zich dat Oliver het niet alleen wist, maar dat hij het begreep.
    Snapes “P”, die zijn schaamteverwekkende “Poor” voor zijn opstel aanduidde, werd gevolgd door een lange reeks andere letters.

    Percy Weasley is nog steeds de slimste Gryffindor die ik ooit zal kennen en daar mag hij reuze trots op zijn. Ook vind ik je sokken erg schattig.

    Toen Percy daarop verward door zijn tranen onder het bankje gespiekt had, herinnerde hij zich weer dat zijn eigen koffer bruin was en dat de bezemsteeltjessokken die hij aanhad, niet van hem waren.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Tsk, niks depressie. Ik laat dit geen officiële datum worden. Daarom hier iets flufferigs. Wat een beetje random is, maar goed, iets is beter dan niets. En iets is alles wat we nodig hebben om deze depressie een mooie butt-kick te geven. :Y)


    Het woord “poging” kwam niet voor in Percy's vocabulaire. Goed, het bestond wel, maar er was een erg negatief gevoel van afkeer en teleurstelling aan verbonden die ervoor zorgde dat hij nooit, maar dan ook nooit, dat woord met zichzelf wilde associëren. “Poging” hoorde bij mensen die hun beoordelingen niets meer waard vonden dan een lettertje op een stuk perkament. Daar behoorde hij niet toe; het klonk misschien een beetje arrogant, maar in dat opzicht, vond hij dat hij daarboven stond.
    Het was daarom een extra zware klap voor hem toen hij in zijn zesde jaar een onvoldoende kreeg voor Potions. Voor een opstel over The Draught of Peace, nog wel; een onderwerp wat ze het jaar daarvoor al behandeld hadden. Het was een herhaling, een theoretische herhaling. En hij had een onvoldoende.
    Als enige van de klas.
    Percy voelde zich een beetje kinderachtig toen de tranen in zijn ogen begonnen op te wellen, maar hij kon ze niet meer stoppen. Zijn voornemen om zijn hele schoolcarrière goede cijfers te halen was nu officieel kapotgeslagen, dood. En dat terwijl hij het zevende jaar al bijna kon ruiken. Het was niet eerlijk.
    Een warme hand zorgde ervoor dat die van hem stopte met trillen. Oliver bleef rustig naar voren kijken en doen alsof hij werkelijk naar professor Snapes tirade over het belachelijk lage gemiddelde van de klas luisterde, maar Percy wist dat zijn aandacht nu op hem gefocust was. Oliver wist het.
    Pas toen Oliver zijn stuk perkament subtiel van hem weggeschoven had, wat erop krabbelde en het vervolgens weer terugschoof om het aan Percy te laten lezen, realiseerde hij zich dat Oliver het niet alleen wist, maar dat hij het begreep.
    Snapes “P”, die zijn schaamteverwekkende “Poor” voor zijn opstel aanduidde, werd gevolgd door een lange reeks andere letters.

    Percy Weasley is nog steeds de slimste Gryffindor die ik ooit zal kennen en daar mag hij reuze trots op zijn. Ook vind ik je sokken erg schattig.

    Toen Percy daarop verward door zijn tranen onder het bankje gespiekt had, herinnerde hij zich weer dat zijn eigen koffer bruin was en dat de bezemsteeltjessokken die hij aanhad, niet van hem waren.


    That was so cute. >.< So, so cute.
    Urgh. Percy is still not working with me though. He'd mad at me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    Tsk, niks depressie. Ik laat dit geen officiële datum worden. Daarom hier iets flufferigs. Wat een beetje random is, maar goed, iets is beter dan niets. En iets is alles wat we nodig hebben om deze depressie een mooie butt-kick te geven. :Y)


    Het woord “poging” kwam niet voor in Percy's vocabulaire. Goed, het bestond wel, maar er was een erg negatief gevoel van afkeer en teleurstelling aan verbonden die ervoor zorgde dat hij nooit, maar dan ook nooit, dat woord met zichzelf wilde associëren. “Poging” hoorde bij mensen die hun beoordelingen niets meer waard vonden dan een lettertje op een stuk perkament. Daar behoorde hij niet toe; het klonk misschien een beetje arrogant, maar in dat opzicht, vond hij dat hij daarboven stond.
    Het was daarom een extra zware klap voor hem toen hij in zijn zesde jaar een onvoldoende kreeg voor Potions. Voor een opstel over The Draught of Peace, nog wel; een onderwerp wat ze het jaar daarvoor al behandeld hadden. Het was een herhaling, een theoretische herhaling. En hij had een onvoldoende.
    Als enige van de klas.
    Percy voelde zich een beetje kinderachtig toen de tranen in zijn ogen begonnen op te wellen, maar hij kon ze niet meer stoppen. Zijn voornemen om zijn hele schoolcarrière goede cijfers te halen was nu officieel kapotgeslagen, dood. En dat terwijl hij het zevende jaar al bijna kon ruiken. Het was niet eerlijk.
    Een warme hand zorgde ervoor dat die van hem stopte met trillen. Oliver bleef rustig naar voren kijken en doen alsof hij werkelijk naar professor Snapes tirade over het belachelijk lage gemiddelde van de klas luisterde, maar Percy wist dat zijn aandacht nu op hem gefocust was. Oliver wist het.
    Pas toen Oliver zijn stuk perkament subtiel van hem weggeschoven had, wat erop krabbelde en het vervolgens weer terugschoof om het aan Percy te laten lezen, realiseerde hij zich dat Oliver het niet alleen wist, maar dat hij het begreep.
    Snapes “P”, die zijn schaamteverwekkende “Poor” voor zijn opstel aanduidde, werd gevolgd door een lange reeks andere letters.

    Percy Weasley is nog steeds de slimste Gryffindor die ik ooit zal kennen en daar mag hij reuze trots op zijn. Ook vind ik je sokken erg schattig.

    Toen Percy daarop verward door zijn tranen onder het bankje gespiekt had, herinnerde hij zich weer dat zijn eigen koffer bruin was en dat de bezemsteeltjessokken die hij aanhad, niet van hem waren.


    Asdfjkl, sokken. Awww. (bloos)
    Dit is inderdaad een hele goede stap in de juiste richting.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet eens meer precies waar ik naar googelde, maar ik kwam hierbij uit. Nooit geweten dat Crouch een hipster was en dat zelfs voordat het cool was :').


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dear :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wahaha :'D. Zoals er in - ik geloof - het vorige topic te lezen was, heb ik theorieën dat Percy iets met Crouch had, of tenminste verliefd op hem was. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Wahaha :'D. Zoals er in - ik geloof - het vorige topic te lezen was, heb ik theorieën dat Percy iets met Crouch had, of tenminste verliefd op hem was. :3


    Echt? Ik geloof niet dat je dat al een keer in een topic hebt gezegd, want dat heb ik nog nooit gehoord. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig. Tell me more. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    We hebben op school een fragment gezien van Pearl Harbor (die film heb ik al 2 keer gezien.) En toen die schepen zonken dacht ik meteen aan de HMS Perciver.:'D


    Queer zijn is gewoon alles