• 29 Augustus komt This is Us uit in Nederland!

    Ik ga met mijn beste vriendin woensdag naar de voorpremiere, gewoon in zeeland,.
    En ik heb er zoveel zin in!

    Ik moet heel erg haasten dan (ik heb tot 5 uur school, half 6 vriendin ophalen, mac, 7 uur film)
    Maar dat maakt me niet uit
    Wie van jullie gaat er nog meer naar One Direction?

    Edit:
    Ik ben dus gister geweest en het was echt super leuk.
    Ik kon me op school op het laatste echt amper concentreren
    We waren al om kwart over 6 in de bioscoop
    Het was echt heel druk, maar we zaten gelukkig naast hele leuke mensen waar we later nog heel lang me hebben staan kletsen
    En de film zelf was natuurlijk ook amazayn, fabulouis, extra ordiharry, brilliam, niallish!
    De sfeer die er bij ons in de bioscoop hing was echt zo leuk

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:36 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga wel, als het hier eindellijk eens uitkomt


    -

    -- Whatever.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:44 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Demitria schreef:
    Ik ga er lekker geen geld voor uitgeven :Y)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wil wel gaan, maar heb geen kaartjes -.-

    Imber schreef:



    Simon Cowell xD

    OT: Ik ga met mijn vriend!

    Ik download hem wel een keer.
    Geen zin om tussen allemaal gillende/schreeuwende kindjes te zitten (en ja die zullen er ongetwijfeld zijn).

    Ik ga woensdag als het goed is. Ik heb al wel kaartjes gereserveerd, maar m'n vriendin zei op het allerlaatste moment af. Nu moet ik m'n broertje mee zien te krijgen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben eigenlijk wel behoorlijk nieuwsgierig naar This Is Us daarom ga ik ook met mijn vriend (Door hem ben ik fan van 1D geworden) naar This Is Us

    Ik ga zaterdag waarschijnlijk naar This Is Us! (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Vipire schreef:
    Ik ga wel, maar niet als 'ie net is uitgekomen. Ik ga gewoon een andere dag! :Y)


    Ik wacht wel gewoon even aangezien dan de meeste fans wel naar de bios zijn geweest. Ik heb dat filmpje gezien van de voorpremière, dat vond ik niet zo geslaagd.


    Physics is awesome

    Ik ga morgen in Enschede (dance)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mullingford schreef:
    Ik ga ook naar de film, maar ik weet nog niet wanneer.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Morgen. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb eigenlijk niemand die met me mee kan en ik heb geen zin om alleen te gaan..

    Dus, ik download hem gewoon een keer of ik wacht tot hij uit komt op DVD en als ik heel veel geluk heb dat ik iemand vind om met me mee te gaan hehe..


    'Darling, just hold on'

    Aaarg, morgen zit ik in de bioscoop
    Ik heb er zo fucking veel zin in!
    School wordt echt een langdradige ramp morgn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one