• 29 Augustus komt This is Us uit in Nederland!

    Ik ga met mijn beste vriendin woensdag naar de voorpremiere, gewoon in zeeland,.
    En ik heb er zoveel zin in!

    Ik moet heel erg haasten dan (ik heb tot 5 uur school, half 6 vriendin ophalen, mac, 7 uur film)
    Maar dat maakt me niet uit
    Wie van jullie gaat er nog meer naar One Direction?

    Edit:
    Ik ben dus gister geweest en het was echt super leuk.
    Ik kon me op school op het laatste echt amper concentreren
    We waren al om kwart over 6 in de bioscoop
    Het was echt heel druk, maar we zaten gelukkig naast hele leuke mensen waar we later nog heel lang me hebben staan kletsen
    En de film zelf was natuurlijk ook amazayn, fabulouis, extra ordiharry, brilliam, niallish!
    De sfeer die er bij ons in de bioscoop hing was echt zo leuk

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:36 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Imber schreef:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik wil wel maar hij draait alleen morgen... -.-' en net op een tijd dat ik niet kan, dus nee, ik ga niet. Jammer genoeg.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, geef mij maar The Lion King:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als ik naar de bioscoop ga, wil ik rust, en geen kwijlende, geilenden tienermeisjes om me heen die gaan gillen. Niks voor mij. Ik kijk hem thuis wel c:


    Miep

    Ik ga niet, ben dan ook geen grote 1D fan (vind een paar liedjes leuk maar daarbij blijft het) en ik heb eigenlijk niet zo'n zin om in een bioscoop te zitten waarbij ik de kans heb dat iemand Harry's naam gaat schreeuwen zodra hij in beeld komt.


    Chaos is a ladder.

    Mijn God, de helft van de film was onverstaanbaar door die gillende gekken. Ja, sorry, maar bij elke fucking shot hoe je het niet uit te gillen. Ik heb me doodgeërgerd. Ik wil 't nog 'ns in alle rust thuis zien of zo. Het was leuk kwa spanning en gezellig om samen met mijn beste vriendin te gaan, en de foto's, lekkers bla bla bla, maar mijn oren suizen, mijn hoofd bonkt wat, dik heb af en toe een piep in mijn oren en ik schrok zo van het gegil dat mijn stuk popcorn in mijn foute keelgat en neus terecht kwam. (cat) Verder was het leuk. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Mijn God, de helft van de film was onverstaanbaar door die gillende gekken. Ja, sorry, maar bij elke fucking shot hoe je het niet uit te gillen. Ik heb me doodgeërgerd. Ik wil 't nog 'ns in alle rust thuis zien of zo. Het was leuk kwa spanning en gezellig om samen met mijn beste vriendin te gaan, en de foto's, lekkers bla bla bla, maar mijn oren suizen, mijn hoofd bonkt wat, dik heb af en toe een piep in mijn oren en ik schrok zo van het gegil dat mijn stuk popcorn in mijn foute keelgat en neus terecht kwam. (cat) Verder was het leuk. :'D

    Kijk, dat is nou precies de reden waarom ik niet ging en nog een hele lange tijd ga wachten. Ik wist gewoon dat er mensen gaan gillen elke keer als de band in beeld komt.


    Chaos is a ladder.

    Filettino schreef:
    Mijn God, de helft van de film was onverstaanbaar door die gillende gekken. Ja, sorry, maar bij elke fucking shot hoe je het niet uit te gillen. Ik heb me doodgeërgerd. Ik wil 't nog 'ns in alle rust thuis zien of zo. Het was leuk kwa spanning en gezellig om samen met mijn beste vriendin te gaan, en de foto's, lekkers bla bla bla, maar mijn oren suizen, mijn hoofd bonkt wat, dik heb af en toe een piep in mijn oren en ik schrok zo van het gegil dat mijn stuk popcorn in mijn foute keelgat en neus terecht kwam. (cat) Verder was het leuk. :'D


    Dat gegil had ik ook, maar dat meer toen de trailer en een kort interview kwam. :')
    Ik zelf irriteerde me er niet zo aan omdat het bij de film bijna stil was. Alleen op woningen momenten hoorde je hier en daar een 'awh' of wat gegrinnik.
    Ik vond de film echt leuk trouwens. (:


    Do what people say you can't.

    Filettino schreef:
    Mijn God, de helft van de film was onverstaanbaar door die gillende gekken. Ja, sorry, maar bij elke fucking shot hoe je het niet uit te gillen. Ik heb me doodgeërgerd. Ik wil 't nog 'ns in alle rust thuis zien of zo. Het was leuk kwa spanning en gezellig om samen met mijn beste vriendin te gaan, en de foto's, lekkers bla bla bla, maar mijn oren suizen, mijn hoofd bonkt wat, dik heb af en toe een piep in mijn oren en ik schrok zo van het gegil dat mijn stuk popcorn in mijn foute keelgat en neus terecht kwam. (cat) Verder was het leuk. :'D


    Ow, bij mij viel het nogal mee. Alleen bij sommige scènes wat geschreeuw, ge-oooh en je kent dat, maar zo storend was het niet hoor. En het rare is dat ik heel veel meisjes heb zien huilen of gehuild hebben, maar ik zelf heb niet gehuild. Alleen bij een scène, over het huwelijk van Greg en Denise, kreeg ik paar traantjes in de ogen en ik was door de film heen ook aangedaan, emotioneel, maar huilen... nee. Ik huil nooit bij films en dergelijke.
    Maar al bij al, de film was ongelooflijk!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Imber schreef:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga morgen maar neem wel oordopjes mee :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    IkkkeIkkeIkke
    alleen moet ik kijken awarneer want mn vriendin heeft geen geld meer en ik heb het druk maar ik moet en zal gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    This Is Us today!!! im so excited!

    Demitria schreef:
    Ik ga er lekker geen geld voor uitgeven :Y)


    Amen !


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ga vanmiddag! (:


    To love is to destroy.